SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Is ieder half jaar 4% minder gemiddeld? Dat zijn echt gigantische bedragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Het is niet dat ik het niet wist, maar het blijft toch wel weer schokkend om te lezen.
En alleen maar meer bewijs voor mijn stelling dat de kosten/batenanalyse op de maatregelen niet helemaal klopt.
Lijkt me wel een enorme foutmarge in te zitten, zo'n soort modelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is ieder half jaar 4% minder gemiddeld? Dat zijn echt gigantische bedragen.
Zou zomaar van het RIVM kunnen komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lijkt me wel een enorme foutmarge in te zitten, zo'n soort model
Woon er 5 minuten vanaf, ga zo kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:31 schreef popje het volgende:
Nou in het Vondelpark zijn de BOA's weer overijverig aan het controleren hoor
ramptoerismequote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Woon er 5 minuten vanaf, ga zo kijken
Ja, dat denk ik wel. Er zijn best wat onderzoeken uit de geciviliseerde wereld die dergelijke gigantische schade aantonen. De eerste die me te binnen schiet ging over Frankrijk (een maandenlange staking, volgens mij in de jaren '70) en de oorlogen in Joegoslavië. Het gaat uiteraard wel over gemiddeldes uit een cohort, maar dat betekent dus ook dat er een groep is voor wie de schade nog groter is. Denk aan dropouts.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is ieder half jaar 4% minder gemiddeld? Dat zijn echt gigantische bedragen.
Ergens ben ik wel blij dat ze een keer iets anders te doen hebben dan parkeerboetes uitdelen voor auto's die 3 minuten te lang op een plek staan, maar daar begin ik toch van terug te komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:31 schreef popje het volgende:
Nou in het Vondelpark zijn de BOA's weer overijverig aan het controleren hoor
Het probleem van de huidige economie zijn de treintjes, zo een treintje staat niet zo snel stil, alleen trekt ie ook niet zo snel op, kortom we gaan nu pas de effecten zien van de start van de Pandemie, laat je vooral niet te veel afleiden door cijfers die de Macro economische bureaus roepen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:24 schreef MoreDakka het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-door-schoolsluiting
Interessant artikel over de stand van de economie. De tendens lijkt te zijn dat de grootste klappen uitgesteld zijn. Dat haakt weer in op waar we het eerder over hadden: deze dingen kun je niet samenvatten in dagelijkse besmettingscijfers dus is het zo veel minder zichtbaar.
Dat zou dus inhouden dat door deze achterstanden die generatie nu al 8% minder potentiële loonontwikkeling heeft. Dat lijkt me ook inhouden dat het economisch gezien ontzettend veel geld kost, niet alleen voor die mensen zelf maar ook qua belastingen e.d.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Er zijn best wat onderzoeken uit de geciviliseerde wereld die dergelijke gigantische schade aantonen. De eerste die me te binnen schiet ging over Frankrijk (een maandenlange staking, volgens mij in de jaren '70) en de oorlogen in Joegoslavië.
Geeft toch weer een extra dimensie aan het woord solidariteit, niet?
Verzamel ze allemaalquote:
Kees de Kort prikt er vaak wel goed doorheen wat economie betreft. Ik sta niet zo achter zijn insteek over corona, maar economisch gezien legt hij de vinger wel vaak op de zere plek. Die zere plek is wat corona betreft overal zo'n beetje..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem van de huidige economie zijn de treintjes, zo een treintje staat niet zo snel stil, alleen trekt ie ook niet zo snel op, kortom we gaan nu pas de effecten zien van de start van de Pandemie, laat je vooral niet te veel afleiden door cijfers die de Macro economische bureaus roepen.
Die analyse lijkt me correct, op basis van de historie die we kennen. Een voorbehoud dat ik er wel op wil maken is dat er nu mondiaal een complete generatie op zijn gat ligt. Dat zou wel wat kunnen veranderen, al weet ik nog niet precies hoe.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou dus inhouden dat door deze achterstanden die generatie nu al 8% minder potentiële loonontwikkeling heeft. Dat lijkt me ook inhouden dat het economisch gezien ontzettend veel geld kost, niet alleen voor die mensen zelf maar ook qua belastingen e.d.
Ik luister al 10 jaar elke dag Kees, Kees heeft gewoon altijd gelijk, hij word jammer genoeg door leken altijd belachelijk gemaakt terwijl de "nummertjes" gewoon niet kunnen kloppen. Ook prachtig hoe hij praat over Mevrouw Lagardequote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kees de Kort prikt er vaak wel goed doorheen wat economie betreft. Ik sta niet zo achter zijn insteek over corona, maar economisch gezien legt hij de vinger wel vaak op de zere plek. Die zere plek is wat corona betreft overal zo'n beetje..
Het lijkt mij toch dat de enige manier waarop dit enigzins in de perken gehouden kan worden is als er een gigantische verschuiving van vermogen gaat zijn van oud naar jong, wat niet gaat gebeuren. Pensioenen zullen blijven hoe ze zijn, met meer vergrijzing worden die alleen maar duurder.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die analyse lijkt me correct, op basis van de historie die we kennen. Een voorbehoud dat ik er wel op wil maken is dat er nu mondiaal een complete generatie op zijn gat ligt. Dat zou wel wat kunnen veranderen, al weet ik nog niet precies hoe.
Misschien nog wat meer oude wallets door akkerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben tot inkeer gekomen dat bij mij mentaal de rek er ook wel echt helemaal uit is nu, afgelopen week gaf de doorslag
Ik heb geen oude wallets verderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien nog wat meer oude wallets door akkeren
Om te voorkomen dat de schade nog veel groter wordt, moet je in elk geval als de sodemieter de scholen weer open gooien.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch dat de enige manier waarop dit enigzins in de perken gehouden kan worden is als er een gigantische verschuiving van vermogen gaat zijn van oud naar jong, wat niet gaat gebeuren. Pensioenen zullen blijven hoe ze zijn, met meer vergrijzing worden die alleen maar duurder.
Ik kijk niet echt uit naar die tijd..
Ja, want "de kinderen", kunnen we eens stoppen met dat gemier, ze zijn niet weg te slaan achter hun consoles en smartphones, en nu zouden ze na 2 maanden hersenbeschadigingen oplopen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat de schade nog veel groter wordt, moet je in elk geval als de sodemieter de scholen weer open gooien.
Accu stuk. ANWB is onderweg. Toch maar een druppellader bestellen om deze bullshit te voorkomen in de toekomst.quote:
Misschien geen ochtendmensen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom zie ik nog steeds bejaarden om half twee boodschappen doen?
Kunnen we niet beter dat ouderen uurtje afschaffen?
Hier twee senioren die heel uitgebreid hun karretje gingen schoonmaken met papier waardoor de gehele ingang versperd raakte.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom zie ik nog steeds bejaarden om half twee boodschappen doen?
Kunnen we niet beter dat ouderen uurtje afschaffen?
Dit was gewoon op basis van een onderzoek waarin het potentiële verdienvermogen van de huidige studenten/leerlingen flink achteruit gaat bij een leerachterstand. Daar hebben jij en ik ook last van.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want "de kinderen", kunnen we eens stoppen met dat gemier, ze zijn niet weg te slaan achter hun consoles en smartphones, en nu zouden ze na 2 maanden hersenbeschadigingen oplopen.
echt he...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want "de kinderen", kunnen we eens stoppen met dat gemier, ze zijn niet weg te slaan achter hun consoles en smartphones, en nu zouden ze na 2 maanden hersenbeschadigingen oplopen.
Mooi, maken we gelijk eens een fijne schifting in mensen die wel willen, en die niet willen, sowieso veel te veel mensen die "studeren", overigens zijn het meestal geen studenten, maar scholieren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit was gewoon op basis van een onderzoek waarin het potentiële verdienvermogen van de huidige studenten/leerlingen flink achteruit gaat bij een leerachterstand. Daar hebben jij en ik ook last van.
Het is voor hun eigen veiligheid toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien geen ochtendmensen?
En heb jij last van het ouderen uurtje?
Boeiend, heeft 0 invloed op de cijfers.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:53 schreef raptorix het volgende:
Over winkels gesproken, na 12 maanden is het ook nog steeds niet duidelijk kennelijk dat het niet de bedoeling is om met hele gezinnen boodschappen te doen, of uberhaupt maar in koppeltjes, echt mensen zijn zo stront eigenwijs.
Precies.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Hier twee senioren die heel uitgebreid hun karretje gingen schoonmaken met papier waardoor de gehele ingang versperd raakte.
Je moet voor de grap eens op de markt kijken, of in het OV, heel gezond Nederland zit in zijn holletje vast, en alle boomers en bejaarden gaan vrolijk op stap.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het is voor hun eigen veiligheid toch?
Alleen samen toch?
Of is alleen samen eenrichtingsverkeer..
Heel soms denk ik: Kon ik maar gewoon denken: Ach yolo, na mij de zondvloed.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens op de markt kijken, of in het OV, heel gezond Nederland zit in zijn holletje vast, en alle boomers en bejaarden gaan vrolijk op stap.
Nul nog welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Boeiend, heeft 0 invloed op de cijfers.
Stelletje varkens zijn het, ik ben laatst ook zo kwaad geworden op wat lui die gewoon hun MC Donalds troep van het bankje veegde, de vuilinisbak stond nota bene 2 hele meters er vanaf.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Vooral tergend dat het overal bezaaid is met mondkapjes. Als je er op gaat leggen zie je ze overal liggen.
Jazeker, bij wantie en Etto wel, alleen al de suggestie dat op zaterdag boodschappen doen niet zo handig is voor de risicogroep en ze reageren als door een wesp gestoken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alleen samen toch?
Hij was er alweer als de kippen bij toen er een redelijk onderbouwde potentiële schadepost voor de jongere generatie voorbij kwam. Dus hoog tijd om van het zonnetje te gaan genieten. Eens kijken of het druk is in het Kronenburger Park.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:00 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jazeker, bij wantie en Etto wel, alleen al de suggestie dat op zaterdag boodschappen doen niet zo handig is voor de risicogroep en ze reageren als door een wesp gestoken.
Zometeen krijg je de "biologisch afval" tirade van Etto over je heen.
Nimma City?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij was er alweer als de kippen bij toen er een redelijk onderbouwde potentiële schadepost voor de jongere generatie voorbij kwam. Dus hoog tijd om van het zonnetje te gaan genieten. Eens kijken of het druk is in het Kronenburger Park.
We volgens vrijwel direct de Britse trend, die hadden vorige week 25% minderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef asco het volgende:
Bijna 100 mensen minder in de ziekenhuizen!
Iedereen aan de ketting, het HeLpT.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
WAT EEN DALING OP DE VERPLEEGAFDELINGEN
Duidelijk effect van de avondklok.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Ze waren meteen tegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waarom is een groep uitsluiten 'samen'?quote:Alleen samen toch?
Hier wordt er toch echt van een ouderenuurtje gesproken. Het uurtje voor iedereen die de drukte wilde vermijden (21u-22u) is door de overheid verboten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:07 schreef Wantie het volgende:
Het is ook niet een ouderen uurtje, maar een uurtje voor iedereen die om welke reden dan ook de drukte wil vermijden.
Je postte gisteren de rest van dat bericht toch? Dat dat kwam omdat kiemsurveillance binnendruppelt en niet ineens binnen is, dus dat het er te rooskleurig uit kan zien?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Over die Britse variant..... Het RIVM gaat er vanuit dat nu al 70% ruim de Britse variant zou hebben.
Op 1 februari werd er al een steekproef gedaan. Het RIVM ging uit van 46%, bleek 24% te zijn. Maar het RIVM dekte zich al gauw in, door te zeggen dat de steekproef ernaast kan zitten
Ja, maar dan is het te wijten aan de maatregelenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:10 schreef Xenorium het volgende:
Zouden we nu hard gaan dalen qua cijfers nu het "lenteweer" aangebroken is? Ben benieuwd deze week en de week daarop.
Bijnaam is ouderenuurtje.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hier wordt er toch echt van een ouderenuurtje gesproken. Het uurtje voor iedereen die de drukte wilde vermijden (21u-22u) is door de overheid verboten.
En zo zitten we in een vicieuze cirkelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:12 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het te wijten aan de maatregelen
Het overgrote merendeel hier echter wel en niet slechts na 20:00 maar gewoon tot 22:00. Heerlijk rustig was het altijd, dat laatste uurtje. Nu is het voor 20:45 altijd nogal druk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bijnaam is ouderenuurtje.
Maar het is geen verplichting.
Verder was niet elke supermarkt na 20:00 open.
Vreemder is dat je dat wel vervelend vindt, maar opmerkingen over verplichte euthanasie en het vermalen van de lichamen tot compost in een biomassacentrale gewoon laat voor wat ze zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:00 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jazeker, bij wantie en Etto wel, alleen al de suggestie dat op zaterdag boodschappen doen niet zo handig is voor de risicogroep en ze reageren als door een wesp gestoken.
Zometeen krijg je de "biologisch afval" tirade van Etto over je heen.
Dus het belangrijkste wetenschappelijke instituut die beslissingen neemt die impact op miljoenen mensen heeft, en waar het om miljarden per dag gaat, snapt niet wat significantie is?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Over die Britse variant..... Het RIVM gaat er vanuit dat nu al 70% ruim de Britse variant zou hebben.
Op 1 februari werd er al een steekproef gedaan. Het RIVM ging uit van 46%, bleek 24% te zijn. Maar het RIVM dekte zich al gauw in, door te zeggen dat de steekproef ernaast kan zitten
Niet omdat die schade er niet is, maar omdat je motieven om je hier te presenteren als beschermvrouwe der jeugd is gebaseerd op een afkeer van alles wat oud en zwak is, iets wat je al ver voor Corona regelmatig liet merken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij was er alweer als de kippen bij toen er een redelijk onderbouwde potentiële schadepost voor de jongere generatie voorbij kwam. Dus hoog tijd om van het zonnetje te gaan genieten. Eens kijken of het druk is in het Kronenburger Park.
Is Janneke zelf niet al flink op leeftijd?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet omdat die schade er niet is, maar omdat je motieven om je hier te presenteren als beschermvrouwe der jeugd is gebaseerd op een afkeer van alles wat oud en zwak is, iets wat je al ver voor Corona regelmatig liet merken.
Geniet van de zon.
Maakt an sich niet uit; zolang men zichzelf kan bedruipen heeft men bestaansrecht; kost men geld, dan dienen er 'moeilijke vragen' gesteld te worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is Janneke zelf niet al flink op leeftijd?
Ik zie ze niet zo veel, ging nu alleen dat het niet zo handig is voor de risicogroep om op zaterdag boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemder is dat je dat wel vervelend vindt, maar opmerkingen over verplichte euthanasie en het vermalen van de lichamen tot compost in een biomassacentrale gewoon laat voor wat ze zijn.
Prioriteiten, zullen we maar zeggen.
Ze nemen geen beslissingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus het belangrijkste wetenschappelijke instituut die beslissingen neemt die impact op miljoenen mensen heeft, en waar het om miljarden per dag gaat, snapt niet wat significantie is?
En waar zeg ik daar uberhaupt iets over?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie ze niet zo veel, ging nu alleen dat het niet zo handig is voor de risicogroep om op zaterdag boodschappen te doen.
Ik vind het bijzonder knap dat je precies weet wat er in het hoofd van mensen om gaat. Zou het misschien niet zo kunnen zijn dat je ernaast zit en de wereld niet zo pessimistisch in elkaar zit als jij denkt?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakt an sich niet uit; zolang men zichzelf kan bedruipen heeft men bestaansrecht; kost men geld, dan dienen er 'moeilijke vragen' gesteld te worden.
Dat is in een notendop een beetje het rendementsdenken dat het al ver voor Corona erg goed deed in bepaalde kringen, en de ambasseurs van dat gedachtegoed grijpen nu Corona aan om hun ideetjes nog eens vanuit 'een ander perspectief' in de arena te werpen. De jeugd, de ondernemer, de oudere, het interesseert ze allemaal geen moer, als het maar geen geld kost.
Ik hoef me niet af te vragen wat er in die hoofden omgaat, het wordt namelijk gewoon letterlijk gezegd. En als men zo makkelijk over één groep kan praten, dan kunnen ze dat ook over andere. En dat is het punt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder knap dat je precies weet wat er in het hoofd van mensen om gaat. Zou het misschien niet zo kunnen zijn dat je ernaast zit en de wereld niet zo pessimistisch in elkaar zit als jij denkt?
Dat is een beetje het probleem bij heel veel mensen, ik zie ze echt met bosjes omvallen in mijn omgeving.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben tot inkeer gekomen dat bij mij mentaal de rek er ook wel echt helemaal uit is nu, afgelopen week gaf de doorslag
Ik heb de eerste illegale terassen al gezienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef JosMert het volgende:
Heerlijk zonnetje, ff ergens eerste terrasje pakken hoor. Wie gaat er mee?
Laat het me weten als je een open terrasje ziet ergensquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef JosMert het volgende:
Heerlijk zonnetje, ff ergens eerste terrasje pakken hoor. Wie gaat er mee?
Dit. Ik woon sinds maart vorig jaar in mijn laptop...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem bij heel veel mensen, ik zie ze echt met bosjes omvallen in mijn omgeving.
Ook ik zit inmiddels over mijn grenzen heen, maar mijn vrienden houden mij gelukkig nog op de been.
Sterkte in elk geval.
Mijn terras is open hoor, wil best een stoel op de stoep ook zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laat het me weten als je een open terrasje ziet ergens
Niet beschikken over een mainframequote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit. Ik woon sinds maart vorig jaar in mijn laptop...
een steekproef zou representatief moeten zijn, zijn er twijfels moet je hem opnieuw doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet beschikken over een mainframe
Echt fokker zitten alleen in een witte tuinstoel voor de deurquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn terras is open hoor, wil best een stoel op de stoep ook zetten
Zal ik doenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laat het me weten als je een open terrasje ziet ergens
Mooi man, des te meer reden om die avondklok te verlengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Fokkers helpen fokkersquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn terras is open hoor, wil best een stoel op de stoep ook zetten
Oh, dan ben ik geen echte fokker denk ik. Zal erop letten en wanneer de Action weer open is wat witte tuinstoelen kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt fokker zitten alleen in een witte tuinstoel voor de deur
Restaurants hier in de buurt bezorgen, geen probleemquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fokkers helpen fokkersSuper gul.
Inclusief lekkere drie gangen maaltijd en drankje?
Action heeft Click and Collect, wel minimaal 15 euros besteden, dus ook gelijk bestelbus huren!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik geen echte fokker denk ik. Zal erop letten en wanneer de Action weer open is wat witte tuinstoelen kopen
Ik heb 12 computers hier, 4 hardware matig, 8 virtueelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm nou nee... doe dan maar mijn dell.
Maar de vrouw van Hugo heeft geklaagd over de kapper en zijn dochter dat ze niet naar de de festival mee konquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:30 schreef DonDruiper het volgende:
Het is ook maar wat eigenlijk..
1700 mensen die een land van 17 miljoen mensen compleet lam leggen
Rabo hequote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kan niet anders dan bij een bank werken deze jongen, Mainframes
Ik heb een werklaptop en 1 prive laptop, en aardig wat VM's alleen die staan grotendeels uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb 12 computers hier, 4 hardware matig, 8 virtueel
Bedelmuurquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar de vrouw van Hugo heeft geklaagd over de kapper en zijn dochter dat ze niet naar de de festival mee kon
dus
de restaurants maakt ze niet zoveel uit , de zeeman maakt ze ook niet
https://www.telegraaf.nl/(...)or-horeca-en-winkels
Ik vind Hugo echt zo een parenclub Cuck die zijn vrouw gaat filmen terwijl ze door een tropische verassing genomen word.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar de vrouw van Hugo heeft geklaagd over de kapper en zijn dochter dat ze niet naar de de festival mee kon
dus
de restaurants maakt ze niet zoveel uit , de zeeman maakt ze ook niet
https://www.telegraaf.nl/(...)or-horeca-en-winkels
Oja, bedenk dat ik mijn Autoshutdown nog even moet runbookenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb een werklaptop en 1 prive laptop, en aardig wat VM's alleen die staan grotendeels uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |