quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Waaaaauw.... ik heb gewoon bijna een hele Ether gevonden in mijn offline wallet![]()
![]()
Ik dacht dat alles op Bittrex stond, maar schijnbaar niet.
Mooi, kun je mooi je weddenschap een keer inleveren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Waaaaauw.... ik heb gewoon bijna een hele Ether gevonden in mijn offline wallet![]()
![]()
Ik dacht dat alles op Bittrex stond, maar schijnbaar niet.
Welke weddenschapquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Mooi, kun je mooi je weddenschap een keer inleveren.
Een paar keer refreshen hielp bij mij maar het lijkt er idd op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:12 schreef raptorix het volgende:
Binance kaput? Wallet overzicht wil niet laden.
Doen het wel, maar ik krijg af en toe wel een http 429 (Too many requests) error.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:12 schreef raptorix het volgende:
Binance kaput? Wallet overzicht wil niet laden.
Ja, heel af en toe wel resultaat, beetje matig dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Doen het wel, maar ik krijg af en toe wel een http 429 (Too many requests) error.
All time high BTC en BNB (+50% in 24 uur) ik verbaas me niet dat die servers roken momenteelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, heel af en toe wel resultaat, beetje matig dit.
Als cloudengineer vind ik dit niet leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:33 schreef Ardava het volgende:
[..]
All time high BTC en BNB (+50% in 24 uur) ik verbaas me niet dat die servers roken momenteel
Toestroom van nieuwe users is ook enorm.
Wij hadden een wedje Of Yernaz in de tweede kamer ging zitten. Jij zette 1 ETH erop dat dat ging gebeuren, ik niet.quote:
Op het niet nakomen van dit soort weddenschappen staat een permbanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Wij hadden een wedje Of Yernaz in de tweede kamer ging zitten. Jij zette 1 ETH erop dat dat ging gebeuren, ik niet.
Geen bewijs dusquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Godver, jij blij dat Tinypic dood is
BTC / Belofte maakt schuld
Voor 1600 euro lees ik met liefde alle topics door totdat ik het vindquote:
Wassuwassuwassu wasssaaaaapquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:13 schreef Oscar. het volgende:
Maar het is echt geweldig om de topics uit 2017 door te lezen.
Wavesmaand als ze van 2 naar 3 dollar gaan. Ripple 2 euro per stuk. Doge waar op gekotst wordt. Bitconnect de hemel in prijzen. Alle shittrades van Nattekat.
Heerlijk man
Carlos Matos coming from New York!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |