abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198095805
Hoe zit het eigenlijk met de voorspellende aantallen deeltjes in het riool? Zijn daar nog statistieken van?
know'm sayin?
word? word.
pi_198095806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:03 schreef popje het volgende:

[..]

Zucht... ook al zijn er 1000 besmettingen, de Britse variant gaat weer roet in het eten gooien.
Als we nog maar 6 besmettingen hebben per dag, en vijf daarvan zijn het Britse variant dan rinkelen bij Hugo nog steeds alle alarmbellen _O-
pi_198095814
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:05 schreef alors het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de voorspellende aantallen deeltjes in het riool? Zijn daar nog statistieken van?
Laatste keer dat ik die zag was er een afname, van ruim 21%
pi_198095820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Frappant he. De vaccinatiecampagne is het enige belangrijke op dit moment, wordt met geen woord over gerept.
Ze zijn onwijs snel met wetsveranderingen of meer beperkingen op te leggen en ze weten er ook routekaart na routekaart uit te gooien. Ik wou dat ze vaccineren net zoveel spoed zouden geven ja.
pi_198095831
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:59 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Dat de derde golf komt, staat voor mij buiten kijf''
Minister de Jonge van Volksgezondheid waarschuwt voor al te hoge verwachtingen over versoepeling van de coronamaatregelen. "Als er iets mogelijk is, zullen het kleine, behoedzame stappen zijn", zei hij vanmiddag na een ministerieel corona-overleg, waar bijvoorbeeld ook voorzitter Bruls van de Veiligheidsregio's bij was.

De meest verantwoordelijken komen dit weekend weer bij elkaar in het Catshuis, om te kijken hoe het gaat met de besmettingscijfers. Er ligt dan ook een nieuw advies van de corona-experts van het OMT. Dinsdag is er weer een persconferentie van De Jonge en premier Rutte. Dan wordt bijvoorbeeld duidelijk of de middelbare scholen de week daarop weer (deels) open kunnen.

De Jonge beaamt dat de cijfers dalen, maar zegt dat daaronder iets anders aan de hand is: het aandeel van de besmettelijker Britse variant wordt steeds groter. Dat er een derde golf komt, staat volgens hem buiten kijf. "Als we al te verliefd worden op de ruimte die er eigenlijk niet is, ga je te grote stappen nemen", is zijn conclusie. "De werkelijkheid is dat er nog heel weinig mogelijk is."

Bron: NOS
We MoEtEn GeWoOn NoG eVeN vOlHoUdEn JoNg0nS !!!!!
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:06:51 #131
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198095835
Er komt helemaal geen 3 e golf. Als de tijd dat uitwijst zegt hij doodleuk : natuurlijk is die 3 e golf er niet gekomen want we namen immers passende maatregelen ?
Volgens mij hebben we die 3 e golf al gehad. we zijn de afgelopen maanden 2 x omhoog en omlaag gegaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198095837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:57 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Hoezo? Wat is het verschil dan? Verwacht jij dat de overheid zodra het Coronavirus (grootschalig) verdwenen is, nog vast houdt aan de avondklok?
Zoals eerder al meermaals besproken; de redenatie voor deze wetswijziging is flinterdun. Zo snel toegeven als bevolking is onverstandig. Vertrouw nooit een politicus.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198095848
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze zijn onwijs snel met wetsveranderingen of meer beperkingen op te leggen en ze weten er ook routekaart na routekaart uit te gooien. Ik wou dat ze vaccineren net zoveel spoed zouden geven ja.
Op zich zit de snelheid er wel in, en ik denk eigenlijk dat hoe minder Hugo zich er mee bemoeit hoe beter. Wie weet geeft hij weer leraren voorrang ofzo :')

Maar het gaat me er meer om dat het gewoon niet belangrijk lijkt. Nul perspectief. En dan lullen over een derde golf die voorspeld wordt door modellen waarin vaccinaties met opzet niet meegerekend worden :{
pi_198095874
Dat lulverhaal van code zwart en die derde golf horen we nu gelukkig pas een maand of 4. Hoe lang blijven we dat riedeltje nog herhalen?
Zonder wrijving geen glans
pi_198095876
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Frappant he. De vaccinatiecampagne is het enige belangrijke op dit moment, wordt met geen woord over gerept.
Nog maar een keertje :)

Komende maandag/dinsdag zijn er 1,2 miljoen Pfizer vaccins geleverd. Voor het gemak van rekenen ga ik even alleen van Pfizer uit.

Er zijn voor 't gemak zo'n 600k vaccins gezet, dus liggen er nog 600k op de plank. Die waren gereserveerd, maar dat is niet meer nodig omdat 1 prik al zeer effectief is, Pfizer heeft aangegeven niet meer nodig te hebben.

Er komen er 200k per week binnen tot eind maart, daarna komen er 800k per week. Dat houdt in dat we eind maart een totaal van 2,4 miljoen vaccins van Pfizer hebben.

De groep die 70+ is is alles bij elkaar ongeveer 2,2/2,3 miljoen mensen, dus eind maart kunnen we met de hoeveelheid vaccins die we hebben iedereen in die groep gevaccineerd hebben.

De groep 60-70 is rond 1,4 miljoen mensen ofzo als ik 't goed herinner uit mijn hoofd. Dat houdt in dat we die in de eerste 2 weken van april allemaal gevaccineerd kunnen hebben.

De groep 18-60 in risicogroep is rond de 1 miljoen, die kan een week later gedaan zijn.

Dit is even puur gebaseerd op het aantal vaccins dat er is en de vaccins die geleverd worden en gaat alleen uit van Pfizer. De enige reden om eind april niet 'normaal' te kunnen leven is als het vaccineren in de soep loopt, en dat kunnen ze zichzelf aanrekenen wat mij betreft.
pi_198095880
Oh ja en fuck de Kamerleden die ook nul interesse lijken te hebben in hoe de vaccinaties er voor staan.
pi_198095893
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het leidt wel lekker af en heb ook echt geen idee hoe het gaat met de vaccins.
Hoe gaat het daar eigenlijk mee?
Go hard or go home
pi_198095898
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:07 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Op zich zit de snelheid er wel in, en ik denk eigenlijk dat hoe minder Hugo zich er mee bemoeit hoe beter. Wie weet geeft hij weer leraren voorrang ofzo :')

Maar het gaat me er meer om dat het gewoon niet belangrijk lijkt. Nul perspectief. En dan lullen over een derde golf die voorspeld wordt door modellen waarin vaccinaties met opzet niet meegerekend worden :{
Redelijk faal ja.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:10:40 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198095905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:06 schreef Haags het volgende:

[..]

We MoEtEn GeWoOn NoG eVeN vOlHoUdEn JoNg0nS !!!!!
Snap ook niet waarom die Bruls er steeds bij is gezien hij een veel groter risico loopt corona te hebben

Of hebben ze die inmiddels al een prik gegeven gezien zijn bmi van 40+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 15:11:18 #140
236264 crew  capricia
pi_198095917
Loopt aardig op, die schoolbesmettingen:
https://coronalocator.kna(...)view_656_per_page=50

Hoop dat er een goede registratie is, hoeveel leerkrachten er besmet worden op het werk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:11:42 #141
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198095927
quote:
Die laten een daling zien dus slaan ze die cijfers even over. Zodra de virusdeeltjes weer stijgen zal het wel weer langskomen in de media.

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwater
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 februari 2021 @ 15:11:46 #142
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198095929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:08 schreef Haags het volgende:
Dat lulverhaal van code zwart en die derde golf horen we nu gelukkig pas een maand of 4. Hoe lang blijven we dat riedeltje nog herhalen?
Tot de vierde golf.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198095946
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Zoals eerder al meermaals besproken; de redenatie voor deze wetswijziging is flinterdun. Zo snel toegeven als bevolking is onverstandig. Vertrouw nooit een politicus.
Nogmaals, wat een heisa voor een avondklok... Je kunt hier alleen een probleem van maken als je denkt dat de overheid een verborgen agenda heeft. Ik heb geen enkele reden om te vermoeden dat de overheid de avondklok in stand houd zodra het Coronavirus is verdwenen. Als jij dat wel denkt leef ik met je mee, maar deel ik niet je zorgen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_198095948
Nog drie minuten voor de cijfers _O_
pi_198095965
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:03 schreef D_A het volgende:

[..]

Grijp je kans!
Te laat muhahahahahahahaha
pi_198095969
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Nog steeds ver achter de meeste Europese landen maar qua snelheid nu wel goed. De meest beperkende factor is nu de levering voor zover ik kan zien.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:14:10 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_198095978
quote:
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwater

Hier heb je de grafiek :)
pi_198095981
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:09 schreef MoreDakka het volgende:
Oh ja en fuck de Kamerleden die ook nul interesse lijken te hebben in hoe de vaccinaties er voor staan.
Dit dus. Veel te veel gelul afgelopen dagen over onzin. Ik mis de urgentie in het hele vaccineren. Het zal er vast zijn achter de schermen, maar ze mogen dat ook weleens uitstralen.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:14:57 #149
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_198095993
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik hoop dat Hugo zich ook iedere dag die vraag stelt en acties uitzet indien nodig...
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Redactie Frontpage vrijdag 19 februari 2021 @ 15:14:57 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_198095995
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:11 schreef capricia het volgende:
Loopt aardig op, die schoolbesmettingen:
https://coronalocator.kna(...)view_656_per_page=50

Hoop dat er een goede registratie is, hoeveel leerkrachten er besmet worden op het werk.
Zag hier vandaag in het dorp wel opeens allemaal van die spandoeken hangen van 'de scholen zijn weer begonnen' die ze normaal aan het einde van de zomervakantie ophangen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')