Bij mij is het ook niet levenslang terugkomend, alleen tijdens de psychose.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die zijn op dat moment ook niet 100% toerekeningsvatbaar. Dus wel degelijk een tijdelijke stoornis. Jaloezie, luduvudu, onmacht, allemaal redenen om dingen te doen die je normaal ook niet doet.
Dus die vlieger gaat niet op.
Het enige verschil bij die personen is, dat het tijdelijk is en niet levenslang terugkomend.
Maar...gemene dingen, waar moet ik dan aan denken? Want dat moet dan toch op de persoon worden gespeeld? Dat moet toch betrekking hebben op die persoon dan? Maar misschien denk ik te nuchter want stel jij zou mij in een psychose gemene dingen sturen, weet ik veel, euhhh, 'ik hoop dat je broer morgen kapot gaat', ja, weet je, ik heb geen broer, dus het interesseert me dan geen hol, die opmerking, en dat zou dus ook geen reden voor mij zijn om naar de politie te gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zijn wel logische zinnen, maar buiten een logische context. Ik ga dan niet praten over het feit dat hij mij heeft aangereden met een auto (zoals je voorbeeld). Ik ben dan gewoon boos en verward en zeg gemene dingen. Ik doe dat bij meerdere mensen ja.
Nou nee, als je gaat stalken dan is er wat mis.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Genoeg exen of mensen met zware liefdesverdriet die stalkende gedrag vertonen, zonder een stoornis.
Ik zei dingen zoals “my vengeance is pure and my hatred raw”. Quotes van songteksten. Ook hem uitgescholden voor flikker enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar...gemene dingen, waar moet ik dan aan denken? Want dat moet dan toch op de persoon worden gespeeld? Dat moet toch betrekking hebben op die persoon dan? Maar misschien denk ik te nuchter want stel jij zou mij in een psychose gemene dingen sturen, weet ik veel, euhhh, 'ik hoop dat je broer morgen kapot gaat', ja, weet je, ik heb geen broer, dus het interesseert me dan geen hol, die opmerking, en dat zou dus ook geen reden voor mij zijn om naar de politie te gaan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij is ook echt een narcist, gediagnosticeerd ook, vanaf de middelbare school.
Wanneer waren jullie goede vrienden dan?quote:Waren ooit goede vrienden, maar hij veranderde in een pestkop die altijd gemeen was
Wat is stalken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, als je gaat stalken dan is er wat mis.
Ik kan hem vanaf kleuterschool ja. We waren zelfs beste vrienden in de brugklas periode.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Wanneer waren jullie goede vrienden dan?
Het is behoorlijk inconsequent om in de OP te stellen dat hij veranderde maar vervolgens wel dat hij al op de middelbare school gediagnosticeerd zou zijn.
Jullie waren vrienden op de kleuterschool ofzo? Telefoonnummers uitwisselen in de zandbak, foto's van je zwemdiploma appen enzo?
En die psychoses zullen ooit wel 100% verdwijnen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bij mij is het ook niet levenslang terugkomend, alleen tijdens de psychose.
Zolang ik mijn medicatie slik heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En die psychoses zullen ooit wel 100% verdwijnen?
Dan is iedereen weleens een stalker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:15 schreef colivo het volgende:
Iemand is een stalker als ie iemand lastig valt terwijl die ander dat niet wil (en dat ook aangeeft).
Bij herhaling iemand lastig valt, laten we het zo zeggen dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dan is iedereen weleens een stalker.
En je hebt nu had vorig jaar nog steeds zijn telefoonnummer?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik kan hem vanaf kleuterschool ja. We waren zelfs beste vrienden in de brugklas periode.
Ja, dat is ook stalken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat is stalken?
Ik had een keer een meisje geneukt en vervolgens gedumpt, en was ook niet lief voor haar. Meisje was heel gekwetst en ging mij en familieleden zoals mijn moeder de hele tijd bellen en berichten sturen. Dat is ook stalkende gedrag toch?
Hoezo? Ik zie het nut er niet van in als je toerekeningsvatbaar bent iemand lastig te vallen die daar niet op zit te wachten?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dan is iedereen weleens een stalker.
Maar ik was ook gewoon een klootzak en het begrijpelijk dat het meisje boos was. Ik ga haar niet beschuldigen van stalken en nog meer een klootzak gedragen. Ik had haar niet zo moeten gebruiken en ik snap dan wel dat ze opdringerig wordt.quote:
We zijn heel lang onderdeel geweest van hetzelfde vriendengroep.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hebt nu had vorig jaar nog steeds zijn telefoonnummer?
Waarom?
Dat soort berichten en je was, zoals je zelf zegt, ontoerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zei dingen zoals “my vengeance is pure and my hatred raw”. Quotes van songteksten. Ook hem uitgescholden voor flikker enzo.
Hij ging naar de politie voor aandacht, ik heb ook geen strafblad ofzo. Politie kwam langs in de kliniek omdat hij zei dat ik hem heb bedreigd, die gingen onderzoeken wat er gaande is. Toen ze zagen dat ik verward was gingen ze ook weg.
Of jij haar gaat beschuldigen doet er niet echt toe.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar ik was ook gewoon een klootzak en het begrijpelijk dat het meisje boos was. Ik ga haar niet beschuldigen van stalken en nog meer een klootzak gedragen. Ik had haar niet zo moeten gebruiken en ik snap dan wel dat ze opdringerig wordt.
Dat meisje had verder geen stoornis, ze was gewoon gekwetst.
Dit is toch afschuwelijk? Iemand die dit soort dingen aan je stuurt in een psychose, waartoe is die verder nog in staat?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zei dingen zoals “my vengeance is pure and my hatred raw”. Quotes van songteksten. Ook hem uitgescholden voor flikker enzo.
Hij ging naar de politie voor aandacht, ik heb ook geen strafblad ofzo. Politie kwam langs in de kliniek omdat hij zei dat ik hem heb bedreigd, die gingen onderzoeken wat er gaande is. Toen ze zagen dat ik verward was gingen ze ook weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |