Dit is niet het videoland topic maar het Mocro Maffia topic.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor de liefhebbers:
Onderweg naar Videoland: een documentaire over André Hazes! 🎥 We volgen hem al anderhalf jaar, in een tijd waarin hij veel in het nieuws is geweest. De docu komt dit jaar nog op Videoland.
Binnenkomt komt er Het Gouden Uur, waarin Nasrdin Dchar (Potlood uit MM) speelt en op dit moment is er Sihame, van de makers van Mocro Maffia op de NPO.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:13 schreef Rnie het volgende:
Seizoen 4 is een kapot slecht seizoen oeleh.
Ik heb me prima vermaakt, maar de verhaallijn is wel doorgeschoten tot niveau ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:13 schreef Rnie het volgende:
Seizoen 4 is een kapot slecht seizoen oeleh.
En daar gaat het spaak he?quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, maar de verhaallijn is wel doorgeschoten tot niveau ongeloofwaardig.
Alleen na 22:00 te bekijken ook. Npo leeft echt in jaar 0.quote:Op zaterdag 24 september 2022 02:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Binnenkomt komt er Het Gouden Uur, waarin Nasrdin Dchar (Potlood uit MM) speelt en op dit moment is er Sihame, van de makers van Mocro Maffia op de NPO.
Ieder zijn ding natuurlijk, neemt niet weg dat de algehele perceptie van dit seizoen door het merendeel als slecht wordt ervaren. De ongeloofwaardigheid is tot daaraan toe, maar het verhaal dwaalt zovaak af (zal dus komen door de covid richtlijnen op de set) tot nietszeggende verhaallijnen, dat ze in mijn optiek beter hadden kunnen wachten met het opnemen van S04.quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch heb ik me vermaakt bij het kijken dus 'kapot slecht' zou ik het niet noemen.
Samira is in potentie wel een mooi karakter maar omslag van goed naar kwaad ging inderdaad wel erg snel.quote:Op maandag 26 september 2022 11:39 schreef DjVero het volgende:
Maar waar ze voor Zakaria de tijd nemen voor character development, lijkt dat voor Samira totaal niet het geval te zijn geweest. Van brave huismoeder naar gangstervrouw die andere huismoeders ineens bedreigt, politieauto's jat, njaaa. Had niet op deze manier gemoeten; verlies je veel geloofwaardigheid mee.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:12 schreef RipCity het volgende:
Opnames nieuwe seizoen beginnen volgende week (in Amstelveen).
Omdat er overal figuratie oproepen zijn geweest met daarin melding dat die week opnames beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |