Dat hoort zo bij petanque volgens mij. Zie ik die oudjes op de boel-baan hier ook altijd doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waarom gooien ze zo raar met de bal naar beneden toe in de hand ?
Ja dan kan je beter effect aan de bal geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij petanque volgens mij. Zie ik die oudjes op de boel-baan hier ook altijd doen.
Ik zou ook gewoon bovenhands gooien
Tyquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij petanque volgens mij. Zie ik die oudjes op de boel-baan hier ook altijd doen.
Naomie die naar de sauna wil, betekent willen roddelen toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang blijft Naomi bezig met die Sauna
stom heb dat gemist dan raar hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee die was gisteren al , michel heeft gewonnen
Beste Matt , er is een klacht gekomen van de vakantiemoeder van Jill, laat haar eens een keer een half uur met rustquote:
Zo kun je "effect" aan de bal geven, om het verder rollen te beperken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of hopend op een (half) naakte Michel. Hormoontjes....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Naomie die naar de sauna wil, betekent willen roddelen toch?
Wat is een vakantiemoeder nou weerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Beste Matt , er is een klacht gekomen van de vakantiemoeder van Jill, laat haar eens een keer een half uur met rust
zo noemt ze haar stiefmoederquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is een vakantiemoeder nou weer
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo kun je "effect" aan de bal geven, om het verder rollen te beperken.
Nemen het serieus ook die mensen. Kan me een nieuwsitem herinneren over bejaarde Belgen die na een 'toiletbezoek' geen bal meer fout gooien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, dat was iedereen al opgevallen.quote:
Mike heeft haar ook uitgelegd waar de kracht van haar populariteit zit. Volgens mij was dat gisteren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, dat was iedereen al opgevallen.
Bij zijn vertrek zei Tekkel toch ook tegen Jill tijdens een van hun knuffels: "We gaan nog veel shows maken op TV" of iets in die trent.
Ik kan Naomi echt niet meer hebben. Kan haar stem niet meer horen. Tegen BB; “ik wil dit, BB ik wil dat” ZIJ heeft altijd gelijk. Zij mag altijd zielig doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Naomie die naar de sauna wil, betekent willen roddelen toch?
van je favoriet zie alleen de mooie dingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef Yolk het volgende:
Oef! Gelukkig doen Nick, Michel en Naomi niets met de camera's
Je kan entertainen en je kan niet entertainen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oef! Gelukkig doen Nick, Michel en Naomi niets met de camera's.
Ouwe smikkelbeer, zal wel weer een standje hebben gehad van BB en is nu sadquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:50 schreef odie22 het volgende:
mett is terug en zit gelijk weer te eten
hij woog voor BB 60 kg , maar hij zag dat jill op iets zwaardere types valt, dus is hij maar geen eten als een mallequote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ouwe smikkelbeer, zal wel weer een standje hebben gehad van BB en is nu sad
Vast oefenen voor alle fans later buiten het huisquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Handtekeningen in beeld brengen. Ook iets dat niet verstandig is
Mettworst?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:50 schreef odie22 het volgende:
mett is terug en zit gelijk weer te eten
Hahaha en iedere keer checkt 'ie bij Jill of hij al zwaar genoeg isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij woog voor BB 60 kg , maar hij zag dat jill op iets zwaardere types valt, dus is hij maar geen eten als een malle
Liese is nooit vijandig. Zij is lief tegen de mensen zonder dat ze iets voor terugvraagt of van verwacht in tegenstelling tot Naomiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je hoe je Liese meteen pissed krijgt en in vijandenmodus zet?
Gewoon een opmerking geven over haar puistjes
Nee. Meestal op zaterdag of zondagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:55 schreef Windhapper het volgende:
Wat moet iedereen vandaag in de DBK? Is dat altijd op vrijdag?
quote:
Staat hij aan?quote:
Belachelijk dat die vrouw hele dagen in bed mag spenderen tegen een dagvergoeding. Ga eens tv maken ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoey... Zoeey.... ZOOOOEEEEY, waar ben je?
Ik heb de kroepoek gevonden
ze deelt toch wel met Zoey? Zo veel kroepoek mag ze toch zeker niet alleen opeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:57 schreef Benny het volgende:
Er hangen een paar meters rechts in de hoek, ik weet niet hoe ze staan als ie aan is...quote:
Ja en ze heeft 2 stukjes in de zak gelaten voor de anderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoelang kan je mensen naar helemaal niks laten kijken voordat ze het beu zijn en de streams uitzetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:59 schreef odie22 het volgende:
huh ? Naomi denkt echt dat het een experiment is
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er hangen een paar meters rechts in de hoek, ik weet niet hoe ze staan als ie aan is...
Om ff onder elkaar te klappen zonder dat anderen het horen. Strategie bepalen.quote:
ja is een mooi gesprekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tof gesprek tussen Naomi en Nick
puur de waarheid
Moet hij ook gewoon een keer doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar vind dat Nick dat wel eens mag zeggen tegen Jill, Thomas en Matt
Hij staat als eerste in de keuken laat een ander dan ook eens kokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef danilel het volgende:
Nick heeft in deze wel gelijk, hij voelt zich net een papa, eten maken en dan de kindjes roepen of ze van hun kamer komen om te komen eten.
het gaat erom dat ze zich niet integreren in een groep en zich telkens apart zetten, dat ze geen echt contact hebben, dat vinden nick en naomi jammerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:06 schreef Angelflush het volgende:
Het geklap dus over Thomas en Jill , die 'papa' Nick ( heeft geen kinderen dus waar lult hij over, omdat hij eten maakt voor ze ??? Dat heeft hij zichzelf toch op gelegd.)
Dat dus Thomas en Jill de hele dag spelen en dan aam tafel komen en dan savonds naar bed.
ja hij wilde leren koken toch ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Moet hij ook gewoon een keer doen.
IN de eerste weken zag je Thomas trouwens nog weleens in de keuken
Nee ipv dit dus al weken zo roepen het misschien maat eens hardop in de groep zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tof gesprek tussen Naomi en Nick
puur de waarheid
ik wil vooral meer geheime opdrachten waarbij bewoners tegen elkaar uitgespeeld worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:07 schreef Benny het volgende:
Naomi: "Ik vind dat het nog te weinig experiment voor mij is"
De kijkers vragen erom, de bewoners vragen erom... Let's go
ik zie dit gesprek anders dan jijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:08 schreef Fasil het volgende:
Zo idioot in de sauna nu
Nic en Naomi over Thomas en Jill
Nic zegt als 1 van de 2 weg is, dan moeten ze wel uit hun kamer komen en moeten ze wel in de groep komen.
Dit terwijl de K.s een kliekje vormen om de rest eruit te spelen.
N&N zitten van alles uit te vinden, om te kunnen gezien te worden als de eerlijke en oprechte spelers, en de rest is slecht...
ik zag hem van de week wel een poets bakkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij kan intussen al een ei bakken.
en broccoli snijden (maar niet geweldig)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij kan intussen al een ei bakken.
Geen eten meer, geslepen zwaarden en het licht uit, let's go!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:07 schreef Benny het volgende:
Naomi: "Ik vind dat het nog te weinig experiment voor mij is"
De kijkers vragen erom, de bewoners vragen erom... Let's go
Ik ook, vind dit een leuk gesprek!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zie dit gesprek anders dan jij
kan ook zijn dat hij mede onbewust zo in die rol is geduwd en dat de rest het wel goed vind, anders had een ander al lang gezegd; "heej nick ik wil ook eens koken".quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef cheanny het volgende:
Ik zou gewoon niet elke dag koken als ik Nick zou zijn. Misschien 3 of 4 keer per week maar dan de rest ook laten koken. Zijn allemaal volwassen dus zullen dat echt wel kunnen. Nu wordt alles voor ze gedaan omdat ze die rol zichzelf toe-eigenen en dan moet je er ook niet over klagen. Inderdaad net als ouders die alles voor hun kinderen doen en dan klagen dat ze de hele dag niets doen.
Snap ik , maar de enige die in de groep Belgen zich kon integreren is Michel , en waarvan de Belgen het accepteerde .quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:07 schreef danilel het volgende:
[..]
het gaat erom dat ze zich niet integreren in een groep en zich telkens apart zetten, dat ze geen echt contact hebben, dat vinden nick en naomi jammer
preciesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Geen eten meer, geslepen zwaarden en het licht uit, let's go!
Mogelijk eigent Nick dat zich toe (bewust of onbewust). Zet hem sterker in de groep natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef cheanny het volgende:
Ik zou gewoon niet elke dag koken als ik Nick zou zijn. Misschien 3 of 4 keer per week maar dan de rest ook laten koken. Zijn allemaal volwassen dus zullen dat echt wel kunnen. Nu wordt alles voor ze gedaan omdat ze die rol zichzelf toe-eigenen en dan moet je er ook niet over klagen. Inderdaad net als ouders die alles voor hun kinderen doen en dan klagen dat ze de hele dag niets doen.
liese zoekt heel vaak toenadering naar jill maar ze duwt haar telkens wegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Snap ik , maar de enige die in de groep Belgen zich kon integreren is Michel , en waarvan de Belgen het accepteerde .
Ze stellen zichzelf wel erg boven de kinderen. Ik ben het wel heel erg met ze eens maar kan me voorstellen odat iemand die meer opheeft met de kinderclub denkt van 'stelletje bejaarde, ga is wat lol hebben ipv dat gehang aan de keukentafel. 'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:08 schreef Fasil het volgende:
Zo idioot in de sauna nu
Nic en Naomi over Thomas en Jill
Nic zegt als 1 van de 2 weg is, dan moeten ze wel uit hun kamer komen en moeten ze wel in de groep komen.
Dit terwijl de K.s een kliekje vormen om de rest eruit te spelen.
N&N zitten van alles uit te vinden, om te kunnen gezien te worden als de eerlijke en oprechte spelers, en de rest is slecht...
Zou hij anderen laren koken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef danilel het volgende:
Nick heeft in deze wel gelijk, hij voelt zich net een papa, eten maken en dan de kindjes roepen of ze van hun kamer komen om te komen eten.
Daar moet je natuurlijk universitaire studies voor gedaan hebben zoals Naomi.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:10 schreef Benny het volgende:
Naomi: "Ik heb het idee dat je appels en peren hebt. En dat nu de appels tegen de peren strijden"
Die 'ene' week hebben ze ook Jill meegenomen in alles, maar zodra haar Billies binnenkwamen heeft Jill hen ook volledig de rug toegekeerd. Dus het is minimaal van 2 kanten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Snap ik , maar de enige die in de groep Belgen zich kon integreren is Michel , en waarvan de Belgen het accepteerde .
Ze hebben meermaals de handen uitgestoken naar Jill.... En Jill ging er niet op inquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Strategisch van Liese. Anders heeft ze weer een stem van Jill.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:12 schreef danilel het volgende:
[..]
liese zoekt heel vaak toenadering naar jill maar ze duwt haar telkens weg
a la nattelie, ik geef het huismeesterschap aan liese want ik had hongerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:12 schreef Benny het volgende:
Zet ze gewoon in de gameroom. Net zo lang tot ze overeen zijn gekomen over 1 naam.
1 naam.
Degene kan genomineerd zijn, meteen weg moeten, vrijstelling, een leuk kado krijgen, whatever.
Ze mogen alleen niet weten waarom ze 1 naam moeten noemen.
Timer erbij.
Let's go
Tuurlijk, kinderen vinden het toch ook prima als alles voor ze gedaan wordt. Ik denk dat iemand anders best een keer mag koken van Nick. Volgens is dat ook wel gebeurd maar niet structureel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef danilel het volgende:
kan ook zijn dat hij mede onbewust zo in die rol is geduwd en dat de rest het wel goed vind, anders had een ander al lang gezegd; "heej nick ik wil ook eens koken".
Ik ben geen Jill fan, van mij mag ze eruit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:12 schreef danilel het volgende:
[..]
liese zoekt heel vaak toenadering naar jill maar ze duwt haar telkens weg
ik zie haar naar jill toestappen in elke fase van het spel, ik zoek daar niks achterquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Strategisch van Liese. Anders heeft ze weer een stem van Jill.
Ja, maar gewoon iets waarvan ze later ook spijt krijgen. Zoietsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:14 schreef danilel het volgende:
[..]
a la nattelie, ik geef het huismeesterschap aan liese want ik had honger![]()
![]()
en dat is zooo jammer, want ze zouden het samen juist enorm leuk kunnen hebben, liese is soms ook wel lekker gek in haar hoofdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:14 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik ben geen Jill fan, van mij mag ze eruit.
Maar ik denk dat onzekere Jill opkijkt en jaloers is op Liese .
Ik denk dat ze ook wel zo zou willen zijn en daardoor Liese wegduwt .
Dat niet maar zodra de boodschappen binnen zijn gaat hij gelijk het menu plannen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef danilel het volgende:
[..]
denk ik wel, hij heeft nog nooit iemand verboden te koken
zet de Norit maar alvast klaarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of gewoon zeggen:
Beste Bewoners vandaag zullen Thomas en Jill voor jullie koken. Succes !
dus onbewust in die rol gegroeid/geduwdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:17 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dat niet maar zodra de boodschappen binnen zijn gaat hij gelijk het menu plannen.
Dat was al met Theo, na diens vertrek heeft hij het toegeëigend en ik denk dat niemand durft of wil zeggen laat mij eens koken.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:16 schreef danilel het volgende:
[..]
en dat is zooo jammer, want ze zouden het samen juist enorm leuk kunnen hebben, liese is soms ook wel lekker gek in haar hoofd
Vandaag eten we verbrand ei met water en zeepquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of gewoon zeggen:
Beste Bewoners vandaag zullen Thomas en Jill voor jullie koken. Succes !
Jaaaaa! Gewoon weer zoals in het begin... Theo met z'n uitspraken, waar Ziko op in ging... Zulke dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:19 schreef danilel het volgende:
ja naomi dat zou een stoere opdracht zijn
Naomi; "stel we worden geconfronteerd met uitspraken die we over elkaar hebben gedaan"
Nick en Naomi zouden dat wel wat vinden.
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:17 schreef danilel het volgende:
[..]
dus onbewust in die rol gegroeid/geduwd
open nominatie op de bank in de woonkamer zou nog pittiger zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:20 schreef Rockiejj het volgende:
Nomineren en naar een andere kamer waar je live mee kan kijken met de nominaties. Zelf een volgorde laten bepalen.
Het probleem is dat Jill dat niet zo ziet door haar eigen onzekerheid. Als ze zou weten dat ze oprecht welkom zou zijn dan was ze heel blij geweest want dat is echt wat ze wil. Niet voor niets zei ze in haar dronken bui tegen Liese dat ze heel graag met haar om zou gaan maar dacht dat ze niet welkom zou zijn. Het is dus echt niet bewust dat Jill hun afwijst maar het gewoonweg niet wil zien helaas. Nu is het te laat denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben meermaals de handen uitgestoken naar Jill.... En Jill ging er niet op in
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik versta jou goed, stond in het begin ook volledig achter de eerste K3quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
[/quote[quote]Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
Alleen voor de eerste, daarna kunnen ze "meegaan" met dezelfde redenen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
open nominatie op de bank in de woonkamer zou nog pittiger zijn.
daar doelt hij volgens mij ook niet op maar meer op dat een bepaalde groep zich afzondert het geen contact zoekt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:21 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Maar ik vind niet dat hij moet zeuren dat anderen de hele dag op de bank hangen en geen reet uitspoken en dat hij zo heel hard werkt.
Toevallig vandaag de tuin helpen schoonmaken. Maar verder zie ik hem ook niks doen dan alleen koken.
als er interactief . "kuch ""quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:19 schreef danilel het volgende:
Naomi; "stel we worden geconfronteerd met uitspraken die we over elkaar hebben gedaan"
Precies en hoe vaak lag hij op de bank onder dat dekentje?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:21 schreef Angelflush het volgende:
Ja mee eens.
Maar ik vind niet dat hij moet zeuren dat anderen de hele dag op de bank hangen en geen reet uitspoken en dat hij zo heel hard werkt.
Toevallig vandaag de tuin helpen schoonmaken. Maar verder zie ik hem ook niks doen dan alleen koken.
ze heeft de verkeerde start gehad bij de teringtubbies, die hebben haar laten denken dat k3 zich te veel zouden voelen voor haar terwijl dat niet zo is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:21 schreef cheanny het volgende:
[..]
Het probleem is dat Jill dat niet zo ziet door haar eigen onzekerheid. Als ze zou weten dat ze oprecht welkom zou zijn dan was ze heel blij geweest want dat is echt wat ze wil. Niet voor niets zei ze in haar dronken bui tegen Liese dat ze heel graag met haar om zou gaan maar dacht dat ze niet welkom zou zijn. Het is dus echt niet bewust dat Jill hun afwijst maar het gewoonweg niet wil zien helaas. Nu is het te laat denk ik.
Dat breien was ook niet heel spannend..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
Vooral een echte "werk"opdracht waar ze meerdere dagen of de hele week mee zoet zijn lijkt me wel weer eens leuk. Tot nu toe is dat eigenlijk alleen het breien geweest, maar dat was ook maar 1 of 2 dagen geloof ik.
Ik vind Zoeys spel eigenlijk heel bewonderingswaardig, brandt haar zeker niet af.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:21 schreef Fasil het volgende:
[..]
[..]
Ik versta jou goed, stond in het begin ook volledig achter de eerste K3
In K5 heb ik 1 favoriet, en dat is Liese.
Zoey wordt uitgekafferd door buitenwereld, zij wordt zo misverstaan
Sorry moet dit even kwijt
Lootje trekken nominaties wow.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:23 schreef Benny het volgende:
Open nominaties, omgekeerde nominaties, meekijk nominaties, lootje trekken nominaties. Zoveel manieren om de boel een beetje meer op scherp te zetten. Gewoon iets. Kom op
Toch wel erg dat de bewoners zelf beginnen te klagen dat ze geen uitdagingen hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:23 schreef Benny het volgende:
Open nominaties, omgekeerde nominaties, meekijk nominaties, lootje trekken nominaties. Zoveel manieren om de boel een beetje meer op scherp te zetten. Gewoon iets. Kom op
ik geloof niks van deurwaarder/notarisquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als er interactief . "kuch ""
wat tweeps naar binnen worden gegooid is de boel al over de jekko
dat bij elkaar monteren mbt sturing /uitspraken
is te veel werk voor Febo..
ze houden graag zelf de regie.
gister in de life o.a. mbt het gaat allemaal eerlijk
we hebben een notaris en /gerchtsdeurwaarder
f ebo maakt zichzelf compleet belachelijk met deze BB
of met die 24 uurs ballonquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
Vooral een echte "werk"opdracht waar ze meerdere dagen of de hele week mee zoet zijn lijkt me wel weer eens leuk. Tot nu toe is dat eigenlijk alleen het breien geweest, maar dat was ook maar 1 of 2 dagen geloof ik.
Met die tweets was inderdaad wel top.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:19 schreef danilel het volgende:
Of een verbod om 12 uur te zitten en te liggen.quote:
Maar dat doen zij toch ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:22 schreef danilel het volgende:
[..]
daar doelt hij volgens mij ook niet op maar meer op dat een bepaalde groep zich afzondert het geen contact zoekt.
Ik heb ook meerderen horen zeggen dat ze zich bezwaard voelen om ergens bij te gaan zitten. Omdat ze er later bij zijn gekomen of omdat er een "vibe" hangt dat ze even alleen willen praten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:29 schreef Angelflush het volgende:
Maar dat doen zij toch ook?
Zij gaan bijna iedere dag in de hottub /sauna .
Juist Amerstam arena ligt daar op een boogscheut zeker?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze horen de Toekomst .. Jong Ajax begint om 16.30 te spelen
Daarnaast.. het trainingscomplex. Daar is ook een ministadionnetje, daar speelt Jong Ajax z'n wedstrijden. Komen uit in de 1e divisie.. 2e niveauquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Juist Amerstam arena ligt daar op een boogscheut zeker?
Niet de Arena, maar sportveld De Toekomst (Ook Ajax)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ach zo , dacht dat Jong Ajax de wedstrijden afwerkte in de Amsterdam Arenaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarnaast.. het trainingscomplex. Daar is ook een ministadionnetje, daar speelt Jong Ajax z'n wedstrijden. Komen uit in de 1e divisie.. 2e niveau
Groep is te homogeen geworden. Beetje zoals een goed geoliede machine.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
In het begin had je gewoon mooie vegan discussies.
Nathalie: "Ik wil energy drink" VS. Naomi: "Ik wil vegan"-battles.
Van die heerlijk stomzinnige shit die je ook in het dagelijks leven zou hebben, maar net iets uitvergroot.
Waar zijn die gebleven?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ach zo , dacht dat Jong Ajax de wedstrijden afwerkte in de Amsterdam Arena
Ik hoop dat Mike er een soort van rollentombola in gooit...quote:
Aan de ene kant wel jammer dat er corona is voor hun.quote:
Begint?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike begint ook een soort stalker te worden
Nu al hoog in de bol. Wordt nog wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike moet weer even benadrukken dat hij een sleutelpositie heeft.
belangrijke taakquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike moet weer even benadrukken dat hij een sleutelpositie heeft.
Hoe lang duurde het nu?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hooooooooooooooor , daar is ie weer
allemaal staand plassen en poepenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of een verbod om 12 uur te zitten en te liggen.
Zoeits simpel, kost de febo geen hol en zo'n leuke TV.
Dat mag vast niet van Juliequote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:43 schreef danilel het volgende:
[..]
allemaal staand plassen en poepen
Het toilet is een uitzonderingquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Blijven ze wc schoonmaken hahahahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Precies en maar zeuren dat hij de 'papa' is van de groep.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:43 schreef Joyce-43 het volgende:
nick geeft even de regels door die hij wel sziet zitten
Onder de douche.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:43 schreef danilel het volgende:
[..]
begint??? dat is hij al hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike begint ook een soort stalker te worden
Ja, Nic mer Rudy is leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan entertainen en je kan niet entertainen.
Nick heeft gewoon die kwaliteit wat de anderen niet heeft.
Inderdaad, deuren van de slaapkamers op slot tussen 09-23. Als je nog binnen bent = pech, de hele dag blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Huisregels niet op slaapkamers overdag
Hoop ik dan he
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:43 schreef danilel het volgende:
[..]
nah @Mario ..kom dr maar inquote:
was voor die cupcake opdracht... Niet voor het BB winst...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:46 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, Nic mer Rudy is leuk
Heeft er nog iemand gezien, dat Nic een “geheim” verklapte aan Rudy; Als hij wint heeft hij zijn prijs af aan 1 van de inwoners. Hij zei niet aan wie hij de prijs zou geven.
Meent Nic dit? Waarom geen naam? Ik kan niet meer voor Nic zijn, sinds hij dit gezegd heeft, want ik weet niet aan wie hij de prijs zou geven
Dat ging over de prijs van het cupcake toernooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:46 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, Nic mer Rudy is leuk
Heeft er nog iemand gezien, dat Nic een “geheim” verklapte aan Rudy; Als hij wint heeft hij zijn prijs af aan 1 van de inwoners. Hij zei niet aan wie hij de prijs zou geven.
Meent Nic dit? Waarom geen naam? Ik kan niet meer voor Nic zijn, sinds hij dit gezegd heeft, want ik weet niet aan wie hij de prijs zou geven
heb je gisteren niet gezien dat Naomi ook vegan bitterballen wilt en dat ze die kunnen halen bij AH daar heeft ze toch wel even over gedramd hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
In het begin had je gewoon mooie vegan discussies.
Nathalie: "Ik wil energy drink" VS. Naomi: "Ik wil vegan"-battles.
Van die heerlijk stomzinnige shit die je ook in het dagelijks leven zou hebben, maar net iets uitvergroot.
Waar zijn die gebleven?
Nou Pokemon is stiekem van alle leeftijden. Heb hier ook een dekbedovertrek van Pokemonquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:48 schreef danilel het volgende:
[..]
triest, een volwassen kerel met zijn pikachu
pikachu is ook leuk, maar de hele tijd met die knuffel rondlopen als een peuter vind ik ver gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou Pokemon is stiekem van alle leeftijden. Heb hier ook een dekbedovertrek van Pokemon
Wacht maar tot er duimend op bed wordt gelegenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:51 schreef danilel het volgende:
[..]
pikachu is ook leuk, maar de hele tijd met die knuffel rondlopen als een peuter vind ik ver gaan
Gister had hij wel echt leuke momenten met Liesequote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Matt kan ook nergens anders heen he ... zonder Jill en Thomas is ie alleen ... maar hij is wel echt het 5e wiel... het is sneu.
Zoey doet de was, is bijna een dagtaak. Ze poetst grondig. Af en toe ligt ze op bed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:58 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Belachelijk dat die vrouw hele dagen in bed mag spenderen tegen een dagvergoeding. Ga eens tv maken ofzo
Heeft hij dat opgenoemd?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:50 schreef Benny het volgende:
Dussss...
• Niet over nominaties communiceren
• Rollentombola. Elke dag worden de rollen voor die dag opnieuw bepaalt
• Slaapkamers overdag dicht
Straf: Rol niet goed vervuld is een extra stem achter je naam in de aankomende nominaties
Go, Mike
Dat is al lang achterhaald. Iedereen overlegt nu. Het heeft geen zin om daar nog over te discussiëren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Las in de streamverslagen dat Michel gezegd had dat ze niet over nominaties moesten praten maar pas zondag en dat hij dan een idee opwerpt en ze daar dan over kunnen denken. En maar volhouden dat ze niet overleggen maar dat het "spontaan" van ze is hoe ze stemmen.
En 10 minuten later begon hij er zelf over.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Las in de streamverslagen dat Michel gezegd had dat ze niet over nominaties moesten praten maar pas zondag en dat hij dan een idee opwerpt en ze daar dan over kunnen denken. En maar volhouden dat ze niet overleggen maar dat het "spontaan" van ze is hoe ze stemmen.
Dat ging over over wat de anderen zouden gaan doen toch? Volgens mij gaan ze aan Mike (en Zoey) niets loslaten over op wie ze gaan (althans, dat is het plan). Ze weten dondersgoed dat Mike onbetrouwbaar is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Is Noami nu zo stom om te praten over nomineren met Mike erbij?
Heeft ze de memo niet gekregen vanmorgen?
Ze hebben deze week aangegeven dat ze ook gaan beginnen afspreken nu ze weten dat Thomas een bondje heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ja ach zo was Thomas al bezig 10 minuten nadat Jerrel weg was...wat maakt het uit...iedereen doet het.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Hij ligt de hele dag in de sauna met zijn mede belgen en michel en anders in de hottub of op de bank. En dan in de avond kookt hij voor de groep.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:22 schreef danilel het volgende:
[..]
daar doelt hij volgens mij ook niet op maar meer op dat een bepaalde groep zich afzondert het geen contact zoekt.
nou nick en thomas zijn de grootste stragetische ( weet niet hoe je het schrijft) die er zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:45 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Precies en maar zeuren dat hij de 'papa' is van de groep.
Ook hij speelt t spel.
(Prima hoor. Ze zitten er om te winnen. De een speelt meer strategisch dan de ander
Ik noem alleen op wat ik gelezen heb. En inderdaad ze doen het al weken allemaal alleen bij K5 noemen ze het geen bondje maar toevallig dat ze hetzelfde kiezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:55 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat is al lang achterhaald. Iedereen overlegt nu. Het heeft geen zin om daar nog over te discussiëren.
vermoed naomiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:46 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, Nic mer Rudy is leuk
Die 5 hebben dat ook al 2 weken op rij gehad.. Ze doen het allemaal die daar in dat huis zitten. Ze zouden het moeten verbieden vanuit BBquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ze hebben deze week aangegeven dat ze ook gaan beginnen afspreken nu ze weten dat Thomas een bondje heeft.
Het moet een naam hebben zeker. Maar wat is je punt om daar steeds op terug te komen. Overleggen over nominaties is toch toegestaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik noem alleen op wat ik gelezen heb. En inderdaad ze doen het al weken allemaal alleen bij K5 noemen ze het geen bondje maar toevallig dat ze hetzelfde kiezen.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:00 schreef RobjeGeus het volgende:
Op dat fluisteren of Frans praten zou echt een zware straf moeten staan.
Begrijp ik dat zij dat willen. Het zijn beiden huichelaars die zich lief en aardig voordoen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:19 schreef danilel het volgende:
En kwam er iets uit? Wat wil Thomas gaan doen? Ik heb helaas geen geluid op stream 2.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook Thomas en Jill fluisteren over nominaties
Het is een hechte vriendengroep dat heel gemakkelijk eens is met elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik noem alleen op wat ik gelezen heb. En inderdaad ze doen het al weken allemaal alleen bij K5 noemen ze het geen bondje maar toevallig dat ze hetzelfde kiezen.
Zover ik kon verstaan Michel en de naam julie hoorde ik. Nu vragen ze wat matt zou stemmen als het nu moest gedaan worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En kwam er iets uit? Wat wil Thomas gaan doen? Ik heb helaas geen geluid op stream 2.
Thomas en JIll zijn ook echt vriendenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is een hechte vriendengroep dat heel gemakkelijk eens is met elkaar.
Ze zeggen drie zinnen en iedereen doet hetzelfde
De andere haten bijna elkaar, discussiëren, zijn het amper met elkaar eens ....
Team Thomas/Jill is een echt bondje. Gewoon omdat ze elkaar nodig hebben
De andere groep zijn intussen echte vrienden geworden.
Ja dat vind ik ook, was leuk zoals hij gister met liese aan het kaarten was.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:01 schreef Krambo het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu worden voor Matt. Al vanaf het moment dat hij het huis binnenkwam loopt hij een beetje verloren rond. Hij vindt nergens echt aansluiting en wordt regelmatig min of meer weggestuurd of genegeerd.
En ja hij is inderdaad een beetje sociaal onhandig maar er zit geen kwaad in die jongen. Hopelijk lukt het hem de komende tijd z'n plaats in de groep te vinden, ik gun het hem.
heeft hij dat al gezegd?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:50 schreef Benny het volgende:
Dussss...
• Niet over nominaties communiceren
• Rollentombola. Elke dag worden de rollen voor die dag opnieuw bepaalt
• Slaapkamers overdag dicht
Straf: Rol niet goed vervuld is een extra stem achter je naam in de aankomende nominaties
Go, Mike
dat heeft die doordat zelf gecreëerdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Matt kan ook nergens anders heen he ... zonder Jill en Thomas is ie alleen ... maar hij is wel echt het 5e wiel... het is sneu.
Benieuwd hoe Thomas dan Zoey en Mike zover wil gaan krijgen om op Julie te stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zover ik kon verstaan Michel en de naam julie hoorde ik. Nu vragen ze wat matt zou stemmen als het nu moest gedaan worden.
puzzelen..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:03 schreef Ireth het volgende:
Leeft Zoey eigenlijk nog? Die heb ik de hele dag nog niet gezien of gehoord?
Inderdaad, Nick en Michel spreken altijd over de groep, maar zorgen eigenlijk voor verdeling.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:07 schreef cheanny het volgende:
Toch valt het me op als iemand van K5 heeft over de groep bedoelen ze alleen K5. Als iemand geen gesprekken met ze voert dan vallen ze al buiten de "groep".
Is misschien wel logisch. Iedereen ziet het vanuit hun eigen oogpunt maar waarom moet iedereen naar hun toe komen. Doen ze allemaal ook wel genoeg moeite? Liese en Naomi zie ik het nog wel doen en ik snap dat leeftijd ook een dingetje is maar ik zie Nick of Michel ook niet uit zichzelf een gesprekje aanknopen met Jill bijvoorbeeld.
Was net aan het puzzelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:03 schreef Ireth het volgende:
Leeft Zoey eigenlijk nog? Die heb ik de hele dag nog niet gezien of gehoord?
heb je het gesprek net gevolgd? in de intonatie gehoord?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij ligt de hele dag in de sauna met zijn mede belgen en michel en anders in de hottub of op de bank. En dan in de avond kookt hij voor de groep.
Hoe is het verdeeld eigenlijk in Nederland?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:00 schreef RobjeGeus het volgende:
Op dat fluisteren of Frans praten zou echt een zware straf moeten staan.
beginnen???quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
En jill en thomas beginnen ook over het stemmen te praten samen. Wat ze moeten gaan doen.
ja moet echt toegeven dat zoey heel veel doet in huis en nergens te beroerd voor is, zoals der bed uit jumpen op die emmer met water op te ruimen, omdat niemand dat deed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:53 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey doet de was, is bijna een dagtaak. Ze poetst grondig. Af en toe ligt ze op bed.
Ja nu op dat moment begonnen ze ook met het praten over stemmen. Eerder vandaag nog niets gezien of gelezen daarover in de streamverslagen.quote:
Jij zult waarschijnlijk geen problemen hebben met het Frans. De meeste Vlamingen kunnen het toch wel?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe is het verdeeld eigenlijk in Nederland?
De Belgische bewoners zijn vooral Brusselaars (waar ze Frans spreken) ( Thomas, Julie en Zoey) Antwerpenaars ( Voorheen Patje, Nick en Naomi en een limburger (Liese)
Niemand uit mijn provincie, Niemand uit Oost Vlaanderen.
Vind dit zo jammer....
Die twee ja, en de rest, zeg het me?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Thomas en JIll zijn ook echt vrienden
en daarnaast misbruikt voor het spel als het toto uitkomtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:01 schreef Krambo het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu worden voor Matt. Al vanaf het moment dat hij het huis binnenkwam loopt hij een beetje verloren rond. Hij vindt nergens echt aansluiting en wordt regelmatig min of meer weggestuurd of genegeerd.
En ja hij is inderdaad een beetje sociaal onhandig maar er zit geen kwaad in die jongen. Hopelijk lukt het hem de komende tijd z'n plaats in de groep te vinden, ik gun het hem.
Ja, en zou veel gezelliger zijn, en leuke tv. Nick houdt dit voor zichzelf, weet dat hij daarmee punten scoortquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef cheanny het volgende:
Ja begrijp zo goed als alles.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zult waarschijnlijk geen problemen hebben met het Frans. De meeste Vlamingen kunnen het toch wel?
niet alles staat in de streamverslagen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja nu op dat moment begonnen ze ook met het praten over stemmen. Eerder vandaag nog niets gezien of gelezen daarover in de streamverslagen.
ja die zijn heel close die vullen elkaars zinnen ook al aan zei jill van de week alquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Thomas en JIll zijn ook echt vrienden
Of iets vragen over haar eitandje...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je hoe je Liese meteen pissed krijgt en in vijandenmodus zet?
Gewoon een opmerking geven over haar puistjes
Matt gaat het niet blijven accepteren dat hij het derde wiel is aan die twee. Die gozer moet dringend aansluiting zoeken bij K3quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zijn heel close die vullen elkaars zinnen ook al aan zei jill van de week al
Haar watquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Of iets vragen over haar eitandje...
voor antwerpen is Oost Vlaanderen de provincie om naar de zee te rijden ;-)quote:
Een tandje in haar onderkaak staat wat hoger. Dat zal het wel zijnquote:
nou als hij het nu nog steeds doet neem van mijn maar aan die blijft thomas ej jill stalkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Matt gaat het niet blijven accepteren dat hij het derde wiel is aan die twee. Die gozer moet dringend aansluiting zoeken bij K3
Nathalie en Daan waren stikjaloers op Liese, zij deden hatelijk tegen hun.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een tandje in haar onderkaak staat wat hoger. Dat zal het wel zijn
Maakt me niet uit, voor mij blijft het de mooiste in dat kot, met eitandje en puistje.quote:
Voor mij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, voor mij blijft het de mooiste in dat kot, met eitandje en puistje.
Daar hoeft hij niet 'bang' voor te zijn, dat is het pakkie an van BB niet van ene Mike uit Braboland.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:24 schreef Yolk het volgende:
Mike maakt ze weer even bang voor de effecten van een Thomas vs. Jill-scenario.
Wel een teken dat hij echt niet wil dat die twee tegenover elkaar komen, op dit moment dan.
Zoey gaat niet op Julie. Daar gaat ze het meest mee om van k3.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Thomas dan Zoey en Mike zover wil gaan krijgen om op Julie te stemmen.
Vertel!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:05 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je het gesprek net gevolgd? in de intonatie gehoord?
Jill, Noord-Holland, Michel, Utrecht. Mike en Matt, Noord-Brabant,quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe is het verdeeld eigenlijk in Nederland?
De Belgische bewoners zijn vooral Brusselaars (waar ze Frans spreken) ( Thomas, Julie en Zoey) Antwerpenaars ( Voorheen Patje, Nick en Naomi en een limburger (Liese)
Niemand uit mijn provincie, Niemand uit Oost Vlaanderen.
Vind dit zo jammer....
Na BB gaat er iets aan doen. Die tand. Heeft ze verteld.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, voor mij blijft het de mooiste in dat kot, met eitandje en puistje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |