Misschien snap je woordgrapjes niet helemaal, geeft niks.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, want het ging over corona. En dat mag daar dan weer niet.![]()
En jij vraagt: "Wie?" maar dat mag ik sowieso niet zeggen, want dat is op de persoon.
Ken de regels nou een beetje, Catje....
Heb het 3 keer gelezen. Je schrijft het echt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Uiteraard en daarom kinderen even een weekje laten kamperen met klasgenoten of zo. Een uitzonderlijke situatie vraagt om uitzonderlijke oplossingen.
Tuurlijk geeft dat niet,quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien snap je woordgrapjes niet helemaal, geeft niks.
3x gelezen en niet de eerste keer dat je dit van mij zietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb het 3 keer gelezen. Je schrijft het echt.
Ik ga het advies van @:Stray_cat toch maar opvolgen.
Ga gewoon naar de SCquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tuurlijk geeft dat niet,![]()
Hou toch wel van je!
Had ik daar dan maar meer aandacht voor gehad. Dat had het vast een stuk beter gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
3x gelezen en niet de eerste keer dat je dit van mij ziet
Het is geen nieuwe variant, maar een mutatie die ook bij andere varianten gezien wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:00 schreef THEFXR het volgende:
bye, bye, freedom!
.
A New COVID-19 Variant Has Been Found in 13 Countries and It’s Scaring Doctors
https://observer.com/2021(...)africa-deadly-in-us/
https://www.nu.nl/faceboo(...)en-aangetroffen.html
“We don’t yet know how well this variant will spread, but if it is successful, it can be presumed that immunity from any vaccine or previous infection will be blunted,” Dr. Simon Clarke, an expert in cellular microbiology from the University of Reading, told The Guardian.
The good news, though, is that the fact that the E484K mutation is found in multiple dangerous COVID-19 variants might give scientists some direction in developing the next-generation vaccines.
E484K erger dan de B1525, dat kan niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:00 schreef THEFXR het volgende:
bye, bye, freedom!
.
A New COVID-19 Variant Has Been Found in 13 Countries and It’s Scaring Doctors
https://observer.com/2021(...)africa-deadly-in-us/
https://www.nu.nl/faceboo(...)en-aangetroffen.html
“We don’t yet know how well this variant will spread, but if it is successful, it can be presumed that immunity from any vaccine or previous infection will be blunted,” Dr. Simon Clarke, an expert in cellular microbiology from the University of Reading, told The Guardian.
The good news, though, is that the fact that the E484K mutation is found in multiple dangerous COVID-19 variants might give scientists some direction in developing the next-generation vaccines.
De Varianten des Doods gaan ons overspoelen, snel de alcoholverkoop aan banden leggen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
E484K erger dan de B1525, dat kan niet.
Maar kunnen we ook niet starten met het verbieden van de verkoop van Cola en Twix na 18u, zie de doelgroep op de ic.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Varianten des Doods gaan ons overspoelen, snel de alcoholverkoop aan banden leggen!
Omdat we nog even moeten volhouden. Daarom! Ook de varianten van het virus zijn nog niet klaar met ons.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:56 schreef DonDruiper het volgende:
Waar the fuck komen opeens al deze mutanten vandaan?
Daar was totaal geen angst voor in de eerste golf, terwijl het toen ook al muteerde als een gek?
M.a.w. het 'originele' virus wat we in de eerste golf hadden was al een mutatie van het originele Wuhan virus.
Nou worden we opeens dood gegooid met allemaal mutanten.
Hoewel je gelijk hebt, nog niet echt een antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat we nog even moeten volhouden. Daarom! Ook de varianten van het virus zijn nog niet klaar met ons.
Het virus fietst komend weekend weer massaal mee!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat we nog even moeten volhouden. Daarom! Ook de varianten van het virus zijn nog niet klaar met ons.
Het is wel bizar ja want varianten waren er al in 2020 maar toen waren we druk met HET VIRUS maar nu is het opeens nieuws geworden omdat het virus zelf oud nieuws is dus zijn varianten dat opeens wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, nog niet echt een antwoord op mijn vraag
Moet je die reacties 's lezenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[ twitter ]
Dan heb je het we begrepen hoor
De volgende keer dat er een virus opduikt dan gaan we daar heel anders mee om, kwetsbaren moeten thuis blijvenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je als kabinet hier al een jaar in zit gaat de angst regeren. Volkomen menselijk denk ik, maar wel zeer zorgwekkend.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is wel bizar ja want varianten waren er al in 2020 maar toen waren we druk met HET VIRUS maar nu is het opeens nieuws geworden omdat het virus zelf oud nieuws is dus zijn varianten dat opeens wel.
We moeten gewoon even normaal gaan doen. Daarmee hoeft niet alles open want in het leven gaat het om een balans maar we moeten af van die bijna Amerikaanse berichtgeving. Ik ben vooral anders gaan kijken naar de media de afgelopen periode en naar Rutte maar dat komt ook mede door de toeslagenaffaire. Dat regeert straks gewoon verder. I can't!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Moet je die reacties 's lezen
Bewaar de tweet maar, die is vanochtend verwijderd heb ik het idee.
Dit ja. Ontzettend onhandig. Geeft niet echt de indruk dat je ook maar enig besef hebt wat er allemaal speelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]Dat is ook wel een heel domme tweet
Bedankt voor de info, doen we niks mee.quote:Zeker vijftig organisaties doen een dringende oproep aan het kabinet om de middelbare scholen per direct te heropenen. De organisaties maken zich grote zorgen om de mentale gezondheid en sociale ontwikkeling van scholieren. "Maar de ernst hiervan lijkt nog steeds niet tot de politiek te zijn doorgedrongen", stellen de organisaties.
De organisaties, waaronder UNICEF Nederland, de Nederlandse ggz en Jeugdzorg Nederland, vinden dat jongeren een te hoge prijs betalen voor de coronacrisis
Maar dat weten zij ook gewoon niet. Ze zijn misschien wel de meest wereldvreemden die er zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:08 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dit ja. Ontzettend onhandig. Geeft niet echt de indruk dat je ook maar enig besef hebt wat er allemaal speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |