En reken er ook maar op, dat ze straks onder een dekentje het zonnetje opzoeken...Wordt weer spannendquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:48 schreef Cargamelk het volgende:
Hoe is het mogelijk .. nominatie praat.
eens, vindt het wel gewaagd!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:51 schreef Lpracing het volgende:
Michel denkt wel zeer slim.
Zou zijn plan ook volgen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:53 schreef Cargamelk het volgende:
Mooiboy wil alleen met de zwakkere broeders op de bank .. mietje.
Wat zou je zelf doen mocht je in die situatie zitten?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:53 schreef Cargamelk het volgende:
Mooiboy wil alleen met de zwakkere broeders op de bank .. mietje.
Wil hij een ander de kooltjes weer uit het vuur laten halen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:52 schreef Harry het volgende:
Michel, Nick en Liese buiten
Michel denkt dat hij 5 stemmen gaat krijgen, en Thomas en Jill ook.
Hij wil dat de meiden aan Zoey gaan vragen om niet Michel te stemmen.
Michel: ik denk echt, Zoey en Matt.
Jij leest van alles tussen de regels?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wil hij een ander de kooltjes weer uit het vuur laten halen?
Dat zegt ie nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:58 schreef engine het volgende:
Dus zoey mag niet op Michel gaan stemmen maar hij is andere aan het overtuigen op zoey te stemmen
Nee het is weer Michel die hier het initiatief toont. Dat zegt hij zelf ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick denkt er hetzelfde over als Michel.
Wordt die daar nu ook op afgerekend?
Ze zijn er al meermaals over aangesprokenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Zoey en Julie praten steeds meer Frans, daar zou BB wel wat van mogen zeggen.
Ik heb zo een hekel aan het manipuleren..Ga op eigen kracht en vraag zelf om niet genomineerd te wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Jij leest van alles tussen de regels?
Zoey heeft juist haar pijlen gericht op Michelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:52 schreef Harry het volgende:
Michel, Nick en Liese buiten
Michel denkt dat hij 5 stemmen gaat krijgen, en Thomas en Jill ook.
Hij wil dat de meiden aan Zoey gaan vragen om niet Michel te stemmen.
Michel: ik denk echt, Zoey en Matt.
Kan je de tt veranderen lente weer moet lenteweer zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zijn er al meermaals over aangesproken
Op eigen krachtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb zo een hekel aan het manipuleren..Ga op eigen kracht en vraag zelf om niet genomineerd te worden
Nee ze spelen niet tacties doen alles zelf en op gevoel laat me niet lachenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:57 schreef Harry het volgende:
Michel: Nu kunnen we ECHT de meerderheid pakken.
Langspeelplaatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:00 schreef Toweler het volgende:
[..]
Nee ze spelen niet tacties doen alles zelf en op gevoel laat me niet lachen
Iedere week herhalen dat ze tot nu toe op gevoel gestemd hebben maar nu tactisch stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:00 schreef Toweler het volgende:
[..]
Nee ze spelen niet tacties doen alles zelf en op gevoel laat me niet lachen
Uhm dit is BB anno 2021, Blijkbaar wil BB dat zo het spel gespeelt wordt anders had hij daar al vanaf week 1 tegen in gegaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb zo een hekel aan het manipuleren..Ga op eigen kracht en vraag zelf om niet genomineerd te worden
Het big brother huis. Kun je volgen via streamsquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het big brother huis. Kun je volgen via steams
Sorry, die is niet helemaal duidelijk inderdaad... Ik bedoel bij mijzelf. Hij stond wel redelijk stabiel gepositioneerd in mijn favorietenlijstje, maar naar mijn idee is hij het spel gewoon heel vervelend aan het spelen. Als bewoner vind ik hem nog steeds tof, maar in het spel... Mwoahquote:
Nee hoor, bij hen die objectief kunnen kijken ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bij bijna iedereen behalve bij de huisvrouwtjes.
Wat doet Thomas?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:01 schreef Benny het volgende:
Michel is echt snel aan het zakken. Die heeft zich de afgelopen 2 weken flink laten kennen. Nu hij z'n stabiele rol kwijt is geraakt is hij ook behoorlijk wanhopig aan het reageren
Hij had de meeste stemmen, als ie nu niet doorpakt staat zit ie volgende week naast Jill op de bank.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Sorry, die is niet helemaal duidelijk inderdaad... Ik bedoel bij mijzelf. Hij stond wel redelijk stabiel gepositioneerd in mijn favorietenlijstje, maar naar mijn idee is hij het spel gewoon heel vervelend aan het spelen. Als bewoner vind ik hem nog steeds tof, maar in het spel... Mwoah
ze hebben het over Brad Pittquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:04 schreef Batacuda het volgende:
Gaan we nu 50 dagen Center ParcsTV krijgen met maar één gespreksonderwerp?
idem en Zoey ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat doet Thomas?
Die is al vanaf dag 1 bezig met het spel. Die is al weken aan het manipuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |