Ik zit de hele tijd te luisteren, maar dat stukje heb ik even gemist. Je zou ook inhoudelijk op de punten kunnen ingaan als je het er niet mee eens bent i.p.v. dit soort nergens op gebaseerde onliners de wereld in te sturen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:42 schreef Gia het volgende:
Hij wil eerst doden op straat zien liggen voor hij gelooft dat de maatregelen nodig zijn. Achterlijke gek!
Welnee. Bij de huisartsen liggen de draaiboeken al klaar van de jaarlijkse griepprik. Die hoeven ze zo maar uit te rollen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:43 schreef Arizona het volgende:
Ik ben echt zó bang (ik heb het al eerder gepost ook) dat straks de aanlevering van vaccins niet meer de zwakste schakel is maar ons proces. Dat we het organisatorisch niet voor elkaar krijgen om die hoeveelheid prikken te zetten.
Ja het is werkelijk schandalig dat het zo gaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, vast niet! Want we hadden het testproces ook al vanaf het begin goed op orde (oh wacht.... ) en we begonnen ook als een van de eerste landen met vaccineren (oh wacht....)
Aan de ene kant denk ik dat ook, maar aan de andere kant gaan ze dat niet volhouden. Dan gaan huisartsen zelf vrijwilligers die in de zorg gewerkt hebben inzetten, koelkasten kopen en het gewoon doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben echt zó bang (ik heb het al eerder gepost ook) dat straks de aanlevering van vaccins niet meer de zwakste schakel is maar ons proces. Dat we het organisatorisch niet voor elkaar krijgen om die hoeveelheid prikken te zetten.
Inderdaad. Normaal hebben ze er wat minder moeite mee om vrijheden in te perken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
Grappig dat de SGP de hoeder der vrijheid is in de 1e kamer.
Erg bijzonder allemaal weer. Steunend, kreunend, klagend en schoorvoetend zetten ze zonder enige twijfel hun handtekening.quote:De twijfels over hoe proportioneel de avondklok is bereiken nu ook de Eerste Kamer. Recourt noemt het ‘een worsteling’, Margreet de Boer (GroenLinks) zet ‘grote vraagtekens’ bij de proportionaliteit. Toch lijkt de avondklok vooralsnog niet in gevaar te komen. De maatregel is in ieder geval beter op zijn plek in de coronawet, is de gedachte.
Gaat niet over levensbeëindiging hèquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. Normaal hebben ze er wat minder moeite mee om vrijheden in te perken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Welnee. Bij de huisartsen liggen de draaiboeken al klaar van de jaarlijkse griepprik. Die hoeven ze zo maar uit te rollen.
Ik hoop ook heel erg dat ik het mis heb hoor. En in principe leer je van fouten uit het verleden dus zou het beter moeten gaan nu. Mijn vertrouwen moet echter nog wel weer herwonnen worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik dat ook, maar aan de andere kant gaan ze dat niet volhouden. Dan gaan huisartsen zelf vrijwilligers die in de zorg gewerkt hebben inzetten, koelkasten kopen en het gewoon doen.
De druk die er gaat komen als er voldoende vaccins zijn voor iedereen die kwetsbaar is maar de GGD's het niet op orde kunnen krijgen wordt immens. Dat zou denk ik een flinke grond voor demonstraties zijn.
Ik chargeer. Hij had het over af en aanrijden van ambulances door de straten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd te luisteren, maar dat stukje heb ik even gemist. Je zou ook inhoudelijk op de punten kunnen ingaan als je het er niet mee eens bent i.p.v. dit soort nergens op gebaseerde onliners de wereld in te sturen.
Hoe kom je erbij dat zij vriendjes is met van Dissel?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
Natuurlijk, die rechter is vriendjes met oa. v Dissel, dit hoger beroep is puur voor de show.
Trias politica my ass.
Mwah, vind het eigenlijk niet vreemd dat een klassieke partij als de SGP staatsrechtelijk beter onderlegd is dan anderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
Ja, want die krijgt iedere burger.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Welnee. Bij de huisartsen liggen de draaiboeken al klaar van de jaarlijkse griepprik. Die hoeven ze zo maar uit te rollen.
Wat een onzin, deze bangmakerij. Door dit soort standpunten ben ik helemaal klaar met dit Corona gezeur.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:42 schreef Gia het volgende:
Hij wil eerst doden op straat zien liggen voor hij gelooft dat de maatregelen nodig zijn. Achterlijke gek!
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat Engel alleen een dansopleiding heeft hè?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:37 schreef Gia het volgende:
Zou toch te gek zijn als een debiele dansleraar hier de wet uitmaakt.
Hoop echt dat ze keihard verliezen.
Wat een onzinnige blabla
Poppenkast ook ja. Al die berichten ook vaak over hoe het in de Tweede Kamer aan toe is gegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg bijzonder allemaal weer. Steunend, kreunend, klagend en schoorvoetend zetten ze zonder enige twijfel hun handtekening.
We hebben het afgelopen jaar gezien dat men niets geleerd heeft van fouten en dat sommige ezels zich geen twee, maar zelfs drie keer aan dezelfde steen gestoten hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop ook heel erg dat ik het mis heb hoor. En in principe leer je van fouten uit het verleden dus zou het beter moeten gaan nu. Mijn vertrouwen moet echter nog wel weer herwonnen worden.
Staatkundig Gereformeerde Partijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
We hakken die domstedelingen in de panquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja, vanavond spelen we alweer.
Erg veel vertrouwen in!
Hij heeft 12 jaar geleden iets gedaan met aerosolen, klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat Engel alleen een dansopleiding heeft hè?
Die maakt dan ook de wet niet, lampie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:37 schreef Gia het volgende:
Zou toch te gek zijn als een debiele dansleraar hier de wet uitmaakt.
Hoop echt dat ze keihard verliezen.
Wat een onzinnige blabla
*kuch* Wopke *kuch*quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We hebben het afgelopen jaar gezien dat men niets geleerd heeft van fouten en dat sommige ezels zich geen twee, maar zelfs drie keer aan dezelfde steen gestoten hebben.
U had iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg bijzonder allemaal weer. Steunend, kreunend, klagend en schoorvoetend zetten ze zonder enige twijfel hun handtekening.
Dat was in '17/'18 tijdens de griepgolf toen ook. En toen was er geen paniek, en geen lockdown enzovoorts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |