Nee, maar dat houdt dus ook in dat je niet eens meer een wandeling mag maken hoezo is dat gezond voor de mens?quote:
Dit zijn demonstraties vanwege het opsluiten van een rapper vanwege belediging van het koningshuis.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ] Ook in Spanje gaan steeds meer mensen de straat op. Wat vinden jullie er nu van? Dat er een wet komt op een verbod vertoeven in de buitenlucht? Dat is allemaal normaal?
Tja, het vervelende van zo'n regel als 1,5 meter afstand is ook wel weer dat die erg rigide uitgelegd kan worden. Iedereen snapt ook wel dat je in iets als een supermarkt niet continu 1,5 meter afstand van iedereen kan houden en zolang dat contact vluchtig is - zoals in een gangpad passeren - maakt dat ook bijzonder weinig uit. Door de bank genomen houdt iedereen zich, ook in de supermarkt, prima aan de maatregelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Spreek de supermarkten maar weer eens aan op het handhaven van de richtlijnen. De klad zit er wat in nu. Alle supermarkten zijn open dus daar komen momenteel vooral veel mensen samen. Laat de supermarkten klanten actief aanspreken over de 1,5meter afstand. Een heel groot deel van de klanten doet maar wat.
Ze lijken wanhopig om besmettingen verlegen te zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef Lurf het volgende:
Er wordt nu ook geadviseerd om moeheid en hoofdpijn toe te voegen aan de symptomen waarbij een coronatest aangewezen is... het moet niet gekker worden.
Misschien ben je wel gewoon moe en heb je hoofdpijn. Of geen zin.
Het was niet handig van hem nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus? Die zijn toch nog steeds niet bij de overheid in dienst om te handhaven? Waarom maakt de overheid een probleem voor anderen, in plaats van dat ze eens oplossingen aanbieden?
We hebben 10 maanden aangehoord "Als de vaccins er zijn, is het over mensen!" en na 10 maanden zijn er vaccins, en is er GEEN plan om te vaccineren. Incompetente faalhazen die zo ver van de maatschappij staan dat ze in een andere dimensie lijken te wonen
Maar wel lekker zelf feestjes vieren en schaatsen met topsporters. Iedereen moet in beweging blijven jongens! #wegaanersamenvoor #eliteeerst
Nee je moet blij zijn met een werkgever die dat van je vraagt wil je zeggen? Beetje de hele dag een grote bek krijgen of erger voor minimumloon.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, door het leger in te zetten
Zal de eigenaar blij mee zijn
Die gaan weer keihard piekenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ] Ook in Spanje gaan steeds meer mensen de straat op. Wat vinden jullie er nu van? Dat er een wet komt op een verbod vertoeven in de buitenlucht? Dat is allemaal normaal?
Cijfers moeten hoog blijven, ook iedereen die nauwelijks last heeft en toch eventueel corona heeft moet meegenomen worden in de statistieken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef Lurf het volgende:
Er wordt nu ook geadviseerd om moeheid en hoofdpijn toe te voegen aan de symptomen waarbij een coronatest aangewezen is... het moet niet gekker worden.
Misschien ben je wel gewoon moe en heb je hoofdpijn. Of geen zin.
Dat heeft een andere reden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef mir1986 het volgende:
Ja, als de supermarkt eigenaar niet meer verantwoordelijk is voor hoe de winkel wordt gerund...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mooi gevalletje proportionaliteit. Hebben we de afgelopen dagen vaker voorbij horen komen.
Wat wil je nou eigenlijk? Geen vaccin, geen maatregelen? Wat wil je nou? Gewoon lekker simpel net doen alsof er geen corona is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef mir1986 het volgende:
Dit is vanwege een rapper die onterecht is vastgezet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef mir1986 het volgende:
In mijn supermarkt niet meer helaas. Met een mondkapje en karretje waant iedereen zich onsterfelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, het vervelende van zo'n regel als 1,5 meter afstand is ook wel weer dat die erg rigide uitgelegd kan worden. Iedereen snapt ook wel dat je in iets als een supermarkt niet continu 1,5 meter afstand van iedereen kan houden en zolang dat contact vluchtig is - zoals in een gangpad passeren - maakt dat ook bijzonder weinig uit. Door de bank genomen houdt iedereen zich, ook in de supermarkt, prima aan de maatregelen.
Ik moet wel elke keer weer lachen om die kneuzen die hun karretje staan schoon te maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In mijn supermarkt niet meer helaas. Met een mondkapje en karretje waant iedereen zich onsterfelijkHopelijk is mijn supermarkt een uitzondering.
Ben je een kneus als je je karretje schoonmaakt, ja?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet wel elke keer weer lachen om die kneuzen die hun karretje staan schoon te maken.
Meestal ook dezelfde types.
Dat is altijd wel even een glimlach waard jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet wel elke keer weer lachen om die kneuzen die hun karretje staan schoon te maken.
Meestal ook dezelfde types.
Fakenews > BNW.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja ik geloof liever die 170.000 besmettingen per dag van Jaapie,
en de Britse killermutatie die meegenomen is in de nieuwe modellen.
Dan neem je ontslag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee je moet blij zijn met een werkgever die dat van je vraagt wil je zeggen? Beetje de hele dag een grote bek krijgen of erger voor minimumloon.De groeten voor de eigenaar in dat geval.
![]()
Dit heeft niets meer met corona te maken toch? Dit zijn beelden van de rellen om die gozer die vastgezet is wegens het beledigen van het koningshuis.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef mir1986 het volgende:
Nee hoor, bij ons is dat helaas ook zo in mijn optiek. Mensen kijken nergens meer naar, nog erger als voor de Corona. Wat dat betreft ben ik het wel eens met gebroken glas, maar ik vind het niet de taak van een ondernemer of werknemer daarvan om de overheids problemen op te gaan lossen. Dat doen ze ook niet voor jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In mijn supermarkt niet meer helaas. Met een mondkapje en karretje waant iedereen zich onsterfelijkHopelijk is mijn supermarkt een uitzondering.
Je zult zien dat met het mooie weer van de komende week, er ook een positief effect ontstaat op het aantal besmettingen, oftewel het worden er minder.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze lijken wanhopig om besmettingen verlegen te zitten.
Ja, absoluut.Vrijwel elk onderzoek heeft inmiddels uitgewezen dat de kans op verspreiding op dat soort oppervlaktes zo ongeveer 0 is. Maar het is wel leuk leedvermaak dus ik hoop dat ze dat busje spray waar iedereen met zijn tengels aan zit laten staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:43 schreef verita het volgende:
[..]
Ben je een kneus als je je karretje schoonmaakt, ja?
Ongegrond.quote:
Want er zit ook niets tussen? De supermarkteigenaar financiële compensatie geven voor de beveiliging die nodig is om te controleren of iemand zijn krat bier om 19.59 afgerekend heeft en niet 20.01?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, als de supermarkt eigenaar niet meer verantwoordelijk is voor hoe de winkel wordt gerund...
Dan maar meteen drastische maatregelen.
Weet je zeker dat iedereen netjes door de winkel loopt..
Daarom moeten we binnen blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef popje het volgende:
[..]
Je zult zien dat met het mooie weer van de komende week, er ook een positief effect ontstaat op het aantal besmettingen, oftewel het worden er minder.
Gewoon bek houden en bier drinken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Daarom moeten we binnen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |