Dat ze niet meteen mee gaan met versoepelingen betekent niet meteen dat ze de schouders ophalen voor alle gevolgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt altijd versoepelen, dat is een keuze. Maar onder druk van de witte jassen wordt zéér consequent de keuze gemaakt om niet te versoepelen, en men haalt de schouders op voor alle gevolgen die dat heeft.
De horeca heeft een goede lobby ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'rondje in de kroeg' dit is onder de schaapjes wel een erg populair frame heb ik het idee.
Ja en zo hanteren de wappies weer het frame dat mensen blij zijn met de ophokplichtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'rondje in de kroeg' dit is onder de schaapjes wel een erg populair frame heb ik het idee.
Als je geen enkele ruimte maakt voor het verlichten van die gevolgen, dan doe je dat wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ze niet meteen mee gaan met versoepelingen betekent niet meteen dat ze de schouders ophalen voor alle gevolgen.
Dooddoener van heb ik jou daar. Next.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is incorrect. Het heeft alleen maar te maken met politieke keuzes.
Dat straks de halve samenleving in tentenkampen onder bruggen slaapt maakt niets uit, als overgrootmoe maar lekker gezellig mee kan zoomen tijdens de paasbrunch.quote:
Dus eigenlijk gewoon iedereen die jou vertelt dat je iets even niet mag, omdat *insert algemeen belang*?quote:
Publieke reserves of soms verregaand pessimisme over het verloop is heel begrijpelijk, want er zijn nog geen harde garanties tot succes. Maar mensen, voortschrijdend inzicht en steeds betere technieken zouden u en ons uiteindelijk hieruit kunnen redden, dunkt mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is - mogelijk - pas het begin van die derde golf.. kijken hoe het zich gaat ontwikkelen de komende weken. Versoepelingen kunnen we op ons buik schrijven voorlopig.
Mijn dochter wil morgen picknicken bij de recreatieplas met twee vriendinnen, wedden dat die ook binnen no time handhavers op hun dak hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En terecht. Straks gaan mensen nog plezier maken.
Schwappies?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom telkens ''wappies'' of ''schaapjes''. Zitten een hoop gradaties tussen in
Dit lijkt mij iets uit zijn verband getrokken te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat straks de halve samenleving in tentenkampen onder bruggen slaapt maakt niets uit, als overgrootmoe maar lekker gezellig mee kan zoomen tijdens de paasbrunch.
Nutteloos om te kijken dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
Van die persco van aanstaande dinsdag kun je al op je klompen aanvoelen hoe die gaat verlopen:
Veel wollige taal van Rutte over britse varianten, derde golven en besmettingen de impact op maatschappij en economie . En heeeeeel misschien krijgt De Jonge er wat uitgeperst over de vaccinaties waar hij het liever over heeft.
Tevens zullen tussen neus en lippen door de maatregelen nog even 3 maanden verlengd worden en zal de avondklok, die maar 2 weken zou duren en toen 5, nog even met een maand verlengd worden.
Ten slotte zullen wat journalisten nog wat slappe vragen stellen waarin naar de bekende weg zal worden gevraagd.
We verlengen de lockdown en bijbehorende maatregelen tot en met Pasen. (jaartal van Pasen laat ik even open nog)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
Van die persco van aanstaande dinsdag kun je al op je klompen aanvoelen hoe die gaat verlopen:
Veel wollige taal van Rutte over britse varianten, derde golven en besmettingen de impact op maatschappij en economie . En heeeeeel misschien krijgt De Jonge er wat uitgeperst over de vaccinaties waar hij het liever over heeft.
Tevens zullen tussen neus en lippen door de maatregelen nog even 3 maanden verlengd worden en zal de avondklok, die maar 2 weken zou duren en toen 5, nog even met een maand verlengd worden.
Ten slotte zullen wat journalisten nog wat slappe vragen stellen waarin naar de bekende weg zal worden gevraagd.
Ik ga ook niet kijken. Gewoon lekker nog even naar buiten, vanaf 21:00 zitten we weer verplicht binnen.quote:
Om wat tegenwicht te bieden aan die hel-en-verdoemenispreken over de Britse variant.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef D_A het volgende:
[..]
Dit lijkt mij iets uit zijn verband getrokken te zijn.
Ook dat is iets uit zijn verband getrokken ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om wat tegenwicht te bieden aan die hel-en-verdoemenispreken over de Britse variant.
Als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef Haags het volgende:
[..]
We verlengen de lockdown en bijbehorende maatregelen tot en met Pasen. (jaartal van Pasen laat ik even open nog)
Sowieso is het onzin, want als Nederland zijnde komen we er in ieder geval economisch als één van de beste in Europa weer uit. Qua mentale geteldheid is dat moeilijk te becijferen maar ik vermoed dat het daar eenzelfde verhaal is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef D_A het volgende:
[..]
Dit lijkt mij iets uit zijn verband getrokken te zijn.
Sure, net als uit de vorige crisis onder de VVD zeker?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sowieso is het onzin, want als Nederland zijnde komen we er in ieder geval economisch als één van de beste in Europa weer uit. Qua mentale geteldheid is dat moeilijk te becijferen maar ik vermoed dat het daar eenzelfde verhaal is.
Echter kunnen Mark en Hugo maar niks goed doen he
Daar kopen de mensen die straks failliet zijn als het infuusslangetje eraf gaat vrij weinig voor vermoed ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sowieso is het onzin, want als Nederland zijnde komen we er in ieder geval economisch als één van de beste in Europa weer uit.
https://www.rijksoverheid(...)et-in-de-zorg-werkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:55 schreef MichaelScott het volgende:
Zijn er eigenlijk al eens cijfers over het aantal gevaccineerde personen?
Dan weet ik of ik moet rekenen op volgend jaar of dat ik pas in 2023 aan de beurt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |