Grote kans van, we leren nog elke dag bij.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar het AZ vaccin werkt dus wel goed ook bij ouderen, dus ik denk dat Duitsland bijvoorbeeld zijn standpunt om ouderen niet met het AZ vaccin in te enten binnenkort zal herzien.
Ik heb me speciaal voor dit topic bij FOK geregistreerd. Heb nergens anders een plek gevonden waar realistisch en tegelijk positief wordt gekeken naar de situatie, zonder te vervallen in ontkenning of andere onzin. Chapeau!quote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is echt bijzonder om te zien hoe dit topic geëvolueerd is.
......
Ik ben trots op wat het geworden is, enkel en alleen te danken aan de bijdrages van eenieder. Het zijn er teveel om te noemen, maar men weet wie ik bedoel.
Welkom!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:59 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal voor dit topic bij FOK geregistreerd. Heb nergens anders een plek gevonden waar realistisch en tegelijk positief wordt gekeken naar de situatie, zonder te vervallen in ontkenning of andere onzin. Chapeau!
We moeten niet naar 1 dag kijken, zeker na het weekend zijn de cijfers vertekend omdat er minder personeel is om meldingen door te geven. Maar het fluctueert inderdaad, maar het langzaam gaan we wel steeds een stapje omlaag week over week.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:28 schreef koemleit het volgende:
en week op week is het nu weer minder, dat was ff ook wat hoger.
Dus van een kleine steiging weer een klein dalinkje,
opvallend die stijging op IC, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 1 december tot en met maandag 7 december
Totaal: 41.116:
Stijging t.o.v. week ervóór': 22,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 8 december tot en met maandag 14 december
Totaal: 58.065
Stijging t.o.v. week ervóór': 41,2%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 15 december tot en met maandag 21 december
Totaal: 79.328
Stijging t.o.v. week ervóór': 36,6%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 december tot en met maandag 28 december:
Totaal: 69.865
Daling t.o.v. week ervóór: 11,9%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 29 december tot en met maandag 4 januari
Totaal: 57.738
Daling t.o.v. week ervóór: 17,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 5 januari tot en met maandag 11 januari:
Totaal: 50.999
Daling t.o.v. week ervóór: 11,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 12 tot en met maandag 18 januari:
Totaal: 39.562
Daling t.o.v. week ervóór: 22,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 19 tot en met maandag 25 januari:
totaal: 35.727
Daling t.o.v. week ervóór: 9,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met 1 februari:
totaal: 28.768
Daling t.o.v. week ervóór: 19,5%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 2 februari tot en met 8 februari:
Totaal: 26.326
Daling t.o.v. week ervóór: 7,8%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.totaal: 26.326
Besmettingcijfers dinsdag 9 februari tot en met 15 februari:
Daling t.o.v. week ervóór: -8,4%
dinsdag: 1.744
woensdag: 3.183
donderdag: 4.396
vrijdag: 4.341
zaterdag: 4.194
zondag: 3.447
maandag: 2.810
totaal: 24.115
Besmettingcijfers dinsdag 16 februari tot en met 22 februari:
Stijging t.o.v. week ervóór 19,0%
dinsdag: 2.701
woensdag: 3.361
donderdag: 4.518
vrijdag: 4.726
zaterdag: 4.556
zondag: 4.676
maandag: 4.162
totaal: 28.700
* Let op, mijn berekeningen lopen van dinsdag tot en met maandag. Die van het RIVM van woensdag tot en met dindag
[ Bericht 0% gewijzigd door Oliver23 op 22-02-2021 16:04:08 ]![]()
Welkom! Ik vind het ook een verademing om hier te kunnen lezen en de cijfers te relativeren, paniek zaaien doen ze maar in de mediaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:59 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal voor dit topic bij FOK geregistreerd. Heb nergens anders een plek gevonden waar realistisch en tegelijk positief wordt gekeken naar de situatie, zonder te vervallen in ontkenning of andere onzin. Chapeau!![]()
Zo, tis twee dagen mooi weer en ik kan weer aan de hooikoortsmedicatieIemand eigenlijk idee of je met hooikoortsklachten een positieve test kunt krijgen of zijn dat echt verschillende stoffen?
![]()
Ja, mee eens. En de nieuwe week begint dan in zekere zin ook wee morgen. Hopelijk is die weer een stuk lager en komen we via extrapolatie uit bij een gunstige week.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:18 schreef GereDathan het volgende:
4.162.
Netjes omlaag richting de 4000Het weekgemiddelde is rond de 4.100. Waarbij we vandaag dus mooi op het gemiddelde uitkomen.
Een goed begin van de week denk ik, en ook precies in lijn wat we al tijden zien met een (lichte) daling op maandag.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
@Oliver23 er zit een foutje in
Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met 1 februari:
totaal: 26.768 moet zijn 28.768
We zijn afgelopen week in absolute zin gestegen. In het mooiste geval komt die stijging omdat de week ervoor achterstanden zijn gemaakt. In dat geval zijn we 3 weken stabiel. Niet positief, niet negatief.![]()
En mooi om dit te lezen, thanx, leuk om te horen ook. Het heeft me enorm geholpen en dat is voor velen zo. Dat je niet uit de topics en het nieuws alle negativiteit moet negeren om nog een beetje positiviteit te zien. Hier is dat dus wel, ondanks alle narigheid gaat het hier om het ontdekken van dat stipje licht achterin die tunnel.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is echt bijzonder om te zien hoe dit topic geëvolueerd is. Ik ben dit maanden geleden gestart uit onvrede dat ik in het normale topic als een malloot werd weggezet en als bonus een ban kreeg omdat ik weigerde iemand naar de mond te praten. Op dat moment was met name de situatie in Italië en Spanje net heel interessant, na de keiharde klap gingen ze daar weer de goede kant op, dat wilde ik graag duiden. Zo is dit topic begonnen, met toen nog mijn nick in de titel. We zijn begonnen toen met een kleine club mensen, met name @:Federer-Fan, @:CherryLips en @:falling_away zijn users van het eerste uur. Maar daarmee doe ik heel veel mensen tekort, weet dat ik jullie ook niet vergeet!
En ja dat al bijna een jaar. het heeft me echt geholpen er beter mee om te gaan. Dank voor jou maar ook alle anderen die een positieve bijdrage hebben geleverd aan deze topicreeks!![]()
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Het zijn rare weken geweest m.b.t. het registreren van de cijfers, zowel testen, opnames, IC en vaccinaties. Het weer was daar van grote invloed. we zijn nu stabiel op de 4.000 besmettingen.
Is kijken of het weer nu ook positief iets gaat bijbrengen en dat we verder gaan zakken.
Ramen open, meer buiten zijn, vitamine-D en gelukkiger momenten, wie wordt en nou niet vrolijk van dit weer !ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik![]()
Jup, ik ben vanochtend ook weer begonnen, gelijk bingo. Volgens mij maken ze dit onderscheid wel met de testen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welkom! Ik vind het ook een verademing om hier te kunnen lezen en de cijfers te relativeren, paniek zaaien doen ze maar in de media![]()
Zo, tis twee dagen mooi weer en ik kan weer aan de hooikoortsmedicatieIemand eigenlijk idee of je met hooikoortsklachten een positieve test kunt krijgen of zijn dat echt verschillende stoffen?
![]()
Welkom, goed te horen dat je het zo waardeert!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:59 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal voor dit topic bij FOK geregistreerd. Heb nergens anders een plek gevonden waar realistisch en tegelijk positief wordt gekeken naar de situatie, zonder te vervallen in ontkenning of andere onzin. Chapeau!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Hooikoorts is sowieso geen virus toch maar irritatie aan de luchtwegen?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sowieso is het niet meetbaar met de Corona testen, het is echt iets anders gelukkig![]()
![]()
Scherp, Thanksquote:Op maandag 22 februari 2021 15:48 schreef Brad het volgende:
@:Oliver23 er zit een foutje in
Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met 1 februari:
totaal: 26.768 moet zijn 28.768![]()
![]()
Sowieso zal de ventilatie helpen, de weken dat alles pot dicht zat zijn voorbij. Wat ook zal helpen met dit weer is dat men elkaar meer buiten gaat ontmoeten, de afgelopen weken hebben we veel kou en regen gehad. Dan ga je niet in het bos wandelen of op het ijs staan. Logischerwijs wordt er dan binnen afgesproken.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:59 schreef BorTheWolf het volgende:
Het zijn rare weken geweest m.b.t. het registreren van de cijfers, zowel testen, opnames, IC en vaccinaties. Het weer was daar van grote invloed. we zijn nu stabiel op de 4.000 besmettingen.
Is kijken of het weer nu ook positief iets gaat bijbrengen en dat we verder gaan zakken.
Ramen open, meer buiten zijn, vitamine-D en gelukkiger momenten, wie wordt en nou niet vrolijk van dit weer !
Hopelijk wordt dit een mooie week en breekt het voorjaar vroeg aan, lekker naar buiten allemaal.![]()
Hier sluit ik me graag bij aan. Weliswaar heb ik me niet speciaal geregistreerd, wel kom ik uit een lurkstand van pakweg 10 jaar...quote:Op maandag 22 februari 2021 13:59 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Dank aan de trouwe posters van statistieken, nieuwtjes en samenvattingen. Elke keer als ik neerslachtig word van de reguliere mediaberichten, hol ik naar dit topic om e.e.a. te kunnen relativeren.
Echt, jullie input word enorm gewaardeerd!!
... ♥ ik mis je ♥![]()
Als ik het goed zie zijn de cijfers op dinsdag altijd wat hoger dan op maandag dus ik zou daar niet te erg op rekenen. Tenzij de achterstanden nu pas weggewerkt zijn natuurlijk. In ieder geval fijn dat de cijfers vandaag weer wat lager zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mee eens. En de nieuwe week begint dan in zekere zin ook wee morgen. Hopelijk is die weer een stuk lager en komen we via extrapolatie uit bij een gunstige week.Alpha kenny one![]()
Ik vind het echt tof om te lezen dat zoveel mensen baat hebben bij dit topic, zoals ik al zei is het begonnen uit frustratie en dat er dan zoiets moois uit komt![]()
![]()
Ja klopt en gelukkig maar danquote:Op maandag 22 februari 2021 16:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hooikoorts is sowieso geen virus toch maar irritatie aan de luchtwegen?
Sowieso is het niet meetbaar met de Corona testen, het is echt iets anders gelukkigAh gedeelde smart is halve smart dan maarquote:Op maandag 22 februari 2021 15:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Jup, ik ben vanochtend ook weer begonnen, gelijk bingo. Volgens mij maken ze dit onderscheid wel met de testen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: