Maar op wie moet je stemmen dan? Een tweede kamer met 50 splinterpartijtjes die allemaal iets anders willen zie ik ook geen heil in.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat laatste, daarom is een proteststem eigenlijk beter dan een blanco stem. Blanco stemmen is vooral tijdverspilling van degene die stemt, het heeft 0,0 waarde.
Pas op! Het virus kijkt mee naar de lammeren in de wei!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan van het weekend weer miepen dat het te druk is op de fiets- en wandelpaden.
Krijgen we trouwens nog een protocol voor als we met het mooie weer op pad gaan? Hoe lang we onderweg mogen pauzeren om onze boterhammetjes te eten en zo?
Daarom, ik ga ook voor de proteststem ook al is dat puur voor de bühne en meer voor mijzelf dan dat ik het gevoel heb dat ik het kabinet een hak zet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat laatste, daarom is een proteststem eigenlijk beter dan een blanco stem. Blanco stemmen is vooral tijdverspilling van degene die stemt, het heeft 0,0 waarde.
Maar bij een proteststem stem je in feite op iemand waar je niet achter staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sportschool toch?quote:
Ik vanmiddag ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Pas op! Het virus kijkt mee naar de lammeren in de wei!
"Het is fijn dat sommige cijfers de goede kant op gaan, maar de toestand is nog steeds bijzonder zorgelijk dus we zien geen ruimte voor versoepelingen. We moeten nu even volhouden, dan kunnen we straks weer wat meer".quote:
Buiten smikkelen van je pitabrood? Dan gaan opa en oma dood!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook.
En ik neem mijn pitabroodjes vast mee![]()
Afstand houden is simpel, maar ook wel erg lastig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tot nu toe lijken die KILLERmutaties alleen in de sprookjes van de overheid te bestaan. En er is zelfs een héle simpele oplossing voor.
Een jaar geleden had ik je heel hard uitgelachen om dat idee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan van het weekend weer miepen dat het te druk is op de fiets- en wandelpaden.
Krijgen we trouwens nog een protocol voor als we met het mooie weer op pad gaan? Hoe lang we onderweg mogen pauzeren om onze boterhammetjes te eten en zo?
Wat vond jij van de oproep van de VO-raad om leerlingen 1 dag per week naar school te laten gaan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:37 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Een jaar geleden had ik je heel hard uitgelachen om dat idee.
Nu denk ik: het verbaast me dat ze daar nog niets over 'dringend geadviseerd' hebben
Gisteren was het in Thialf. Dus de schaatsbanen kunnen openquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:38 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee waar Wopke vandaag zijn verkiezingscampagne gaat houden. De kroeg, sportschool, even een zonnebankje pakken?
De picknickbankjes worden overal met politietape afgezet om groepsvorming te voorkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rutte op schoot bij de psychiater.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
Dus we hebben Hoekstra die gaat schatasen, de koning die nog even op vakantie denkt te kunnen gaan naar Griekenland(en op de foto gaat met de restauranthouder) en Grapperhaus die vindt dat 1.5m niet voor hem opgaat. Wie missen we nog in dit rijtje?
En overal gecamoufleerde snipers in de bosjes die je afschieten als je te te dicht op mekaar zit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:43 schreef falling_away het volgende:
[..]
De picknickbankjes worden overal met politietape afgezet om groepsvorming te voorkomen.
Ank Bieleveld in de kerkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
Dus we hebben Hoekstra die gaat schatasen, de koning die nog even op vakantie denkt te kunnen gaan naar Griekenland(en op de foto gaat met de restauranthouder) en Grapperhaus die vindt dat 1.5m niet voor hem opgaat. Wie missen we nog in dit rijtje?
Waarom niet gewoon allemaal?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:38 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee waar Wopke vandaag zijn verkiezingscampagne gaat houden. De kroeg, sportschool, even een zonnebankje pakken?
Rutte die handen schudt met van Dissel na presco.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan niet, elk uur dat je daar zit met je laptop staat gelijk aan tien dode oma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |