abonnement Unibet Coolblue
pi_198089674
Deze Duitse groep zegt dat het Covid19 virus nog helemaal niet op de juiste manier is geïsoleerd en ze bieden een beloning van 225.000 euro als iemand hen via een experiment of een wetenschappelijke publicatie kan aantonen dat dat wel is gebeurd.

WE CLAIM:
The displayed doctors cannot present any text passages from publications that scientifically prove the process of isolation of SARS-CoV-2 and its genetic substance.

OUR MISSION:
If no publication can be presented, control experiments and the crucial alignment have to be carried out together with us and the certain person.

OUR PROMISE:
If it’s possible to disprove our claim – wheter that happens by a joint experiment or by presenting a publication – the person will receive the sum included in this pool plus 225.000 EUR.


https://www.samueleckert.net/isolat-truth-fund/

Ik zelf ben geen wetenschapper en weet niet wat de waarheid is hieromtrent. Ik hoor nu al een jaar vanuit de zogenaamde samenzweringshoek dat het virus nooit is geïsoleerd en als ik daar hier vragen over stel dan zijn er mensen op dit forum die er heel stellig in zijn dat het virus wel degelijk is geïsoleerd.

Dus... lijkt me makkelijk geld verdienen :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198089871
Aangezien ze niks als bewijs accepteren zoals alle complotgekkies kan hier net zo goed een triljoen euro van gemaakt worden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198089892
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
Aangezien ze niks als bewijs accepteren zoals alle complotgekkies kan hier net zo goed een triljoen euro van gemaakt worden.
Is dat zo of zit je dit weer uit je dikke duim te zuigen?
pi_198089901
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Is dat zo of zit je dit weer uit je dikke duim te zuigen?
Nee dat is 1 van de eigenschappen van complotgekkies.

Een andere eigenschap is dat zij de echte waarheid weten en niemand anders en die hebben het dus fout of verdoezelen de waarheid, zie op.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198089948
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nee dat is 1 van de eigenschappen van complotgekkies.

Een andere eigenschap is dat zij de echte waarheid weten en niemand anders en die hebben het dus fout of verdoezelen de waarheid, zie op.
Ja maar, de politiek zuigt aan kinderlullen en drinken bloed enzo, de politiek krijgt de informatie vanuit de trusted families enzo
pi_198089969
quote:
wheter that happens by a joint experiment
:?
Je controleert toch je spelling voordat je iets publiceert?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198090044
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze Duitse groep zegt dat het Covid19 virus nog helemaal niet op de juiste manier is geïsoleerd en ze bieden een beloning van 225.000 euro als iemand hen via een experiment of een wetenschappelijke publicatie kan aantonen dat dat wel is gebeurd.

WE CLAIM:
The displayed doctors cannot present any text passages from publications that scientifically prove the process of isolation of SARS-CoV-2 and its genetic substance.

OUR MISSION:
If no publication can be presented, control experiments and the crucial alignment have to be carried out together with us and the certain person.

OUR PROMISE:
If it’s possible to disprove our claim – wheter that happens by a joint experiment or by presenting a publication – the person will receive the sum included in this pool plus 225.000 EUR.


https://www.samueleckert.net/isolat-truth-fund/

Ik zelf ben geen wetenschapper en weet niet wat de waarheid is hieromtrent. Ik hoor nu al een jaar vanuit de zogenaamde samenzweringshoek dat het virus nooit is geïsoleerd en als ik daar hier vragen over stel dan zijn er mensen op dit forum die er heel stellig in zijn dat het virus wel degelijk is geïsoleerd.

Dus... lijkt me makkelijk geld verdienen :)
Gratis geld!

Ik vermoed dat dit geldbedrag net zoals de miljoen van James Randi ongeclaimd zal blijven
pi_198090072
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:14 schreef Grems het volgende:

[..]

Gratis geld!
Geld lenen bij de bank is goedkoper.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198091058
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Is dat zo of zit je dit weer uit je dikke duim te zuigen?
Tja, het virus zou niet geïsoleerd zijn, en ondertussen zijn er vele varianten ontdekt en zijn onderzoekers bezig om bijvoorbeeld uit te zoeken waarom de Britse variant besmettelijker is dan de Chinese variant en hebben we vaccins gebaseerd op eiwitten uit het virus die succesvol blijken tegen het virus.

Dat is nogal in tegenspraak met deze bewering.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_198091151
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, het virus zou niet geïsoleerd zijn, en ondertussen zijn er vele varianten ontdekt en zijn onderzoekers bezig om bijvoorbeeld uit te zoeken waarom de Britse variant besmettelijker is dan de Chinese variant en hebben we vaccins gebaseerd op eiwitten uit het virus die succesvol blijken tegen het virus.

Dat is nogal in tegenspraak met deze bewering.
Ja maar... Ja maar... Dit zijn leugens van de msm die de pefofiele politici ondersteunen, die geilen op de extra macht.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198091251
Weet niet of je zijn website zo serieus moet nemen. De man is een YouTuber.

Samuel Eckert op tournee over corona:

quote:
Samuel Eckert, die oorspronkelijk uit Angelbachtal komt en lid is van de Zevendaagse Adventisten, had ook een stem. Hij was voorstander van christelijke waarden en sprak verschillende keren over vrede en liefde.

Bovendien benadrukte hij dat voor sommige mensen waarheid en gerechtigheid belangrijker zijn dan gezondheid en stelde hij de stelling voor dat sommige oude mensen longontsteking in een huis zouden accepteren "als ze daarvoor bij hun geliefden waren".
https://www.rnz.de/nachri(...)tz-_arid,561474.html

Lees ook dit:
https://www.google.com/am(...)-die-apokalypse.html
Definitely not CIA
pi_198091261
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze Duitse groep zegt dat het Covid19 virus nog helemaal niet op de juiste manier is geïsoleerd en ze bieden een beloning van 225.000 euro als iemand hen via een experiment of een wetenschappelijke publicatie kan aantonen dat dat wel is gebeurd.

WE CLAIM:
The displayed doctors cannot present any text passages from publications that scientifically prove the process of isolation of SARS-CoV-2 and its genetic substance.

OUR MISSION:
If no publication can be presented, control experiments and the crucial alignment have to be carried out together with us and the certain person.

OUR PROMISE:
If it’s possible to disprove our claim – wheter that happens by a joint experiment or by presenting a publication – the person will receive the sum included in this pool plus 225.000 EUR.


https://www.samueleckert.net/isolat-truth-fund/

Ik zelf ben geen wetenschapper en weet niet wat de waarheid is hieromtrent. Ik hoor nu al een jaar vanuit de zogenaamde samenzweringshoek dat het virus nooit is geïsoleerd en als ik daar hier vragen over stel dan zijn er mensen op dit forum die er heel stellig in zijn dat het virus wel degelijk is geïsoleerd.

Dus... lijkt me makkelijk geld verdienen :)
Het is een beetje claimen dat er geen bewijs is dat de aarde rond is en vervolgens een geldsom uitloven om met dat bewijs te komen.
Vervolgens wordt alles wat aangedragen wordt afgedaan als nep, niet empirisch of ook mogelijk als de aarde plat is.

De website laat op geen enkele wijze zien dat de huidige wetenschappelijke artikelen onjuist zijn.
Er wordt alleen de claim gedropt dat dat zo is.

En vervolgens mag jij aan het werk om het tegendeel te bewijzen, zonder dat bekend is wie dat gaat toetsen en op welke wijze.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_198091336
Als je het aantoont en naar de rechtbank gaat omdat ze niet willen betalen zouden ze dan alsnog moeten betalen? Ben wel benieuwd, want jullie stellen eigenlijk dat ze dus sowieso nooit gaan betalen ook al bewijs je het nog wat ze vragen (of zij het als bewijs zien of niet maakt een rechter niet uit, die gaat het om feiten)
  vrijdag 19 februari 2021 @ 11:01:07 #14
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198091531
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:48 schreef phoenyx het volgende:
Als je het aantoont en naar de rechtbank gaat omdat ze niet willen betalen zouden ze dan alsnog moeten betalen? Ben wel benieuwd, want jullie stellen eigenlijk dat ze dus sowieso nooit gaan betalen ook al bewijs je het nog wat ze vragen (of zij het als bewijs zien of niet maakt een rechter niet uit, die gaat het om feiten)
Zal wel in de voorwaarden staan dat zij het eindoordeel vellen over het aangedragen bewijs oid
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198168805
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is een beetje claimen dat er geen bewijs is dat de aarde rond is en vervolgens een geldsom uitloven om met dat bewijs te komen.
Vervolgens wordt alles wat aangedragen wordt afgedaan als nep, niet empirisch of ook mogelijk als de aarde plat is.

De website laat op geen enkele wijze zien dat de huidige wetenschappelijke artikelen onjuist zijn.
Er wordt alleen de claim gedropt dat dat zo is.

En vervolgens mag jij aan het werk om het tegendeel te bewijzen, zonder dat bekend is wie dat gaat toetsen en op welke wijze.
Contacteer hem zou ik zeggen.

Als hij nep-nieuws verspreid dan kun je hem toch op zijn plek zetten?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:59:18 #16
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_198168945
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nee dat is 1 van de eigenschappen van complotgekkies.

Een andere eigenschap is dat zij de echte waarheid weten en niemand anders en die hebben het dus fout of verdoezelen de waarheid, zie op.
Wel opmerkelijk dat je geen wetenschappelijk bewijs aanlevert om je stelling te onderbouwen.
pi_198169248
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef borbit het volgende:

[..]

Wel opmerkelijk dat je geen wetenschappelijk bewijs aanlevert om je stelling te onderbouwen.
hoezo is dat opmerkelijk? Ik wist niet dat fok een wetenschappelijke organisatie is voor publicaties.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:14:54 #18
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_198169396
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

hoezo is dat opmerkelijk? Ik wist niet dat fok een wetenschappelijke organisatie is voor publicaties.
Jij zegt "Nee dat is 1 van de eigenschappen van complotgekkies."

Ik zeg "Corona is bedacht om de ziekteverschijnselen die je krijgt door de invoering van 5G te maskeren".

Wie heeft er dan meer gelijk??? Ik kan gewoon wetenschappelijk bewijs aanleveren om mijn stelling te onderbouwen.

Bronvermelding: youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
pi_198169418
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:14 schreef borbit het volgende:

[..]

Jij zegt "Nee dat is 1 van de eigenschappen van complotgekkies."

Ik zeg "Corona is bedacht om de ziekteverschijnselen die je krijgt door de invoering van 5G te maskeren".

Wie heeft er dan meer gelijk??? Ik kan gewoon wetenschappelijk bewijs aanleveren om mijn stelling te onderbouwen.

Bronvermelding: b
wie er meer gelijk heeft of gewoon gelijk heeft interesseert mij eigenlijk helemaal niks.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198170408
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Contacteer hem zou ik zeggen.
Tijdverspilling
quote:
Als hij nep-nieuws verspreid dan kun je hem toch op zijn plek zetten?
En hem zijn zin geven?
Nee, zonde van mijn tijd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_198170552
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:48 schreef phoenyx het volgende:
Als je het aantoont en naar de rechtbank gaat omdat ze niet willen betalen zouden ze dan alsnog moeten betalen? Ben wel benieuwd, want jullie stellen eigenlijk dat ze dus sowieso nooit gaan betalen ook al bewijs je het nog wat ze vragen (of zij het als bewijs zien of niet maakt een rechter niet uit, die gaat het om feiten)
Nee, gevolg is dat de uitgever van de beloning victorie kraait dat de rechter hem in het gelijk heeft gesteld.

Hoe?
Nou, vorig jaar is dat gebeurd bij een flat earth challenge: 1 miljoen uitgeloofd voor wie de bolvormige aarde kon aantonen.
Iemand doet dat, wordt afgewezen, vervolgens rechtszaak en de rechter stelt de flat earther in het gelijk.
Het bewijs voldeed niet aan de gestelde eisen.

En die hangt vervolgens aan de grote klok dat volgens de rechter de aarde plat is....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_198197833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tijdverspilling

Dat weet je niet als je het niet probeert.

Als jij mij een wetenschappelijke publicatie linkt die de claim debunked, dan leg ik wel contact met deze groep en hou ik jou en anderen hier op de hoogte. Lijkt me een prima idee toch?

Welke link heb jij voor mij, want ik heb gezocht en kan het niet zo snel vinden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198198414
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat weet je niet als je het niet probeert.

Als jij mij een wetenschappelijke publicatie linkt die de claim debunked, dan leg ik wel contact met deze groep en hou ik jou en anderen hier op de hoogte. Lijkt me een prima idee toch?

Welke link heb jij voor mij, want ik heb gezocht en kan het niet zo snel vinden.
Ik vermoed dat dit in een journal staat waar voor betaald moet worden. Dat is tenminste gangbaar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 25 februari 2021 @ 15:20:58 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198198450
Dit is hetzelfde als de flat earthers die een beloning geven als je bewijst dat de aarde rond is. Als je vervolgens met bewijs komt negeren en blokkeren ze je :') Waarom staat dit topic nog in COR?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 25 februari 2021 @ 22:05:58 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198207479
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Is dat zo of zit je dit weer uit je dikke duim te zuigen?
Je kan 5.000$ verdienen als je aan kan tonen dat de aarde rond is.

Dus ja..
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')