Ik wacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zou me bijna voor je gaan omkleden! Owacht..... voor Mr. Sandman was het he?!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh. Ok, ga ik daar weer bommetjes gooien dan. Zo terug.
Die was ook al ook geweest he.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:45 schreef dick_laurent het volgende:
Gaat wel weer lekker hier vandaag he?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
We doen ons best hier, Dick...
Tis zwaar, maar we doen ons best.
Er zijn heel veel verschillende Ace Ventura gifjes. Bewijs maar dat deze specifiek al voorbij gekomen is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die was ook al ook geweest he.
Niet op de foto maar totdat ik me om ga kleden zeker?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Er zijn heel veel verschillende Ace Ventura gifjes. Bewijs maar dat deze specifiek al voorbij gekomen is.
Deze middag nog. Da's wel heel kort!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach... toegegeven... ik heb al vreemdere dingen gelezen laatste tijd!
Wat zij zegt...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
[..]
Deze middag nog. Da's wel heel kort!
Ah shitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
[..]
Deze middag nog. Da's wel heel kort!
Is wel een van je taken als blauwe he. Even TR gezet zodat Danny je falen kan beoordelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah shit
Maar niet door mijHoud ik jullie toch niet goed genoeg in de gaten schijnbaar.
Dom... heel dom...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah shit
Maar niet door mijHoud ik jullie toch niet goed genoeg in de gaten schijnbaar.
Ik heb je webcam allang gehackt natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niet op de foto maar totdat ik me om ga kleden zeker?![]()
Jeetje... mijn imgurpagina is spontaan gecrashed! Kan geen toeval zijn!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:02 schreef Mammietje het volgende:
Potverdomme.... kom er echt niet meer op...![]()
Eén foto van mij in minirok en hij begint meteen over "bad request"!![]()
Heb je nou je zin, @:chratnox ?!
@Mammietje & Mr.Sandmanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb je webcam allang gehackt natuurlijk.
We wachten nog tot de roomservice weer opgestart is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:Mammietje & Mr.Sandman
[ afbeelding ]
Ow? Ik heb allemaal tekenfilms. Gaat zeker op basis van je browsergeschiedenis dan?!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb trouwens sinds een maand of zo als ik op Fok! zit een balkje onderaan met de melding "Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, spannende, interessant of sexy items"
En dan staan er allemaal halve en hele naaktfoto's onder.
Waarom is dat en hoe krijg je dat weg?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ow? Ik heb allemaal tekenfilms. Gaat zeker op basis van je browsergeschiedenis dan?!![]()
Hardcore wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik moet zeggen sinds vandaag staan er ineens dode dieren bij en brandjes.
Ah... stukken beter!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Toevallig filmpjes van Bear Grylls zitten kijken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, nog niet. Maar weet wat me te doen staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toevallig filmpjes van Bear Grylls zitten kijken?
[ afbeelding ]
Tekenfilmpjes kijken!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar weet wat me te doen staat.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:34 schreef Predator40 het volgende:
zo vandaag even al het huishouden gedaan, het is weer netjes en schoon hier voor zolang het duurt.
en vanmiddag puppybezoek van onze nieuwe oppaspuppy gehad![]()
kruising Labrador x duitse staander, dat gaat nog wat worden![]()
vooral labradors zijn echt vervelend af en toe....
Die onderste is bizar goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik keek dit zonder geluid en dan is het echt best wel freaky as fuck.
Het punt van honden is dat ze meegaan bij avondklokbezoek hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:34 schreef Predator40 het volgende:
zo vandaag even al het huishouden gedaan, het is weer netjes en schoon hier voor zolang het duurt.
en vanmiddag puppybezoek van onze nieuwe oppaspuppy gehad![]()
kruising Labrador x duitse staander, dat gaat nog wat worden![]()
vooral labradors zijn echt vervelend af en toe....
Bij die balk zit een wieltje oid voor de instellingen, daar kun je ‘m in uitzetten. Komen wel regelmatig halfnaakte mannen voorbij hoor, dickpics worden daar ook gesubmitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb trouwens sinds een maand of zo als ik op Fok! zit een balkje onderaan met de melding "Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, spannende, interessant of sexy items"
En dan staan er allemaal halve en hele naaktfoto's onder.
Waarom is dat en hoe krijg je dat weg?
Als je die foto ergens wil hosten komt dat wel goed hoor, geen imgur voor nodig. Kan zelfs eiersnijders.nl/mammietje.jpg worden als je wiltquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:02 schreef Mammietje het volgende:
Potverdomme.... kom er echt niet meer op...![]()
Eén foto van mij in minirok en hij begint meteen over "bad request"!![]()
Heb je nou je zin, @:chratnox ?!
Je hebt nog wel een servertje staan zeker?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je die foto ergens wil hosten komt dat wel goed hoor, geen imgur voor nodig. Kan zelfs eiersnijders.nl/mammietje.jpg worden als je wilt
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een servertje staan zeker?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je die foto ergens wil hosten komt dat wel goed hoor, geen imgur voor nodig. Kan zelfs eiersnijders.nl/mammietje.jpg worden als je wilt
We doen ons best. Vergeet je hondje niet!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ga even een rondje lopen, (nog) niet bewusteloos raken aub.
Hond, vderomme.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We doen ons best. Vergeet je hondje niet!
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We doen ons best. Vergeet je hondje niet!
@Predator40 zou het het realiteitstopic noemenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:29 schreef Mammietje het volgende:
Ogot.... Ik zie net de titel van het nieuwe buurtopic.
Hebben we nu naast het positiviteits-topic ook een depressiviteits-topic?
Tja... in dat geval... Predje heeft altijd gelijk toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:Predator40 zou het het realiteitstopic noemen
Uiteraard. Ga maar ff pitten, weer genoeg #ophet gehad voor vandaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tja... in dat geval... Predje heeft altijd gelijk toch?![]()
Geef je het ff door als het echt niet zo goed gaat en ik niet topics vol #ophef hoef te volgen?
Als je ergens middenin valt heb je het idee dat er weet ik wat aan de hand is. Al onze vrijheid kwijt, komt nooit meer terug en 'ze' sluiten ons nog verder op.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Het gaat daar maar door. Hier valt tenminste nog wat te lachen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga maar ff pitten, weer genoeg #ophet gehad voor vandaag.
Truste!
Doei!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga maar ff pitten, weer genoeg #ophet gehad voor vandaag.
Truste!
Nee!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik kwam gewoon iemand tegen zonder hond.
Ze schrok er wel vanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Je hond er op af gestuurd?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Daar lusten de honden geen brood van.
3x per week wordt ze opgehaald door een busje, om vrolijk te gaan plassen en poepen met andere hondjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook wel een hond, maar ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen als er geen globale epidemie is. Een hond is toch niet te combineren met een baan?
En ze kan dan wel de rest van de dag alleen zijn?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:10 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
3x per week wordt ze opgehaald door een busje, om vrolijk te gaan plassen en poepen met andere hondjes.
Yep.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ze kan dan wel de rest van de dag alleen zijn?
Mja, toen ik nog een hond had, hield die het prima vol, maar gezellig is anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook wel een hond, maar ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen als er geen globale epidemie is. Een hond is toch niet te combineren met een baan?
Wat gezellig!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:10 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
3x per week wordt ze opgehaald door een busje, om vrolijk te gaan plassen en poepen met andere hondjes.
quote:
Dat je het nog ff ophoudt voordat het busje komt om je met 3 anderen samen te laten plassen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Zouden ze met sommige mensen ook moeten doen.
Ik zou voor de hond gaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:16 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik een hond neem, verlaat m'n vriend me. Wat ook weer niet zo'n ramp is, want dan heb ik meer ruimte in bed. Als ik de hond train om kopjes koffie voor me te pakken, dan zie ik alleen maar winst!
[ afbeelding ]
Terwijl je net aan het...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar je schrikt je de tering als je toevallig toch thuis bent en er staat ineens iemand binnen.
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar je schrikt je de tering als je toevallig toch thuis bent en er staat ineens iemand binnen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat je het nog ff ophoudt voordat het busje komt om je met 3 anderen samen te laten plassen?
Nee, toen was ik het niet vergeten.quote:
Slaap lekker en tot morgen!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik ga nog een uurtje in bed netflixen en dan tukkie doen. Bis morgen! Geen wekker, lekker.
Tukkie!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil niet weten wat 'een tikkie doen' is.
Hoezo gaat netflix voor ons eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik ga nog een uurtje in bed netflixen en dan tukkie doen. Bis morgen! Geen wekker, lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |