Eindstand van de RTVnoord poll: https://www.rtvnoord.nl/n(...)partij-ik-ga-stemmen met 4807 stemmen:quote:
Dat is een beetje zoals de Heart Attack Grill, goed idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De zuurstof in de beademingsmachines vervangen door lachgas terwijl schaarsgeklede verpleegsters de Jerusalema om de bedden heen staan te dansen, zoiets?
Ze weten het gewoon echt niet meer, volgens mij zijn ze van binnen ook wel aardig murw gebeukt. De Jonge gaat er al tijden steeds slechter uitzien en Rutte gaat ook niet de goede kant op.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:50 schreef deedeetee het volgende:
Dat * hou vol * zeggen oefenen ze voor de spiegel. Het is namelijk niet voor ons bedoelt maar voor hun zelf, om stug vol te houden op de verkeerde weg door te gaan om gezichtsverlies te vermijden.
Ja dat zegt het RIVM ook, de grootste stijging zit in de 0-12 groep omdat die voorheen vrijwel nooit getest werden. De rest van de groepen blijft dalen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De heropening van het basisonderwijs zou (deels) een verklaring kunnen zijn. Daar worden meer kinderen dan voorheen getest.
Zal het doorgeven aan Ruttequote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:54 schreef MoreDakka het volgende:
Niet representatief maar mijn nichtje in de VS mag nu drie dagen per week naar school (14 jaar oud). Niet geweldig, maar het maakt toch in de praktijk al een enorm verschil met de hele week thuis zitten. Niet alleen omdat ze haar vriendinnen weer vaker ziet maar ze is ook gewoon meer gemotiveerd voor school. Misschien een overweging waard hier.
Het beleid steunen heeft dan weer niets te maken met of Van Dissel zegt wat je wel of niet wil horen. Dat de gedachten in je op komt, vind ik vreemd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:50 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik ben ook verontwaardigd over iedere persoon die wordt bedreigd. Ik deel alleen en gedachte die kortstondig bij mij opkwam en dat is jammer want ik heb het beleid lang verdedigd. Maar op dit moment is het rationeel gezien gewoon niet meer te volgen.
De bedoeling is dat je godJaap op je blote knietjes dankt dat kinderen deze prachtige kans krijgen. Als je je vraagtekens zet bij de haalbaarheid en de effectiviteit van de plannen, dan ben je uiteraard een dwarsliggende docent die te lui is om te werken en 'liever dicht blijft'.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:47 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ja, en indien mogelijk in bioscopen, hotels etc. Dus in de praktijk wordt het alleen maar rommeliger, dat heeft met onderwijs niets te maken.
Ik vraag me zelfs af in hoeveel dit de jongeren gaat helpen. Van sociaal contact is dan natuurlijk ook nauwelijks sprake.
En Van der Staaij is ook goed. Geeft niet alleen tegengas, maar stemt ook tegen. Je hebt ook zo'n groepje die geven voor de bühne het hele debat tegengas en stemmen dan gewoon voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben het niet vaak eens met Wilders, maar in in deze crisis is hij wel een van de weinige die af en toe tegengas geeft.
Dat er toch mensen nog achter dit beleid staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:47 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ach, dat ze totaal niet weten wat er in het land speelt, blijkt al uit zo'n wereldvreemde vooral blijven sporten Tweet.
Wilders is inderdaad wel sterk op Corona gebied. En hij gaat niet helemaal de complot wappie kant op.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben het niet vaak eens met Wilders, maar in in deze crisis is hij wel een van de weinige die af en toe tegengas geeft.
https://www.telegraaf.nl/(...)or-horeca-en-winkelsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Paywall. Highlights of samenvatting in eigen woorden?
Alleen Hugo zelf ,, maar die is druk met schoenen poetsenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
[..]
Dat er toch mensen nog achter dit beleid staan.
Hoewel ik mezelf afvraag of dat er nog echt veel zijn.
Zo dan,quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We zijn een pandemie aan het bestrijden hè. De bijwerkingen zijn niet belangrijk.
En de vakantie zal het aantal zelfs nog wat drukken, afgelopen week voorjaarsvakantie in een deel van het land en komende week in de rest.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja dat zegt het RIVM ook, de grootste stijging zit in de 0-12 groep omdat die voorheen vrijwel nooit getest werden. De rest van de groepen blijft dalen.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het beleid steunen heeft dan weer niets te maken met of Van Dissel zegt wat je wel of niet wil horen. Dat de gedachten in je op komt, vind ik vreemd.
De Jonge moet sneller gaan vaccineren in plaats van zijn tijd te verdoen met een testsamenleving. Dat was vorig jaar leuk geweest toen we nog geen vaccins hadden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)or-horeca-en-winkels
Minister De Jonge onthult testplan: weinig hoop voor horeca en winkels
Door ALEXANDER BAKKER EN MARTIN VISSER
Updated 1 uur geleden
Gisteren, 19:22 in FINANCIEEL
De lockdowns tarten het geduld van miljoenen Nederlanders. Maandenlang horen we over plannen voor een ’testsamenleving’ om weer meer mogelijk te maken. Nu legt demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) tegenover De Telegraaf zijn strategie uit. Maar of het tempo iedereen zal overtuigen is nog maar de vraag.
Wilders is altijd gewoon anti-kabinet. Vorig jaar wilde hij juist veel strengere maatregelen. Nul inhoud dus daar kun je niet van op aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wilders is inderdaad wel sterk op Corona gebied. En hij gaat niet helemaal de complot wappie kant op.
Waar zijn de ondernemers nou zo bang voor? Open je zaak als je niets meer te verliezen hebt!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Updated 1 uur geleden
De lockdowns tarten het geduld van miljoenen Nederlanders. Maandenlang horen we over plannen voor een ’testsamenleving’ om weer meer mogelijk te maken. Nu legt demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) tegenover De Telegraaf zijn strategie uit. Maar of het tempo iedereen zal overtuigen is nog maar de vraag.
Wie zegt dan dat het wél zo is?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niemand zegt dat de bijwerkingen niet belangrijk zijn.
Ach laat hem lekker spelenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Jonge moet sneller gaan vaccineren in plaats van zijn tijd te verdoen met een testsamenleving. Dat was vorig jaar leuk geweest toen we nog geen vaccins hadden.
We begrijpen de situatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo dan,
Niemand zegt dat de bijwerkingen niet belangrijk zijn.
Elke 48 uur testen om deel te mogen nemen aan de maatschappij. En dan kun je straks gevaccineerd worden en heb je die sneltests niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Updated 1 uur geleden
[..]
Alleen Hugo zelf ,, maar die is druk met schoenen poetsen
Dat haalde ik niet uit de RIVM rapporten, dat aantal ligt op ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De heropening van het basisonderwijs zou (deels) een verklaring kunnen zijn. Daardoor worden meer kinderen dan voorheen getest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |