Oh 1 miljoen nu zelfs.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, gevolg is dat de uitgever van de beloning victorie kraait dat de rechter hem in het gelijk heeft gesteld.
Hoe?
Nou, vorig jaar is dat gebeurd bij een flat earth challenge: 1 miljoen uitgeloofd voor wie de bolvormige aarde kon aantonen.
Iemand doet dat, wordt afgewezen, vervolgens rechtszaak en de rechter stelt de flat earther in het gelijk.
Het bewijs voldeed niet aan de gestelde eisen.
En die hangt vervolgens aan de grote klok dat volgens de rechter de aarde plat is....
Een kennis van me looft zelfs ¤10.000 uit. Accepteert alleen geen enkel bewijs.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan 5.000$ verdienen als je aan kan tonen dat de aarde rond is.
Dus ja..
Jammer, maar wel leuk gesprek stof zal je hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Een kennis van me looft zelfs ¤10.000 uit. Accepteert alleen geen enkel bewijs.
Niet echt, het is vooral heel frustrerend als je iemand heel duidelijk bewijst dat de aarde rond is, maar hij accepteert je uitslag gewoon niet omdat hij achterlijk is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jammer, maar wel leuk gesprek stof zal je hebben
Dat weet je niet als je het niet probeert.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:20 schreef Starhopper het volgende:
Dit is hetzelfde als de flat earthers die een beloning geven als je bewijst dat de aarde rond is. Als je vervolgens met bewijs komt negeren en blokkeren ze jeWaarom staat dit topic nog in COR?
Succes al ga ik er vanuit dat men er een YouTube video van maakt en proberen er een lolz commentaar van te maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het niet probeert.
Geef mij een wetenschappelijke publicatie, dan contacteer ik deze organisatie en dan zal ik de communicatie met hen hier delen op het forum.
Dus Starhopper, ik wil ook jou vragen mij te helpen een publicatie te leveren waarmee we kunnen bewijzen dat deze mensen onzin praten.
Dat is niet heel moeilijk:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het niet probeert.
Geef mij een wetenschappelijke publicatie, dan contacteer ik deze organisatie en dan zal ik de communicatie met hen hier delen op het forum.
Dus Starhopper, ik wil ook jou vragen mij te helpen een publicatie te leveren waarmee we kunnen bewijzen dat deze mensen onzin praten.
Joint experiment, bedoelden ze letterlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je controleert toch je spelling voordat je iets publiceert?
Email gestuurd met je links. Ben benieuwd wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is niet heel moeilijk:
https://mra.asm.org/content/9/11/e00169-20?
En het genoom:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MT072688
Wel het geld met me delen he!
Ik kan telepathie aantonen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh 1 miljoen nu zelfs.
Ik loop achter.
BTW als je telepathie, of telekinese kan aantonen ben je ook 1 miljoen rijker.
Ik zou gewoon de persoon die het uitloofd zonder mondkapje toelaten op een afdeling met corona patiënten, voor het bedrag wat dan vrij komt gebruiken voor het ziekenhuis wat dit dan toelaat.
Wheter???quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Joint experiment, bedoelden ze letterlijk.
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik kan mijn penis laten bewegen, zonder mijn handen te gebruiken. Oh nee, wacht dat is telekinese. Ik weet wat mijn piemel denkt, zonder het te vragen.quote:
Oké neem even contact op met de James Randi foundation.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |