Dat hoort zo bij petanque volgens mij. Zie ik die oudjes op de boel-baan hier ook altijd doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waarom gooien ze zo raar met de bal naar beneden toe in de hand ?
Ja dan kan je beter effect aan de bal geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij petanque volgens mij. Zie ik die oudjes op de boel-baan hier ook altijd doen.
Ik zou ook gewoon bovenhands gooien
Tyquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij petanque volgens mij. Zie ik die oudjes op de boel-baan hier ook altijd doen.
Naomie die naar de sauna wil, betekent willen roddelen toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang blijft Naomi bezig met die Sauna
stom heb dat gemist dan raar hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee die was gisteren al , michel heeft gewonnen
Beste Matt , er is een klacht gekomen van de vakantiemoeder van Jill, laat haar eens een keer een half uur met rustquote:
Zo kun je "effect" aan de bal geven, om het verder rollen te beperken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of hopend op een (half) naakte Michel. Hormoontjes....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Naomie die naar de sauna wil, betekent willen roddelen toch?
Wat is een vakantiemoeder nou weerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Beste Matt , er is een klacht gekomen van de vakantiemoeder van Jill, laat haar eens een keer een half uur met rust
zo noemt ze haar stiefmoederquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is een vakantiemoeder nou weer
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo kun je "effect" aan de bal geven, om het verder rollen te beperken.
Nemen het serieus ook die mensen. Kan me een nieuwsitem herinneren over bejaarde Belgen die na een 'toiletbezoek' geen bal meer fout gooien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, dat was iedereen al opgevallen.quote:
Mike heeft haar ook uitgelegd waar de kracht van haar populariteit zit. Volgens mij was dat gisteren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, dat was iedereen al opgevallen.
Bij zijn vertrek zei Tekkel toch ook tegen Jill tijdens een van hun knuffels: "We gaan nog veel shows maken op TV" of iets in die trent.
Ik kan Naomi echt niet meer hebben. Kan haar stem niet meer horen. Tegen BB; “ik wil dit, BB ik wil dat” ZIJ heeft altijd gelijk. Zij mag altijd zielig doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Naomie die naar de sauna wil, betekent willen roddelen toch?
van je favoriet zie alleen de mooie dingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef Yolk het volgende:
Oef! Gelukkig doen Nick, Michel en Naomi niets met de camera's
Je kan entertainen en je kan niet entertainen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oef! Gelukkig doen Nick, Michel en Naomi niets met de camera's.
Ouwe smikkelbeer, zal wel weer een standje hebben gehad van BB en is nu sadquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:50 schreef odie22 het volgende:
mett is terug en zit gelijk weer te eten
hij woog voor BB 60 kg , maar hij zag dat jill op iets zwaardere types valt, dus is hij maar geen eten als een mallequote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ouwe smikkelbeer, zal wel weer een standje hebben gehad van BB en is nu sad
Vast oefenen voor alle fans later buiten het huisquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Handtekeningen in beeld brengen. Ook iets dat niet verstandig is
Mettworst?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:50 schreef odie22 het volgende:
mett is terug en zit gelijk weer te eten
Hahaha en iedere keer checkt 'ie bij Jill of hij al zwaar genoeg isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij woog voor BB 60 kg , maar hij zag dat jill op iets zwaardere types valt, dus is hij maar geen eten als een malle
Liese is nooit vijandig. Zij is lief tegen de mensen zonder dat ze iets voor terugvraagt of van verwacht in tegenstelling tot Naomiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je hoe je Liese meteen pissed krijgt en in vijandenmodus zet?
Gewoon een opmerking geven over haar puistjes
Nee. Meestal op zaterdag of zondagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:55 schreef Windhapper het volgende:
Wat moet iedereen vandaag in de DBK? Is dat altijd op vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |