En reken er ook maar op, dat ze straks onder een dekentje het zonnetje opzoeken...Wordt weer spannendquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:48 schreef Cargamelk het volgende:
Hoe is het mogelijk .. nominatie praat.
eens, vindt het wel gewaagd!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:51 schreef Lpracing het volgende:
Michel denkt wel zeer slim.
Zou zijn plan ook volgen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:53 schreef Cargamelk het volgende:
Mooiboy wil alleen met de zwakkere broeders op de bank .. mietje.
Wat zou je zelf doen mocht je in die situatie zitten?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:53 schreef Cargamelk het volgende:
Mooiboy wil alleen met de zwakkere broeders op de bank .. mietje.
Wil hij een ander de kooltjes weer uit het vuur laten halen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:52 schreef Harry het volgende:
Michel, Nick en Liese buiten
Michel denkt dat hij 5 stemmen gaat krijgen, en Thomas en Jill ook.
Hij wil dat de meiden aan Zoey gaan vragen om niet Michel te stemmen.
Michel: ik denk echt, Zoey en Matt.
Jij leest van alles tussen de regels?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wil hij een ander de kooltjes weer uit het vuur laten halen?
Dat zegt ie nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:58 schreef engine het volgende:
Dus zoey mag niet op Michel gaan stemmen maar hij is andere aan het overtuigen op zoey te stemmen
Nee het is weer Michel die hier het initiatief toont. Dat zegt hij zelf ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick denkt er hetzelfde over als Michel.
Wordt die daar nu ook op afgerekend?
Ze zijn er al meermaals over aangesprokenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Zoey en Julie praten steeds meer Frans, daar zou BB wel wat van mogen zeggen.
Ik heb zo een hekel aan het manipuleren..Ga op eigen kracht en vraag zelf om niet genomineerd te wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Jij leest van alles tussen de regels?
Zoey heeft juist haar pijlen gericht op Michelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:52 schreef Harry het volgende:
Kan je de tt veranderen lente weer moet lenteweer zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zijn er al meermaals over aangesproken
Op eigen krachtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb zo een hekel aan het manipuleren..Ga op eigen kracht en vraag zelf om niet genomineerd te worden
Nee ze spelen niet tacties doen alles zelf en op gevoel laat me niet lachenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:57 schreef Harry het volgende:
Michel: Nu kunnen we ECHT de meerderheid pakken.
Langspeelplaatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:00 schreef Toweler het volgende:
[..]
Nee ze spelen niet tacties doen alles zelf en op gevoel laat me niet lachen
Iedere week herhalen dat ze tot nu toe op gevoel gestemd hebben maar nu tactisch stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:00 schreef Toweler het volgende:
[..]
Uhm dit is BB anno 2021, Blijkbaar wil BB dat zo het spel gespeelt wordt anders had hij daar al vanaf week 1 tegen in gegaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb zo een hekel aan het manipuleren..Ga op eigen kracht en vraag zelf om niet genomineerd te worden
Het big brother huis. Kun je volgen via streamsquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het big brother huis. Kun je volgen via steams
Sorry, die is niet helemaal duidelijk inderdaad... Ik bedoel bij mijzelf. Hij stond wel redelijk stabiel gepositioneerd in mijn favorietenlijstje, maar naar mijn idee is hij het spel gewoon heel vervelend aan het spelen. Als bewoner vind ik hem nog steeds tof, maar in het spel... Mwoahquote:
Nee hoor, bij hen die objectief kunnen kijken ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bij bijna iedereen behalve bij de huisvrouwtjes.
Wat doet Thomas?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:01 schreef Benny het volgende:
Michel is echt snel aan het zakken. Die heeft zich de afgelopen 2 weken flink laten kennen. Nu hij z'n stabiele rol kwijt is geraakt is hij ook behoorlijk wanhopig aan het reageren
Hij had de meeste stemmen, als ie nu niet doorpakt staat zit ie volgende week naast Jill op de bank.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Sorry, die is niet helemaal duidelijk inderdaad... Ik bedoel bij mijzelf. Hij stond wel redelijk stabiel gepositioneerd in mijn favorietenlijstje, maar naar mijn idee is hij het spel gewoon heel vervelend aan het spelen. Als bewoner vind ik hem nog steeds tof, maar in het spel... Mwoah
ze hebben het over Brad Pittquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:04 schreef Batacuda het volgende:
Gaan we nu 50 dagen Center ParcsTV krijgen met maar één gespreksonderwerp?
idem en Zoey ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat doet Thomas?
Die is al vanaf dag 1 bezig met het spel. Die is al weken aan het manipuleren.
moggel, ik denk dat mike misschien in de dbk is om deze te besprekenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:07 schreef Whuzz het volgende:
Mogguh COS!
Nog geen huisregels bekend zeker?
De rest doet dat ook al van begin af aan anders had bv Nick niet tegen Thomas gezegd ik zal je nooit nomineren en hij deed het toch. Het is toch een spel en dat moet gespeeld worden. Ik hoef niet de hele dag naar de spelletjes en de zoetsappige verhaaltjes te luisterenquote:
Ik heb het in mijn post over Michel. Niet over Thomas, Jill, Julie of wie dan ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat doet Thomas?
Precies ditquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn post over Michel. Niet over Thomas, Jill, Julie of wie dan ook.
Maar om antwoord te geven op je vraag... Thomas heeft altijd gezegd dat hij het spel op zijn manier aan het spelen is. Op gevoel, met elke bewoner, etc. Daarin heeft hij bijzondere keuzes gemaakt (zie zijn stemgedrag in de eerste paar weken), maar de laatste weken is hij ook het grotere plaatje gaan bekijken. Hij wordt vanuit K5 in die weken aangevallen. Dan wel direct op hem, dan wel op z'n enige echte maatje Jill. Mede door een favorietenrol.
Anders gezegd... Thomas heeft nooit ontkent een spel te spelen, tactisch, op zijn manier. K5, met momenteel Michel voorop, is het heel hypocriet aan het spelen door de pot de ketel te verwijten.
Nee, ze zeggen toch duidelijk dat ze tacties moeten spelen....als 1 van hun groepje eruit gespeeld wordt is het gedaan. Dan worden ze 1 voor 1 eruit gestemd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:00 schreef Toweler het volgende:
[..]
ja duh, ze zijn wakker geworden en moeten nu wel willen ze niet door toto naar huis gestuurd wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn post over Michel. Niet over Thomas, Jill, Julie of wie dan ook.
Maar om antwoord te geven op je vraag... Thomas heeft altijd gezegd dat hij het spel op zijn manier aan het spelen is. Op gevoel, met elke bewoner, etc. Daarin heeft hij bijzondere keuzes gemaakt (zie zijn stemgedrag in de eerste paar weken), maar de laatste weken is hij ook het grotere plaatje gaan bekijken. Hij wordt vanuit K5 in die weken aangevallen. Dan wel direct op hem, dan wel op z'n enige echte maatje Jill. Mede door een favorietenrol.
Anders gezegd... Thomas heeft nooit ontkent een spel te spelen, tactisch, op zijn manier. K5, met momenteel Michel voorop, is het heel hypocriet aan het spelen door de pot de ketel te verwijten.
Dit, het is nu gewoon twee kampen tegen elkaar, puur tactisch. Ze hoort hetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:11 schreef danilel het volgende:
Ik vind het ook niet erg meer dat men het over elkaar heeft, wat ik wel fijn vind is dat er niet meer nasty over elkaar gesproken wordt sinds de teringtubbies er uit zijn.
Aju, Julie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:13 schreef Cargamelk het volgende:
Julie wil naar huis .. na haar kindjes en haar vriend.
Dat zie je toch echt verkeerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bij bijna iedereen behalve bij de huisvrouwtjes.
Een sekreet is hetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar hij voelde zich er zo op afgerekend ... terwijl een "gemiddeld doorsnee denkend mens" zich al kan gaan indenken dat dit een spel is ... Julie(met haar inklappende roddel) heeft veel kapot gemaakt helaas ... en ze blijft het doen ... is het niet thuis ...nu in BB .
prima, dan mag ze gaan, hoeft er niemand genomineerd te worden deze week en valt mike's huismeesterschap in het niets net zoals dat van naomi toen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:13 schreef Cargamelk het volgende:
Julie wil naar huis .. na haar kindjes en haar vriend.
K5 is nu wakker geschud. Hebben het tot nu toe met hun eigen tactiek zover geschopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoey moet genomineerd worden als het kan en snel naar huis . weg ermeequote:
is gewoon een feit, ze dwarrelt er gewoon doorheen en niet om haar qualiteitenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:15 schreef Benny het volgende:
Michel: "Jill is al drie keer gesaved: Huismeester, door Zoey en nu door Mike. Ik zit hier een week korter en ben nog nooit gesaved"
Het zijn zulke opmerkingen waarin hij zich laat kennen
Voegt niets toe, maar dan ook helemaal nietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zoey moet genomineerd worden als het kan en snel naar huis . weg ermee
Echt he... Ze zijn zo slim om te spelen, maar zo dom te begrijpen dat ze het spel spelen. Alleen maar domme mensen in dat huis. Alsof ik naar een livestream van de Apenheul kijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:00 schreef Toweler het volgende:
[..]
nee denkt vakantie te hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voegt niets toe, maar dan ook helemaal niets
Ik heb daar gewerkt (nee, niet als aapquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Echt he... Ze zijn zo slim om te spelen, maar zo dom te begrijpen dat ze het spel spelen. Alleen maar domme mensen in dat huis. Alsof ik naar een livestream van de Apenheul kijk
Iemand die de hele dag pit en ook nog niets toevoegd.quote:
Dus datquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee denkt vakantie te hebben
Jij vindt ‘m ook wel geil of niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg het, maar zie die daling niet
Zou het een aanfluiting vinden als Jill de finale gaat halen. Sorry dat ik het zeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:18 schreef danilel het volgende:
[..]
is gewoon een feit, ze dwarrelt er gewoon doorheen en niet om haar qualiteiten
Ja en wat zoooo erg dat heel Belgie ‘m al vanaf dag 1 een klootzak vindt. Hoe durft hij op andere Belgen te stemmen en en het spel te spelenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat doet Thomas?
Berbers zijn sowieso wel een temperamentvol volkjequote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb daar gewerkt (nee, niet als aap) en ik kan je vertellen dat ze geen schijn van kans zouden maken tegen de gemiddelde groep berberapen
inderdaad pot verwijt de ketel...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:24 schreef Jockari het volgende:
Om eerlijk te zijn, moeten we ook zien dat Liese ook niet zoveel huishoudelijke taakjes doet.
Eens. Ben die Jill ook zat. Een van de beste spelers is er vrijwillig uitgegaan. Zo dom. Hij had dit kunnen winnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het een aanfluiting vinden als Jill de finale gaat halen. Sorry dat ik het zeg.
Zegt ze net toch wel dat ze vandaag de ramen gaat lappen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
inderdaad pot verwijt de ketel...
Laten zien wat zien wat ze in huis heeft en dingen die zo puur zijn dat je het liever niet ziet.quote:
BB heeft haar snel iets doorgebriefd van een bericht op fokquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zegt ze net toch wel dat ze vandaag de ramen gaat lappen.
Hij begint nu tactisch te spelen en ik vind zijn denkwijze net slim. Zoey is een onzekere factor en als je haar voor blok kan zetten dan verzwak je de andere groep.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:01 schreef Benny het volgende:
Michel is echt snel aan het zakken. Die heeft zich de afgelopen 2 weken flink laten kennen. Nu hij z'n stabiele rol kwijt is geraakt is hij ook behoorlijk wanhopig aan het reageren
Altijd een probleem, mannen die niets in het huishouden doenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Liese is ook ontzettend lui. hangt ook meer op de bank als dat ze wat uit voert
Zoey en eerlijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat Zoey een keer eerlijk is naar Naomi. Die laat zich helemaal inpakken door die valse Mike.
Zoey laat zich ook inpakken door Mike hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat Zoey een keer eerlijk is naar Naomi. Die laat zich helemaal inpakken door die valse Mike.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Altijd een probleem, mannen die niets in het huishouden doen![]()
[..]
[..]
Echt niet mee eens. Gewoon de meest realistische van K5, en de beste speler. Denkt tenminste vooruit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:01 schreef Benny het volgende:
Welnee , die zeggen t alleen achter hun rug , om een reden te zoeken voor nominatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
de irritaties spelen lekker op bij K5 hopelijk komt er nog wat vuurwerk deze week.
Dat zou de doodsteek voor K5 zijn. Mike gaat Jill en Michel op de bank zetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:17 schreef Whuzz het volgende:
Als Michel tactisch is, laat hij zijn rancune naar Zoey even varen. Dat gaat niet werken nu. Je merkt dat K3 gewoon niet graag op Zoey wil stemmen, en het liever bij Jill en Thomas houd.
Je weet niet wat Mike gaat doen, dus hij moet gewoon geen risico nemen en weer voor J&T gaan. Zijn gepush voor Zoey kan er toe leiden dat hij straks weer als eerste op de bank zit.
Dan zit Mike de week daarop op de bank.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou de doodsteek voor K5 zijn. Mike gaat Jill en Michel op de bank zetten.
Ze hebben hun pijlen gericht op Thomas. Ik vind daar iets van... unfair, niet goed uitgedacht en gebaseerd op de verkeerde emoties.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:27 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Hij begint nu tactisch te spelen en ik vind zijn denkwijze net slim. Zoey is een onzekere factor en als je haar voor blok kan zetten dan verzwakt je de andere groep.
Iedereen speelt daar vanaf zijn/haar eerste dag het spel ... nou ja behalve Jill vermoed ik dan ... die dacht zeker 3 maanden lol ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:33 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat Michel 24/7 met de nominaties bezig is.
Die zit daar niet voor z'n plezier heb ik het vermoeden.
Andere kunnen nog lol maken buiten dat nominatie gelul.
Helemaal mee eens ( en mensen boven de 70 mogen postaal stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:34 schreef Cargamelk het volgende:
Had nu liever gezien dat de kijkers vanaf nu elke week de keus hadden .. gewoon 10 op de bank.
Nee hoor, gisteravond heeft ze aan Thomas en Jill exact uitgelegd hoe Mike werkt, en ze zag het 100% goed. Ze heeft hem helemaal door. Ze wil Mike de week erop nomineren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zoey laat zich ook inpakken door Mike hoor
Maar weet zij dan op wie Mike zal gaan stemmen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteravond heeft ze aan Thomas en Jill exact uitgelegd hoe Mike werkt, en ze zag het 100% goed. Ze heeft hem helemaal door. Ze wil Mike de week erop nomineren.
Die wil naar huis .. redden wat er te redden valt met haar vriend.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:35 schreef woveleed het volgende:
waar zit julie mee? Zeg het gewoon!
Nee, ze gaan er vanuit dat Mike volledig onbetrouwbaar is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar weet zij dan op wie Mike zal gaan stemmen?
Mike zij dat gisteren tegen Thomas en Jill (was Zoey niet bij) hij zou op Michel en Julie gaan stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar weet zij dan op wie Mike zal gaan stemmen?
Dat is wel een aardige interpretatie jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze gaan er vanuit dat Mike volledig onbetrouwbaar is.
Die speelt zijn eigen spel.. maar als ze vinden dat hij onbetrouwbaar is dan ligt ie er snel uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze gaan er vanuit dat Mike volledig onbetrouwbaar is.
Maar bij hun is het echt gewoon spontaan hoor omdat ze een goede klik hebben met elkaar. Ze overleggen nooitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:52 schreef Harry het volgende:
Ze verlangt naar de pik van haar ‘broer’ in het huis, maar weet dat het niet sjiek is tegenover de pik die buiten het huis op haar wacht. Ze moet nu een keuze maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:35 schreef woveleed het volgende:
waar zit julie mee? Zeg het gewoon!
Ik kijk dan naar de verkeerde streams denk ik.....ik zie hun leuke verhalen hebben en lachen en ik zie bewoners alles doen om maar aandacht vragen en hoe gek ze ook moeten doen als volwassene zijnde.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:33 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat Michel 24/7 met de nominaties bezig is.
Die zit daar niet voor z'n plezier heb ik het vermoeden.
Andere kunnen nog lol maken buiten dat nominatie gelul.
Precies. Beetje hypocriet van Nick en zn groep.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:37 schreef suzi1 het volgende:
of je je nou afsluit in de slaapkamer, de sauna of de tube. geen verschil
Helemaal mee eens. Hij heeft alle 3 de kwaliteiten van een goede speler. Sociaal, fysiek en strategisch sterk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt niet mee eens. Gewoon de meest realistische van K5, en de beste speler. Denkt tenminste vooruit.
Nee, hij wil zelfs het liefst niet op Zoey stemmen, maar 'moet' wel als zij niet kan beloven niet op hem te stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:43 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ah neen? Dat is exact wat hij zegt.
Zoey wordt hier regelmatig lui genoemd. Maar ik zie haar juist vaak schoonmaken, opruimen en consistent de was doen. Ze is in mijn ogen juist een van de bewoners die het meest in huis doet. Qua huishouden in ieder geval.quote:
Hoe vaak ga je nog zeggen overleggen nooit.....terwijl ze zelf zeggen we moeten tacties en overleggen tot het eind dus ben benieuwd naar dat "overleggen nooit". Bij elke nominatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar bij hun is het echt gewoon spontaan hoor omdat ze een goede klik hebben met elkaar. Ze overleggen nooit
Ieder mens is wel hypocriet. Maar idd, in het huis valt het wel heel erg op.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:42 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Precies. Beetje hypocriet van Nick en zn groep.
Wat vaker stream 2 kijken. De sauna.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kijk dan naar de verkeerde streams denk ik.....ik zie hun leuke verhalen hebben en lachen en ik zie bewoners alles doen om maar aandacht vragen en hoe gek ze ook moeten doen als volwassene zijnde.
Alleen zo jammer dat ze haar zogenaamde vriendin Naomi niet vertelt dat Mike haar gebruikt en niet oprecht is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteravond heeft ze aan Thomas en Jill exact uitgelegd hoe Mike werkt, en ze zag het 100% goed. Ze heeft hem helemaal door. Ze wil Mike de week erop nomineren.
Ze hebben een schema. Ieder doet zijn ding.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:24 schreef Jockari het volgende:
Om eerlijk te zijn, moeten we ook zien dat Liese ook niet zoveel huishoudelijke taakjes doet.
Snap je sarcasmequote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog zeggen overleggen nooit.....terwijl ze zelf zeggen we moeten tacties en overleggen tot het eind dus ben benieuwd naar dat "overleggen nooit". Bij elke nominatie.
Doet ze eindelijk eens iets, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:49 schreef Ireth het volgende:
Zoey! Je hoeft echt geen 10 minuten te roeren!
Die zie ik ook net zoals overdag de bedden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wat vaker stream 2 kijken. De sauna.
had ik het toch goed hahaquote:
Hij weet dat Julie en Zoey vriendjes zijn. Dat Julie een vriendje minder heeft kan hem geen fuck schelenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:59 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Michel klinkt alweer behoorlijk geïrriteerd
Staat ook stevig.....dat hij niet omkiept.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:50 schreef Benny het volgende:
Dat bankje waar Michel op leunt ziet er wel leuk uit... Iemand een idee waar je die kunt krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
Hij weet dat Julie en Zoey vriendjes zijn. Dat Julie een vriendje minder heeft kan hem geen fuck schelen
Yup. Alleen moeten ze nu nog uitvinden welk schaakstuk Mike precies isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:51 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents...
K3/4/5/29 begint nu te doen wat de kinderkamer al weken doet. Tactisch vooruit denken ipv cumbajagezelligheid.... niks mis mee, je zit er tenslotte voor jezelf en niet voor een ander!
Die meiden zijn er tot nu toe makkelijk doorheen gerold.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:51 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents...
K3/4/5/29 begint nu te doen wat de kinderkamer al weken doet. Tactisch vooruit denken ipv cumbajagezelligheid.... niks mis mee, je zit er tenslotte voor jezelf en niet voor een ander!
Ik heb hem gevonden:quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Staat ook stevig.....dat hij niet omkiept.
de spion... o nee dat was strategoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Alleen moeten ze nu nog uitvinden welk schaakstuk Mike precies is
Niet waar. Julie zegt zelf dat ze er geen probleem mee heeft om het spel te spelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
Hij weet dat Julie en Zoey vriendjes zijn. Dat Julie een vriendje minder heeft kan hem geen fuck schelen
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden:
https://www.rijkenbergtui(...)uinbank-220x40cm-wit
Voor die prijs mag dat ook wel. Holyfuck... ¤499
Volume op 1000 en bidden dat geen streamwissel komt...quote:
julie is niet sterk. die heeft wat mensen aan haar kant, dat zet haar sterk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:06 schreef Benny het volgende:
Er wordt wel gezegd dat Thomas en Jill het sterkst zijn. Maar volgens mij is dat het groepje Liese - Julie - Naomi
Die zijn al de hele morgen over niets anders aan het pratenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:06 schreef Benny het volgende:
Er wordt wel gezegd dat Thomas en Jill het sterkst zijn. Maar volgens mij is dat het groepje Liese - Julie - Naomi
hoe vind je zoeits ik bedoel hoe heb je daar op gezochtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden:
https://www.rijkenbergtui(...)uinbank-220x40cm-wit
Voor die prijs mag dat ook wel. Holyfuck... ¤499
Als Matt gelijk staat aan het groepje Thomas + Jill, dan staat Julie gelijk aan het groepje Liese + Naomi. Waarbij Julie veel meer wordt vertrouwd. K3 is heel stabiel en sterk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
julie is niet sterk. die heeft wat mensen aan haar kant, dat zet haar sterk.
ze hebben het over de achterbanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:07 schreef Toweler het volgende:
[..]
Die zijn al de hele morgen over niets anders aan het praten
ik doe mn bestquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Toweler het volgende:
Als jill Thomas enzo over stemmen praten dan gaat het los hier nu doen die andere het niks te lezen hier....
Dat noemen ze ook wel hypocrisie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Toweler het volgende:
Als jill Thomas enzo over stemmen praten dan gaat het los hier nu doen die andere het niks te lezen hier....
ja want dat is ook zo erg pfffquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:17 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie voelt zich kut omdat Michel gisteren Liese aan het overtuigen was en Julie er niet bij betrok.
Idem. Die vier hebben ook mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:17 schreef Lillfex het volgende:
Geef mij Liese en Zoey maar en Jill en Thomas. De rest is zo achterbaks als maar wat Ja Nick ook alleen zien we het niet.
Ze zat er toch bij? ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:17 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie voelt zich kut omdat Michel gisteren Liese aan het overtuigen was en Julie er niet bij betrok.
Michel denkt wel 2x na voordat hij iets met haar begint.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:19 schreef Yolk het volgende:
Zit er ook iets leuks aan Julie? Wat een vervelende (slecht verstaanbare) zeur zeg.
Een treurneus is hij.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:22 schreef Toweler het volgende:
Michel zakt ook voor me.
We zijn een groep van 5 zegt hij
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike heeft het hele gesprek tussen Julie en Michel kunnen volgen op de crosstrainer.
Jilloezie, Juliezie...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
Julie spreekt Michel aan dat hij uitgebreid met Liese heeft gepraat over zijn onzekerheid. Dat kwetste haar.
De eerste jaloezie is al aanwezig.
Same old same old. We zijn net mensen, hier in de SCquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Toweler het volgende:
Komt omdat we niet precies weten waar die het over hebben. Je weet dat het over stemmen gaat en soms valt er een naam maar de rest is koeterwaals.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Toweler het volgende:
Dan is er iets goed misquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:32 schreef Astro_boy het volgende:
Matt is de meest favoriete bewoner van Fok!
#matttoo
Julie had een beetje het gevoel dat ze er een beetje bij aanhangt.quote:
Ik hoor wel vaak verontwaardiging bij Naomi en Julie...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komt omdat we niet precies weten waar die het over hebben. Je weet dat het over stemmen gaat en soms valt er een naam maar de rest is koeterwaals.
Thomas en Jill verstaan we en daar gaan we dan los op.
Maar er zitten toch ook Vlamingen hier .. of is het zo erg dat zei het ook niet verstaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komt omdat we niet precies weten waar die het over hebben. Je weet dat het over stemmen gaat en soms valt er een naam maar de rest is koeterwaals.
Thomas en Jill verstaan we en daar gaan we dan los op.
Die verstaan ze wel maar zullen het er mee eens zijn en niet los gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar er zitten toch ook Vlamingen hier .. of is het zo erg dat zei het ook niet verstaan.
Ze verdomme gewoon zonder dialect te proatenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die verstaan ze wel maar zullen het er mee eens zijn en niet los gaan.
Belgen hebben een voordeel omdat zij wel Nederlands kunnen verstaan.
Andersom niet altijd.
Het is maar hoe je iets formuleert, oké, dat is ook belangrijk. Maar op wat komt het uiteindelijk neer? Zoey mag niet op hem stemmen, maar iedereen moet op Zoey stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij wil zelfs het liefst niet op Zoey stemmen, maar 'moet' wel als zij niet kan beloven niet op hem te stemmen
Wat is Frito??quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Liese heeft gelijk. Frito is het lekkerst op spaghetti.
Tomate frito is een gepureerde tomatensaus met een vleugje ui en knoflook.quote:
Heb al vanaf dag 1 een hekel aan haar. Ze doet alles om te overleven daar.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:40 schreef Lillfex het volgende:
Toch vind ik Zoey steeds leuker te worden. Ze is net aan klein slangetje dat zich soepel door iedereen heen kronkelt
Zit op het knopje van het licht van de koelkast.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:51 schreef rinardo het volgende:
waarom streamlock als de vriezer opengaat hahaha
[ link | afbeelding ]
Ik vind haar ook niets en ook Julie, Liese nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb al vanaf dag 1 een hekel aan haar. Ze doet alles om te overleven daar.
In het begin dat gekonkel met Jowi, toen de meiden ingepalmd. Nu zit ze weer in kamp Thomas.
Ze probeert alleen alle kampen te vriend te houden, maar investeert niet echt in mensen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:53 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ouwe Samsung telefoon van mijn dochter
Julie volgt nu blijkbaar blindelings Michel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet waar. Julie zegt zelf dat ze er geen probleem mee heeft om het spel te spelen.
Hij is juist bezorgd om haar.
Als ze kan profiteert ze van mensen, zo niet is ze lonewolf of hoe ze zichzelf ook noemt. Ze doet haarzelf tekort...Nu ook weer. Stel dat ze mee doet dan moet ze naar iemand luisteren om in een groep mee te doen. Huismeester ging haar goed af met haar gedril. Geen 1 boven haar. Met andere huismeesters doet ze ook wat ze zelf wil....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb al vanaf dag 1 een hekel aan haar. Ze doet alles om te overleven daar.
In het begin dat gekonkel met Jowi, toen de meiden ingepalmd. Nu zit ze weer in kamp Thomas.
Ze probeert alleen alle kampen te vriend te houden, maar investeert niet echt in mensen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef suzi1 het volgende:
ik wist heel niet dat zoey en julie een band hadden
Is ook pas nadat BB heeft gezegd dat ze nog een maatje moest zoeken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef suzi1 het volgende:
ik wist heel niet dat zoey en julie een band hadden
michel zal er toch nog 1 uit moeten werken, er blijven er maar 4 over voor de finalequote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:22 schreef Toweler het volgende:
Michel zakt ook voor me.
We zijn een groep van 5 zegt hij
precies dat, en daarbij wordt er een drama van gemaakt dat michel voorstelt om op zoey te stemmen want dat zijn vriendinnen en hebben een woord samen. Maar ook ==>Zoey weet dat Mike Naomi gebruikt om Michel er uit te spelen . Maar dat is zeker niet hypocriet dan?......quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze kan profiteert ze van mensen, zo niet is ze lonewolf of hoe ze zichzelf ook noemt. Ze doet haarzelf tekort...Nu ook weer. Stel dat ze mee doet dan moet ze naar iemand luisteren om in een groep mee te doen. Huismeester ging haar goed af met haar gedril. Geen 1 boven haar. Met andere huismeesters doet ze ook wat ze zelf wil....
vast wel, anders blijft er geen kijker meer overquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk gooit BB er nog vuur in.
Mike investeert heel duidelijk in een band met Naomi en Nick (zegt ook nooit op ze te gaan stemmen en heeft woord gehouden tot nu), hij hoopt op die manier later in het spel Michel of Jill er uit te kunnen spelen zodat ie als enige NL overblijft in de finale.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:02 schreef danilel het volgende:
[..]
precies dat, en daarbij wordt er een drama van gemaakt dat michel voorstelt om op zoey te stemmen want dat zijn vriendinnen en hebben een woord samen. Maar ook ==>Zoey weet dat Mike Naomi gebruikt om Michel er uit te spelen . Maar dat is zeker niet hypocriet dan?......
Is logisch toch, Zoey wil hem eruit. Dus nu is het de beurt aan de meiden om te laten zien waar ze staan. Zoey die bij andere groep behoort en die hun eruit willen spelen of Michel die bij hun groepje hoort.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:54 schreef Fasil het volgende:
[..]
Julie volgt nu blijkbaar blindelings Michel.
Zoey was wel haar vriendinnetje.
Degene waar ze alles kon tegen zeggen was Zoey en Michel.
Michel vind het niet leuk, dat Zoey de meisjes achter zich had, hij wil dat iedereen achter hem staat.
Ik had voorzien, maar hier niet gezegd, dat Michel op Zoey zou stemmen
nee hij stemt haar niet eruit voorlopig maar gebruikt haar welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:07 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Mike investeert heel duidelijk in een band met Naomi en Nick (zegt ook nooit op ze te gaan stemmen en heeft woord gehouden tot nu), hij hoopt op die manier later in het spel Michel of Jill er uit te kunnen spelen zodat ie als enige NL overblijft in de finale.
Vet. Ga meteen 125 camera's bestellen!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:12 schreef danilel het volgende:
trouwens ik denk dat als je spullen uit dat huis zoekt, je bij deze sponsoren wel het een en ander kunt vinden.
[ afbeelding ]
nu gaat het spel écht beginnenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:12 schreef Whuzz het volgende:
Alle bewoners gaan kapot
Nick voelt zich slap, Liese heeft tandpijn, Zoey's nagels groeien de pan uit...
Wat een ellendequote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:12 schreef Whuzz het volgende:
Alle bewoners gaan kapot
Nick voelt zich slap, Liese heeft tandpijn, Zoey's nagels groeien de pan uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |