het is een nederlanderquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan die Brabbelbelg niet meer aanhoren, verpest continue alle streams met kletskoediaree ... raar dat Liesk ademloos luistert, zegt wel iets over haar
Inderdaad. Maar je kan ook opdrachten geven waarbij het bijna geen geld kost. Zoals een extra voordeeltje. Of juist om een nadeel te vermijden:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Oja. En we hadden ook nog de kist die Liese aan de 2 nieuwe moest geven die ze beter had kunnen laten staan.
Misschien vallen de kijkcijfers dusdanig tegen dat het prijzengeld niet te hoog op mag lopen.
Wat dacht je van voorkomen dat Mike een bondje sluit met JTMMZ.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan die Brabbelbelg niet meer aanhoren, verpest continue alle streams met kletskoediaree ... raar dat Liesk ademloos luistert, zegt wel iets over haar
De helft, da's een lage schatting! Hij verzint ze ter plekke.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:16 schreef lonneberga het volgende:
Ik denk dat de helft ervan gelogen is,ventje wil alleen maar interessant doen
Hij heeft waarschijnlijk al die verhalen op internet gelezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
De helft, da's een lage schatting! Hij verzint ze ter plekke.Wel een neusje voor details.
Gewoon een patserquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
De helft, da's een lage schatting! Hij verzint ze ter plekke.Wel een neusje voor details.
Op het FOK! Forum.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk al die verhalen op internet gelezen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:21 schreef brasta het volgende:
Ik merk hier veel jaloezie m.b.t. Mike
Omdat hij een ziek leven heeft en veel meemaakt is het natuurlijk allemaal verzonnen...
Get a life guys
komt toch door hem, hij heeft nog geen 2 keer de waarheid verteld sinds hij in het huis is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:21 schreef brasta het volgende:
Omdat hij een ziek leven heeft en veel meemaakt is het natuurlijk allemaal verzonnen...
Get a life guys
En hoe weet jij of dit waarheid is of niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:22 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
komt toch door hem, hij heeft nog geen 2 keer de waarheid verteld sinds hij in het huis is.
Zo boeiend zijn die verhalen niet, als Matt ze vertelt loopt iedereen weg of beginnen ze ergens anders over maar hij brengt het wel leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:21 schreef brasta het volgende:
Get a life guys
Look out, we've got a badass over here!!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
stoer vent die mett, met losse handen op de hometrainert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nou .. in het midden zitten ook 2 beugelsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg ook gewoon zeventien hoor?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg vind ik het enige rare aan de Nederlandse taal die door Nederlanders wordt gesproken het getal 7:
Jill zegt Zeuventien. bah![]()
Ik zeg gewoon zeventien
dat zijn de balonnnen voor tomass zijn verjaardagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:25 schreef Ireth het volgende:
Streamlock op 2, overzicht van de woonkamer. Ik al half vloekend, rare plekken op me scherm....
Opgeblazen condooms onder in beeld![]()
Da's haar dialect.. ik zeg ook zeventienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg vind ik het enige rare aan de Nederlandse taal die door Nederlanders wordt gesproken het getal 7:
Ik zeg gewoon zeventien
Hij heeft gewoon de 2 kleine vaste handvaten aan de voorkant vast. Misschien doet hij het crossfitprogramma.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
slinguuuuuuuurs voor Tomass zijn verjaardagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hangt er nu WC papier in de woonkamer
Ohw... ik volg die complotten niet, met maar 1 stream geen doen.. Mike speelt wel prima een BrabbelBelgquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat dacht je van voorkomen dat Mike een bondje sluit met JTMMZ.
Gisteren wond ze Matt rond haar pink.
Proberen kan altijd.
ps Mike is geen Belg.
Is dat Noord Hollands "Zeuven"?quote:
Michel doet het ook zonder de hendels om zijn benen te trainenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de 2 kleine vaste handvaten aan de voorkant vast. Misschien doet hij het crossfitprogramma.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de 2 kleine vaste handvaten aan de voorkant vast. Misschien doet hij het crossfitprogramma.
Mike heeft mij de afgelopen weken al 3 keukens verkocht. Die verkoopt je bullshit bij het leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:21 schreef brasta het volgende:
Get a life guys
Hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:21 schreef brasta het volgende:
Get a life guys
Thomas maakt Jill gewoon duidelijk dat ze in de toekomst niet vreemd moet gaan. Dat het dan snel voorbij isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas en Jill over relaties, liefdesverdriet, vertrouwen ...
Stream 1?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas en Jill over relaties, liefdesverdriet, vertrouwen ...
Achter zijn beeldschermquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:21 schreef Juud79 het volgende:
Wat een bullshit verhalen van die Mike, jeetje, hoe krijg je het bij elkaar verzonnen.....
Wordt tijd voor je pil kerel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:21 schreef brasta het volgende:
Get a life guys
In mijn kempisch dialect zeg ik ook zeuven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zeg gewoon zeventien
Als ze dom aan het lullen isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk zo zie ik Jill het liefst
Hier in Delft zeggen we ellufquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zeg gewoon zeventien
Context. Context is key.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Jill heeft nare dingen gedaan tegen haar moeder
Wat verdrietig voor die moeder
Yep. Net nadat ze haar vaders en moeder achternaam verteldequote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:32 schreef Benny het volgende:
Oei. De regie deed net iets te laat een audiolock
Iemand zij me vandaag nog:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Kwam er op neer.. Jill was hele moeilijke vervelende puber. Ze heeft het haar moeder heel lastig gemaakt. Maar daar heeft ze veel spijt van nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Het is maar wat je mooi vind. De één(Jill)komt met een zielig verhaal, de ander lult, alsof hij zelfs Maxima geneukt heeft. Vind er weinig boeiends aan. Weinig niveau.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:33 schreef Benny het volgende:
Het was wel een mooi gesprek tussen Jill en Thomas
Kun je nagaan hoe dom dat kind is. Denkt daar niet eens over na.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Net nadat ze haar vaders en moeder achternaam vertelde
Minder gespannen sfeer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Wat een rust zonder die opdringer erbij.
Mooie realisatie van Jill.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Kwam er op neer.. Jill was hele moeilijke vervelende puber. Ze heeft het haar moeder heel lastig gemaakt. Maar daar heeft ze veel spijt van nu.
Op de kartbaan nog wel.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Verstandig lullen heb ik d'r nog niet op betrapt.
Als je kind je zwart maakt tegenover de vader en alles ook nog eens erger maakt dan is dat echt heel verdrietig..quote:
Misschien bij de botsauto's op de plaatselijke kermisquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarstraks noemde ze zich de slet van de kartbaan.
Het is niet alsof het anders niet te vinden is... haar insta is letterlijk haar voor- en achternaamquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dom dat kind is. Denkt daar niet eens over na.
Daar hebben ze geen pits.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien bij de botsauto's op de plaatselijke kermis
Zijn tenminste nuttig bezig. De één maakt zich nuttig de ander lult liever uit zijn nek. Ieder zijn ding. Ik prefereer het eerste.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
michel en nick gestoken door een werkbij
En dan achter de tent.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien bij de botsauto's op de plaatselijke kermis
Mmm okayquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet alsof het anders niet te vinden is... haar insta is letterlijk haar voor- en achternaam
Dat is de naam waarnaar het is veranderd. De oude was nieuw voor mijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet alsof het anders niet te vinden is... haar insta is letterlijk haar voor- en achternaam
nog nooit eerder gezien in een BB dat ze het omtrek zo schoonmakenquote:
nieuwe weekopdrachtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
michel en nick gestoken door een werkbij
Ik kijk liever naar een bezem, dan naar dat opgeblazen gelul van die Mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat is saai, iedereen suf lullen is veel nuttiger.
Nick vraagt even snel om de sauna op te zetten xdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:43 schreef Benny het volgende:
Jill DBK. Dat wordt gevolgd op stream1. Dus die komt mogelijk met iets terug
vervellen, dat doen slangen eens in de zoveel tijdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar is Zoey eigenlijk?
te slapen?
Mwah zonder Mike was het een saai zootje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een bezem, dan naar dat opgeblazen gelul van die Mike
Ja, vannacht taart gebakken en Mike uitgehoord. Dus vandaag weer slapen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar is Zoey eigenlijk?
te slapen?
Met Mike is het ook een saai zooitje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:45 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mwah zonder Mike was het een saai zootje.
als 29 jarige heb ik hier (eerder perongeluk) een Pokemon dekbedovertrekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:45 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ik heb bij Thomas op dat kaartspel gestemd. Ik pas ervoor om een volwassen vent met een Pikachu knuffel te zien knuffelen.
pikachu , jill , what's in a namequote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:45 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ik heb bij Thomas op dat kaartspel gestemd. Ik pas ervoor om een volwassen vent met een Pikachu knuffel te zien knuffelen.
Die doet tenminste nog wat om daar leven in de brouwerij te krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met Mike is het ook een saai zooitje.
Paniekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Matt komt verdwaast binnen lopen , en ziet jill niet
Gaat ook niet ff douchen na het trainen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Matt komt verdwaast binnen lopen , en ziet jill niet
mike mantelzorgt niet, die kijkt 20 uur per dag op een scherm en dan nog 4 uur de tijd om 60 sigaretten te rokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:50 schreef Tamiro het volgende:
Mike woont nog thuis en kaapt het verhaal van Matt als mantelzorger
big brother had de gevraagde slingers en ballonnen niet geleverdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hangt er nu WC papier in de woonkamer
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:45 schreef TB-Spoelie het volgende:
Een moeder met COPD en dan 60 sigaretten roken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
mike mantelzorgt niet, die kijkt 20 uur per dag op een scherm en dan nog 4 uur de tijd om 60 sigaretten te roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |