@Le_Professeur herken je je hierin?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee.
Spraak, Arm, Mondhoek.
Weet niet waar ik ze heen moet sturenquote:
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet niet waar ik ze heen moet sturen
Mwah science fiction is daar toch wel te breed voorquote:
Haha Solo heeft een Star Wars dekbed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah science fiction is daar toch wel te breed voor
Star warsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Haha Solo heeft een Star Wars dekbed.
Dan kijk je toch niet schatquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
Clarice (TV Series 2021– ) - IMDb
Teleurstellende serie
O ik nooit meerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik had allemaal hoge verwachtingen enzo
Waar schiet je opquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
Op een explorer. Mevroi Chen als captain, mevroi Gonzales als 1st en Scotty on da bridge. Bereik en guns zijn goed dan.
Wats je lvlquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
Op een explorer. Mevroi Chen als captain, mevroi Gonzales als 1st en Scotty on da bridge. Bereik en guns zijn goed dan.
Dagelijks op drone clusters, separatisten en doomsday worms (levende ruimtemonsters) PvP, heb ik een andere crew voor. Hangt van het schip ook af. Beste is Pike als captain en spock en Uhura op een explorer. Op een interceptor heb ik liever die boze Klingons. Even geduld nog voordat ik de Borg kan gaan inzetten. Heb er pas twee. Moet er minimaal 3 hebben om effectief in te kunnen gaan zetten.quote:
Bizar. Hoe lang duurt een uparade? 6 weken?quote:
Duurt steeds langer naarmate je hoger wordt. 6 weken per lvl is het wel nu omdat ik een gebalanceerd niveau aanhoud. Augment upgrades en bepaalde scheepsupgrades kunnen 2 tot drie dagen duren. Met bepaalde planetaire missies is dat wel te versnellen. Hoge risico's, hoge verdiensten...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:42 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bizar. Hoe lang duurt een uparade? 6 weken?
Tot hoever gaat het?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Duurt steeds langer naarmate je hoger wordt. 6 weken per lvl is het wel nu omdat ik een gebalanceerd niveau aanhoud. Augment upgrades en bepaalde scheepsupgrades kunnen 2 tot drie dagen duren. Met bepaalde planetaire missies is dat wel te versnellen. Hoge risico's, hoge verdiensten...
Ik speel dus wel gratis en zonder reclame, euro's tegenaan gooien zal het sneller gaan. Lvl 24 sinds april vorig jaar.
Geen idee wat er na lvl 50 gebeurt. Ik heb een Enterprise bezig gezien tegen een ruimtebasis, die hadden geen kans. Je kunt dus beperkt binnen een range aanvallen. Naarmate je hoger wordt, wordt de range ook groter.quote:
Ik ben tegenwoordig meestal al blij als er niet gelijk allerlei politiek correctheid in je gezicht gegooid wordtquote:
ik ook ik ben echt in schockquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik schaam me voor m'n land Dima.
Okquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meestal al blij als er niet gelijk allerlei politiek correctheid in je gezicht gegooid wordt
Tja wat is laag? Als je R&D draaiende wil houden moet je toch door.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:10 schreef Makrelis het volgende:
Bewust lvl laag houden maar wel fully upgraded heeft zin. Zo vaak hoge lvls gezien met lage strength is kansloos.
Research & Development is een belangrijk departement. Ik ga niet naar het volgende level Operations voordat ook alles dat level is. Beetje gesmoemeld hiermee omdat ik niet de juiste spullen had om het Armada Control Centre mee te laten lopen. Daar geef ik nu extra aandacht aan zodat ook die mee in de pas loopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tja wat is laag? Als je R&D draaiende wil houden moet je toch door.
Had het gisteren wel over kontlikken, een vibrator erinsteken en het belangrijkste.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger ging het nog wel eens over bierflesjes en Thaise hoertjes
Nee hoor dat is gewoon de leeftijdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Had het gisteren wel over kontlikken, een vibrator erinsteken en het belangrijkste.
Ja, ik ben minder heftig geworden. Teleurgesteld?
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Research & Development is een belangrijk departement. Ik ga niet naar het volgende level Operations voordat ook alles dat level is. Beetje gesmoemeld hiermee omdat ik niet de juiste spullen had om het Armada Control Centre mee te laten lopen. Daar geef ik nu extra aandacht aan zodat ook die mee in de pas loopt.
Gamen.Ik moest maar weer 'ns tweemaaldaags gaan neuken.
Hoe we doen.quote:
Valt niet tegen. Heel fijn om lief te hebben. Misschien mag ik me gelukkig prijzen. Vrijen vind ik toch wel heel prima in deze moeilijke wereld. Ik ben 'r zuinig op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.
Alsof jij hier ook maar enige ervaring in hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.
Is dit weer zo'n befaamde hengelpoging, of mis ik hier iets?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij hier ook maar enige ervaring in hebt![]()
![]()
Het hangt of staat allemaal met jezelf liefhebben maat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt niet tegen. Heel fijn om lief te hebben. Misschien mag ik me gelukkig prijzen. Vrijen vind ik toch wel heel prima in deze moeilijke wereld. Ik ben 'r zuinig op.![]()
Neuh, het is de constatering dat ik gezien heb hoe je er live uitziet en dat ik mij niet voor kan stellen dat enig vrouwmens ook maar enige interesse jou in heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n befaamde hengelpoging, of mis ik hier iets?
[..]
Het hangt of staat allemaal met jezelf liefhebben maat.
Bij mij is alles live zonder green screen neef. Ik hou niet van kekke trucjes achteraf, what you see is what you get.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh, het is de constatering dat ik gezien heb hoe je er live uitziet en dat ik mij niet voor kan stellen dat enig vrouwmens ook maar enige interesse jou in heeft.
Overigens heb je me dusdanig te pakken dat ik welgeteld 2 posts wil wijden aan jouw opmerking.quote:
krijg je niet genoeg aandacht?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Deze SC is een slome kut, trouwens. Daar kan Prof niets aan doen.
FOK! is FOK! niet meer en zal ook nooit meer de FOK! van weleer worden
Bizar ja. Normaal zou zo'n topic gewoon 13 pagina's trekken en nu is het bij de fipo al afgelopen. Je moet niet trekken aan succes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
echt he, er wordt hier even vaak gepost als dat jij per week een schoon shirt aantrektquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Flikker opquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik probeer enkele tradities van deze slowchat voort te zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds de edgelord probeert uit te hangen.
Verwijder je dan je account?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 59.420 (gemiddeld 20 per dag)
GVD nog 500 posts
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:24 schreef Azula het volgende:
[..]
@:Le_Professeur herken je je hierin?
Nee haar piemelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Verwijder je dan je account?
Goed gevonden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
echt he, er wordt hier even vaak gepost als dat jij per week een schoon shirt aantrekt
Nee hoor, gooide er alleen wat frustratie uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
het was mij ter ore gekomen dat je fok weer eens zat was
zolang hij dat wijvenprogramma kan bespreken gaat hij hier niet weg, verder heeft hij niks te doenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
het was mij ter ore gekomen dat je fok weer eens zat was
Gewoon lekker gezellig blijven posten maatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee hoor, gooide er alleen wat frustratie uit
UIteraard vriendquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon lekker gezellig blijven posten maat
Helaas niet. De notes vliegen mij om de orenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:08 schreef HermieHermann het volgende:
@:Solotovski klopt het dat jij constant weg komt met gescheld omdat je de enige functionerende hersencel in 3en hebt gesnoven?
oei, dan had braddie weer gelogenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet. De notes vliegen mij om de oren
Vertelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
oei, dan had braddie weer gelogen
Zijn topic van gisteren over de aftakeling van Fok werd na 1 min gesloten en 5 minuten later helemaal verwijderd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn topic van gisteren over de aftakeling van Fok werd na 1 min gesloten en 5 minuten later helemaal verwijderd.Oh, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |