abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2021 @ 14:39:28 #101
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198095309
Pols, wat een gigantische kneus zeg. :r
pi_198095317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om in beroep te gaan als de procedure dan niet zorgvuldiger is?
Omdat je het niet eens bent met de beslissing.
pi_198095322
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:38 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Jaa we begrijpen het allemaal heel goed hier vanuit Den Haag met onze riante salarissen en waar we zelf eigenlijk niet zoveel merken van alle maatregelen, want zelfs onze kantine is al die tijd open geweest, maar het antwoord is... NEIN!
Jaaaa, ze begrijpen het echt heel goed.
En toen gingen ze even schaatsen.

Stel lullo's. :D
Go hard or go home
pi_198095332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:33 schreef Janneke141 het volgende:
Water is nat:
[..]

Het maakt niet uit wat je zou willen, het antwoord is per definitie KAN NIET.
Je kunt voorstellen wat je wil, maar zeker tot de verkiezingen zal dit het antwoord op alle voorstellen zijn. Om gek van te worden.
pi_198095343
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:39 schreef Questular het volgende:

[..]

Omdat je het niet eens bent met de beslissing.
En omdat je ruimte ziet dat daar verbetering in zit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198095365
quote:
Tja, die vraag stelde ik al eerder: als wij over een lange periode kijken bijvoorbeeld 2 jaar, blijkt dan dat er extra mensen uit de roulatie zijn gehaald of zijn er slechts enkele iets eerder uit de roulatie gehaald?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 14:42:24 #107
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198095370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Jaaaa, ze begrijpen het echt heel goed.
En toen gingen ze even schaatsen.

Stel lullo's. :D
Wopke Hoekstra heeft z'n excuses al aangeboden vanuit de Vogel Rok in de Efteling: https://speld.nl/2021/02/(...)an-vanuit-vogel-rok/

quote:
“Mijn oprechte excuses voor de foto met Sven Kramer. Zoiets geeft nu niet het juiste beeld.” Bij zijn excuses deelt Hoekstra een foto waarin je hem serieus en schuldig helemaal voorin de paarse achtbaankarretjes ziet zitten. Eigenlijk wilde hij er zo’n flitsfoto voor gebruiken, die je bij de uitgang van de Vogel Rok altijd kan kopen, maar die waren toch een beetje duur. “Ik hoop dat we dit snel achter ons kunnen laten.”
pi_198095465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:33 schreef Janneke141 het volgende:
Het maakt niet uit wat je zou willen, het antwoord is per definitie KAN NIET.
Heerlijk makkelijk toch, als je zelf elke maand verzekerd bent van je salaris en het dertiende maandje in december.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_198095502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:36 schreef falling_away het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een drukte om het opzij zetten van onze grondwet om redenen zonder bewijs..
Zoiets kun je alleen erg vinden als je denkt dat de overheid er andere bedoelingen mee heeft dan het beteugelen van het Corona virus
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_198095532
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:49 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Zoiets kun je alleen erg vinden als je denkt dat de overheid er andere bedoelingen mee heeft dan het beteugelen van het Corona virus
Wat een aparte redenatie.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198095542
quote:

[..]

Waarom? Ik vind het opzij zetten van de grondwettelijke vrijheden voor een vermoeden dat iets helpt een nogal big deal. Ik snap heel goed dat het is voor het coronavirus, maar ik ben wel van mening dat er een betere onderbouwing moet zijn dan: "We denken dat het helpt. Het helpt in elk geval niet niet."
pi_198095550
quote:

[..]

Que?
Wat een onzin.
Go hard or go home
pi_198095575
Voor iedereen die de besmettingcijfers wilt vergelijken met vorige week (en die week daarvoor) ;)

vrijdag, twee weken geleden: 4.326
vorige week vrijdag: 4.341

gisteren: 4.518
  vrijdag 19 februari 2021 @ 14:53:32 #114
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198095583
quote:

[..]

Het doel heiligt de middelen ? Ben ik niet met je eens.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198095657
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:51 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Wat een aparte redenatie.
Hoezo? Wat is het verschil dan? Verwacht jij dat de overheid zodra het Coronavirus (grootschalig) verdwenen is, nog vast houdt aan de avondklok?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_198095678
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:53 schreef Oliver23 het volgende:
Voor iedereen die de besmettingcijfers wilt vergelijken met vorige week (en die week daarvoor) ;)

vrijdag, twee weken geleden: 4.326
vorige week vrijdag: 4.341

gisteren: 4.518
Vandaag 4986, er zijn wat achterstallige meldingen opgespaard om het kabinet te steunen met hun maatregeldrang :p
pi_198095694
Hugo de Jonge: ''Dat de derde golf komt, staat voor mij buiten kijf''
Minister de Jonge van Volksgezondheid waarschuwt voor al te hoge verwachtingen over versoepeling van de coronamaatregelen. "Als er iets mogelijk is, zullen het kleine, behoedzame stappen zijn", zei hij vanmiddag na een ministerieel corona-overleg, waar bijvoorbeeld ook voorzitter Bruls van de Veiligheidsregio's bij was.

De meest verantwoordelijken komen dit weekend weer bij elkaar in het Catshuis, om te kijken hoe het gaat met de besmettingscijfers. Er ligt dan ook een nieuw advies van de corona-experts van het OMT. Dinsdag is er weer een persconferentie van De Jonge en premier Rutte. Dan wordt bijvoorbeeld duidelijk of de middelbare scholen de week daarop weer (deels) open kunnen.

De Jonge beaamt dat de cijfers dalen, maar zegt dat daaronder iets anders aan de hand is: het aandeel van de besmettelijker Britse variant wordt steeds groter. Dat er een derde golf komt, staat volgens hem buiten kijf. "Als we al te verliefd worden op de ruimte die er eigenlijk niet is, ga je te grote stappen nemen", is zijn conclusie. "De werkelijkheid is dat er nog heel weinig mogelijk is."

Bron: NOS
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 februari 2021 @ 15:00:29 #118
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_198095710
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:58 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Vandaag 4986, er zijn wat achterstallige meldingen opgespaard om het kabinet te steunen met hun maatregeldrang :p
Dat mag hier. COR / Place your bets: de dagelijkse cijfers
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_198095721
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:59 schreef Oliver23 het volgende:
Minister de Jonge van Volksgezondheid waarschuwt voor al te hoge verwachtingen over versoepeling van de coronamaatregelen. "Als er iets mogelijk is, zullen het kleine, behoedzame stappen zijn", zei hij vanmiddag na een ministerieel corona-overleg, waar bijvoorbeeld ook voorzitter Bruls van de Veiligheidsregio's bij was.

De meest verantwoordelijken komen dit weekend weer bij elkaar in het Catshuis, om te kijken hoe het gaat met de besmettingscijfers. Er ligt dan ook een nieuw advies van de corona-experts van het OMT. Dinsdag is er weer een persconferentie van De Jonge en premier Rutte. Dan wordt bijvoorbeeld duidelijk of de middelbare scholen de week daarop weer (deels) open kunnen.

De Jonge beaamt dat de cijfers dalen, maar zegt dat daaronder iets anders aan de hand is: het aandeel van de besmettelijker Britse variant wordt steeds groter. Dat er een derde golf komt, staat volgens hem buiten kijf. "Als we al te verliefd worden op de ruimte die er eigenlijk niet is, ga je te grote stappen nemen", is zijn conclusie. "De werkelijkheid is dat er nog heel weinig mogelijk is."

Volledige tunnelvisie. Ik heb geen vertrouwen meer in de aanpak nu. Zonde, want dat heb ik grotendeels wel gehad de afgelopen 11 maanden.
pi_198095728
quote:
Laatste bericht daar is alweer twee weken geleden _O-
pi_198095730
quote:

Wat een dichterlijk monster is het toch ook.
Go hard or go home
pi_198095743
quote:

Zal ik nog een keer de berekening voor het vaccineren maken met alleen Pfizer?

Beste Hugo, of er wel of geen derde golf komt is volledig in de handen van jou, de GGD's en je coronagezant.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 februari 2021 @ 15:03:01 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_198095764
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:01 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Laatste bericht daar is alweer twee weken geleden _O-
Grijp je kans!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_198095772
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:02 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zal ik nog een keer de berekening voor het vaccineren maken met alleen Pfizer?

Beste Hugo, of er wel of geen derde golf komt is volledig in de handen van jou, de GGD's en je coronagezant.
Frappant he. De vaccinatiecampagne is het enige belangrijke op dit moment, wordt met geen woord over gerept.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:03:30 #125
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198095773
quote:

Zucht... ook al zijn er 1000 besmettingen, de Britse variant gaat weer roet in het eten gooien.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')