Dit staat haar beter dan dat Goth jurkje.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:01 schreef Tamiro het volgende:
Wat heeft Noami toch altijd foute kleren aan
Hoi FFquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zei ik vandaag al.
Hey Floortje.
Precies een beginnende zwangerschapquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit staat haar beter dan dat Goth jurkje.
Dan pakt ze wel een lekker Magnumquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
Nick eet alle hapjes op. JUUUULIIIEEEEEEEE! Pak hem.
dit staat der juist hartstikke goedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:01 schreef Tamiro het volgende:
Wat heeft Noami toch altijd foute kleren aan
Is onder pubers heel populair hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:03 schreef DKUp het volgende:
Oh allemaal muziek wat je nauwelijks of niet in Nederland hoort zeker.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:03 schreef Astro_boy het volgende:
Julie stond ook bij de baguette. Misschien kan zd vannacht ook aan Michel’s baguette knabbelen
Dikke fittie straks.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
Ja? Hebben ze magnum? Van die magnum ijsjes? Magnum met caramel? Die soort magnum?quote:
dit is is urbanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is onder pubers heel populair hoor.
Whutt?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef Sestra666 het volgende:
waarom zo weinig drank weerzo komt er nooit herrie
Tot na het ontbijt, dan moeten de spullen terugquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef Sunshineforyou het volgende:
Duurt dat feest echt de hele avond of gewoon uurtje?
Draaien mijn zoons dagelijksquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is onder pubers heel populair hoor.
Ik weet Joyce.quote:
Geen keiharde neukseksquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan stem ik in de poll van Benny dat er helemaal niks gaat gebeuren.
Was ne goede feest nie dan? Bompa en bomma gingen hard.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef Jockari het volgende:
Precies het feestje van mijn schoonouders toen die 70 werden. Ik ga effe op youtube goede muziek googelen, vooraleer Mike zijn eerst rape doet op Naomi.
Drank zal wel snel op zijn ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef Sunshineforyou het volgende:
Duurt dat feest echt de hele avond of gewoon uurtje?
Ze zijn bang dat er consent-loos geneukt wordt, waarna achteraf volle bak ge #metoo-ed wordt, beschuldigingen van datarape, rechtzaken en een totale SJW meltdown.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef Sestra666 het volgende:
Nu al een kutfeest. Feestje duurt hele nacht. Ze liggen straks allemaal weer in de sauna en de kinderkamer.quote:
Wordt je nog niet eens aangeschoten vanquote:
En Jill haar actie natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat er consent-loos geneukt wordt, waarna achteraf volle bak ge #metoo-ed wordt, beschuldigingen van datarape, rechtzaken en een totale SJW meltdown.
Dus geen alcohol, verplicht condooms en eerst een duim in je kont steken voor je iets anders ergens insteekt. Ofzo.
Het is brol.quote:
Wat dacht je van Mattquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat er consent-loos geneukt wordt, waarna achteraf volle bak ge #metoo-ed wordt, beschuldigingen van datarape, rechtzaken en een totale SJW meltdown.
Dus geen alcohol, verplicht condooms en eerst een duim in je kont steken voor je iets anders ergens insteekt. Ofzo.
Ik zet in op:quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu hopen dat er wat van bill gaan en er gezeik gaat komen
Dat is de harde waarheid! Sinds Peter v.d. Vorst komt er geen gedonder meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel twee duimpjes, anders geen goedkeuring van beide partijenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk van Matt te denkenquote:
Ook geen sex.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:05 schreef Sestra666 het volgende:
matttoo-edquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ja iemand anders vroeg het net toch hahaquote:
Zo te horen wel. Ontzettend kutquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit ja.
Heeft Zoey d'r usb-stickje ook gekregen?
Gelukkig zijn er Brabo's in huis. die kunnen er carnavalsbier van maken. De kraan is geduldig.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:06 schreef DKUp het volgende:
Ze mogen zich helemaal de tyfus zuipen met anderhalf biertje
Wil wel even bij je langskomen, dan loopt het wel uit de handquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja iemand anders vroeg het net toch haha
Wijn is meer een vrouwending. En ja, er zijn maar 4 vrouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:09 schreef Flory het volgende:
Bijna iedereen aan het bier? Is er weer geen rode wijn?
Ik heb sinds dag 1 nog niks anders gehoord daar.quote:
En toen werd je wakkerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zet in op:
Thomas die op Naomi duikt.
Mike door het lint gaat
Jill lam in een hoekje ligt
Matt moet huilen en kotst over de Pikachu knuffel van Thomas
Liese die gaat skinny dippen
Julie en Michel die gaan tongen
Nick die zijn Petanque-overwinning op het dak over Amsterdam uitschreeuwt
Zoey die rond 5 uur nog staat te draaien voor een lege huiskamer
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil wel even bij je langskomen, dan loopt het wel uit de hand
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk van Matt te denken
Dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:09 schreef Hznootje het volgende:
Pfff die Mike daar loop je als vrouw toch met een hele grote boog omheen?
Waarvan aktequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb sinds dag 1 nog niks anders gehoord daar.
Neuj hier niet hoor, maar er was donderdag ook geen rode wijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wijn is meer een vrouwending. En ja, er zijn maar 4 vrouwen.
Fijn Brabantste Bourgondische gezelligheid.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er Brabo's in huis. die kunnen er carnavalsbier van maken. De kraan is geduldig.
Klopt, toen was de 5e vrouw ook net weg hequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Neuj hier niet hoor, maar er was donderdag ook geen rode wijn.
En toen werd je wakker.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zet in op:
Thomas die op Naomi duikt.
Mike door het lint gaat
Jill lam in een hoekje ligt
Matt moet huilen en kotst over de Pikachu knuffel van Thomas
Liese die gaat skinny dippen
Julie en Michel die gaan tongen
Nick die zijn Petanque-overwinning op het dak over Amsterdam uitschreeuwt
Zoey die rond 5 uur nog staat te draaien voor een lege huiskamer
Ja, ze hebben ook alle ouders opgeroepen, die zitten buiten het hek in de auto te wachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef aswesleep het volgende:
Dit lijkt hard op zo'n feestje aan het einde van de lagere school waar iedereen een eerste biertje mocht drinken.
Ik moet opeens aan Bram Vermeulen denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Van de fanfare uit het dorpquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Sestra666 het volgende:
jill met dr witte laarsjes ..geen porummmm
Ze wilde er in dat jurkje net zo geil uitzien als Liese. Dat viel/valt even tegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:12 schreef DKUp het volgende:
Jill heeft haar First Dates-kleding aan?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt, toen was de 5e vrouw ook net weg he
Is ze daar nou wel of niet geweest?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:12 schreef DKUp het volgende:
Jill heeft haar First Dates-kleding aan?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Is ze daar nou wel of niet geweest?
Was zeker niet in de bonus bij de Appiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Flory het volgende:
[..]
quote:
Ik vermoed dat dit dansje (heen en weer hupsen met een biertje in de hand) het hoogtepunt zal zijnquote:
Deze kennen we te goed.quote:
5equote:
Het zal voornamelijk muziek zijn die ze zelf bij de casting op hun verlanglijstje hebben gezet. Dat was altijd al zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:09 schreef chufi het volgende:
Ze zijn natuurlijk beperkt in hun muziekkeuze...
geen idee die andere wel danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit ja.
Heeft Zoey d'r usb-stickje ook gekregen?
idd al de 3 DJ even veelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk hebben ze het een beetje verdeeld van het draaien
Ja, ik heb het gezienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Is ze daar nou wel of niet geweest?
HAHA GAMMA.quote:
Houd de moed erinquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat dit dansje (heen en weer hupsen met een biertje in de hand) het hoogtepunt zal zijn
dit niet kennenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Je kan ook echt zien dat het muziek is uit hun tid want ze zingen alles mee
Staat me vaag iets van bij. Niet genoeg indruk achtergelaten denk ikquote:
Jaquote:
Murder she wrote is een classic.DJ Moortje.quote:
bubblingquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Murder she wrote is een classic.DJ Moortje.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:13 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat dit dansje (heen en weer hupsen met een biertje in de hand) het hoogtepunt zal zijn
i know blijf hem goed vindenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Murder she wrote is een classic.DJ Moortje.
zangmuziek past toch niet bij dit soort feestjes??quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:16 schreef BB-King het volgende:
Ik ben niet echt fan van muziek waarbij de beat prominent is.
Geef mij maar een aanstekelijke melodie en echte zang in plaats van een urban rapje.
hopelijk nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een macarena of een Anton austirol gaan we niet meteen mogen verwachten zeker..
das n wilde volgens mijquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kleed zich als een non, maar ze danst wel relax--->Naomi
Ik ken het, maar ben er geen liefhebber van.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:18 schreef suzi1 het volgende:
ik ben blij dat ik deze muziek niet ken
Die is tussen de lakens niet te stoppen.quote:
Ach.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:18 schreef Batacuda het volgende:
Matt moet nog leren hoe je stoer uit een flesje moet drinken.
[ afbeelding ]
Klopt. Wel handdoekje meenemen. Heeft eerder al verteld dat ze spuitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die is tussen de lakens niet te stoppen.
Weet je wel wat je zingt?quote:
Why?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat Thomas nu steeds op de vingers van Zoey kijken?
Nee man, zou me kapot lachen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:20 schreef suzi1 het volgende:
met thomas op stap zou ik me toch ook schamen als die los gaat op de dansvloer
quote:
Echt? Dat boeit me dan weer helemaal niets. Ik heb wel "moeite" met mensen die zo dik zijn, maar als je dan toch op een dansvloer staat, ga dan maar gewoon helemaal los.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:20 schreef suzi1 het volgende:
ja net wel zij was aan het draaien en geloof nu nickquote:
quote:
Tegenwoordig hoef je je helemaal niet meer te schamen.....dat los gaan kan allemaal en niemand die zich daar aan stoort. Vroeger werd daar meer op gelet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:20 schreef suzi1 het volgende:
In haar graf omdraaien bedoel je. Moet die meid absoluut niet. Stuk vergif uit randgemeente Brussel - Schaarbeek. Hell-Hole belgium.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:20 schreef cheanny het volgende:
Vind Zoey niet slecht! Hou dr wel van.![]()
![]()
![]()
Lijkt me super als je na maanden weer een keer kan draaien!
ah das beter. ja ik ga al zolang niet meer op stapquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je je helemaal niet meer te schamen.....dat los gaan kan allemaal en niemand die zich daar aan stoort. Vroeger werd daar meer op gelet.
Ligt eraan welke fase van zijn leven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Georg Michael. Daar leek ik op zie men. Moet ik daar trots op zijn
Ja hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
proestquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ligt eraan welke fase van zijn leven.
doe eens lief zegquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef Jockari het volgende:
Moet die meid absoluut niet. Stuk vergif
Afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Daar mag je trots op zijn hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Er is vast wel iemand in Zuid-Oost die wat M kan brengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god. Kan iemand Michel even een pilletje geven zodat ie wat los komt en even niet denkt aan hoe hij er uit ziet.
Ik snap dat Julie hem graag stijf wou zien, maar dit is niet wat ze bedoelde denk ik
ik kende menig meid die daar gek van waren. mijn typ was t niet. maar ben wel blij dat je je oude ui terughebtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef Jockari het volgende:
In haar graf omdraaien bedoel je. Moet die meid absoluut niet. Stuk vergif uit randgemeente Brussel - Schaarbeek. Hell-Hole belgium.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:21 schreef BB-King het volgende:
Eye of the tiger rifje?
Dat is wel het betere werk.
3MMC is tegenwoordig in.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:25 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand in Zuid-Oost die wat M kan brengen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kende menig meid die daar gek van waren. mijn typ was t niet. maar ben wel blij dat je je oude ui terughebt
Precies. Meteen 10x beter dan Zoeyquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Tamiro het volgende:
Matt weet de sfeer er wel in te krijgen +1
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:20 schreef Batacuda het volgende:
De "zelfde tempo achter elkaar instart" playlist
[ afbeelding ]
ja zag eens een programma dat dat idd moeilijk te doen is dezezlfde snelheid vinden en makenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:20 schreef Batacuda het volgende:
De "zelfde tempo achter elkaar instart" playlist
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:25 schreef danilel het volgende:
matt mixt wel een stuk beter dan Zoey
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Snotblaag doet het beter dan de grote Zoey Hasselbaink!
Hier military in Boekelo. Ben ik jaarlijks(zonder corona) te vindenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd bij de paardenraces in Heemskerk. Dat is pas een feestweek, kunnen ze bij BB nog wat van leren.
neejquote:
Zoey moet het hebben van er goed uit te zien zoals 99% van de vrouwelijke deejays.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:25 schreef danilel het volgende:
matt mixt wel een stuk beter dan Zoey
Valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ja zag eens een programma dat dat idd moeilijk te doen is dezezlfde snelheid vinden en maken
Daar is autocorrect voor.En als je een beetje goed bent een BPM teller.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ja zag eens een programma dat dat idd moeilijk te doen is dezezlfde snelheid vinden en maken
enige nr dat ik van hun goed vond is superfly slick dickquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef Jockari het volgende:
Hier in huis met kids door het lint aan het gaan. Wel muziek die wij kiezen !
hoezo "moeite" dsanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Dat boeit me dan weer helemaal niets. Ik heb wel "moeite" met mensen die zo dik zijn, maar als je dan toch op een dansvloer staat, ga dan maar gewoon helemaal los.
Ik wist het.quote:
Idd, heerlijk losgaan. Die sneeuwpop ook. Gewoon schijt aan alles.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef Yolk het volgende:
Met Naomi en Thomas uitgaan lijkt me geweldig
Ja topquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:29 schreef D. het volgende:
Leuk te zien dat Matt eindelijk eens in zijn element is
Ben zelf dik geweest. 30+ kilo afgevallen.quote:
ik hoop dat ie nu wat meer op waarde geschat gaat wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja topmooi om te zien hoe hij zich ineens thuis voelt achter de draaitafel.
Wij hebben vrienden in Heemskerk, daar gaan we bijna jaarlijks feesten, in de eerste week september,quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier military in Boekelo. Ben ik jaarlijks(zonder corona) te vinden
en dat weet die wel hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt gaat straks doorbreken als DJ
Die gozer weet ook wel dat hij nu zijn kans krijgt
Hij draait niet voor 9 mensen, hij draait voor zo'n 20k mensen (iedereen die streams kijkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |