DDR burgers die tegen het dictatoriale bejaarde mannen-regime van Honecker waren werden ook als fascisten en "anti-revolutionairen" weggezet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
precies als je op het malieveld de doorsnee pakt zie je oudere mensen, oma's, artsen, bezorgde ouders. jongeren..
het is eigenlijk schandalig dat het nieuws het zo spint dat als je protesteert je een relnicht of wappie bent.
Dat is echt te belachelijk..
En al de mafkezen doen alsof het de waarheid is.. en lekker doorgaan met wappie framen. Dat is zoals pesten vroeger.. mee doen met pesten.. want dat is lekker makkelijk en dan voel je je goed. lekker mee doen en erbij horen.. en de ander mond dood maken..groepjes gerdrag er bij horen en anderen afzeiken om zelf de waarheid in pacht te hebben.
zo is het gewoon.
Dit. Niks doet er meer toe. Alleen corona.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:26 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Doe je oogkleppen eens af.. met pro actief. grotere onzin nog noout gehoord.
Zijn ze ook Pro actief met dreigende werkloosheid? armoede.. , ziektes. depressies.
Het is toch puur pro actief op 1 gebied? corona.
niet eens volksgezondheid.. want de gezondheid lijdt ontzettend
Deze?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:25 schreef falling_away het volgende:
Heeft iemand nog die image waar v Dissel's gezicht op veel partijposters is geplakt op zo'n verkiezingsbord?
Wat een dom gelul over angst inboezemen. Ben je een klein kind? Zegt meer over jou dan over de media. Men rapporteert wat er gaande in de wereld is. Als je het metacognitieve vermogen ontbeert om dit in perspectief te plaatsen zegt dat misschien meer over jou. Zo ridicuul om te doen alsof Stephen King het liveblog op AD schrijft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen. Dat shock effect van Italië was bij mij iets van twee weken in totaal denk ik. Daarna gestaag naar "Nou het valt wel mee, maar als je oud of risicogroep bent en je hebt pech dan kan het wel echt knap klote zijn." Bovendien hoor ik ook vaak via via mensen die geen of amper klachten hadden. Ook bij m'n moeder op haar werk zijn er relatief veel 70+'ers met amper klachten.
Is ook eigenlijk helemaal niet zo netjes, dat angst in boezemen. Ik was echt twee weekjes best angstig. Weet het nog goed. Realiteit is wel gewoon anders.
Avondklok en straks misschien mensen overdag opsluiten een schijnmaatregel? Wordt eens wakker.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ze slaan door omdat ze eerst gefaald hebben en falen daardoor weer.
Van bullshit schijnmaatregelen die niet helpen naar disproportionele maatregelen.
Alles onder het mom van we doen iets.
Maar ze doen nooit het goede helaas.
Klopt, en ondanks alle restricties zijn we nog steeds geen totalitair regime.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die hebben last van andere dingen die hier ook niet wenselijk zijn.
hulde is een groot woord..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:27 schreef JosMert het volgende:
Volkskrant begint eindelijk kritisch te worden laatste dagen. Hulde
Bescherming tegen Corona begint de trekjes van een gevangenis te krijgen
https://www.volkskrant.nl(...)te-krijgen~b1c656f3/
Ze maken absoluut fouten maar onder de streep luisteren ze vooral naar experts en wetenschappelijke consensus en ik kan ze dat moeilijk kwalijk nemen. Helaas is (was) het een nieuw virus en hebben we weinig ervaring met pandemiën in de moderne tijd waardoor het super moeilijk is om in hun schoenen te staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ze slaan door omdat ze eerst gefaald hebben en falen daardoor weer.
Van bullshit schijnmaatregelen die niet helpen naar disproportionele maatregelen.
Alles onder het mom van we doen iets.
Maar ze doen nooit het goede helaas.
Er wordt wel een soort van vreemde wisselwerking gecreëerd tussen media, OMT en regering (en de mentale toestand van het volk). Ze beïnvloeden allemaal elkaar. Denk dat hier veel over te zeggen valt, maar kan het niet duiden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zou het niet tegen willen houden, ook zij hebben de vrijheid te zeggen wat ze willen. Ik hoop alleen wel dat ze de tegenwoordigheid van geest hebben om zichzelf af te vragen of iets slim is om te zeggen.
Wou je ze de mond snoeren?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:18 schreef Discombobulate het volgende:
Moeten we trouwens toestaan dat OMT leden op persoonlijke titel in de media komen? Lijkt me ook zeer verwerpelijk.
Nee maar een nieuwe wet die een dagklok per decreet van de minister mogelijk maakt gaat wel steeds meer die kant uit...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en ondanks alle restricties zijn we nog steeds geen totalitair regime.
We zijn gewoon een land waar iedereen het beter weet en de overheid op voorhand niets goed kan doen, waarbij iedereen de grenzen van de maatregelen opzoekt en de anderen verwijten dat te doen en zo de oorzaak te zijn van het aanblijven van de maatregelen...
Oh oke. Ik had even het idee dat je aangaf dat het daar beter was omdat zij geen corona meer hadden. Mijn fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en ondanks alle restricties zijn we nog steeds geen totalitair regime.
We zijn gewoon een land waar iedereen het beter weet en de overheid op voorhand niets goed kan doen, waarbij iedereen de grenzen van de maatregelen opzoekt en de anderen verwijten dat te doen en zo de oorzaak te zijn van het aanblijven van de maatregelen...
Dit, de nuance is ver te zoeken bij velen. Overheid is stom, Rutte is stom, RIVM is stom, Jaap van Dissel is stom.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze maken absoluut fouten maar onder de streep luisteren ze vooral naar experts en wetenschappelijke consensus en ik kan ze dat moeilijk kwalijk nemen. Helaas is (was) het een nieuw virus en hebben we weinig ervaring met pandemiën in de moderne tijd waardoor het super moeilijk is om in hun schoenen te staan.
thx.. ik snap alleen niet waarom dat gezicht ook bij FVD staat, was me eerder niet opgevallen.quote:
Je pakt meteen de meest extreme....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:18 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Ja Noord Korea heeft geen Corona inderdaad..
Jij duidelijk niet nee...quote:lol jij bent niet zo slim of wel..
Nee, dat punt verzin je zelf.quote:Tanazania is er ook geen covid.
Je punt is we moeten de cijfers niet naar buiten brengen want dan is er geen covid?
Wees niet bang, binnenkort beginnen we aan de Zuid-Afrikaanse, de Braziliaanse, de Utrechtse of nog een andere. Het probleem lost zichzelf op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef popje het volgende:
Straks stijgen de besmettingen tijdelijk vanwege het openen van de scholen en ligt het natuurlijk weer aan de Britse variant... Gruwel ik kan die naam niet meer horen
Je bent murw door de uitzichtloosheid van de crisis..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik het nog wel met je eens geweest, inmiddels denk ik alleen nog maar "nou en?"
Ik vind ze niet stom, ik ben het niet met ze eens omdat ze in mijn ogen een veel te eenzijdige benadering kiezen. Mag dat wel?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit, de nuance is ver te zoeken bij velen. Overheid is stom, Rutte is stom, RIVM is stom, Jaap van Dissel is stom.
Ik heb de afgelopen maanden al veel gedaan om zo min mogelijk prikkels binnen te laten, maar het bleek niet afdoende. Ik ben zelfs op een niet-smartphone overgestapt waarin ik alleen old skool gebeld en gesmst kan worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vervelend!
Wat mij helpt is geen nieuws meer volgen en veel naar Zap programma's kijken.
Koken met konijnen, dates met dieren, klokhuis, Spangas, ...
Heerlijk positief en wereldvreemd...
Dat is het verwijt de laatste tijd juist. Er wordt enkel gekeken naar het wetenschappelijke deel, niet naar het emotionele/mentale effect. Het is moeilijk om in de schoenen van de regering te staan, alleen is het wellicht verstandig om je horizon te verruimen indien je wekenlang te horen krijgt dat er meer aan de hand is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze maken absoluut fouten maar onder de streep luisteren ze vooral naar experts en wetenschappelijke consensus en ik kan ze dat moeilijk kwalijk nemen. Helaas is (was) het een nieuw virus en hebben we weinig ervaring met pandemiën in de moderne tijd waardoor het super moeilijk is om in hun schoenen te staan.
Ja, dat kort geding van Engel pakt helemaal verkeerd uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:31 schreef popje het volgende:
[..]
Nee maar een nieuwe wet die een dagklok per decreet van de minister mogelijk maakt gaat wel steeds meer die kant uit...
Wat ben je ineens triggered lol.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een dom gelul over angst inboezemen. Ben je een klein kind? Zegt meer over jou dan over de media. Men rapporteert wat er gaande in de wereld is. Als je het metacognitieve vermogen ontbeert om dit in perspectief te plaatsen zegt dat misschien meer over jou. Zo ridicuul om te doen alsof Stephen King het liveblog op AD schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |