Hoog? De helft van ATHquote:Op maandag 8 maart 2021 10:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ABN AMRO
sligro staat wel echt hoog ondanks horeca lockdown....
Zo danquote:Op maandag 8 maart 2021 10:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoog? De helft van ATH
Wat een kutbank ABNhttps://www.bnnvara.nl/ka(...)enclaim-uit-te-komen
Dit. Ik verwacht voor Sligro nog een daling. Het aandeel staat op dezelfde hoogte als voor de klap van maart 2020. Terwijl de horeca sinds die tijd 60% van de omzet heeft zien verdampen, hun grootste afnemer.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:37 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb een deel Sligro wat ik laag hebt gekocht vorig jaar mei weer verkocht, winst is winst. Het is nou toch een beetje wachten op de cijfers, die niet geweldig gaan zijn en de berichten dat herstel langer gaat duren dan verwacht blabla.
Sinds 1 januari van dit jaar niet meer iddquote:Op maandag 8 maart 2021 08:42 schreef Blik het volgende:
Kunnen Amerikanen die cheque überhaupt verzilveren hier in NL? Ik dacht dat ING de laatste bank was die cheques verwerkte maar daar ook dit jaar mee ging stoppen
Klassiekertje uit een van de reeksen uit het oude [AEX]quote:Op maandag 8 maart 2021 15:38 schreef nostra het volgende:
Het is natuurlijk sowieso al vrij krankjorum dat elke Amerikaan overladen met geld wordt, ongeacht of hij hier met 2 ton wegloopt bij één of andere tech. Maar goed, geld is gratis en begrotingstekorten zijn totaal irrelevant. Nog wel.
Hehe ja. Alleen moet iemand Bernanke even vervangen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Klassiekertje uit een van de reeksen uit het oude [AEX]
[ afbeelding ]
Ik zal wel even iemand Jellenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Hehe ja. Alleen moet iemand Bernanke even vervangen.
Lekker hè.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:49 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dag!! Historische tijden dit!! Ik kan over een jaar rentenieren in dit tempo![]()
![]()
![]()
Met een boot bij de Bahama's varen met Russiche modellen![]()
![]()
Je kan wel ergens statuten raadplegen hoe het werkt. Grootste gedeelte is volgens mij gewoon market cap gebaseerd. Maar dacht niet volledig.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:45 schreef SOG het volgende:
Morgen komt er blijkbaar een persbericht van euronext over samenstelling aex. Kan er bar weinig over vinden. Is niet zo relevant dus?
9 maart persbericht en dan 2 weken later nieuwe samenstelling
Raar gedoe idd. Geen idee.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Lekker ja! Maar is er een aanwijsbare reden? Heb ik iets gemist?
Wallstreetbets weer aan de gang?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:50 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
WTF is er met $EYES aan de hand?? Lmfao
maar het einde is met alle vaccinaties dan wel weer in zicht. Wordt dat dan niet meegenomen in prognoses? Die omzet gaat wel weer stijgen snel lijkt me?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit. Ik verwacht voor Sligro nog een daling. Het aandeel staat op dezelfde hoogte als voor de klap van maart 2020. Terwijl de horeca sinds die tijd 60% van de omzet heeft zien verdampen, hun grootste afnemer.
Je hebt gelijk hoor, met de vaccinaties zal de horeca langzaam aan weer opengaan. Dan zal dit aandeel zeker stijgen, veel beleggers hebben hier wellicht al op voorgesorteerd. Wellicht dat daardoor dit aandeel "hoog" staat?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:42 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
maar het einde is met alle vaccinaties dan wel weer in zicht. Wordt dat dan niet meegenomen in prognoses? Die omzet gaat wel weer stijgen snel lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |