Kan me voorstellen dat bijv bij het nieuwe studiejaar voor nieuwe eerste jaars, dit anders ligt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:33 schreef Janneke141 het volgende:
@:capricia Oh, ik zie nu pas dat dit het onderzoek uit de herfst is dat ik noemde. Het artikel dat je linkt is van oktober.
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik betaal ook liever voor Pfizer of Moderna dan dat ik gratis AZ krijg.
Jan Boskamp die voor 1 minuut lullen tussen de reclameblokken door helemaal vanuit België komt rijden... of waar woont die gast.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
En de TV-makers. Superbelangrijk natuurlijk dat je in een studio in Hilversum voor de camera zit ipv thuis.
Ik keek toch al weinig TV, maar ik kan het nu helemaal niet meer aanzien. Ik erger me dood als ze weer gezellig doen alsof er niks aan de hand is. Geen mondkapje te bekennen, band erbij, geen probleem. Stapje naar achteren voor de afstand en dat is het dan. Ik word er gewoon agressief van.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jan Boskamp die voor 1 minuut lullen tussen de reclameblokken door helemaal vanuit België komt rijden... of waar woont die gast.
Wat is er mis met AZ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik betaal ook liever voor Pfizer of Moderna dan dat ik gratis AZ krijg.
Zul je zien, gaat ie mauwen om voorrang voor kleine, mollige voetbaltrainertjes bij het vaccineren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:37 schreef Scrummie het volgende:
14:00 Persco! 14:00 Persco! 14:00 Persco!
Van Dickiegod Advocaat over de wedstrijd van zondag.
Maakt voor het besmettingsrisico natuurlijk niet uit of je in je eentje vanuit België, vanuit Amsterdam of vanuit Grolloo komt, maar het is wel wat krom ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jan Boskamp die voor 1 minuut lullen tussen de reclameblokken door helemaal vanuit België komt rijden... of waar woont die gast.
BNW-gekkies Merkel, Macron en Von der Leyen hebben iedereen gek in de kop gemaakt en nu denken mensen die alleen de koppen lezen dat AZ troep is die niet werkt. Chapeau!quote:
Ik heb eigenlijk een klein vermoeden dat Advocaat en het team al een vaccin heeft gekregen via Casper die dat mee heeft gesmokkeld van het Erasmus.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zul je zien, gaat ie mauwen om voorrang voor kleine, mollige voetbaltrainertjes bij het vaccineren.
Ik ben juist blij dat ze daar nog een beetje oud normaal proberen uit te stralen. Ik word juist zeer droevig van de lege stadions met nepgeluiden bij wedstrijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik keek toch al weinig TV, maar ik kan het nu helemaal niet meer aanzien. Ik erger me dood als ze weer gezellig doen alsof er niks aan de hand is. Geen mondkapje te bekennen, band erbij, geen probleem. Stapje naar achteren voor de afstand en dat is het dan. Ik word er gewoon agressief van.
Ze kunnen ook gewoon ff via Zoom oid inbellen tijdens de rust. Maar zal ook wel iets contractueels zijn (money talks)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maakt voor het besmettingsrisico natuurlijk niet uit of je in je eentje vanuit België, vanuit Amsterdam of vanuit Grolloo komt, maar het is wel wat krom ja.
Hier willen de artsen die ik erover sprak juist liever AZ, als ze de keuze zouden hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
BNW-gekkies Merkel, Macron en Von der Leyen hebben iedereen gek in de kop gemaakt en nu denken mensen die alleen de koppen lezen dat AZ troep is die niet werkt. Chapeau!
Ik heb dat met een aantal series die nu op tv zijn. Ncis: New Orleans bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik keek toch al weinig TV, maar ik kan het nu helemaal niet meer aanzien. Ik erger me dood als ze weer gezellig doen alsof er niks aan de hand is. Geen mondkapje te bekennen, band erbij, geen probleem. Stapje naar achteren voor de afstand en dat is het dan. Ik word er gewoon agressief van.
Ik vind het voor de beeldvorming echt dramatisch dat het soms net lijkt alsof er niks aan de hand is. Vind je het gek dat sommige mensen de pandemie niet zo serieus nemen? Ze praten er wel veel over, maar het plaatje klopt van geen kanten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ze daar nog een beetje oud normaal proberen uit te stralen. Ik word juist zeer droevig van de lege stadions met nepgeluiden bij wedstrijden.
Geen gevallen van besmetting meer inderdaad al een tijdje in de selectie. Even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een klein vermoeden dat Advocaat en het team al een vaccin heeft gekregen via Casper die dat mee heeft gesmokkeld van het Erasmus.
Sowieso volgens mij het minst van alle selecties coronagevallen gehad. Doen we echt wel goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Geen gevallen van besmetting meer inderdaad al een tijdje in de selectie. Even in de gaten houden
Wat wil je dan, dat ze daar allemaal met mondkapje op gaan zitten?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij fictie snap ik het wel, dat heeft inderdaad weinig met de actualiteit te maken. Maar dat er mensen bij elkaar in een studio moeten zitten voor talkshows en quizzen begrijp ik echt niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb dat met een aantal series die nu op tv zijn. Ncis: New Orleans bijvoorbeeld.
Ik kijk series om te ontsnappen, niet om ook daar geconfronteerd te worden met de pandemie.
Voor zover ik weet, correct me if I am wrong:quote:
Ik zou liever zien dat ze gewoon vanuit huis inbellen met Zoom ofzo. Je weet wel, zoals iedereen al een jaar lang geadviseerd wordt te werken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:44 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat wil je dan, dat ze daar allemaal met mondkapje op gaan zitten?
Dat is ook een overweging inderdaad. Maar ik denk dat een hoop mensen gewoon niet in staat zijn om dit soort dingen te verwerken en daarom maar wat blijven doen, ongeacht of ze bij Jinek aan tafel op 50cm of 50m afstand zitten...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het voor de beeldvorming echt dramatisch dat het soms net lijkt alsof er niks aan de hand is. Vind je het gek dat sommige mensen de pandemie niet zo serieus nemen? Ze praten er wel veel over, maar het plaatje klopt van geen kanten.
Nee, juist meer. Ze zijn in Duitsland in sommige zorginstellingen gestopt met AZ aan het personeel te geven, omdat het zorgde voor teveel uitvallers.quote:
Do as we say, don't do as we do.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat ze gewoon vanuit huis inbellen met Zoom ofzo. Je weet wel, zoals iedereen al een jaar lang geadviseerd wordt te werken.
Oke, dank je. Het is niet dat ik een keus heb. Dan maar 60%.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:44 schreef verita het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, correct me if I am wrong:
AZ heeft maar effectiviteit van 60%
AZ is niet geschikt voor boven de 65 jaar
Maar ook minder bijwerkingen
Je hoeft het niet te verplichten als je straks nergens meer heen kan zonder vaccin.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gedrag van het kabinet de laatste tijd wekt inderdaad weinig vertrouwen. Maar ze zijn ook demissionair en hun termijn loopt sowieso in maart af. Ik denk echt niet dat er ooit vanuit de overheid een vaccinatieplicht opgelegd gaat worden. Hooguit verbieden ze het niet als bedrijven dit zelf willen afdwingen. Maar ook dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Blijft koffiedik kijken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |