Dat op die avatar ben ik, lijk ik daar op een vrouwquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Om de een of andere bizarre reden dacht ik eigenlijk dat je altijd een heel wijf (met alle respect enz) was
Wij zijn beleefd. Gaven je tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:38 schreef Ireth het volgende:
Ik schrok dat ik um dichtgooide en wist zo snel geen goede TT
Da's op mijn telefoon 5 bij 5 mm groot... Als je zegt dat er een paperclip op staat geloof ik het ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat op die avatar ben ik, lijk ik daar op een vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zou mij niet verbazen, maar dat heb ik ook nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:38 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Liese praatte echt als man toen ze de stem van bb nadeed... het zal toch niet echt?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Da's op mijn telefoon 5 bij 5 mm groot... Als je zegt dat er een paperclip op staat geloof ik het ook!
Geen laptop of pc thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Door je neus ?quote:
quote:
geen, ik gebruik dat spul nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoeveel keukenmesjes heb jij in huis?
Pfieuww gelukkig.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar op tablet was je al duidelijkerduidelijk mannelijk!
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]ossenwit en anders niks, ook geleerd van de frietkenners uit belgie
Ola, we zitten hier met een kennerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]ossenwit en anders niks, ook geleerd van de frietkenners uit belgie
Zoey zal en moet 'voor de hele wereld' haar kunstje doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoey: Waarom krijgen we geen complete set? Hier zit geen USB stick bij!
Nu al slquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks iedereen de gameroom in en SL.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wilde ook alweer het dak zien?
Zoiets hoop ikquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen ,dat de bewoners nu op de slaapkamers zitten.
Nee, klopt. Dus ik denk gewoon half uurtje geduld en dan komt het wel goed. Er verschijnt zo vast ook wel een berichtje op de insta van BBquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:51 schreef engine het volgende:
Er zijn toch nog geen feestjes in de gameroom geweest die we gemist hebben?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dus ik denk gewoon half uurtje geduld en dan komt het wel goed. Er verschijnt zo vast ook wel een berichtje op de insta van BB
Ja. Staan in het updates topicquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:53 schreef rinardo het volgende:
Was werken, zijn de huisregels er al van Mike ?
Daar zullen ze diep van onder de indruk zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
komop zeg flauw hoor dit![]()
Ik ga een boze brief schrijve naar BB
doorgaan met ons leven van voor BBquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:49 schreef bb-fan-1999 het volgende:
vreselijk, dit feest gaat misschien wel tot middernacht door, wat moeten we nu?
Zie je wel, ze hebben hem gelezen, de stream is terugquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zullen ze diep van onder de indruk zijn
1 flesje wijn en 10 biertjes en mama Julie gaat alles eerlijk verdelenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoop nu eens met een tafel vol drank
Proest.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:59 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
1 flesje wijn en 10 biertjes en mama Julie gaat alles eerlijk verdelen
Pas in de tuin liepen medewerkers allemaal met neusmondmaskers. Zal nu ook wel zijn ... maar inderdaad, wel een risico. Wellicht ook nog iedereen getest die nu binnenkomt?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe doen ze dat met corona?
Als daar medewerker niest ofzo en er komen virusdeeltjes in dat huis en een bewoner ademt hem straks toevallig in?
die zullen wel mondkapjes op hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als daar medewerker niest ofzo en er komen virusdeeltjes in dat huis en een bewoner ademt hem straks toevallig in?
Dan zullen er veel dorst hebben.Alles is voor bassiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:59 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
1 flesje wijn en 10 biertjes en mama Julie gaat alles eerlijk verdelen
Is wel een risico'tje ja. Toen de snow-rodeo in de tuin werd opgebouwd zagen we even wat medewerkers lopen en die hadden wel mondkapjes op. Die zullen ook wel regelmatig getest worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze werken wel met een vast verhuurbedrijf.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pas in de tuin liepen medewerkers allemaal met neusmondmaskers. Zal nu ook wel zijn ... maar inderdaad, wel een risico. Wellicht ook nog iedereen getest die nu binnenkomt?
Ik heb alleen gehoord dat ze er op hoopten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:04 schreef danilel het volgende:
Ik lees op FB (jaja feestboek) dat Nick Zoey en Matt mogen gaan draaien vanavond, zij zouden het zelf wel weten maar de bewoners niet. Was dit al bekend of is dit oud nieuws?
Nee, wist ik niet, leuk!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:04 schreef danilel het volgende:
Ik lees op FB (jaja feestboek) dat Nick Zoey en Matt mogen gaan draaien vanavond, zij zouden het zelf wel weten maar de bewoners niet. Was dit al bekend of is dit oud nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Matt feestmuziek met een beat.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt met schlagermuziek zoey met hiphop en Nick met hardstyle?
Mooie cap.quote:
Ze moeten het doen met wie er zich aanmeldt .. ergens wel logisch he ... DJs zitten allemaal zonder werk op het momentquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch vraag ik me af waarom BB gekozen heeft om zoveel DJ's in het huis te stoppen
Wat beroepen betreft had er wat meer diversiteit in gemogen. Zoals een fabrieksarbeider, bankdirecteur, Tuinbouwer, Vliegchauffeur
Tuinbouw hierquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch vraag ik me af waarom BB gekozen heeft om zoveel DJ's in het huis te stoppen
Wat beroepen betreft had er wat meer diversiteit in gemogen. Zoals een fabrieksarbeider, bankdirecteur, Tuinbouwer, Vliegchauffeur
geen flauw idee wat urban is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Matt feestmuziek met een beat.
Zoey urban.
Nick early en hardstyle.
Zo begreep ik het vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |