Uuuhhhooohhhh nee he?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwart voor meestal toch.. ook nog die faal psychologen
Allebei naar huis?? Jeeh dacht dat er maar 1 zou gaanquote:
Respect voor Nickquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
Oi. Die vriendin van Nick.
Way to go Nickyboy!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allebei naar huis?? Jeeh dacht dat er maar 1 zou gaan![]()
![]()
hehehehehehheheehequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allebei naar huis?? Jeeh dacht dat er maar 1 zou gaan![]()
![]()
Ik zou hem voor haar ook niet omhoog krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Respect voor Nick
Dat ie 'm omhoog weet te krijgen
ja met etentje met jerrel vertelde dat hij die graag wouquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:14 schreef Blackprinces het volgende:
Nick heeft een nieuw dweiltje hondje
Zal d'r pincode wel zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat moet dat rooie op haar duim voorstellen?
Ik wil dat lijf niet lezenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Die mag zijn vriendje weer lekker stokslobberen vanavond, dus die is lekker uitbundigquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:22 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jerryl is weer te aanwezig.
Queen of hearts (kaarten)quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Wel voorzichtig met zijn tandjes graag, anders gaan ze misschien kapot.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die mag zijn vriendje weer lekker stokslobberen vanavond, dus die is lekker uitbundig
scarifiactiequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dat er uit zietquote:
ben ook altijd benieuwd naar de tattoo's van anderequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ze moesten geslepen worden hoorde ik hem net zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel voorzichtig met zijn tandjes graag, anders gaan ze misschien kapot.
Wowquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
De WapperHomo.. je kan gewoon niet zonder... Elke RLS moet er een hebben
Niet te verwarren met De RelHomo, De Blije Homo, De Mannelijke/Vrouwlijke Homo naar keuze aan te vragen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:26 schreef Sushilover het volgende:
Er gaat dus 1 persoon weg en 2 blijven neem ik aan? Oh wat zou dat geweldig zijn als Michel en Nick blijven en dat pisventje eruit gaat! Dat wordt heerlijke TV.
Echt ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben ook altijd benieuwd naar de tattoo's van andere
Zit nu te blerrenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef aswesleep het volgende:
Nick en Naomi vinden het ook een saaie liveshow.
Ja papa Michel keurt dit gedrag niet goed. Je zou zeggen: “huisarrest!”quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Benny het volgende:
Die kop van Michel na Thomas' toelichting
zal ze maat wel even zeggen hahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel vond Geraldine leuk. Ik denk dat het wederzijds is.
"Aaaah Peterke di is sooooo saaaaaai AMAI!quote:
ruud de wild baardjequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef D. het volgende:
Heeft ie meegelezen en is de baard nu ietsje korter?
Die zit vast ivm doodsbedreigingen aan minderjarigenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:29 schreef greysbones het volgende:
Krijgen we de vriend van Jerrel nog?? Nee?? Weer die stomme psych
Of moet nog komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef Sestra666 het volgende:
Geen fam van jerrel in de uitzending
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Die zit vast ivm doodsbedreigingen aan minderjarigen
Ik sms nog regelmatig Huub naar 4040quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef HoutduifHerman het volgende:
Ze hadden echt de sms-stemmen aan moeten zetten dan waren ze binnen gelopen 😂
LOLquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Die zit vast ivm doodsbedreigingen aan minderjarigen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef Astro_boy het volgende:
Blijkt wel weer dat Thomas de eckte baas is in het huis.![]()
We kunnen wel stoppen met het programma en 30k aan Thomas geven. Gelopen race. De uitverkorene
Dan moeten ze er een notaris bijzetten en dat willen ze niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef HoutduifHerman het volgende:
Ze hadden echt de sms-stemmen aan moeten zetten dan waren ze binnen gelopen 😂
Ja inderdaad ..quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef suzi1 het volgende:
iedereen hier kan precies dat vertellen wat die psych verteld
beter zelfs
Minpunten voor Thomas hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef Astro_boy het volgende:
Blijkt wel weer dat Thomas de eckte baas is in het huis.![]()
We kunnen wel stoppen met het programma en 30k aan Thomas geven. Gelopen race. De uitverkorene
En Geraldine heeft een shirt van Kramer aanquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Is die psych de broer van Ruud de Wild?
tot een paar duizend jaar geleden wel ja. Sindsdien worden ze gewoon direct door de mens omgelegd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
lone wolfs zijn toch altijd moordenaars?
Waarom moet hij Nick ophalen?😉quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Joyce-43 het volgende:
van jerrel krijgen we niemand te zien want die staat buiten bij het ophalen
Ja, moorden eerst een school uit en slaan dan de hand aan zich zelf ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
lone wolfs zijn toch altijd moordenaars?
die staat buiten om jerrel op te halenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef Sestra666 het volgende:
Geen fam van jerrel in de uitzending
Ze doet zielig, wil aandachtquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey is niet zielig!!!!!!
Ze heeft het zelf gedaan.
Ze kunnen haar moeilijk zwart gaan makenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:34 schreef Oranos het volgende:
Gemanipuleerde zooiZoey is zielig ja
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:34 schreef Astro_boy het volgende:
Wanneer gaan die psychologen het hebben over de struggles die Liese heeft als transgender? Inclusief de bijbehorende pukkels door de hormoonbehandeling?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:34 schreef Astro_boy het volgende:
Wanneer gaan die psychologen het hebben over de struggles die Liese heeft als transgender? Inclusief de bijbehorende pukkels door de hormoonbehandeling?
Ik heb eerder gelezen dat Belgische stemmen wel zwaarder tellenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef spapaars het volgende:
Zou wel willen weten hoeveel Belgen kijken en stemmen.
Want is dat weinig, dan is Nick wel in gevaar.
Nee Nick lijkt me wel populair, ook bij Nederlanders. Als ik voor mezelf spreek zie ik liever Nick dan Michel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef spapaars het volgende:
Zou wel willen weten hoeveel Belgen kijken en stemmen.
Want is dat weinig, dan is Nick wel in gevaar.
Helaas, Djill en Thomas moeten blijven van BB, Miesjel gaat wieberenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ik ben zeker, Jerrel gaat .....![]()
![]()
Dat zou de reden zijn dat ik de deur uit loop. Oh nee eerder wakker worden met carnaval muziekquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:35 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
God weeeeer die douche, zo klaar mee!!!
ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ik ben zeker, Jerrel gaat .....![]()
![]()
Gooooooooooedemiddag!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef odie22 het volgende:
oh die spieg heet Kas, dacht dat Ton Kas er was
Nick is wel populair, maar de mensen maken keuzes tussen Jerrel en Michel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee Nick lijkt me wel populair, ook bij Nederlanders. Als ik voor mezelf spreek zie ik liever Nick dan Michel.
Ik zou die douchekop stoppen waar de BB cams niet kunnen kijkenquote:
Ik kijk er niet eens meer naarquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking genant de uitzending nu ...
Nope, Mr. Big moet nog iets van neukieneukie uit proberen.. hij heeft Noomie en Julie al in the pocket , Lieske is wat lastigerquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Helaas, Djill en Thomas moeten blijven van BB, Miesjel gaat wieberen.
Het is een psycholoog, die zeggen nooit zinnige dingen. Dat zijn allemaal van die geitewollensokkenkuttenquote:
Mijn stem heb je een negatievequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:39 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Haha ik vind Geraldine ergens ook wel erg leuk!
Ken toevallig wel een die wel zinnige dingen zegt .. ze zijn niet allemaal zo maar het grootste deel welquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het is een psycholoog, die zeggen nooit zinnige dingen. Dat zijn allemaal van die geitewollensokkenkutten
Wenkbrauwen met een stiftquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef HoutduifHerman het volgende:
Wat een tokkie die vriendin van Jerrel zeg
Awkward stilte...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef Benny het volgende:
Waarom wordt Naomi niet gevraagd om te vertellen waarom Jerrel moet blijven ofzo?
Ik had dat nog niet opgemerkt. Mijn oprechte excuses daarvoor!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef Windhapper het volgende:
Enige echt oprechte in dat huis is Matt, dat meen ik oprecht.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jezus die make-up van Jerrel
Daar ben ik het oprecht niet mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef Windhapper het volgende:
Enige echt oprechte in dat huis is Matt, dat meen ik oprecht.
Had ook Matt kunnen zijn... die heeft ze ookquote:
leg die maar even neer hahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:38 schreef Blackprinces het volgende:
Nou sjerraldien.. ik had de afstandbediening al in me hand
Klaasen heeft een slechte stream. Fucking veel lag. Had al 3x kunnen scoren maar is steeds te laatquote:
Ja, die zal wel het advies hebben gekregen om niet te lang op 1 locatie te blijvenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef Poezewoes het volgende:
Leek wel of de vriendin van Jerrel, in een auto zat tijdens het intervieuw
Nee neem wel wat bruis waterquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb nog 1cm cola in de fles. hebben?
de heeft ook en frannybekquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef Poezewoes het volgende:
dat dus, ik denk meeste stemmen toch op michel. nick buiten de boot en met pech eruitquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:45 schreef D. het volgende:
Spannend
De meerderheid is anti-Jerrel, maar zijn de stemmen op Nick en Michel genoeg verdeeld, da's de vraag
Was duidelijk een zolderquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef Poezewoes het volgende:
Ik heb hier al meerdere gezien die Jerrel stemmen. (Ik ook)quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:45 schreef D. het volgende:
Spannend
De meerderheid is anti-Jerrel, maar zijn de stemmen op Nick en Michel genoeg verdeeld, da's de vraag
Zat op zolder toch? Schuin dak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef Poezewoes het volgende:
Dat zijn de echte vrouwen ik heb daar bewondering voor ..quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef BBguy het volgende:
Oh oh oh wat is die Naomi toch een jankstraal
ze stond al voor de deur..quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef Poezewoes het volgende:
Wat? Hahahhahahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:46 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat zijn de echte vrouwen ik heb daar bewondering voor ..
Ja, meerdere, maar niet de meerderheidquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier al meerdere gezien die Jerrel stemmen. (Ik ook)
Oww mmxmmx ik wordt daar zo emotioneel van als je dat zegtquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:46 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik ben bang van nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, meerdere, maar niet de meerderheid
Heeft whuzz al opgedronken.. alle 15 flessenquote:
Vreselijk....die stem alleen al...en dat gejank...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:46 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
en 0 bokalen. Die niet fokken met Petanque topper Nick!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Sangha het volgende:
Michel vond het duidelijk niet leuk dat Naomi Nick de beste petanque speler vond. Hij heeft het best hoog in den bol!
Mike, Matt of Julie mogen van mij weg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ik begin het toch wel wat spannend te vinden. Wie o wie.
En ik ben tegelijkertijd al aan het nadenken: wie dan. Jill de chagrijn, Zowie als payback, Mike als paybakc....kweenie![]()
Puur het spel spelen, heNiks persoonlijks....
Nee, Michel heeft vandaag de UCP bokaal gewonnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
en 0 bokalen. Die niet fokken met Petanque topper Nick!
Hier op Fok wel (volgens de poll), maar of het landelijk ook zo is weten we dadelijkquote:
Die komt er bij mij niet inquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef waxmask het volgende:
dames scheer de punani snel de vleeslul komt naar huis
Weinig humor in de bol jijquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Sangha het volgende:
Michel vond het duidelijk niet leuk dat Naomi Nick de beste petanque speler vond. Hij heeft het best hoog in den bol!
owquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Michel heeft vandaag de UCP bokaal gewonnen
logisch toch ze hebben altijd zoveel nieuws te brengen dat het nauwelijks past in die anderhalf uur tvquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Pino112 het volgende:
Zal de uitzending weer uitlopen, net als vorige week?
Ajax staat voor met 2-1quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1-0 voor Lille .. wel penalty nu voor Ajax, maar nog VAR check
Waarom?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Kunnen we even opschieten, en die topic wissel ook achter de rug hebben !! Even doorposten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |