Hier twee senioren die heel uitgebreid hun karretje gingen schoonmaken met papier waardoor de gehele ingang versperd raakte.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom zie ik nog steeds bejaarden om half twee boodschappen doen?
Kunnen we niet beter dat ouderen uurtje afschaffen?
Dit was gewoon op basis van een onderzoek waarin het potentiële verdienvermogen van de huidige studenten/leerlingen flink achteruit gaat bij een leerachterstand. Daar hebben jij en ik ook last van.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want "de kinderen", kunnen we eens stoppen met dat gemier, ze zijn niet weg te slaan achter hun consoles en smartphones, en nu zouden ze na 2 maanden hersenbeschadigingen oplopen.
echt he...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want "de kinderen", kunnen we eens stoppen met dat gemier, ze zijn niet weg te slaan achter hun consoles en smartphones, en nu zouden ze na 2 maanden hersenbeschadigingen oplopen.
Mooi, maken we gelijk eens een fijne schifting in mensen die wel willen, en die niet willen, sowieso veel te veel mensen die "studeren", overigens zijn het meestal geen studenten, maar scholieren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit was gewoon op basis van een onderzoek waarin het potentiële verdienvermogen van de huidige studenten/leerlingen flink achteruit gaat bij een leerachterstand. Daar hebben jij en ik ook last van.
Het is voor hun eigen veiligheid toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien geen ochtendmensen?
En heb jij last van het ouderen uurtje?
Boeiend, heeft 0 invloed op de cijfers.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:53 schreef raptorix het volgende:
Over winkels gesproken, na 12 maanden is het ook nog steeds niet duidelijk kennelijk dat het niet de bedoeling is om met hele gezinnen boodschappen te doen, of uberhaupt maar in koppeltjes, echt mensen zijn zo stront eigenwijs.
Precies.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Hier twee senioren die heel uitgebreid hun karretje gingen schoonmaken met papier waardoor de gehele ingang versperd raakte.
Je moet voor de grap eens op de markt kijken, of in het OV, heel gezond Nederland zit in zijn holletje vast, en alle boomers en bejaarden gaan vrolijk op stap.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het is voor hun eigen veiligheid toch?
Alleen samen toch?
Of is alleen samen eenrichtingsverkeer..
Heel soms denk ik: Kon ik maar gewoon denken: Ach yolo, na mij de zondvloed.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens op de markt kijken, of in het OV, heel gezond Nederland zit in zijn holletje vast, en alle boomers en bejaarden gaan vrolijk op stap.
Nul nog welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Boeiend, heeft 0 invloed op de cijfers.
Stelletje varkens zijn het, ik ben laatst ook zo kwaad geworden op wat lui die gewoon hun MC Donalds troep van het bankje veegde, de vuilinisbak stond nota bene 2 hele meters er vanaf.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Vooral tergend dat het overal bezaaid is met mondkapjes. Als je er op gaat leggen zie je ze overal liggen.
Jazeker, bij wantie en Etto wel, alleen al de suggestie dat op zaterdag boodschappen doen niet zo handig is voor de risicogroep en ze reageren als door een wesp gestoken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alleen samen toch?
Hij was er alweer als de kippen bij toen er een redelijk onderbouwde potentiële schadepost voor de jongere generatie voorbij kwam. Dus hoog tijd om van het zonnetje te gaan genieten. Eens kijken of het druk is in het Kronenburger Park.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:00 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jazeker, bij wantie en Etto wel, alleen al de suggestie dat op zaterdag boodschappen doen niet zo handig is voor de risicogroep en ze reageren als door een wesp gestoken.
Zometeen krijg je de "biologisch afval" tirade van Etto over je heen.
Nimma City?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij was er alweer als de kippen bij toen er een redelijk onderbouwde potentiële schadepost voor de jongere generatie voorbij kwam. Dus hoog tijd om van het zonnetje te gaan genieten. Eens kijken of het druk is in het Kronenburger Park.
We volgens vrijwel direct de Britse trend, die hadden vorige week 25% minderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef asco het volgende:
Bijna 100 mensen minder in de ziekenhuizen!
Iedereen aan de ketting, het HeLpT.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
WAT EEN DALING OP DE VERPLEEGAFDELINGEN
Duidelijk effect van de avondklok.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
WAT EEN DALING OP DE VERPLEEGAFDELINGEN
Ze waren meteen tegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waarom is een groep uitsluiten 'samen'?quote:Alleen samen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |