Als het erg lang duurt wordt dat denk ik wel op prijs gesteldquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:36 schreef danilel het volgende:
(Sorry als het overkomt als kapen, is niet mijn bedoeling)
pfff dat nep tv maken is niet meer leuk.
De anderen spelen ook met de camera en dan communiceren ze met de camera, dat vind ik an sich nog wel grappig.
Wat ik irri vind is dat iemand sneaky in de cam kijkt en dan snel weg alsof diegene niet in de cam heeft gekeken en zogenaamd "naturel" grappig wil zijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Voor Nick is het klaar... Als Jill en Thomas niet op hem hadden gestemd hadden ze nog best nog een tijdje mogen blijven. Nu gaat hij ze beiden nomineren
Nou en dan gaan hun weer op hemquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Voor Nick is het klaar... Als Jill en Thomas niet op hem hadden gestemd hadden ze nog best nog een tijdje mogen blijven. Nu gaat hij ze beiden nomineren
Blijft toch link voor die groep, als 1 van hun er tegenover komt gaat diegene waarschijnlijk naar huis. Zie meer in Mike die zegt als je samen met hun naar de finale gaat is hun fanbase verdeeld.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:33 schreef Benny het volgende:
Nick zegt nu ook "Je moet zo snel mogelijk Thomas tegen Jill zetten"
Nick is wel een winnaartjequote:
Hij is zelf toch begonnen met op thomas te stemmen. Dus dat mag wel en deze week op jill gestemd, Maar die Thomas en Jill mogen dus niet op hem stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Zo kijk ik er niet eens naarquote:
Jill ligt er snel uit met haar nep gedoequote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo kijk ik er niet eens naar, ik zou het wel leuk vinden om Thomas tegen Jill te zien.
Ik hoop het, wat een vervelend mensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill ligt er snel uit met haar nep gedoe
Mike is niet echt geliefdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike is flink bezig om de sterke medelanders eruit te proberen te krijgen
Mike weet precies wat hij doet. Is heeeeel strategisch bezigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja!!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike weet precies wat hij doet. Is heeeeel strategisch bezig
Ik heb niet zo veel met hem, maar hij weet het wel uitzonderlijk mooi te spelen
Dat is nu wel duidelijk het plan. Michel is target nummer 1quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
wat een bullshit zeg van nick sorry dat ik het zegquote:
Hij voert verder ook geen klap uit.. moet z'n energie ergens in steken hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Mike moet vanavond toch wel doodmoe zijn van een volle werkdag manipuleren.
Ik ben gewoon voor Thomas tegen Jill en 1 van die 2 naar huis.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een bullshit zeg van nick sorry dat ik het zeg
maar goed hele k5 gaat nu voor thomas en jill
Helaas gaat huismeester Mike niet mee in dit scenario, dat komt er dus niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor Thomas tegen Jill en 1 van die 2 naar huis.
Ze trekken elkaar alleen maar verder naar beneden met dat nare kleuter gedoe
er zal toch weer een belg uit moeten volgende weekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:49 schreef Tourniquet het volgende:
Nick vertelt nu al tegen Mike dat hij op Thomas en Jill gaat. Het is te hopen dat het een rookgordijn is.
Sterker nog een minuut na de nominaties bekend waren, werd door K5 al Thomas en Jill genoemd. Maar ze maken nooit stemafspraken hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een bullshit zeg van nick sorry dat ik het zeg
maar goed hele k5 gaat nu voor thomas en jill
ik vind het ook bespottelijk de is net weg en de nominatie duurt nog een kleine week en ze zijn nu alweer hele dagen erover aan het filosoferen praat ook eens over iets anders als bijna 24/7 over stemmen
Oh maar dat zeg ik ook niet, maar ik ben het wel met Nick eensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Helaas gaat huismeester Mike niet mee in dit scenario, dat komt er dus niet.
Boeit ook niet.. wat wel dat Mr. Ego en MamaJulie nu dagelijks en continue in elkaar Erozone zitten... dat aftellen naar "Het" belangrijker isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:49 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quizje, waar gaat dit over ?
Zit je naar de juiste stream te kijken? Dat doen ze inmiddels wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Sterker nog een minuut na de nominaties bekend waren, werd door K5 al Thomas en Jill genoemd. Maar ze maken nooit stemafspraken hoor![]()
Haha ja. Ik vind het wel jammer dat Nick (helemaal nu al) z'n kaarten open gooit naar Mike. Het zou leuker zijn als ze 'm onwetend houden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
Mike doet echt zijn best om Nick en Naomi ook op Michel te laten stemmen
Hij probeert het onmogelijke
tsja , waarom zou je ook een keer spontaan positief ergens op reagerenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boeit ook niet.. wat wel dat Mr. Ego en MamaJulie nu dagelijks en continue in elkaar Erozone zitten... dat aftellen naar "Het" belangrijker is
Je bent een relnichtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:53 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick doet nooit een aanval, nee het is toevallig dat er 5 stemmen naar Jerrel en Jill gingen..
Die mag blijvenquote:
Was dat niet positief? Die twee knappen zowat...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
tsja , waarom zou je ook een keer spontaan positief ergens op reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |