Dat is een beetje het probleem bij heel veel mensen, ik zie ze echt met bosjes omvallen in mijn omgeving.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben tot inkeer gekomen dat bij mij mentaal de rek er ook wel echt helemaal uit is nu, afgelopen week gaf de doorslag
Ik heb de eerste illegale terassen al gezienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef JosMert het volgende:
Heerlijk zonnetje, ff ergens eerste terrasje pakken hoor. Wie gaat er mee?
Laat het me weten als je een open terrasje ziet ergensquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef JosMert het volgende:
Heerlijk zonnetje, ff ergens eerste terrasje pakken hoor. Wie gaat er mee?
Dit. Ik woon sinds maart vorig jaar in mijn laptop...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem bij heel veel mensen, ik zie ze echt met bosjes omvallen in mijn omgeving.
Ook ik zit inmiddels over mijn grenzen heen, maar mijn vrienden houden mij gelukkig nog op de been.
Sterkte in elk geval.
Mijn terras is open hoor, wil best een stoel op de stoep ook zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laat het me weten als je een open terrasje ziet ergens
Niet beschikken over een mainframequote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit. Ik woon sinds maart vorig jaar in mijn laptop...
een steekproef zou representatief moeten zijn, zijn er twijfels moet je hem opnieuw doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Over die Britse variant..... Het RIVM gaat er vanuit dat nu al 70% ruim de Britse variant zou hebben.
Op 1 februari werd er al een steekproef gedaan. Het RIVM ging uit van 46%, bleek 24% te zijn. Maar het RIVM dekte zich al gauw in, door te zeggen dat de steekproef ernaast kan zitten
Een wat?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet beschikken over een mainframe
Echt fokker zitten alleen in een witte tuinstoel voor de deurquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn terras is open hoor, wil best een stoel op de stoep ook zetten
Zal ik doenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laat het me weten als je een open terrasje ziet ergens
Mooi man, des te meer reden om die avondklok te verlengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
WAT EEN DALING OP DE VERPLEEGAFDELINGEN
Fokkers helpen fokkersquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn terras is open hoor, wil best een stoel op de stoep ook zetten
Oh, dan ben ik geen echte fokker denk ik. Zal erop letten en wanneer de Action weer open is wat witte tuinstoelen kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt fokker zitten alleen in een witte tuinstoel voor de deur
Restaurants hier in de buurt bezorgen, geen probleemquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fokkers helpen fokkersSuper gul.
Inclusief lekkere drie gangen maaltijd en drankje?
Action heeft Click and Collect, wel minimaal 15 euros besteden, dus ook gelijk bestelbus huren!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik geen echte fokker denk ik. Zal erop letten en wanneer de Action weer open is wat witte tuinstoelen kopen
Ik heb 12 computers hier, 4 hardware matig, 8 virtueelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm nou nee... doe dan maar mijn dell.
Maar de vrouw van Hugo heeft geklaagd over de kapper en zijn dochter dat ze niet naar de de festival mee konquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:30 schreef DonDruiper het volgende:
Het is ook maar wat eigenlijk..
1700 mensen die een land van 17 miljoen mensen compleet lam leggen
Rabo hequote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kan niet anders dan bij een bank werken deze jongen, Mainframes
Ik heb een werklaptop en 1 prive laptop, en aardig wat VM's alleen die staan grotendeels uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb 12 computers hier, 4 hardware matig, 8 virtueel
Bedelmuurquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar de vrouw van Hugo heeft geklaagd over de kapper en zijn dochter dat ze niet naar de de festival mee kon
dus
de restaurants maakt ze niet zoveel uit , de zeeman maakt ze ook niet
https://www.telegraaf.nl/(...)or-horeca-en-winkels
Ik vind Hugo echt zo een parenclub Cuck die zijn vrouw gaat filmen terwijl ze door een tropische verassing genomen word.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar de vrouw van Hugo heeft geklaagd over de kapper en zijn dochter dat ze niet naar de de festival mee kon
dus
de restaurants maakt ze niet zoveel uit , de zeeman maakt ze ook niet
https://www.telegraaf.nl/(...)or-horeca-en-winkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |