was het niet vroeger zo dat je HIV feesten had?, iedereen had HIV, dus je kon de ander toch niet besmetten. misschien een idee voor covid-19 patiënten. gewoon feesten met zijn allen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:22 schreef Ronald het volgende:
Komende persconferentie wordt een makkie. Mark zegt gewoon dat dankzij de avondklok een snellere opmars van de Britse variant is voorkomen en dat de avondklok daarom wordt verlengd. Verder is er geen ruimte voor versoepelingen want de Britse variant is nog steeds in opmars.
Gijs Rademaker zal peilen dat 80% van de Nederlanders gelooft dat de avondklok een positief effect heeft. Oftewel 80% is voorstander van de avondklok, hoera!
Wat eigenlijk zou moeten: alle sporten, alle scholen, alle winkels en alle buiten horeca weer open. Dan hou je alleen nog beperkingen op grote evenementen.
Maar ja we leven in een angsthazen land helaas.
Hij weet natuurlijk ook wel dat dit niet kan. Ik weet zijn punt ook niet echt. Wat wil hij? Dat we het OMT nog kunnen blijven geloven?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur is het toch ook. Wetenschapper onwaardig.
Ik bedoelde overigens meer dat ik even COVID-19 moe ben en gewoon lekker ga genieten vandaag zonder na te denken over alle kutzooi.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook prima conform de maatregelen.
Het is net als zeggen: ik ga dadelijk even lekker een rondje hardlopen alleen. Fuck Covid-Fuck alle maatregelen.
het 1ste is al de restrictie, dan ga je die restrictie nog een keer herhalen??quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knuffelcontacten
Dit doen ze leuk in België
Je mag met maximum 1 dezelfde persoon dicht contact hebben (knuffelcontact). 1,5 meter afstand is dan niet nodig.
Nodig je iemand uit bij je thuis ? Ieder gezinslid mag thuis 1 knuffelcontact ontvangen. Er mag maximum 1 knuffelcontact per keer worden ontvangen.
Weet ik, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:22 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het mag wel, maar het wordt niet geadviseerd. Wat even belachelijk is.
Even uitgelicht:quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:06 schreef THEFXR het volgende:
stukje uit een artikel:
[..]
bron:https://joop.bnnvara.nl/o(...)e-problemen-gebracht
.
[ afbeelding ]
bron:https://stichtingvaccinvr(...)-zorg-kapot-gemaakt/
Die kant zal het wel op gaan ja. En veel mensen die niet al het nieuws mee krijgen denken daardoor nog steeds dat ze het zo goed doen bij de VVD en het CDA. Want ''ga er zelf maar eens staan!''. Voor veel mensen is het enige stukje tegengeluid wat ze horen de vragen bij persconferenties. Maar we weten allemaal hoeveel goede vragen er gesteld worden daarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:22 schreef Ronald het volgende:
Komende persconferentie wordt een makkie. Mark zegt gewoon dat dankzij de avondklok een snellere opmars van de Britse variant is voorkomen en dat de avondklok daarom wordt verlengd. Verder is er geen ruimte voor versoepelingen want de Britse variant is nog steeds in opmars.
Gijs Rademaker zal peilen dat 80% van de Nederlanders gelooft dat de avondklok een positief effect heeft. Oftewel 80% is voorstander van de avondklok, hoera!
Die "wetenschappers" zijn nogal in zichzelf gaan geloven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk ook wel dat dit niet kan. Ik weet zijn punt ook niet echt. Wat wil hij? Dat we het OMT nog kunnen blijven geloven?
Immers zegt hij nu: OMT adviseert maatregelen. De maatregelen doen precies wat we hadden verwacht. OMT is dus goed bezig.
Terwijl we eigenlijk geen flauw idee hebben wat er zou zijn gebeurt als we die 2 maatregelen niet hadden getroffen.
Dat de Britse golf als een tsunami over ons heenkomt. Code zwart incoming.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:26 schreef JosMert het volgende:
Interessant om de GGD teststraat cijfers van vorige week maandag/dinsdag/woensdag te vergelijken met deze week:
•vorige week 87.000 getest, nu 113.000
•vorige week 10.400 positief, nu 10.500 positief
•vorige week 11,6% positief, nu 9,4% positief
Wat is jullie conclusie?
https://twitter.com/mauricedehond/status/1363071799542636546?s=21
Hij is te veel in zichzelf gaan geloven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk ook wel dat dit niet kan. Ik weet zijn punt ook niet echt. Wat wil hij? Dat we het OMT nog kunnen blijven geloven?
Immers zegt hij nu: OMT adviseert maatregelen. De maatregelen doen precies wat we hadden verwacht. OMT is dus goed bezig.
Terwijl we eigenlijk geen flauw idee hebben wat er zou zijn gebeurt als we die 2 maatregelen niet hadden getroffen.
De zuurstof in de beademingsmachines vervangen door lachgas terwijl schaarsgeklede verpleegsters de Jerusalema om de bedden heen staan te dansen, zoiets?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was het niet vroeger zo dat je HIV feesten had?, iedereen had HIV, dus je kon de ander toch niet besmetten. misschien een idee voor covid-19 patiënten. gewoon feesten met zijn allen.
Dat stond er nog niet inquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga daarna samen met mijn vriendin op bezoek bij iemand. Dat zijn 3 huishoudens bij elkaar. Foei!
550 in heel Nederlandquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat in vanmiddag gewoon eens bij het ziekenhuis naar binnen loop en op de IC ga kijken of er echt zoveel mensen liggen
De verwachting is dat de middelbare school weer enigszins van start gaat met fysiek onderwijs, toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:22 schreef Ronald het volgende:
En heel verstandig en fijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoelde overigens meer dat ik even COVID-19 moe ben en gewoon lekker ga genieten vandaag zonder na te denken over alle kutzooi.
ik bedoel mensen met het virus, zonder de ziekte en klachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De zuurstof in de beademingsmachines vervangen door lachgas terwijl schaarsgeklede verpleegsters de Jerusalema om de bedden heen staan te dansen, zoiets?
Iedereen moet vanaf nu voor het slapen een glas melk drinken en het alfabet achterstevoren opzeggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:18 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws jongens, er is bewijs dat de avondklok effect heeft.
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ile-lijn-omhoog.html
De verwachting is dat ze iets gaan doen dat met fatsoenlijk onderwijs niets te maken heeft, maar zodat ze wel kunnen zeggen 'kijk, we zijn goed bezig! Kinderen mogen weer naar school!'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachting is dat de middelbare school weer enigszins van start gaat met fysiek onderwijs, toch?
Wat me echt een briljante zet lijkt als ze terrasjes al een te groot risico vinden. Zoveel contacten op terrasjes met maatregelen in de buitenlucht. Dus dan maar de middelbare scholen..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachting is dat de middelbare school weer enigszins van start gaat met fysiek onderwijs, toch?
Ja, laatst kreeg ik bijna BNW-gevoelens toen Van Dissel bij de rechter verscheen en bleek dat hij twee agenten bij zich had. Gelukkig bevinden die gedachten zich bij mij wel nog op een sarcastisch niveau, maar ik dacht wel even zullen ze door de overheid zijn toegewezen om Van Dissel te beveiligen of te controleren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur is het toch ook. Wetenschapper onwaardig.
De Hollandse mutatie tiert hier weligquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:36 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe kan het dat landen om ons heen wél winkels open hebben of binnenkort gaan openen, en dat bij ons schier onmogelijk geacht wordt?
Zijn de mutaties effectiever op Nederlanders ofzo?
Het blijft knap hoe het kabinet werkelijk iedereen chagrijnig weet te krijgenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De verwachting is dat ze iets gaan doen dat met fatsoenlijk onderwijs niets te maken heeft, maar zodat ze wel kunnen zeggen 'kijk, we zijn goed bezig! Kinderen mogen weer naar school!'
Als je het maar laat om de mensen daar lastig te vallen met jouw complottheorie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat in vanmiddag gewoon eens bij het ziekenhuis naar binnen loop en op de IC ga kijken of er echt zoveel mensen liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |