Als het erg lang duurt wordt dat denk ik wel op prijs gesteldquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:36 schreef danilel het volgende:
(Sorry als het overkomt als kapen, is niet mijn bedoeling)
pfff dat nep tv maken is niet meer leuk.
De anderen spelen ook met de camera en dan communiceren ze met de camera, dat vind ik an sich nog wel grappig.
Wat ik irri vind is dat iemand sneaky in de cam kijkt en dan snel weg alsof diegene niet in de cam heeft gekeken en zogenaamd "naturel" grappig wil zijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Voor Nick is het klaar... Als Jill en Thomas niet op hem hadden gestemd hadden ze nog best nog een tijdje mogen blijven. Nu gaat hij ze beiden nomineren
Nou en dan gaan hun weer op hemquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Voor Nick is het klaar... Als Jill en Thomas niet op hem hadden gestemd hadden ze nog best nog een tijdje mogen blijven. Nu gaat hij ze beiden nomineren
Blijft toch link voor die groep, als 1 van hun er tegenover komt gaat diegene waarschijnlijk naar huis. Zie meer in Mike die zegt als je samen met hun naar de finale gaat is hun fanbase verdeeld.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:33 schreef Benny het volgende:
Nick zegt nu ook "Je moet zo snel mogelijk Thomas tegen Jill zetten"
Nick is wel een winnaartjequote:
Hij is zelf toch begonnen met op thomas te stemmen. Dus dat mag wel en deze week op jill gestemd, Maar die Thomas en Jill mogen dus niet op hem stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Zo kijk ik er niet eens naarquote:
Jill ligt er snel uit met haar nep gedoequote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo kijk ik er niet eens naar, ik zou het wel leuk vinden om Thomas tegen Jill te zien.
Ik hoop het, wat een vervelend mensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill ligt er snel uit met haar nep gedoe
Mike is niet echt geliefdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike is flink bezig om de sterke medelanders eruit te proberen te krijgen
Mike weet precies wat hij doet. Is heeeeel strategisch bezigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja!!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike weet precies wat hij doet. Is heeeeel strategisch bezig
Ik heb niet zo veel met hem, maar hij weet het wel uitzonderlijk mooi te spelen
Dat is nu wel duidelijk het plan. Michel is target nummer 1quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
wat een bullshit zeg van nick sorry dat ik het zegquote:
Hij voert verder ook geen klap uit.. moet z'n energie ergens in steken hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Mike moet vanavond toch wel doodmoe zijn van een volle werkdag manipuleren.
Ik ben gewoon voor Thomas tegen Jill en 1 van die 2 naar huis.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een bullshit zeg van nick sorry dat ik het zeg
maar goed hele k5 gaat nu voor thomas en jill
Helaas gaat huismeester Mike niet mee in dit scenario, dat komt er dus niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor Thomas tegen Jill en 1 van die 2 naar huis.
Ze trekken elkaar alleen maar verder naar beneden met dat nare kleuter gedoe
er zal toch weer een belg uit moeten volgende weekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:49 schreef Tourniquet het volgende:
Nick vertelt nu al tegen Mike dat hij op Thomas en Jill gaat. Het is te hopen dat het een rookgordijn is.
Sterker nog een minuut na de nominaties bekend waren, werd door K5 al Thomas en Jill genoemd. Maar ze maken nooit stemafspraken hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het ook bespottelijk de is net weg en de nominatie duurt nog een kleine week en ze zijn nu alweer hele dagen erover aan het filosoferen praat ook eens over iets anders als bijna 24/7 over stemmen
Oh maar dat zeg ik ook niet, maar ik ben het wel met Nick eensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Helaas gaat huismeester Mike niet mee in dit scenario, dat komt er dus niet.
Boeit ook niet.. wat wel dat Mr. Ego en MamaJulie nu dagelijks en continue in elkaar Erozone zitten... dat aftellen naar "Het" belangrijker isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:49 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quizje, waar gaat dit over ?
Zit je naar de juiste stream te kijken? Dat doen ze inmiddels wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Sterker nog een minuut na de nominaties bekend waren, werd door K5 al Thomas en Jill genoemd. Maar ze maken nooit stemafspraken hoor![]()
Haha ja. Ik vind het wel jammer dat Nick (helemaal nu al) z'n kaarten open gooit naar Mike. Het zou leuker zijn als ze 'm onwetend houden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
Mike doet echt zijn best om Nick en Naomi ook op Michel te laten stemmen
Hij probeert het onmogelijke
tsja , waarom zou je ook een keer spontaan positief ergens op reagerenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boeit ook niet.. wat wel dat Mr. Ego en MamaJulie nu dagelijks en continue in elkaar Erozone zitten... dat aftellen naar "Het" belangrijker is
Je bent een relnichtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:53 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick doet nooit een aanval, nee het is toevallig dat er 5 stemmen naar Jerrel en Jill gingen..
Die mag blijvenquote:
Was dat niet positief? Die twee knappen zowat...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
tsja , waarom zou je ook een keer spontaan positief ergens op reageren
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Sterker nog een minuut na de nominaties bekend waren, werd door K5 al Thomas en Jill genoemd. Maar ze maken nooit stemafspraken hoor![]()
ik ben niet meer objectief, mijn oprechte excusesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was dat niet positief? Die twee knappen zowat...
Die heeft het hoog in zijn bolquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:56 schreef Inca het volgende:
Nick stemmen op mij zijn verloren stemmen![]()
Laten die wijfen ook maar een keer koken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Moet papa Nick niet voor het eten gaan zorgen? De kienders krijgen trek.
Haal je net de week erbij waar er amper een andere mogelijkheid was.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
Nick, 19 feb 2021 17:51 uur: "Ik zou nooit zelf aanvallen. Nooit"
Factcheck:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Fake news
Leuk is ook relatiefquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Het gaat alleen maar over nomineren. Er zit helemaal geen spelelement in. 24uurs opdrachten zijn leuk, maar daar is er maar één van geweest. Saaiheid troef. Hoe anders was dat, toen Jerrel mocht rellen van BB. Dat waren leuke streams.
Troost u. Ik ben ook niet meer objectief, en heb een boon voor Naomi.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben niet meer objectief, mijn oprechte excuses
Kijken of zijn verkooppraatjes gaan werkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:57 schreef Benny het volgende:
Mike geeft nu ook gewoon toe en legt uit dat het strategisch beter is voor hem om op Michel te stemmen
Nice.
Er gebeurt nu geen rukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk is ook relatief
Maar er mag wel wat gebeuren ja, aan opdrachten dus
Dan is Thomas weer 20 kg kwijt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laten die wijfen ook maar een keer koken.
Alle huisvrouwen hebben op Michel gestemdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Het gaat alleen maar over nomineren. Er zit helemaal geen spelelement in. 24uurs opdrachten zijn leuk, maar daar is er maar één van geweest. Saaiheid troef. Hoe anders was dat, toen Jerrel mocht rellen van BB. Dat waren leuke streams.
Zou hij door hebben dat Michel dit nog voor het avondeten ook weet?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:57 schreef Benny het volgende:
Mike geeft nu ook gewoon toe en legt uit dat het strategisch beter is voor hem om op Michel te stemmen
Nice.
mooi overzichtje dus Nick stemde als eerste al op thomas hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
Factcheck:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Fake news
En toch is het al leuker dan vorige weekquote:
De pijlen waren gericht op Thomas, Patrick moest erbij om hun hachje te redden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:57 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Haal je net de week erbij waar er amper een andere mogelijkheid was.
Maar technisch helemaal correct.
ja ik dacht echt hoor ik dat nou goed en nog denken hoe ik dat moet zien, maar wat een ego zegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:56 schreef Inca het volgende:
Is niet waar. Dat maken ze Mike wijs.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het ook bespottelijk de is net weg en de nominatie duurt nog een kleine week en ze zijn nu alweer hele dagen erover aan het filosoferen praat ook eens over iets anders als bijna 24/7 over stemmen
K5 had toch al gezamelijk besloten dat Mike niet te vertrouwen was, of had ik dat verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick ging toch tactisch spelen nu heeft hij gezegd?? Wellicht is dit dus bullshit ... maar denk het eigenlijk niet
Ik kan me alleen de naam van Jerrel herinneren. Denk niet dat ze (alle 5) al een tweede naam hadden voor de drie werden uitgesloten van nominatie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:01 schreef Benny het volgende:
[..]
De pijlen waren gericht op Thomas, Patrick moest erbij om hun hachje te redden.
Feit is dus, ondanks de omstandigheiden, dat de aanval eerst op Thomas was gericht
En Thomas werd al genoemd voordat bekend was dat de 3 nieuwe niet genomineerd mochten worden. Hij zou naast Jerrel genomineerd worden. De nieuwe omstandigheden zijn daarmee al ongedaan gemaakt.
De aanval kwam vanuit K5. Ze zullen het alleen niet toegeven.
Ja, wel . Maar ja, daar hadden Daan, Els en Naat zelf voor gezorgd. Tot die tijd overlegden ze echt niks.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Een ding moet ik Danielle, Els en Nathalie meegeven... K5 is hypocriet as fuck
Hij wordt vervelend sinds vorige week.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:56 schreef Inca het volgende:
Geen speld tussen te krijgen. Als Jill geen huismeester was die week, hadden ze hen 100% tegenover elkaar gezet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:01 schreef Benny het volgende:
[..]
De pijlen waren gericht op Thomas, Patrick moest erbij om hun hachje te redden.
Feit is dus, ondanks de omstandigheiden, dat de aanval eerst op Thomas was gericht
En Thomas werd al genoemd voordat bekend was dat de 3 nieuwe niet genomineerd mochten worden. Hij zou naast Jerrel genomineerd worden. De nieuwe omstandigheden zijn daarmee al ongedaan gemaakt.
De aanval kwam vanuit K5. Ze zullen het alleen niet toegeven.
Ik weet dat Michel, Liese en Julie dat besloten hadden. Weet niet in hoeverre dat met deze 2 is besproken. (heb niet alles gehoord)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
K5 had toch al gezamelijk besloten dat Mike niet te vertrouwen was, of had ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:24 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi stelt zichzelf steeds meer open voor anderen
Kloptquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, wel . Maar ja, daar hadden Daan, Els en Naat zelf voor gezorgd. Tot die tijd overlegden ze echt niks.
Ben het helemaal met je eens qua het stemoverleg.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Nick begon steeds er moet een sterke tegenover, een thomas of een jill. En omdat Liese niet op Thomas wilde stemmen werd het Jillquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik kan me alleen de naam van Jerrel herinneren. Denk niet dat ze (alle 5) al een tweede naam hadden voor de drie werden uitgesloten van nominatie.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Maar dan had hij wel al zijn kruit verschoten bij de rest van K5. Nu kan hij van 2 walletjes blijven eten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:06 schreef M.Ritcher het volgende:
Als die mafklapper Mike zich aan zijn woord gehouden had dan had Michel of Nick er al uit gelegen.
nou heb dat niet meegekregen zowel op streams niet als hierquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is niet waar. Dat maken ze Mike wijs.
Hebben ze het al over gehad.
Denk het wel Koos. Vanmiddag stonden die meters naast de deur nog heel anders, Nu allebei ongeveer op "Twaalf uur", dus dat zal wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
Staat die sauna wel aan want onder die nepkolen zie je geen rood licht
hij heeft mannentietenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:03 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nick heeft geluisterd, hij zit niet meer aan zijn tepels
Toch niet heel hard, die Mike zit er nog altijd met zijn badjas in.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het wel Koos. Vanmiddag stonden die meters naast de deur nog heel anders, Nu allebei ongeveer op "Twaalf uur", dus dat zal wel.
Ik denk dat ze in geen enkel scenario elkaar hoeven te stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:13 schreef Jockari het volgende:
Nick en Naomi zullen nooit op elkaar stemmen zeggen ze. Leuk als ge nog met 2 over bent denk ik dan.
Aandachtshoer blijft het. Geen contact met medebewoners, behalve lobbyen tussen de bewoners als er nominaties aan komen. Verder steekt die geit enkel in bed. Er uit met die meid !quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey is ook hele dagen maar alleen aan het puzzelen.
Jawel vanmorgen vroeg. Hebben snel overleg gehad. Praten met niemand over nominaties buiten k5. Willen een sterke en minder sterke nomineren. Definitieve beslissing zondag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou heb dat niet meegekregen zowel op streams niet als hier
Nick zegt dat het verloren stemmen zijn omdat hij de toezegging heeft van Mike dat die niet op hem stemt en hij dus niet op de bank kan komen omdat er dan 3 andere met 5 stemmen op komen(Michel en de 2 waar K5 op gaat)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik dacht echt hoor ik dat nou goed en nog denken hoe ik dat moet zien, maar wat een ego zeg
Klopt als een bus......quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel vanmorgen vroeg. Hebben snel overleg gehad. Praten met niemand over nominaties buiten k5. Willen een sterke en minder sterke nomineren. Definitieve beslissing zondag.
Ze weten dat ze niemand kunnen vertrouwen buiten k5.
ziet er netjes uit manquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
Factcheck:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Fake news
Vond haar leuk, maar sinds ze steeds zeurt dat ze achter gesteld wordt en dat dingen niet eerlijk zijn en dat jill en thomas voor getrokken worden en steeds dreigt dat ze opstapt als nick of michel eruit gaan vind ik haar nu niet veel meer. En haar keiharde stem erger ik me aan. Maar denk wel in haar hart een goed mens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:24 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Naomi helemaal niet schattig
Ik vind Naomi leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:24 schreef puzziepie het volgende:
Jaloers?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:26 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vind Naomi leuken ze kan best schattig zijn soms. Maar de combi Naomi - Mike vind ik niet leuk
dat doet hij ook alleen maar omdat hij dan zelf de controle heeft en omdat hij het leuk vindt om te doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en wie doet al het werk weer voor de hele groep..................
oh je hebt me doorquote:
verre van schattig imoquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:24 schreef puzziepie het volgende:
klopt dit is vanmorgen aan het ontbijt door de 5 besprokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel vanmorgen vroeg. Hebben snel overleg gehad. Praten met niemand over nominaties buiten k5. Willen een sterke en minder sterke nomineren. Definitieve beslissing zondag.
Ze weten dat ze niemand kunnen vertrouwen buiten k5.
Ik doelde op Naomiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
oh je hebt me door![]()
![]()
Ik wil zoooooo graag aandacht van Mike![]()
Daarom ben ik benieuwd of het laten vallen van de namen Thomas en Jill door Nick expres was omdat hij weet dat Mike dat waarschijnlijk gaat doorbriefen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt dit is vanmorgen aan het ontbijt door de 5 besproken
Mee eens!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Miaauwquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:29 schreef suzi1 het volgende:
nick is een naar manneke met zn niet tegen leugens kunnen. neem daarbij die neppe boobies van zn kleine dinnetje en zn 4 neppoedels.
Zou wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd of het laten vallen van de namen Thomas en Jill door Nick expres was omdat hij weet dat Mike dat waarschijnlijk gaat doorbriefen.
Jammer idd dat Jill gesaved werdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wanneer Mike echt slim was geweest hadden gisteren Michel en Jill genomineerd geweest.
Snickers?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:29 schreef suzi1 het volgende:
nick is een naar manneke met zn niet tegen leugens kunnen. neem daarbij die neppe boobies van zn kleine dinnetje en zn 4 neppoedels.
Weet ze dat ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer idd dat Jill gesaved werd
Zo alles bekijken in detailquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het wel Koos. Vanmiddag stonden die meters naast de deur nog heel anders, Nu allebei ongeveer op "Twaalf uur", dus dat zal wel.
Heeft niks met controle te maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet hij ook alleen maar omdat hij dan zelf de controle heeft en omdat hij het leuk vindt om te doen.
Kinder menuquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:32 schreef chufi het volgende:
Krijgt Thomas vandaag ook een speciaal menu ?
ok danquote:
Zekersssquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:29 schreef puzziepie het volgende:
Ik doelde op Naomi
Je vind haar toch leuk?
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:34 schreef chufi het volgende:
Krijgt Thomas vandaag ook een speciaal menu ?
[..]
bestaat dat ook in Belgie?
Pinda`s zijn geen nootjes.quote:
BOMVOL!quote:
nou met wat geluk zitten er nog 2 in. ask juliequote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BOMVOL!
Is dat een ding? Veel nootjes in je snickers? Nooit op gelet eigenlijk.
mandje in de salonquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijk uit met die stijltang Liese, in DGK hadden ze geen goede haar meer op hun kop staan![]()
Kwestie van voorkeur Jockari, bij mij kan ze niet veel fout doenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef Jockari het volgende:
Liese is toch ook niet straf bedeeld toen ze de hersencellen uitdeelden. Zakt bij mij met de dag verder weg. Er zit een zekere arrogantie in dat mens dat ik niet kan thuis brengen. Liese uit zich de volgende dagen door haar/zijn echte ballen te laten zien denk ik.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou met wat geluk zitten er nog 2 in. ask julie
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mandje in de salon
![]()
![]()
![]()
omg en die haarstukken van mandje ..aka ammanda B
was heurlijke streams
Zou het besmettelijk zijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:39 schreef Jockari het volgende:
Die Nick stat daar continu te boeren. Jerrel is daarvoor o.a. moeten vertrekken.
Dat zijn 'oprechte adviezen'.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Ha het is weer zover, ik schakel in en het gekonkelfoes in de sauna is alweer in volle gang.
Nick had vanmiddag al de chili gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:40 schreef Jockari het volgende:
Michel deze namiddag eten gemaakt, Nick komt effe in de pot roeren, en is de kok ?
Ik ga liese steeds leuker vinden. Ze is eigenlijk nog socialer als Naomi. Raakt niet zo gauw van de wijs en ziet het wel. Hoe ze gister zowat de hele middag met Matt optrok om te kaarten, en ook bij Jill ging zitten toen Jerrel eruit ging zonder bij bedoelingen....Haar humor en zelfspot kan ik waarderen....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef Jockari het volgende:
Liese is toch ook niet straf bedeeld toen ze de hersencellen uitdeelden. Zakt bij mij met de dag verder weg. Er zit een zekere arrogantie in dat mens dat ik niet kan thuis brengen. Liese uit zich de volgende dagen door haar/zijn echte ballen te laten zien denk ik.
toen liese zo begon te janken over dr puisten daalde ze flink.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef Jockari het volgende:
Hij vindt het leuk om te kokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet hij ook alleen maar omdat hij dan zelf de controle heeft en omdat hij het leuk vindt om te doen.
Wat is AB?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toen liese zo begon te janken over dr puisten daalde ze flink.
al weken zit ze dr meeeters uit te knijpen voor de spiegel, dan moet ze niet raar op staan te kijken dat dat pukkels worden
en dan voor 5 stuks (of hoeveel waren het er? 2, 15?) aan de AB. dat bb daar in meegaat is al van de zotte
heeft dat als tip gegeven aan thomas omdat te doen als ze geen gesprekken wil aangaan maar me time wil om na te denkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey is ook hele dagen maar alleen aan het puzzelen.
Nee, dat was de spagettisaus van gisteren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nick had vanmiddag al de chili gemaakt.
Scherpquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:44 schreef danilel het volgende:
[..]
heeft dat als tip gegeven aan thomas omdat te doen als ze geen gesprekken wil aangaan maar me time wil om na te denken
Oh, oh, oh. Toen was het een ander spel. Dit is niet te vergelijken met wat er nu gebeurt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Was effe wat vragen meer was het nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:33 schreef Whuzz het volgende:
Jill in de sauna? What the actual fuck
Wat gebeurt er allemaal!
Volgens mij was die puisten de druppel, die huilde om heel andere reden maar zou dat nooit toegeven....valentijn opdracht met slot en levensgroot Souf.....gewoon even ingestort....Hoe goed heeft ze zich niet gehouden bij twee keer nominaties.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
al weken zit ze dr meeeters uit te knijpen voor de spiegel, dan moet ze niet raar op staan te kijken dat dat pukkels worden
en dan voor 5 stuks (of hoeveel waren het er? 2, 15?) aan de AB. dat bb daar in meegaat is al van de zotte
Wat? Heeft ze antibiotica gekregen tegen pukkels?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, dat was de spagettisaus van gisteren.
Ik denk thomas want die is zijn overhemd aan het stomenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:46 schreef Angelique61 het volgende:
Wie gaan er op restaurant vanavond?
Liese is een van de weinigen die zich niet gek laat maken, altijd een luisterend oor heeft voor een ander, goed kan relativeren , niet meteen in zak en as zit en positief tegen anderen isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ga liese steeds leuker vinden. Ze is eigenlijk nog socialer als Naomi. Raakt niet zo gauw van de wijs en ziet het wel. Hoe ze gister zowat de hele middag met Matt optrok om te kaarten, en ook bij Jill ging zitten toen Jerrel eruit ging zonder bij bedoelingen....Haar humor en zelfspot kan ik waarderen....
Snap ook niet dat Jill zo'n hekel aan haar heeft.....of zou dat komen omdat Thomas haar niet kan zetten wat trouwens wederzijds is.
Van alle verschillen tussen Be en Nl is het medicijn voorschrijven wel het meest extreme.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat? Heeft ze antibiotica gekregen tegen pukkels?
Belgische arts dan, want in NL is men behoorlijk voorzichtig en spaarzaam met antibiotica...
Voordat je dat tegen pukkels krijgt moet je echt wel een zeer zwaar geval van chronische acne hebben.
D'r gezicht is haar alles! Ze voelt zich rot als ze zich niet mooi voelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:41 schreef suzi1 het volgende:
ja zie het al Thomas en Liesequote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk thomas want die is zijn overhemd aan het stomen
Nee die gaat enkel een woestijnroos krijgen van hare Souf.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk Liese met Thomas op diner liese is blij dat ze een roos van hem heeft gekregen heeft ze nog nooit gehad en is ze niet gewent.
oja kan idd best de druppel zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij was die puisten de druppel, die huilde om heel andere reden maar zou dat nooit toegeven....valentijn opdracht met slot en levensgroot Souf.....gewoon even ingestort....Hoe goed heeft ze zich niet gehouden bij twee keer nominaties.
kan me ook niet voorstellen dat het antibiotica is want in BE zijn ze nog strickter met medicatie dan in NL.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Belgische arts dan, want in NL is men behoorlijk voorzichtig en spaarzaam met antibiotica...
Voordat je dat tegen pukkels krijgt moet je echt wel een zeer zwaar geval van chronische acne hebben.
Mooi gifje.quote:
ja precies wat ik dacht. al krijg je bij mijn arts nogal makkelijk iets voor elkaar. en zeker als je een grote bek hebt en alles denkt beter te weten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ik vind haar een van de mogelijke winnaarsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese is een van de weinigen die zich niet gek laat maken, altijd een luisterend oor heeft voor een ander, goed kan relativeren , niet meteen in zak en as zit en positief tegen anderen is
Ik ook, een van de meest oprechte mensen daarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:52 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind haar een van de mogelijke winnaars
Dat is ze nu idd wel. Totaal anders dan die 1e week met ziko.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese is een van de weinigen die zich niet gek laat maken, altijd een luisterend oor heeft voor een ander, goed kan relativeren , niet meteen in zak en as zit en positief tegen anderen is
Wilde net hier vragen, hoe staat het snuitje van Jill nu net op Thomas zijn verjaardag hij eet met Liese....en niet met haar.quote:
Huh? Dat is echt de eerste keer dat ik dat hoor. Naar mijn weten zijn België (en Frankrijk nóg meer) juist veel vrijgeviger met medicijnen. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar terug nog een "relletje" over was tussen NL en BE, omdat de NL artsen vonden dat België te laks was met antibiotica voorschrijven, wat kon leiden tot teveel resistentie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:52 schreef danilel het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat het antibiotica is want in BE zijn ze nog strickter met medicatie dan in NL.
(ben voormalig apothekersassistente)
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wilde net hier vragen hoe staat het snuitje van Jill nu net op Thomas zijn verjaardag hij eet met Liese....en niet met haar.![]()
![]()
Heeft Thomas Liese uitgekozen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wilde net hier vragen hoe staat het snuitje van Jill nu net op Thomas zijn verjaardag hij eet met Liese....en niet met haar.![]()
![]()
ze is zeker 100% leuker dan julie, en ook leuker dan naomi.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:48 schreef cheanny het volgende:
[..]
D'r gezicht is haar alles! Ze voelt zich rot als ze zich niet mooi voelt.
Ik heb laatste tijd minder problemen met haar. Ze is veel relaxter maar dat vond ik dan weer beetje oppervlakkig! Huilen om een slechte huid...
Jill moest eerder al met Michel en Zoey.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had eigenlijk verwacht dat Jill en Thomas gingen dineren
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat is ze nu idd wel. Totaal anders dan die 1e week met ziko.
Ik vind dit wel mooi zoquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had eigenlijk verwacht dat Jill en Thomas gingen dineren
Volgens mij is t minder geworden door een bepaalde crème van Zoey. Hoorde haar t gister nog met Zoey over hebben dat het helpt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:52 schreef danilel het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat het antibiotica is want in BE zijn ze nog strickter met medicatie dan in NL.
(ben voormalig apothekersassistente)
Nee, dat stond al vast,quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:54 schreef missliss1988 het volgende:
[..]
Heeft Thomas Liese uitgekozen?
quote:
We hadden dezelfde ideequote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is niet blij.
Matt irriteert haar ook met zijn gestalk. Ze zegt niet voor niks KIJK NIET ZO NAAR MIJN ETEN.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is niet blij.
Hij had opmerkingen dat ze op haar bord het vlees enzo had gedaan en niet die wrap eronder.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:59 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Matt irriteert haar ook met zijn gestalk. Ze zegt niet voor niks KIJK NIET ZO NAAR MIJN ETEN.
Beste wat hij kan doen is Jill gewoon een paar dagen volledig negeren. Ga lekker sporten met Michel, koken met Nick, puzzelen met Zoey, enz. Dan kan Jill even bekoelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jill ergert zich kapot aan matt op dit moment. Hij zit te letten hoe ze eet en ze zegt let niet zo op me. Matt reageert niet zo reageren. Pfff ik zou echt stapel gek worden van die jongen. Hij is heel aardig maar wat een opdringerig type.
Dit is fok en je reageert wat je wilquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
tsja , waarom zou je ook een keer spontaan positief ergens op reageren
Vannacht net zo, maar dan Mike met Zoey en Jill tot aan half vier. Bleef op een of andere manier boeiend.quote:
Zo ken ik mijn muisjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is fok en je reageert wat je wil
Hij heeft overal opmerkingen over, zelf nog over hoe ze eet enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Beste wat hij kan doen is Jill gewoon een paar dagen volledig negeren. Ga lekker sporten met Michel, koken met Nick, puzzelen met Zoey, enz. Dan kan Jill even bekoelen.
Als Jill het niet naar haar zin heeft krijgt bij haar Matt op zijn donder. Als ze goede zin heeft mag hij bij haar komen liggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jill ergert zich kapot aan matt op dit moment. Hij zit te letten hoe ze eet en ze zegt let niet zo op me. Matt reageert niet zo reageren. Pfff ik zou echt stapel gek worden van die jongen. Hij is heel aardig maar wat een opdringerig type.
Ja klopt. Ik verdedig hem ook niet hoor, ik begrijp Jill ook wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft overal opmerkingen over, zelf nog over hoe ze eet enzo.
Nou dat kan maar nu was hij echt ergelijk bezig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Jill het niet naar haar zin heeft krijgt bij haar Matt op zijn donder. Als ze goede zin heeft mag hij bij haar komen liggen.
Begon stroef, gaat nu goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie het gesprek van Thomas en Liese.
En maakt het wat uit dat hij naar haar eten kijkt....doet dat zeer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:59 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Matt irriteert haar ook met zijn gestalk. Ze zegt niet voor niks KIJK NIET ZO NAAR MIJN ETEN.
Geef haar een Mattenklopper.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Jill het niet naar haar zin heeft krijgt bij haar Matt op zijn donder. Als ze goede zin heeft mag hij bij haar komen liggen.
Minder ongemakkelijk dan ik had verwacht, leuk wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is precies wat ze nodig haddenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze spiegelen zelfs.quote:
Ze heeft een leuk gesprek met Matt ?? Zie bovenstaande foto'squote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is niet het type meisje dat gaat uitvliegen tegen Matt. Maar ik denk, moest het gebeuren dat we dan pas TV zien. met drama en traantjes en een bemoeiende Thomas
Een knoflooksaus op basis van Griekse yoghurt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:05 schreef rinardo het volgende:
wat is dat witte wat ze erop doen, ik doe dat altijd met creme fraice , maar die zijn niet in zulke grote emmers toch?
Ik luister maar het dringt niet tot me door. Maar er vallen geen stiltes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
mocht dat ff indr volgevreten harses rondvliegenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jill het zodanig op haar heupen krijgt dat ze Matt op zijn donder geeft
Hij bemoeide zich met hoe ze haar wrap ging eten. Daar had hij commentaar op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En maakt het wat uit dat hij naar haar eten kijkt....doet dat zeer.
Dat moet ze zeggen als ze weer haar goede bui heeft.
Kan hoor zit bij Thomas en Liese dus ik weet het niet, ga van de foto's af.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dat kan maar nu was hij echt ergelijk bezig.
Totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een knoflooksaus op basis van Griekse yoghurt.
Zou wel een hele leuke wending zijn hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks gaan Thomas en Liese een bondje vormen door dit gesprek
Een verrassende wending in het BB huis
Het is ook nog een kindquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is net een klein kindje zo die haar zin niet krijgt.
Jill is een kattekop. Naar wijfquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En maakt het wat uit dat hij naar haar eten kijkt....doet dat zeer.
Dat moet ze zeggen als ze weer haar goede bui heeft.
Als er wat is tussen haar en Souf dan neemt zijn moeder het altijd op voor Liese zei ze een keer,quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:11 schreef Windhapper het volgende:
Souf woont nog bij z'n mama. Heeft zij het er weleens over gehad hoe het contact is tussen haar en zijn familie?
Omdat het met Liese en Thomas is?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
wAatt aat is dat vor en
ionzindinner?
De watquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
wAatt aat is dat vor en
ionzindinner?
melk-kannenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leuke foto voor je
Maar hoe kan je jaloers zijn op een "vriend" die even verplichte aandacht voor een ander heeft.quote:
Jill kan het vooral niet hebben omdat het met Liese is gok ikquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoe kan je jaloers zijn op een "vriend" die even verplichte aandacht voor een ander heeft.
Thomas gaat juist uit de weg als zij met de andere jongens bezig is of praat.
Dat denk ik ook en ook omdat zij van de week met michel en zoey zat , en ik denk maar zo dat ze liever met thomas had gezeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill kan het vooral niet hebben omdat het met Liese is gok ik
Geen idee , maar straffen om zoiets is maar raarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
Matt heeft zijn bestek andersom vast. Dat zie ik steeds vaker bij jongeren. Ik kreeg vroeger op mijn kop als ik het niet goed vast had.
Zullen we waarschijnlijk nog wel iets over horen vnvquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoey, Julie, Naomi, had ze minder/geen moeite mee gehad.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |