Werd dat gezegd?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Een antwoord op een vraag in de test dacht ik?
Dan zag ze er goed uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Magica het volgende:
Ik dacht echt dat Charlotte minstens 45 was
In hamsterjaren is 32 heel oud.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Magica het volgende:
Neenee, dat is dr iqquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Magica het volgende:
Dit vrees ik ook. Maar ik hoop stiekem dat ze 't alsnog is want bordspelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef eborn het volgende:
Renée zal er wel uitvliegen ben ik bang. Want anders gaan ze niet zo duidelijk alle verdenkingen noemen.
Nou ja als de rest ook goed antwoord dan kan dat. Want die hebben wel jokers.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef Moira het volgende:
Of Rocky eruit en dat juist daaruit blijkt dat Renée het toch niet is
Ah ok. Dank je. Dat had ik gemist.quote:
JAAA ROCKY BLIJFTquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef DaMart het volgende:
Kut, daar gaan wat punten in de app.
Nee, die zei dat Marije het was, toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Huh die gozer met algoritme had toch gezegd dat splinter de mol was?
Computer says noquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Huh die gozer met algoritme had toch gezegd dat splinter de mol was?
Rocky is de molquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Als Rocky de mol is word ik gek
Ja marije of splinter zei die en had 100% zekerheidquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die zei dat Marije het was, toch?.
Eerst Splinter en Marije en toen alleen Splinter.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die zei dat Marije het was, toch?.
Ik had een klein deel ingezet op Splinter deze week, voor het geval mijn mol eruit zou vliegenquote:
Weten we eigenlijk nog niet. Want Charlotte weten we niet zeker van hoe vol ze op Renee is gegaan. En van Splinter weten we niet of hij niet gewoon wel vol op Renee is gegaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Moira het volgende:
Als Splinter er nu uit moet is het ook heel duidelijk dat 2 finalisten vol op Renée antwoorden
Dat kan niet. Rocky is vol op renee gegaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:28 schreef emmyemmy2 het volgende:
Rocky mol Renee winnaar Charlotte verliezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |