2045quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:50 schreef vosss het volgende:
Heeft Duitsland eigenlijk momenteel een avondklok en zo ja, wanneer loopt die af?
Tja, één dag naar school is natuurlijk in sociaal opzicht erg fijn voor de kinderen, maar het maakt het lesgeven zelf er niet beter op, denk eerder nog meer versnipperd. Maar ik heb deze week weer zoveel gesprekken met leerlingen gevoerd die er echt doorheen zitten, dat ik denk dat dat aspect nu echt prioriteit heeft. Je wilt natuurlijk gewoon scholen weer normaal open en iedereen 5 dagen op school hebben, maar met Rutte en Co aan de macht kan dat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de oproep van de VO-raad om leerlingen 1 dag per week naar school te laten gaan?
Mee eens hoor. Ik vond het vooral totaal ambitieloos.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:54 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Tja, één dag naar school is natuurlijk in sociaal opzicht erg fijn voor de kinderen, maar het maakt het lesgeven zelf er niet beter op, denk eerder nog meer versnipperd. Maar ik heb deze week weer zoveel gesprekken met leerlingen gevoerd die er echt doorheen zitten, dat ik denk dat dat aspect nu echt prioriteit heeft. Je wilt natuurlijk gewoon scholen weer normaal open en iedereen 5 dagen op school hebben, maar met Rutte en Co aan de macht kan dat nog wel even duren.
En hoe komt een Zuid Afrikaanse of Braziliaanse variant hier?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Afstand houden is simpel, maar ook wel erg lastig.
In Engeland, Zuid-Afrika en Brazilië is al aangetoond hoe vervelend die mutaties kunnen zijn, en dus heb je extra aandacht nodig om het hier ook niet uit de hand te laten lopen. Dat is geen sprookje.
Wat voegt die rechtszaak eigenlijk nog toe? Hooguit interessant of Rutte op oude voet verder gaat of de spoedwet in gaat zetten toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Is er livestream van hoger beroep straks?
Wat zouden die maatregelen moeten zijn? Een totaal inreisverbod?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
En hoe komt een Zuid Afrikaanse of Braziliaanse variant hier?
Omdat de maatregelen die getroffen moeten worden, niet getroffen worden.
Ja, verbod op internationaal reizen. Maar dat hadden ze vorige zomer al moeten doen, toen waren de regels over de hele wereld strenger en meer geaccepteerd. Nu zal het vooral tot nog meer onvrede leiden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zouden die maatregelen moeten zijn? Een totaal inreisverbod?
Wat een lul joh.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[ twitter ]
Dan heb je het we begrepen hoor
Het virus vliegt mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
En hoe komt een Zuid Afrikaanse of Braziliaanse variant hier?
Ja. Voegt geen reet toe.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat voegt die rechtszaak eigenlijk nog toe? Hooguit interessant of Rutte op oude voet verder gaat of de spoedwet in gaat zetten toch?
Terecht, die tweets.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Moet je die reacties 's lezen
Bewaar de tweet maar, die is vanochtend verwijderd heb ik het idee.
Hooguit interessant of wij in feite 3 weken onterecht van onze vrijheid zijn beroofd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat voegt die rechtszaak eigenlijk nog toe? Hooguit interessant of Rutte op oude voet verder gaat of de spoedwet in gaat zetten toch?
Vooral ontzettend naïef. Zo'n man denkt waarschijnlijk nog oprecht ook dat hij mensen stimuleert met zo'n tweet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een lul joh.
Zijn partij helpt mee met de sluiting waardoor juist miljoenen niet kunnen sporten, maar hij wrijft dat er nog ff lekker in ook. Alsof hij boven de wet staat.
Wat smerig dit. Intens naar ook.
Dat werk niet. je hebt ook goederenverkeer. dat kan niet zomaar een jaar dicht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, verbod op internationaal reizen. Maar dat hadden ze vorige zomer al moeten doen, toen waren de regels over de hele wereld strenger en meer geaccepteerd. Nu zal het vooral tot nog meer onvrede leiden.
Wel onvrede en gemor, maar als die vliegtuigen niet vliegen valt er weinig aan te doen als reiziger en vermindert dat het internationaal verkeer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, verbod op internationaal reizen. Maar dat hadden ze vorige zomer al moeten doen, toen waren de regels over de hele wereld strenger en meer geaccepteerd. Nu zal het vooral tot nog meer onvrede leiden.
Ja ok, je kunt de boete aanvechten, maar daarmee zal de kous af zijn. Fredje heeft die discussie al gedelegeerd naar het OM hoorde ik vanmorgen op het nieuws.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:59 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Hooguit interessant of wij in feite 3 weken onterecht van onze vrijheid zijn beroofd.
Elke burger zou bijna een rechtszaak aan kunnen spannen.
https://streams.nfgd.nl/l(...)spoedappel-avondklokquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Is er livestream van hoger beroep straks?
Gaat niet eens om de boete alleen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ok, je kunt de boete aanvechten, maar daarmee zal de kous af zijn. Fredje heeft die discussie al gedelegeerd naar het OM hoorde ik vanmorgen op het nieuws.
Denk ik ook. Want natuurlijk kan iedereen nu gewoon lekker hardlopen (nee, niet voor iedereen even geschikt), heeft genoeg geld en ruimte om een complete homegym neer te zetten, of heeft überhaupt de motivatie om in zijn eentje iets te gaan doen (nee, kijk maar naar de volle groepslessen in sportscholen). Niet echt over nagedacht dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vooral ontzettend naïef. Zo'n man denkt waarschijnlijk nog oprecht ook dat hij mensen stimuleert met zo'n tweet.
deze zijn gevaarlijk omdat mogelijk de vaccins niet werken. dus die moeten aangepast worden, waarna veel overheden weer nieuwe vaccins moeten kopen, ala KASSA! voor de Farmaceutische maffia industie! die pissen in hun broek van het lachen, bestel de Ferrari maar alvast...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:56 schreef DonDruiper het volgende:
Waar the fuck komen opeens al deze mutanten vandaan?
Daar was totaal geen angst voor in de eerste golf, terwijl het toen ook al muteerde als een gek?
M.a.w. het 'originele' virus wat we in de eerste golf hadden was al een mutatie van het originele Wuhan virus.
Nou worden we opeens dood gegooid met allemaal mutanten.
Ik kan dezelfde gebruiken als de vorige keer, toen riep ik binnen 2 minuten bingo. Nu moet het sneller kunnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:49 schreef quirina het volgende:
Zijn jullie al bezig met de persconferentie bingo?
Ja..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vooral ontzettend naïef. Zo'n man denkt waarschijnlijk nog oprecht ook dat hij mensen stimuleert met zo'n tweet.
Buiten hardlopen in je eentje. Maar niet 's avonds want avondklok, en ook niet overdag want te druk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja..
Maar om wat te gaan doen exact?
Loopband kopen/huren voor thuis ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Buiten hardlopen in je eentje. Maar niet 's avonds want avondklok, en ook niet overdag want te druk.
Klopt er zijn al meer dan 3000 mutaties, het virus van wuhan is ook niet hier, maar een variant daarop.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:56 schreef DonDruiper het volgende:
Waar the fuck komen opeens al deze mutanten vandaan?
Daar was totaal geen angst voor in de eerste golf, terwijl het toen ook al muteerde als een gek?
M.a.w. het 'originele' virus wat we in de eerste golf hadden was al een mutatie van het originele Wuhan virus.
Nou worden we opeens dood gegooid met allemaal mutanten.
Hardlopen klinkt leuk, maar als je niet weet wat je doet dan doet het meer kwaad dan goed. Dat is wel iets meer dan een paar schoenen aantrekken en gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Buiten hardlopen in je eentje. Maar niet 's avonds want avondklok, en ook niet overdag want te druk.
Of Thialf bellen of je een rondje mag komen rijden?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Loopband kopen/huren voor thuis ?
Als je genoeg geld hebt dan kan datquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of Thialf bellen of je een rondje mag komen rijden?
Dat ook inderdaad. We stellen even 1 dag fysiek les voor, hopen dat iedereen die roept om heropenen VO weer ff rustig wordt, maar vooral niet teveel moeite doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Ik vond het vooral totaal ambitieloos.
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:08 schreef quirina het volgende:
Elke mutatie maakt het virus nog gevaarlijker hé?
En dan hoef je er niet eens voor te betalen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt dan kan dat
Ik ben wel benieuwd naar zijn motivatie om die tweet te plaatsen...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, het kan hem ook milder maken. Het is gewoon survival of the fittest, het vrius dat de meeste kans heeft om zich te verspreiden wordt de dominante variant, het maakt het virus niet uit of het daarbij milde of stevige symptomen teweeg brengt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:08 schreef quirina het volgende:
jazeker, binnen blijven zal je,quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:08 schreef quirina het volgende:
"Kijk mij eens lekker gewoon zijn. Nederland stond afgelopen weekend op het ijs en ik nu ook."quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn motivatie om die tweet te plaatsen...
Nu heeft een milde wel meer kans als we er bovenop blijven zitten en bij symptomen testen, isoleren en behandelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee, het kan hem ook milder maken. Het is gewoon survival of the fittest, het vrius dat de meeste kans heeft om zich te verspreiden wordt de dominante variant, het maakt het virus niet uit of het daarbij milde of stevige symptomen teweeg brengt.
wraken voor 100?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:13 schreef Abyss33 het volgende:
Ik hoor nu net datzelfde rechters van het spoedappel nu het hoger beroep gaan doen.
Die vrouw die wist er toch helemaal niks van af en moest je bijna op kinderlijke wijze inhoudelijk iets meedelen.
Dat gaat wat worden dan..
Hij wil vanavond weer eens lekker voetballen dus hij doet mee met FC Den Bosch.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:38 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee waar Wopke vandaag zijn verkiezingscampagne gaat houden. De kroeg, sportschool, even een zonnebankje pakken?
We weten de uitkomst nu al, als dit dezelfde rechters zijn.. die behandelden de staat met alle egars.quote:
Insgelijksquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:13 schreef zalkc het volgende:
Komend weekend eindelijk weer eens lekker weer, die eerste mooie dag van het jaar zeg maar, en hier ziet iedereen diep changerijnig van zich af te blaten. Ik ga lekker de uurtjes aftellen tot het weer weekend is, en ik kom hier wel weer terug als ik weer behoefte heb aan schoonmaakazijn![]()
Al het beste van de wereld gewenst dit weekend u allen!!![]()
Rondjes rennen in je tuin of balkon.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Terwijl je gast de rook van binnen naar buiten blaast.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Rondjes rennen in je tuin of balkon.
Ah, mooi. Na de schaatsdrukte kan ik niet wachten om weer eens wat angst over mooi weer-drukte te lezen. Vorig jaar vond ik het ook al wat spannend om schokkende foto's van tien mensen op hetzelfde bospad te zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:13 schreef zalkc het volgende:
Komend weekend eindelijk weer eens lekker weer, die eerste mooie dag van het jaar zeg maar, en hier ziet iedereen diep changerijnig van zich af te blaten. Ik ga lekker de uurtjes aftellen tot het weer weekend is, en ik kom hier wel weer terug als ik weer behoefte heb aan schoonmaakazijn![]()
Al het beste van de wereld gewenst dit weekend u allen!!![]()
De rook van openhaarden en terrashaarden zijn ook niet fijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terwijl je gast de rook van binnen naar buiten blaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |