abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198104534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:10 schreef popje het volgende:

[..]

De overheid? Het kabinet?
Het financiėle systeem dat op klappen staat. Een mondiaal probleem.
Check it out
pi_198104538
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:02 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Als ik eigenaar was van dat restaurant en ik kreeg het aanbod om deze mensen te hosten, dan zou ik het ook wel doen denk ik.

Het ergste is dat dit nu pas naar buiten komt, denk dat Nederlandse media hier best eerder achter aan hadden kunnen gaan.

Op een gegeven moment loont het gewoon niet meer om alles 'netjes' te doen. Als je de gelegenheid hebt zou ik zeggen: steek die stok in je neus en ga ook lekker naar Bonaire of zo. Stemmen met de voeten is toch de enige optie uiteindelijk.
Wat mensen ij de reacties daar ook zeggen. Kvk registratie, camera erop voor je insta/youtube kanaal en een maas in de wet misbruiken.
Het slaat natuurlijk nergens op dat zoiets prima kan.

En dan is het gek dat jongeren depressief thuis zitten. Die kunnen amper wat doen maar zien de hele dag influencers good life leven alsof het 2019 is.

Lead by example is politici ook vreemd.
pi_198104542
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:11 schreef chratnox het volgende:

[..]

Die hebben last van andere dingen die hier ook niet wenselijk zijn.
Je weet toch inmiddels dat is niet belangrijk. Ze hebben geen Corona virus meer daar gaat het om. Dat je voor de rest totaal geen vrijheid en privacy meer hebt moet je niet over zeuren....
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:14:10 #179
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198104544
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

Er zijn heel veel moties.. die zijn aangenomen. vervolgens gaat Grapperhaus erop antwoorden en dan roept hij dar er niks in ziet. en hoppa weg motie..

Dus dat is geen redenering. Ik kan je nog meer moties laten zien van gisteren die zijn aangenomen door de meerderheid. en waar niks mee wordt gedaan
Aangezien de eigen fracties ook voor hebben gestemd denk ik dat je je niet druk hoeft te maken. Heeft ook helemaal geen nut, twee avondklokken naast elkaar.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198104568
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Je bent geen wappie. Het overgrote deel zijn normale, hardwerkende burgers die het beste met iedereen voorheeft. Links en rechts een verdwaalde boomknuffelaar of look-a-like van Willem Engel. That's it.
precies als je op het malieveld de doorsnee pakt zie je oudere mensen, oma's, artsen, bezorgde ouders. jongeren..

het is eigenlijk schandalig dat het nieuws het zo spint dat als je protesteert je een relnicht of wappie bent.

Dat is echt te belachelijk..

En al de mafkezen doen alsof het de waarheid is.. en lekker doorgaan met wappie framen. Dat is zoals pesten vroeger.. mee doen met pesten.. want dat is lekker makkelijk en dan voel je je goed. lekker mee doen en erbij horen.. en de ander mond dood maken..groepjes gerdrag er bij horen en anderen afzeiken om zelf de waarheid in pacht te hebben.

zo is het gewoon.
pi_198104569
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:14 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Je weet toch inmiddels dat is niet belangrijk. Ze hebben geen Corona virus meer daar gaat het om. Dat je voor de rest totaal geen vrijheid en privacy meer hebt moet je niet over zeuren....
Ik vraag me soms inderdaad serieus af of sommigen zich niet realiseren dat we een goede reden hebben om niet het beleid van China oid te hebben.
pi_198104573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:06 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Ik geloof hier niet meer in. Ze hebben echt iets te verbergen.
Wat verbergen ze dan?
Dat na 21:00 de batterijen in de postduiven vervangen moeten worden?
Het is altijd zo'n vaag begrip...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198104622
Moeten we trouwens toestaan dat OMT leden op persoonlijke titel in de media komen? Lijkt me ook zeer verwerpelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198104643
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik vraag me soms inderdaad serieus af of sommigen zich niet realiseren dat we een goede reden hebben om niet het beleid van China oid te hebben.
Klopt maar als je alleen maar tunnelvisie heb op het virus, ja dan zie je dat gewoon niet. Had een paar dagen geleden een quote uit een artikel gepost hoe het in China er aan toe gaat. Buiten je huis kan je geen stap meer zetten zonder dat de overheid je kan volgen. Dat moeten we hier niet willen.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:19:35 #185
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_198104648
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:12 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dat vind ik zeer vervelend om te horen. Ik zie veel mensen hiermee worstelen. Ik hoop oprecht dat er snel weer ruimte komt voor perspectief.
Persoonlijk lijkt mij dit meer een gevolg van 0,0 aanpassingsvermogen _O- Ja, leuk is anders maar echt ):O
.
pi_198104653
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:18 schreef Discombobulate het volgende:
Moeten we trouwens toestaan dat OMT leden op persoonlijke titel in de media komen? Lijkt me ook zeer verwerpelijk.
Ik zou het niet tegen willen houden, ook zij hebben de vrijheid te zeggen wat ze willen. Ik hoop alleen wel dat ze de tegenwoordigheid van geest hebben om zichzelf af te vragen of iets slim is om te zeggen.
pi_198104665
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:06 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Ik geloof hier niet meer in. Ze hebben echt iets te verbergen.
Nee, ze proberen pro-actief te handelen i.p.v. reactief zoals in begin 2020. Dat veel mensen het (allang) niet meer trekken is een ander verhaal.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198104668
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef Yankee het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt mij dit meer een gevolg van 0,0 aanpassingsvermogen _O- Ja, leuk is anders maar echt ):O
Inlevingsvermogen. Grow some.
pi_198104676
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

precies als je op het malieveld de doorsnee pakt zie je oudere mensen, oma's, artsen, bezorgde ouders. jongeren..

het is eigenlijk schandalig dat het nieuws het zo spint dat als je protesteert je een relnicht of wappie bent.

En al de mafkezen doen alsof het de waarheid is.. en lekker doorgaan met wappie framen. Dat is zoals pesten vroeger.. mee doen met pesten.. want dat is lekker makkelijk en dan voel je je goed. lekker mee doen en erbij horen.. en de ander mond dood maken..groepjes gerdrag er bij horen en anderen afzeiken om zelf de waarheid in pacht te hebben.

zo is het gewoon.
Is altijd al zo geweest dat extreme gevallen het protest kapen.
Dat wordt in de media zo geframed om het neer te sabelen.
Was met occupy ook zo.

Dan denk je als normale burger die get zwaar oneens is " ik ben geen werkschuwe hippie idioot zoals die figuren op yv, waarom zou ik daar tussen lopen"

Ik heb echt niks met viruswappies die overal een complot inzien maar als het zo door gaat met achterlijke buitenmaatregelen, avondklok en hypocrisie ga ik ook verzetten ertegen.
pi_198104705
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef Yankee het volgende:

[..]

Ik zie om mij heen veel gradaties van hoe goed mensen het wel of niet trekken. Met name de mensen die normaal een heel sociaal leven hebben en mensen die moeilijk stil kunnen zitten lijken er het meest moeite mee te hebben is mijn indruk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198104706
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

zo is het gewoon.
pi_198104710
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:10 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik zit voorlopig al thuis met een (corona)burnout.

En de huidige ontwikkelingen dragen niet bepaald positief bij aan dat herstel.
Vervelend!
Wat mij helpt is geen nieuws meer volgen en veel naar Zap programma's kijken.
Koken met konijnen, dates met dieren, klokhuis, Spangas, ...
Heerlijk positief en wereldvreemd...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198104711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies om die reden.
[..]

Daarom hebben landen met totalitaire regimes inmiddels geen last meer van Corona, maar wij nog wel.
Vorig jaar was ik het nog wel met je eens geweest, inmiddels denk ik alleen nog maar "nou en?"
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198104715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zou het niet tegen willen houden, ook zij hebben de vrijheid te zeggen wat ze willen. Ik hoop alleen wel dat ze de tegenwoordigheid van geest hebben om zichzelf af te vragen of iets slim is om te zeggen.
Als je OMT bent ben je blijkbaar heel belangrijk.

maar een arts of viroloog van herstel nl of welke dan ook , hun mening kan net zo goed zijn. op basis van kwalificatie.

het is nu een beetje als je in het OMT zit heb je de wijsheid in pacht.. OMT is zooo geweldig.. terwijl die leden gewoon virologen zijn die toevallig erin zitten omdat ze goed lobbyen . hun mening is niet ineens belangrijker dan een ander die ook credenties heeft.
pi_198104724
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee, ze proberen pro-actief te handelen i.p.v. reactief zoals in begin 2020. Dat veel mensen het (allang) niet meer trekken is een ander verhaal.
Ze slaan door omdat ze eerst gefaald hebben en falen daardoor weer.
Van bullshit schijnmaatregelen die niet helpen naar disproportionele maatregelen.
Alles onder het mom van we doen iets.
Maar ze doen nooit het goede helaas.
pi_198104737
Heeft iemand nog die image waar v Dissel's gezicht op veel partijposters is geplakt op zo'n verkiezingsbord?
Alpha kenny one
pi_198104741
quote:

[..]

Pro-actief handelen doe je op het moment dat wat eraan komt een zekerheid is. Er is nog steeds niet duidelijk of de grote problemen die verwacht worden daadwerkelijk komen, maar er is een heel makkelijke en wenselijke manier om daar zoveel mogelijk aan te doen.

Als we met het tempo van nu blijven vaccineren (200k per week) hebben we nog ongeveer 20 weken nodig om de risicogroepen te vaccineren. Als we rekening houden met de voorraden die er zijn en komen en direct vaccineren hebben we een week of 9 nodig.

Pro-actief handelen is vaccineren. Versnellen die handel. Avondklok, discussies over een dagklok zijn middelen die tijd moeten geven om te vaccineren.
pi_198104757
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Klopt maar als je alleen maar tunnelvisie heb op het virus, ja dan zie je dat gewoon niet. Had een paar dagen geleden een quote uit een artikel gepost hoe het in China er aan toe gaat. Buiten je huis kan je geen stap meer zetten zonder dat de overheid je kan volgen. Dat moeten we hier niet willen.
Hugo likt zn vingers al af.
pi_198104761
quote:

[..]

Doe je oogkleppen eens af.. met pro actief. grotere onzin nog noout gehoord.
Zijn ze ook Pro actief met dreigende werkloosheid? armoede.. , ziektes. depressies.

Het is toch puur pro actief op 1 gebied? corona.
niet eens volksgezondheid.. want de gezondheid lijdt ontzettend
pi_198104781
Volkskrant begint eindelijk kritisch te worden laatste dagen. Hulde

Bescherming tegen Corona begint de trekjes van een gevangenis te krijgen
https://www.volkskrant.nl(...)te-krijgen~b1c656f3/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')