abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 februari 2021 @ 20:03:22 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198081330
Insert gereconstrueerde zalm plaatje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 20:14:52 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198081649
fipo
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198081778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef derLudolf het volgende:
fipo
Pipo :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198081917
Zalmpo :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198083351
Mijn moeder zoekt een po op marktplaats, voor haar zolderbedkamertje :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198083400
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Was ik :+

Ah top! Ik begrijp niet helemaal waarom hij er blij mee is weinig uren te draaien. Maar mooi, naar je zin hebben op werk is belangrijker dan veel mensen denken ^O^
Nou, hij werkt sowieso niet graag meer dan 2 dagen/week, maar hij heeft ook de schurft aan 'vast' zitten, als we weer eens 3 weken naar Spanje willen bijvoorbeeld. Dan wil 'ie gewoon zeggen dat hij niet komt (ruim van tevoren hoor), in plaats van moeten vragen of 'ie weg mag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198083441
Ron Blauw heeft nu ook een Hollandse 'rijsttafel': https://www.thuisuiteten.(...)t-home-by-ron-blaauw

Grappig. :D
pi_198083622
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:
Ron Blauw heeft nu ook een Hollandse 'rijsttafel': https://www.thuisuiteten.(...)t-home-by-ron-blaauw

Grappig. :D
Wat leuk. Jammer dat het voor 4 personen is. Voor 2 had ik er wel even over gedacht
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 18 februari 2021 @ 21:30:12 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198083707
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 21:17 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder zoekt een po op marktplaats, voor haar zolderbedkamertje :').
Ieuw ;(
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, hij werkt sowieso niet graag meer dan 2 dagen/week, maar hij heeft ook de schurft aan 'vast' zitten, als we weer eens 3 weken naar Spanje willen bijvoorbeeld. Dan wil 'ie gewoon zeggen dat hij niet komt (ruim van tevoren hoor), in plaats van moeten vragen of 'ie weg mag.
Ah!

Ja dan past het zeker. Die flexibiliteit hebben is dan heel heel fijn ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198088913
:O
Goeiemorgen allemaal! :W

Wanneer denken jullie eigenlijk weer eens naar Spanje te gaan, @sigme? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198088957
Jeuuh, mini: is je slaap stuk of heb je de wekker gezet?
Is het renjerot dag in de vroege - heel vroege - vrijdagochtend.
Zelfs de krantenjongen is nog niet eens wakker.

Dan draai ik mij nog eens om.
pi_198088978
Mogge!
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 04:17 schreef minilot het volgende:
:O
Goeiemorgen allemaal! :W

Wanneer denken jullie eigenlijk weer eens naar Spanje te gaan, @:Sigme? :)
Zodra het mag!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198089130
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 05:26 schreef AnneX het volgende:
Jeuuh, mini: is je slaap stuk of heb je de wekker gezet?
Geen van beiden! Günther werd rond vier uur even wakker met behoefte aan een slok melk en een kroel en aangezien het inderdaad renjerotochtend is ben ik uit bed gegaan zodra de knakker weer sliep :)

Nog een vraag aan @Tele6, ik las in het hardlooptopic dat het hollen je momenteel erg goed vergaat, heb je eigenlijk het idee dat het nog op enige wijze van invloed is op je mentale gesteldheid? Ik merk zelf toch echt wel verschil in ADHD-hevigheid bij wel of niet rennen die dag en dat heeft natuurlijk helemaal geen drol te maken met de issues waar jij mee kampt, maar ik was toch benieuwd. :) :*

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-02-2021 07:16:09 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_198089131
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 05:45 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]

Zodra het mag!
:Y Duimen dan maar, dat het snel kan!
Let me see you stripped down to the bone
pi_198089168
Drie op een rij! Zojuist voor het eerst ooit een donatie gedaan aan een politieke partij :D Hup Volt, hup! *O*
Verdere voornemens vandaag: de plakfolie op de ruitjes van de badkamer vervangen, minstens anderhalf uur avondwandelen, uitgestelde administratie voor mijn moeder fixen en aan seizoen twee van His Dark Materials beginnen. Dat was het wel zo'n beetje, dus moet lukken. Jullie?
Let me see you stripped down to the bone
pi_198089198
Goedemorgen! Mijn voornemen vandaag: alle noodzakelijke dingen op het werk doen (En alleen die) en dan zo snel mogelijk aan het weekend beginnen.
pi_198089239
Kantoorwerk. Niet zo'n zin an :D

Moeder komt eind van de ochtend langs om tien minuten op onze loopband lopen. Sinds een paar jaar loopt ze moeilijk en met alle coronamaatregelen valt erg veel van haar mogelijkheden om wat te oefenen weg. Geen fysio-sportschool, geen zwembad. Ze heeft nu zo'n hometrainfietsje in haar mini-huisje staan, en komt dus bij ons om tweemaal per week tien minuten te lopen met 4km/uur.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198089250
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 07:34 schreef sigme het volgende:
Kantoorwerk. Niet zo'n zin an :D

Moeder komt eind van de ochtend langs om tien minuten op onze loopband lopen. Sinds een paar jaar loopt ze moeilijk en met alle coronamaatregelen valt erg veel van haar mogelijkheden om wat te oefenen weg. Geen fysio-sportschool, geen zwembad. Ze heeft nu zo'n hometrainfietsje in haar mini-huisje staan, en komt dus bij ons om tweemaal per week tien minuten te lopen met 4km/uur.
Ach! Heeft ze nog een po kunnen vinden?
Let me see you stripped down to the bone
pi_198089266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 07:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach! Heeft ze nog een po kunnen vinden?
Oh, dat heeft nooit zo'n haast. Ze zet een zoekopdracht uit en wacht dan rustig totdat er iets moois voorbij komt. Ze heeft een emmertje.

Lekker gerend? Het was best fris hier, op mijn ochtendwandelrondje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198089298
Goedemorgen SC O+

Ik ga een paar uur werken, bij Ikea bestellen, de ovens schoonmaken en naar de Aldi. En ik krijg de elektricien op bezoek.
Spoilers!
pi_198089404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 07:20 schreef minilot het volgende:
Drie op een rij! Zojuist voor het eerst ooit een donatie gedaan aan een politieke partij :D Hup Volt, hup! *O*
Verdere voornemens vandaag: de plakfolie op de ruitjes van de badkamer vervangen, minstens anderhalf uur avondwandelen, uitgestelde administratie voor mijn moeder fixen en aan seizoen twee van His Dark Materials beginnen. Dat was het wel zo'n beetje, dus moet lukken. Jullie?
His Dark Materials O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198089416
Ik heb best een lijstje vandaag. Stofzuigen, dweilen, fleecedekentjes wassen. Wietpotten wassen, tomaten poten, tomaten zaaien. Dex&Dora uitlaten, eten voor de beestjes bestellen. Paar boodschappen doen, naar de fysio, kimchispeklapbroodjes maken. Snowpiercer kijken, hopelijk ook nog even ergens uurtje The Witcher spelen. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198089503
Werken.
Bedenken wat ik voor de high tea wil maken.
Boodschappen doen.
Eten.

Dat is mijn lijstje ongeveer.
pi_198089506
Zoveel zin in dit weekend. Dit gaat een leuk weekend worden. O+
pi_198089515
En gisteren met twee vriendinnen besloten in mei twee nachtjes weg te gaan, ook helemaal tof.
pi_198089517
Ik ben een blij mens.
pi_198089523
Wat ga je allemaal doen dit weekend Myraela?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 08:20:36 #28
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198089541
Hier doet de schoonmaakster het grootste deel van de to do list :D

En ook zin in het weekend. Het mooie weer alleen al is voorlopig genoeg om blij van te worden O+

Zometeen eerst buiten hoepelles, hopelijk kan ik een zonnig plekje vinden in de tuin.
pi_198089561
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:18 schreef Aure het volgende:
Wat ga je allemaal doen dit weekend Myraela?
Zaterdag eerst die restaurantwandeling langs Joelia, Parkheuvel, Huson en Amarone. Hopelijk met heerlijk weer. O+ En daarna nog een IKEA kast in elkaar puzzelen. Dat vind ik ook wel tof. :D

En dan komt er zondag een vriendin voor een high tea. En dan in de avond nog een Indiaas kookworkshop, die ik even niet live moet doen, omdat ik het anders niet allemaal in m'n weekend kon proppen.

Goede dingen, goede dingen. O+
pi_198089581
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zaterdag eerst die restaurantwandeling langs Joelia, Parkheuvel, Huson en Amarone. Hopelijk met heerlijk weer. O+ En daarna nog een IKEA kast in elkaar puzzelen. Dat vind ik ook wel tof. :D

En dan komt er zondag een vriendin voor een high tea. En dan in de avond nog een Indiaas kookworkshop, die ik even niet live moet doen, omdat ik het anders niet allemaal in m'n weekend kon proppen.

Goede dingen, goede dingen. O+
Klinkt goed! Doe je een verslagje van de restaurantwandeling? :9~ Ik vond het take-away menu van Parkheuvel er wel goed uitzien in ieder geval :9
pi_198089593
https://www.ad.nl/politie(...)ten-thialf~a44c18c5/

De regering begint nu wel wat steekjes te laten vallen geloof ik :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 19 februari 2021 @ 08:26:45 #32
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198089596
Omg ja die wandeling klinkt echt goed O+
pi_198089604
Goeiemorgen trouwens *O* Gister alvast een IKEA-bestelling geplaatst om 15 maart te laten bezorgen op het nieuwe adres :P Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn. Volgende week CoolBlue even leeg kopen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198089614
En vandaag een dag training ipv kantoor :9 Na de afgelopen dagen kan ik wel een rustig dagje gebruiken O+ Vanavond eten bij vrienden en om 20:15 weer terug in de auto richting huis -O- Of niet. We zullen zien of de avondklok in stand blijft :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198089618
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwens *O* Gister alvast een IKEA-bestelling geplaatst om 15 maart te laten bezorgen op het nieuwe adres :P Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn. Volgende week CoolBlue even leeg kopen :P
Oh, kon dat al? Ik zie steeds maar mogelijkheden voor twee weken vooruit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198089627
Kind op school afgeleverd, nu koffie c_/ Daarna even naar de biedeldetheek, langs de notenwinkel en dan een halve dag spreekuur en de rest van de tijd wat klusjes afgeronden voor een weekje vrij.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198089636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh, kon dat al? Ik zie steeds maar mogelijkheden voor twee weken vooruit.
Je hebt de optie om meer data te laten zien :) Enige nadeel: ik moet dus toch nog langs een normale IKEA om mijn bureau te scoren want die kunnen ze niet via de vrachtwagen leveren.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198089644
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:25 schreef Aure het volgende:
Klinkt goed! Doe je een verslagje van de restaurantwandeling? :9~ Ik vond het take-away menu van Parkheuvel er wel goed uitzien in ieder geval :9
Will do! :D Ik vind het vooral extra tof om overal een klein dingetje te kunnen proeven voor niet al teveel geld.

Ik ga volgende week ook op een Tasty Walk in Den Haag, maar dat zijn dan geen sterrenzaken. Lijkt me ook heel tof. Ik wilde het eigenlijk al heel lang, maar het voelde een beetje als de grens van de maatregelen opzoeken. Maar ik was het wachten zat. :') Ik heb geen zin meer om als enige de maatregelen voor mezelf nog strenger te maken dan ze eigenlijk zijn.

Straks stoppen ze hier gewoon weer mee omdat de horeca weer open kan, en dan baal ik dat ik dit nooit heb gedaan.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 08:36:30 #39
63722 z80
I fink you freaky
pi_198089675
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)ten-thialf~a44c18c5/

De regering begint nu wel wat steekjes te laten vallen geloof ik :')
En dan de reactie van thialf. Het was een rondleiding/werkbezoek.
Nee, gewoon NEE. En eigenlijk moet de tent nu door een burgemeester op slot gegooid worden. Het zelfde dat ook met de horeca gebeurde als deze zich niet aan de regels hielt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198089695
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt de optie om meer data te laten zien :) Enige nadeel: ik moet dus toch nog langs een normale IKEA om mijn bureau te scoren want die kunnen ze niet via de vrachtwagen leveren.
Oh top, ik ga nog even kijken. Ik heb hetzelfde met een hoogslaper inderdaad. Merkwaardige werkwijze :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198089699
Dat Click&Collect bij IKEA is ook niet helemaal wat het moet zijn :{ Ik zit te kijken maar kom telkens bij Delft uit terwijl daar geen voorraad is :{ Gelukkig heb ik nog een maand om dat uit te zoeken :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198089705
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh top, ik ga nog even kijken. Ik heb hetzelfde met een hoogslaper inderdaad. Merkwaardige werkwijze :?
Ja. De bestelfilosofie van IKEA is bijzonder te noemen :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198089712
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Will do! :D Ik vind het vooral extra tof om overal een klein dingetje te kunnen proeven voor niet al teveel geld.

Ik ga volgende week ook op een Tasty Walk in Den Haag, maar dat zijn dan geen sterrenzaken. Lijkt me ook heel tof. Ik wilde het eigenlijk al heel lang, maar het voelde een beetje als de grens van de maatregelen opzoeken. Maar ik was het wachten zat. :') Ik heb geen zin meer om als enige de maatregelen voor mezelf nog strenger te maken dan ze eigenlijk zijn.

Straks stoppen ze hier gewoon weer mee omdat de horeca weer open kan, en dan baal ik dat ik dit nooit heb gedaan.
Gelijk heb je hoor. Plus dat Stadswandeling010 al op de vingers is getikt door de gemeente en het nu anders moet aanbieden... Dus als ze achter deze wandeling komen zullen ze dat ook wel weer verbieden.
pi_198089716
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Dat Click&Collect bij IKEA is ook niet helemaal wat het moet zijn :{ Ik zit te kijken maar kom telkens bij Delft uit terwijl daar geen voorraad is :{ Gelukkig heb ik nog een maand om dat uit te zoeken :+
Je kunt toch zelf locatie kiezen? Tenminste, dat moest ik vorige week wel. De dichtstbijzijnde was niet beschikbaar, al vol denk ik.
pi_198089735
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Dat Click&Collect bij IKEA is ook niet helemaal wat het moet zijn :{ Ik zit te kijken maar kom telkens bij Delft uit terwijl daar geen voorraad is :{ Gelukkig heb ik nog een maand om dat uit te zoeken :+
Ik wil dus een hoogslaper, maar die kon ik niet thuis laten leveren. Ik kon wel click&collect kiezen maar alleen in Delft. Tenzij ik er twee bestelde, want dan kon het opeens overal in Nederland :')

Maaar: de hoogslaper is inmiddels thuis te leveren *O* Ik kan alleen nog niet bestellen want dat kan maar tot 29 maart en dan hebben we de sleutel nog niet. Hopelijk lukt het bestellen volgende week ook.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198089746
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je kunt toch zelf locatie kiezen? Tenminste, dat moest ik vorige week wel. De dichtstbijzijnde was niet beschikbaar, al vol denk ik.
Nee, hij geeft aan uit welke locaties je kan kiezen en dat is dus lang niet altijd alle.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198089808
Ik krijg al helemaal zin in mijn Ikea-bestelling door jullie.
Spoilers!
pi_198089820
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:40 schreef Aure het volgende:
Gelijk heb je hoor. Plus dat Stadswandeling010 al op de vingers is getikt door de gemeente en het nu anders moet aanbieden... Dus als ze achter deze wandeling komen zullen ze dat ook wel weer verbieden.
Was toch puur omdat mensen bij de restaurants in groepen bleven staan om te eten? Dat is dan ook wel echt een beetje dom. Maar volgens mij mogen zulke wandelingen in Rotterdam ook weer gewoon. TastyWalk heeft het nu wel iets anders ingericht, waarbij ze je geen vaste route meer geven.
pi_198089825
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je kunt toch zelf locatie kiezen? Tenminste, dat moest ik vorige week wel. De dichtstbijzijnde was niet beschikbaar, al vol denk ik.
Ik krijg alleen Delft op de een of andere vage manier :{ Maar dat ga ik binnenkort wel uitzoeken. Heb een busje gehuurd voor het verhuisweekend dus ik hoop een van die drie dagen bij IKEA te kunnen buurten. Maakt me niet uit of dat Barendrecht of Delft is :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198089846
Ik vond het ophalen bij IKEA trouwens wel echt netjes opgezet. Superfijn.
pi_198089849
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Was toch puur omdat mensen bij de restaurants in groepen bleven staan om te eten? Dat is dan ook wel echt een beetje dom. Maar volgens mij mogen zulke wandelingen in Rotterdam ook weer gewoon. TastyWalk heeft het nu wel iets anders ingericht, waarbij ze je geen vaste route meer geven.
Stadswandeling is nu stadskoopjes geworden en je krijgt dan een kaart met de dagdeals in jouw gekozen stadsdeel, er zijn geen tijdsloten meer en je moet zelf een route uitstippelen.

Volgens mij vond de gemeente het op de hele route te druk, maar dat neem je nu natuurlijk wel grotendeels weg omdat er geen vaste route meer is.
pi_198089862
Ik heb al 2 x geclickt en gecollect bij de action :+ daar is het ook prima geregeld. Ik ga wel altijd meteen om 8 uur s'ochtends, dan is het sowieso lekker rustig.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 09:06:20 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198089944
Pfftt..

Over 2 dagen begint mijn project..
Zegt mijn n+3 (dus de baas van de baas van mijn baas) ehh.. ik geef geen groen licht.. ik wil eerst zeker weten of het überhaupt wel moet gebeuren..

Wel ja joh!! 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( ;(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198089953
Ik ben überhaupt nog nooit bij een Action binnen geweest. Misschien toch ooit eens kijken, als winkels weer open zijn. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198089967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:06 schreef Barreltje het volgende:
Pfftt..

Over 2 dagen begint mijn project..
Zegt mijn n+3 (dus de baas van de baas van mijn baas) ehh.. ik geef geen groen licht.. ik wil eerst zeker weten of het überhaupt wel moet gebeuren..

Wel ja joh!! 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( ;(
Zo, dat is lekker kort dag voor zoiets! :')
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 09:08:01 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198089970
Moggel :W

In Haarlem kregen de restaurants/organisator ook een waarschuwing mbt Tasty Walk.

Dagje werken en morgen de etappe Breukelen - Woerden. Het vierde deel van in 13 etappes naar BoZ.
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/221/Floris-V-pad-etappe-04
Eerst 'terug omhoog' naar Nieuwer ter Aa en dan afzakken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 09:09:22 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198089990
Dat is lekker op tijd barrel. 8)7
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198090146
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 07:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen van beiden! Günther werd rond vier uur even wakker met behoefte aan een slok melk en een kroel en aangezien het inderdaad renjerotochtend is ben ik uit bed gegaan zodra de knakker weer sliep :)

Nog een vraag aan @:Tele6, ik las in het hardlooptopic dat het hollen je momenteel erg goed vergaat, heb je eigenlijk het idee dat het nog op enige wijze van invloed is op je mentale gesteldheid? Ik merk zelf toch echt wel verschil in ADHD-hevigheid bij wel of niet rennen die dag en dat heeft natuurlijk helemaal geen drol te maken met de issues waar jij mee kampt, maar ik was toch benieuwd. :) :*
:W

Sporten helpt wel. Ik voel me niet lekker als ik de dag niet begonnen ben met sport. Ik sport nu dus ook 5-6 dagen in de week: 3 keer hardlopen en 2-3 keer krachttraining bovenlichaam.
Maar ik weet niet of het per se is dat depressie of angst of dat soort dingen minder worden. Mijn eetpatroon is ook al jaren naar de klote en ik ben er beter in om normaal te eten als ik die dag gesport heb, omdat ik dan het gevoel heb dat het mag. :@
Al helpt de buitenlucht ook wel om me frisser en energieker te voelen, geloof ik. En het is fijn om meteen aan het begin van de dag meerdere dingen van m'n doelijst af te kunnen strepen: ^O^ sporten ^O^ buiten komen ^O^ douchen (want daar is dan ook niet aan te ontkomen). :D
pi_198090154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:06 schreef Barreltje het volgende:
Pfftt..

Over 2 dagen begint mijn project..
Zegt mijn n+3 (dus de baas van de baas van mijn baas) ehh.. ik geef geen groen licht.. ik wil eerst zeker weten of het überhaupt wel moet gebeuren..

Wel ja joh!! 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( ;(
8)7
wat nu? :o
pi_198090170
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:07 schreef minilot het volgende:
Ik ben überhaupt nog nooit bij een Action binnen geweest. Misschien toch ooit eens kijken, als winkels weer open zijn. :+
Nog nooit :D
Ik kom er niet vaak. Hun notitieboekjes en schriften hebben te dun papier voor m'n vulpen en ik heb eigenlijk al te veel knutselspullen. Maar mijn favoriete dikke wintersokken komen daar wel vandaan. O+
  vrijdag 19 februari 2021 @ 09:32:14 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198090237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

8)7
wat nu? :o
Ja geen idee.. _O-

We gaan er nu maar weer een keer over vergaderen....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198090269
Mogge!

Net even iets laten doen wat Mini niet wil lezen :P
En had misschien toch handschoenen aan moeten doen op de fiets.

Nou ja zeg Barrel, daar ben je waarschijnlijk best al een tijd mee bezig geweest met voorbereidingen?

Stadswandeling hier gaat, begreep ik, heel goed. Ze zijn ook vaak al op woensdag uitverkocht. Hoorde dat ze om 16 uur vanmiddag een vimiwa hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_198090276
Mogguh!

Ik deed een fijne uitslaap en ga zo eens een beetje opruimen, nog wat Marktplaatslui achter hun broek zitten, rekeningen betalen (joy!), energiemaatschappij eens bellen, en.... oh ergens tussendoor nog even douchen en aankleden :P .

Klinkt als een heel fijn weekend @Myraela, geniet er van! En groot gelijk hoor, jij bent wel de laatste die de restauranthouders om de hals zou vliegen voor een dikke knuffel en zoen, dus dat risico zal ook wel heel sterk meevallen ^O^ (Niet groter dan bij de supermarkt..)

En bijzondere interpretatie van de maatregelen heeft Hoekstra wel.... ik zou ook best een rondje op het ijs willen schaatsen met m'n vader :{w . (Die durft namelijk niet meer op natuurijs wegens het risico op vallen door scheuren e.d. en hij merkt dat 'ie zelf wat minder stabiel staat. Hartstikke verstandig, maar hij vindt dat wel heel erg jammer want is wel schaatsgek en heeft mij altijd meegesleept op tochten. Toch even een rondje op glad ijs zou 'ie dan dus wel erg leuk vinden.)

IKEA: levering ging hier best prima. Laden kwamen nog wel na via een of andere 'Red je pakketje' dienst, dat was niet helemaal duidelijk maar hey, ze zitten er in. We moeten alleen nog steeds die deurtjes afstellen. Dat is zoiets als plinten :+

Ik moet alleen nog even ergens kledinghangers vandaan halen. (bol ofzo, die hebben er wel veel zag ik.) We hebben nu meer ruimte voor hangspul, alleen een tekort aan kledinghangers. Dus nu liggen er nog steeds kledingstukken op een hoopje :')
pi_198090284
Oh, dat is wel lekker op tijd Barrel :') Succes!
pi_198090301
Goedemorgen :W

Er gaat een hele verzamelaarswereld voor ons open. We kregen zoveel mailtjes over onze etiketten dat we onze site maar aangepast hebben :')
Ik snap alleen niet waarom je bieretiketten verzamelt van bier dat je niet gedronken hebt :D
pi_198090323
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Er gaat een hele verzamelaarswereld voor ons open. We kregen zoveel mailtjes over onze etiketten dat we onze site maar aangepast hebben :')
Ik snap alleen niet waarom je bieretiketten verzamelt van bier dat je niet gedronken hebt :D
:D

Misschien hetzelfde idee als postzegel-verzamelen?
pi_198090325
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Er gaat een hele verzamelaarswereld voor ons open. We kregen zoveel mailtjes over onze etiketten dat we onze site maar aangepast hebben :')
Ik snap alleen niet waarom je bieretiketten verzamelt van bier dat je niet gedronken hebt :D
_O-

Leuk toch? *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 09:41:16 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198090342
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Er gaat een hele verzamelaarswereld voor ons open. We kregen zoveel mailtjes over onze etiketten dat we onze site maar aangepast hebben :')
Ik snap alleen niet waarom je bieretiketten verzamelt van bier dat je niet gedronken hebt :D
Doet mij denken aan de winkelwagenmuntjes. We hadden als campagnemateriaal Winkelwagenmuntjes laten drukken. Kregen we verzoeken of we ze wilden opsturen naar verzamelaars in het land. _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198090348
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Misschien hetzelfde idee als postzegel-verzamelen?
Ja zo zal het ook wel werken :Y

Achja we hebben 500 etiketten te veel dus we kunnen nog wel wat missen :)
pi_198090353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:41 schreef borisz het volgende:

[..]

Doet mij denken aan de winkelwagenmuntjes. We hadden als campagnemateriaal Winkelwagenmuntjes laten drukken. Kregen we verzoeken of we ze wilden opsturen naar verzamelaars in het land. _O-
:D je hebt echt verzamelaars voor alles.....
pi_198090359
1 van de honden van de buurvrouw blaft al bijna 2 uur. :'(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198090387
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:35 schreef Candaasje het volgende:
En bijzondere interpretatie van de maatregelen heeft Hoekstra wel.... ik zou ook best een rondje op het ijs willen schaatsen met m'n vader :{w . (Die durft namelijk niet meer op natuurijs wegens het risico op vallen door scheuren e.d. en hij merkt dat 'ie zelf wat minder stabiel staat. Hartstikke verstandig, maar hij vindt dat wel heel erg jammer want is wel schaatsgek en heeft mij altijd meegesleept op tochten. Toch even een rondje op glad ijs zou 'ie dan dus wel erg leuk vinden.)
Als je dat echt wil dan zijn er genoeg banen gewoon open. Omdat ze een open dak hebben, tellen ze niet als een binnensport.
pi_198090422
Pins, als in speldjes, van attractieparken en attractieparkgerelateerde zaken.. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198090438
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:47 schreef minilot het volgende:
Pins, als in speldjes, van attractieparken en attractiepark-gerelateerde zaken.. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je ze niet voor een mooie prijs verkopen? :D
pi_198090452
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan je ze niet voor een mooie prijs verkopen? :D
Zie edit. Dat zou kunnen, maar da's niet leuk. >:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198090465
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Zie edit. Dat zou kunnen, maar da's niet leuk. >:)
Hahaha nice
pi_198090471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als je dat echt wil dan zijn er genoeg banen gewoon open. Omdat ze een open dak hebben, tellen ze niet als een binnensport.
Verhip, je hebt gelijk. Wist ik niet eens. :o

Maar het voelt wel enorm als de grenzen opzoeken dan. Dat was het schaatsen op natuurijs al, maar dat was zeg maar zo'n once in a lifetime-ding (of althans, het zal waarschijnlijk niet zo vaak meer voorkomen :+ ).

Schaatsen op een kunstijsbaan zou ik dus wel willen, maar je moet wel allemaal door die hallen binnen (in Utrecht althans). En niet dat ik denk dat je daar gelijk enoooorm risico loopt (de hallen zijn groot en tochtig), maar je moet toch ook ergens je schaatsen aan doen en op zo'n 400m baan is het bij drukte ook niet altijd even makkelijk om echt 1,5m afstand te houden. (En niemand draagt natuurlijk een mondmasker)
pi_198090608
Zeg @Myraela - gesteld dat ik een echtgenoot zou hebben die erop staat om zondag de barbecue aan te steken omdat het wel helemaal boven de twaalf graden lijkt te worden: wat waren afgelopen jaar jouw favoriete vegetarische bbqdingen? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198090713
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef minilot het volgende:
Zeg @:Myraela - gesteld dat ik een echtgenoot zou hebben die erop staat om zondag de barbecue aan te steken omdat het wel helemaal boven de twaalf graden lijkt te worden: wat waren afgelopen jaar jouw favoriete vegetarische bbqdingen? :)
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198091162
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet alleen nog even ergens kledinghangers vandaan halen. (bol ofzo, die hebben er wel veel zag ik.) We hebben nu meer ruimte voor hangspul, alleen een tekort aan kledinghangers. Dus nu liggen er nog steeds kledingstukken op een hoopje
Action.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198091210
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef minilot het volgende:
Zeg @:Myraela - gesteld dat ik een echtgenoot zou hebben die erop staat om zondag de barbecue aan te steken omdat het wel helemaal boven de twaalf graden lijkt te worden: wat waren afgelopen jaar jouw favoriete vegetarische bbqdingen? :)
Omdat we zeer binnenkort een nieuwe portie lamsvlees verwachten, gaan wij het komende weekend, dat als bekend, zomers worden gaat, onze uit de mond gespaarde plakjes lamsbout grillen op de barbeque.
Beetje olie, groene kruiden en zout erop, bbq flink heet, 4 minuten aan elke zijde grillen, daarna even in zilverpapier laten rusten en dan opeten als de fijnste biefstuk die er is.

Niet heel vegetarisch natuurlijk. Maar anders moet ik mijn schapen laten rotten in de wei en dat is onsmakelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198091240
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Action.
Oh goede! Die zit hier ook in het stadje, dat is wel makkelijk.

Ik mag dan best wat te mopperen hebben gehad op het BE studiesysteem (qua opzet/planning, niet zozeer qua inhoud), maar qua collegegeld zijn ze wel heel tof; je betaalt voor de vakken die je opneemt. Ik kreeg dus net bijna 400 euro terug.

Kan het wel gelijk weer doorsluizen naar facturen die ik nog moest betalen, maar vooruit. :P
pi_198091375
Dichtstbijzijnde Ikea die onze spullen heeft is Delft. Barendrecht staat niet eens in de lijst van winkels die de spullen niet hebben :?
Spoilers!
pi_198091387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dichtstbijzijnde Ikea die onze spullen heeft is Delft. Barendrecht staat niet eens in de lijst van winkels die de spullen niet hebben :?
Misschien doet barendrecht helemaal niet aan afhalen?
Toch een klein ikeaatje uiteindelijk
pi_198091402
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef minilot het volgende:
Zeg @:Myraela - gesteld dat ik een echtgenoot zou hebben die erop staat om zondag de barbecue aan te steken omdat het wel helemaal boven de twaalf graden lijkt te worden: wat waren afgelopen jaar jouw favoriete vegetarische bbqdingen? :)
Ik heb echt 0 aandacht gestopt in vega barbecue. Ik ben altijd de enige die geen vlees eet, dus ik haal voor mezelf gewoon een juicy steak van de Lidl en vaak ook iets van een braadworst ofzo. Beide zijn uit een pan eigenlijk lekkerder dan van de barbecue.
pi_198091428
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien doet barendrecht helemaal niet aan afhalen?
Toch een klein ikeaatje uiteindelijk
Ik zie het inderdaad nu ook.
Spoilers!
pi_198091625
Ik lees goede weekend plannen ^O^

Etiketten en pins gekte :D

IKEA gedoe :D

Mijn slaap is nog steeds wat stuk (zo rond mini tijd wakker worden en niet meer kunnen slapen) en jeuj nog wat verhoging. En nu begint de geprikte arm wat meer te mopperen :') Dat was het enige van het lijstje die ik nog niet echt had afgetikt.

Dus mijn weekend: ziekmelden en binnen blijven. Al durf ik best een rondje te gaan wandelen als ik koortsvrij ben en afstand houd.

@Kaatje1 deed jij hetzelfde als ik deze week deed? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198091699
Ik heb geen weekend plannen -O-

Ik ga straks wandelen met een vriendin *O* Dat dan weer wel. Max half uur of zo. En het zonnetje schijnt hier (nog) O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198091708
Duurt lang, joh, Cat. Je gaat er bijna aan twijfelen of het wel allemaal door de vaccinatie komt. Ik ben bekend met bijwerkingen van de griepprik, maar die duren nooit langer dan een dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198091774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Duurt lang, joh, Cat. Je gaat er bijna aan twijfelen of het wel allemaal door de vaccinatie komt. Ik ben bekend met bijwerkingen van de griepprik, maar die duren nooit langer dan een dag.
Toen ik mijn manager net belde zei ze dat ze dit van meer mensen hoort. Niet alleen AZ maar ook Pfizer.

@Tele6 hoe is het met proefkonijn A?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198091897
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Toen ik mijn manager net belde zei ze dat ze dit van meer mensen hoort. Niet alleen AZ maar ook Pfizer.

@:Tele6 hoe is het met proefkonijn A?
Heftig, beterschap :*
pi_198091949
En omdat ik nu dus niet kan gaan kijken of mijn chocolatier al paaseitjes heeft heb ik het perfecte excuus om bij Jamin te bestellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198091997
Matig hoor, hopelijk voel je je snel weer helemaal fit Cat!

Oh en 'Bobo's bonbons *kuch* Cat!
(Vraag maar aan Isa! ;) )


Ik voelde me gisteren al een stuk beter, pas tegen de avond weer iets meer 'meuh', maar vandaag lijkt het nog wat beter te gaan. *O*
pi_198092022
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:27 schreef Candaasje het volgende:
Matig hoor, hopelijk voel je je snel weer helemaal fit Cat!

Oh en 'Bobo's bonbons *kuch* Cat!
(Vraag maar aan Isa! ;) )


Ik voelde me gisteren al een stuk beter, pas tegen de avond weer iets meer 'meuh', maar vandaag lijkt het nog wat beter te gaan. *O*
Bobo! Ik ken ze O+ :9 (best erg, eigenlijk _O- )

Fijn dat weer beter gaat met je *O* Wat doen we onszelf aan he :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198092058
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
En omdat ik nu dus niet kan gaan kijken of mijn chocolatier al paaseitjes heeft heb ik het perfecte excuus om bij Jamin te bestellen.
Eens.
pi_198092063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef minilot het volgende:
Zeg @:Myraela - gesteld dat ik een echtgenoot zou hebben die erop staat om zondag de barbecue aan te steken omdat het wel helemaal boven de twaalf graden lijkt te worden: wat waren afgelopen jaar jouw favoriete vegetarische bbqdingen? :)
Aubergines met miso moet je zeker hebben!
pi_198092065
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bobo! Ik ken ze O+ :9 (best erg, eigenlijk _O- )

Fijn dat weer beter gaat met je *O* Wat doen we onszelf aan he :')
Dat is niet erg, dat is toch heerlijk! O+
pi_198092079
Poeh @Cat-astrophe, daar had je toch ook geen rekening mee gehouden. Dus iedereen die een prik afspraak heeft maar even rekening houden met dit.
Denk het wel, bloedprikken en urine afleveren. Laatste natuurlijk weer vergeten, want hulp had het bakje verstopt en met mijn slaaphoofd dacht ik er niet aan. Thuisgekomen kon ik opeens toch weer dus hup weer terug. En eerste ging goed, tenminste dat vond ik, de afneemster niet (en zij vertelde wat ik al wist, ik zou geweigerd worden bij sanquin _O- )

Geen spannende weekendplannen. In ieder een wasdraaien en die buiten laten drogen (en de volgende dag met m'n neus in de handdoeken :P ) En wandelen, neem dan een boek mee en ga in het park in het zonnetje zitten lezen. Het balkon krijgt nu nog te laat zon om aangenaam te zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198092155
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh @:Cat-astrophe, daar had je toch ook geen rekening mee gehouden. Dus iedereen die een prik afspraak heeft maar even rekening houden met dit.
Denk het wel, bloedprikken en urine afleveren. Laatste natuurlijk weer vergeten, want hulp had het bakje verstopt en met mijn slaaphoofd dacht ik er niet aan. Thuisgekomen kon ik opeens toch weer dus hup weer terug. En eerste ging goed, tenminste dat vond ik, de afneemster niet (en zij vertelde wat ik al wist, ik zou geweigerd worden bij sanquin _O- )

Geen spannende weekendplannen. In ieder een wasdraaien en die buiten laten drogen (en de volgende dag met m'n neus in de handdoeken :P ) En wandelen, neem dan een boek mee en ga in het park in het zonnetje zitten lezen. Het balkon krijgt nu nog te laat zon om aangenaam te zijn.
Ah, prikken dus. Ik dacht dat je een vaccinatie plekje had bemachtigd.
En dat slaap hoofd herken ik. Ik zet altijd het bakje de avond ervoor bovenop de wc-bril. Dan moet ik wel heel slaperig zijn, wil dat misgaan.

Oh ja, rolluiken meneer maar eens bellen. Ik kan al sinds kerst mijn tuin niet in ivm vastlopend rolluik. Maar toegang tot tuin zonder door een raam te hoeven klimmen wordt nu wel weer handig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198092206
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eens.
Jamin is super blij dat ik betaald heb /Tikkie
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198092268
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ah, prikken dus. Ik dacht dat je een vaccinatie plekje had bemachtigd.
En dat slaap hoofd herken ik. Ik zet altijd het bakje de avond ervoor bovenop de wc-bril. Dan moet ik wel heel slaperig zijn, wil dat misgaan.

Oh ja, rolluiken meneer maar eens bellen. Ik kan al sinds kerst mijn tuin niet in ivm vastlopend rolluik. Maar toegang tot tuin zonder door een raam te hoeven klimmen wordt nu wel weer handig.
Ik heb volgende week een afspraak bij de praktijk (jaarlijkse controle). Maar dan zullen ze vast nog geen vaccin in huis hebben (was met de griepprik wel, hadden ze 's morgens binnen gekregen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198092346
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb volgende week een afspraak bij de praktijk (jaarlijkse controle). Maar dan zullen ze vast nog geen vaccin in huis hebben (was met de griepprik wel, hadden ze 's morgens binnen gekregen)
Nee, denk het ook niet. En sowieso zul jij vast tot de groep horen die op een centrale locatie wordt verwacht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198092361
Kroketten besteld *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198092425
Er komt straks een pakje...zegt dhl.
Alleen weet ik niet (meer) wat erin zit 8)7

Wat Lucky van de week vertelde, herkende ik:van 10 dromen en plaatjes tegelijk en door elkaar.
Wij kwamen tot de conclusie dat wij onderprikkeld zijn en daardoor (nare) plaatjes en herinneringen komen boven drijven. -O-
Hopelijk helpt het zonnig weekeinde en dan eens wat takken en bomenzooi gaan opruimen in de tuin vóor. Actie i.p.v. het suffe binnenzijn.
pi_198092451
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Kroketten besteld *O*
*O*

Lijstje graag!

Ik ga dadelijk kroketten eten en Jamin bezorgt vanavond al _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198092477
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:51 schreef AnneX het volgende:
Er komt straks een pakje...zegt dhl.
Alleen weet ik niet (meer) wat erin zit 8)7
Leuk toch, een verrassing O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198092497
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*O*

Lijstje graag!

Ik ga dadelijk kroketten eten en Jamin bezorgt vanavond al _O_
Van alles 2 wegens vooral ALLES WILLEN PROEVEN. Mocht van de beste man O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198092501
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
En omdat ik nu dus niet kan gaan kijken of mijn chocolatier al paaseitjes heeft heb ik het perfecte excuus om bij Jamin te bestellen.
Welke smaken van de Jamin kun je aanraden? :9
pi_198092521
Ah man die kroketten. Ik moet echt eens m'n diepvries leeg gaan eten :')
pi_198092553
Ik lig overigens lekker op schema! *O*

Huis is al schoon, moet alleen nog dweilen. Wietpotten gewassen, tomaten geplant, tomaten gezaaid, krokettendingen gedaan, was gedraaid.

Tijd voor Dex&Dora terwijl daar de droger draait (ik word he-le-maal gestoord van ALLE HAREN :') ) dan even O+ gamen O+ en dan rondje lekkere boodschappen + fysio. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198092563
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, denk het ook niet. En sowieso zul jij vast tot de groep horen die op een centrale locatie wordt verwacht.
Nee, obese dus waarschijnlijk via de huisarts
We have far more in common than that which devides us..
pi_198092593
Ik ben niet obees genoeg voor voorrang en ik weet niet of dat *O* of ;( is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198092606
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Toen ik mijn manager net belde zei ze dat ze dit van meer mensen hoort. Niet alleen AZ maar ook Pfizer.

@:Tele6 hoe is het met proefkonijn A?
Stukken beter. Hij was gisteravond al weer redelijk gewoon op de been, vandaag normaal thuiswerkdagje. :)
Balen dat jij nog wel koorts etc. hebt :*
pi_198092665
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh @:Cat-astrophe, daar had je toch ook geen rekening mee gehouden. Dus iedereen die een prik afspraak heeft maar even rekening houden met dit.
Denk het wel, bloedprikken en urine afleveren. Laatste natuurlijk weer vergeten, want hulp had het bakje verstopt en met mijn slaaphoofd dacht ik er niet aan. Thuisgekomen kon ik opeens toch weer dus hup weer terug. En eerste ging goed, tenminste dat vond ik, de afneemster niet (en zij vertelde wat ik al wist, ik zou geweigerd worden bij sanquin _O- )
Wat bedoel je? Omdat je te moeilijk te prikken bent? :)
quote:
Geen spannende weekendplannen. In ieder een wasdraaien en die buiten laten drogen (en de volgende dag met m'n neus in de handdoeken :P ) En wandelen, neem dan een boek mee en ga in het park in het zonnetje zitten lezen. Het balkon krijgt nu nog te laat zon om aangenaam te zijn.
Oh, fijn, buiten gedroogde was O+
pi_198092692
Ik droom ook de raarste dingen. Gisteren droomde ik trouwens dat @Kaatje1 een nieuw fornuis had gekregen dat via zo'n slang als de uitlaatslang van je droger aan haar oude fornuis vast moest, en ik was nogal verontrust erover want dat leek me niet echt hittebestendig als je daarmee je ovens verbindt. _O-
pi_198092700
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben niet obees genoeg voor voorrang en ik weet niet of dat *O* of ;( is.
Ik zou zeggen *G* :Y

Hoe is 't met het sporten nu, kun je weer naar je trainer nu de sneeuw weg is? :)
pi_198092704
Oh en wat zijn wietpotten @Lonaa ? :@
pi_198092713
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben niet obees genoeg voor voorrang en ik weet niet of dat *O* of ;( is.
Ik ook niet :P Net niet zeg maar :') Ik mis 0.7 :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198092808
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:31 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Aubergines met miso moet je zeker hebben!
Of aubergines met labneh en prei met miso :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198092929
Uitgenodigd voor gesprek *O*

(3 maart pas wegens vakantie, maar hey prima, kan ik er weer even goed induiken).

Nog wel wat werk aan de winkel qua nascholing/bijscholing, maar dat geeft niet, want HEEL GRAAG. Mevrouw aan de telefoon begreep wel dat ik op zoek was naar de verdieping.
(functie anesthesie/chirurgie. En mijn DA gisteren vertelde gisteren dat paraveterinairen bij de ziekenhuizen van dit concern echt heel veel verantwoordelijkheid krijgen. )
pi_198093029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat bedoel je? Omdat je te moeilijk te prikken bent?
niet voor Mini
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198093039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:05 schreef Tele6 het volgende:
Ik droom ook de raarste dingen. Gisteren droomde ik trouwens dat @:Kaatje1 een nieuw fornuis had gekregen dat via zo'n slang als de uitlaatslang van je droger aan haar oude fornuis vast moest, en ik was nogal verontrust erover want dat leek me niet echt hittebestendig als je daarmee je ovens verbindt. _O-
whaha. Ik droomde vannacht dat ik naast mijn moeder in de auto zat en zij iedere keer voorbij de stoplichten stopte en dus midden op de weg stond. Ik was heel boos
We have far more in common than that which devides us..
pi_198093082
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Van alles 2 wegens vooral ALLES WILLEN PROEVEN. Mocht van de beste man O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukleuk! Goede lijst ook, behalve die k##s kroket dan :P
Ik ga dadelijk voor het eerst de paling eten. Op een broodje.
En dan nog een asperge met truffelmayo erbij :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198093109
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Welke smaken van de Jamin kun je aanraden? :9
Vanavond (snelle service!) heb ik alle smaken in huis en zal me voor jou opofferen door me er gestadig doorheen te werken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198093196
Hoezee! Er is net een elektricien geweest om een klusje te klaren dat we al 14 maanden moesten uitvoeren. Dit gaat ons veel geld besparen.
Er is een meter in de groepenkast geplaatst die het verbruik van 1 bepaalde groep meet. Daarmee kunnen we meten wat de auto verbruikt. Het doel daarvan is om die kosten nu zakelijk te kunnen boeken en dat scheelt ons privé een beste berg geld.
Spoilers!
pi_198093219
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben niet obees genoeg voor voorrang en ik weet niet of dat *O* of ;( is.
Exact wat J. vanmorgen zei! :Y Een jaar geleden had -ie voorrang gehad, nu bij lange na niet meer.

Ik stem voor *O* ipv ;( , ;)

@Candaasje Tof dat je alweer een nieuwe goeie optie hebt gevonden! Succes! *;
Let me see you stripped down to the bone
pi_198093241
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Candaasje het volgende:
Uitgenodigd voor gesprek *O*

(3 maart pas wegens vakantie, maar hey prima, kan ik er weer even goed induiken).

Nog wel wat werk aan de winkel qua nascholing/bijscholing, maar dat geeft niet, want HEEL GRAAG. Mevrouw aan de telefoon begreep wel dat ik op zoek was naar de verdieping.
(functie anesthesie/chirurgie. En mijn DA gisteren vertelde gisteren dat paraveterinairen bij de ziekenhuizen van dit concern echt heel veel verantwoordelijkheid krijgen. )
Wat gaaf _O_
Spoilers!
pi_198093275
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Candaasje het volgende:
Uitgenodigd voor gesprek *O*

(3 maart pas wegens vakantie, maar hey prima, kan ik er weer even goed induiken).

Nog wel wat werk aan de winkel qua nascholing/bijscholing, maar dat geeft niet, want HEEL GRAAG. Mevrouw aan de telefoon begreep wel dat ik op zoek was naar de verdieping.
(functie anesthesie/chirurgie. En mijn DA gisteren vertelde gisteren dat paraveterinairen bij de ziekenhuizen van dit concern echt heel veel verantwoordelijkheid krijgen. )
Geweldig! In de buurt ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198093291
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vanavond (snelle service!) heb ik alle smaken in huis en zal me voor jou opofferen door me er gestadig doorheen te werken.
Bedankt voor deze opoffering _O_ wat zouden we zonder jou moeten O+ Nobele daad!
pi_198093313
Wat goed Candaas, veel succes alvast!
  vrijdag 19 februari 2021 @ 12:48:57 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198093378
Project minstens 2 weken uitgesteld .
Nog wat werk aan de winkel aan mijn kant..
Als het meer dan 2 weken wordt neem ik een week vrij :6 nu al zin in dus het zal wel niet
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 19 februari 2021 @ 12:49:41 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198093387
En een *O* voor candaas . Merk je dat men wel waarde hecht aan het feit dat je de afgelopen jaren in België geweest bent?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198093441
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben niet obees genoeg voor voorrang en ik weet niet of dat *O* of ;( is.
* DancingPhoebe schuift siggies naar Loon
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198093490
Ik heb astma *O* Schijnt. Dus ook voorrang. En ik las gisteren dat er een vaccinatielocatie in mijn woonplaats komt per april. Dus hopelijk dan pas aan de beurt :7

Ik heb overigens niets met kroketten. Ja, soms wel lekker. Heb liever een goede bitterbal. Maar geen frituur en geen air fryer, dus laat maar :+ Daarbij lijken me al die vullingen helemaal niks :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198093525
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Candaasje het volgende:
Uitgenodigd voor gesprek *O*

(3 maart pas wegens vakantie, maar hey prima, kan ik er weer even goed induiken).

Nog wel wat werk aan de winkel qua nascholing/bijscholing, maar dat geeft niet, want HEEL GRAAG. Mevrouw aan de telefoon begreep wel dat ik op zoek was naar de verdieping.
(functie anesthesie/chirurgie. En mijn DA gisteren vertelde gisteren dat paraveterinairen bij de ziekenhuizen van dit concern echt heel veel verantwoordelijkheid krijgen. )
Gefeliciteerd! *O*

Wij hebben dezelfde dierenarts toch? En is het een zkh in het plekje hiernaast?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_198093537
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Candaasje het volgende:
Uitgenodigd voor gesprek *O*

(3 maart pas wegens vakantie, maar hey prima, kan ik er weer even goed induiken).

Nog wel wat werk aan de winkel qua nascholing/bijscholing, maar dat geeft niet, want HEEL GRAAG. Mevrouw aan de telefoon begreep wel dat ik op zoek was naar de verdieping.
(functie anesthesie/chirurgie. En mijn DA gisteren vertelde gisteren dat paraveterinairen bij de ziekenhuizen van dit concern echt heel veel verantwoordelijkheid krijgen. )
Klinkt goed _O_ Veel verantwoordelijkheid klinkt echt super.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198093564
Ik heb een suikerthermometer in mijn thee staan :') Ik ben benieuwd hoe heet ik hem doorgaans drink, want als je thee meestal boven de 60 graden drinkt dan vergroot je de kans op slokdarmkanker. En aangezien dat 1 van de 3 dodelijkste vormen van kanker is, liever niet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198093569
Thee is nu 65 graden en nope, dat is me nog te heet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:06:17 #139
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198093624
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een suikerthermometer in mijn thee staan :') Ik ben benieuwd hoe heet ik hem doorgaans drink, want als je thee meestal boven de 60 graden drinkt dan vergroot je de kans op slokdarmkanker. En aangezien dat 1 van de 3 dodelijkste vormen van kanker is, liever niet :+
Oh dan hoef ik me geen zorgen te maken gok ik. Ik drink altijd lauwe thee volgens mij _O-
pi_198093639
Nou, de 60 graden thee is heel warm, maar in mijn gevoel niet meer heet en zo zou ik hem rustig drinken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198093718
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:43 schreef Aure het volgende:

[..]

Bedankt voor deze opoffering _O_ wat zouden we zonder jou moeten O+ Nobele daad!
Dank je, ik word er verlegen van :@ En doe het heus niet voor de loftuitingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik voor @Lonaa aan het proeven. De paling* is goedgekeurd! Zalm vond ik te sterk smaken en daar was ik hier ook een beetje bang voor, maar de paling is precies goed.

*kroket dus. Paling paasei zou een beetje raar zijn :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198093740
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een suikerthermometer in mijn thee staan :') Ik ben benieuwd hoe heet ik hem doorgaans drink, want als je thee meestal boven de 60 graden drinkt dan vergroot je de kans op slokdarmkanker. En aangezien dat 1 van de 3 dodelijkste vormen van kanker is, liever niet :+
Ik wist dat niet en goed experiment ^O^
Denk dat ik er vrijwel altijd ook onder duik, door thee te vergeten. En dan loont het wel om goede merken t e hebben, die drinken lauw of koud ook nog prima weg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198093741
Paling paasei. Zou....niet kopen.

Ik heb snert van een plaatselijk eethuisje. Maar het smaakt vooral en alleen naar peper. Jasses.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 13:18:37 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198093800
Turksche Pizza met Doner en Kaas :9
Heerlijk :)
Ik drink thee van heet tot lauw. Mijn oom drinkt op standje loden pijp... nou dat trek ik niet :+.

Klinkt goed Candaas :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198093822
Ik doe altijd meteen koud water bij m'n thee. Ik zit wel save, denk ik. :')
pi_198093963
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd meteen koud water bij m'n thee. Ik zit wel save, denk ik. :')
Ja, die mensen ken ik ook :Y

Ik drink mijn thee denk ik het vaakst op 42 graden. Dat is nog warm en drinkt lekker door.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094024
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou, de 60 graden thee is heel warm, maar in mijn gevoel niet meer heet en zo zou ik hem rustig drinken.
Maar tenzij je dus loeihete thee drinkt... kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat hij koud genoeg is? :)
pi_198094049
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:30 schreef Uhmmpie het volgende:

Maar tenzij je dus loeihete thee drinkt... kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat hij koud genoeg is? :)
Ik vond 60 graden niet loei heet! Het is heel warm. Eerste slokje wat ik probeerde op 65 graden was echt nog veel te heet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:32:31 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198094064
Ik heb niets gehoord van mijn huisarts, dus zal wel geen voorrang hebben.
En als ziekenhuismedewerker heb je ook al geen voorrang meer als je niet direct in patienten wroet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198094096
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Exact wat J. vanmorgen zei! :Y Een jaar geleden had -ie voorrang gehad, nu bij lange na niet meer.

Ik stem voor *O* ipv ;( , ;)

@:Candaasje Tof dat je alweer een nieuwe goeie optie hebt gevonden! Succes! *;
Merci! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat gaaf _O_
Ik ben hyperrrrrrr! ( weer eens. Ik weet het, ik ben dat wel vaker :+ )

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geweldig! In de buurt ?
Mwoah, 45 minuten reistijd, dus kan dichterbij. Waalwijk, drie koprollen verwijderd van de Efteling.
Maar gezien vriend ooit wel de overstap wil maken naar Veldhoven, heul geen verkeerde locatie. Ook qua huizenjacht!

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef Aure het volgende:
Wat goed Candaas, veel succes alvast!
Grazie!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:49 schreef Barreltje het volgende:
En een *O* voor candaas . Merk je dat men wel waarde hecht aan het feit dat je de afgelopen jaren in België geweest bent?
In dit geval denk ik dat het wel eens in mijn voordeel kan werken. Omdat de mevrouw aan de telefoon ook sprak van 'zou dat je tegenhouden, dat je in onze kliniek minder op aanwijzing van de dierenarts zou moeten werken bij ook zeer complexe operaties?'.

Het lijkt wel een plek te zijn waar ze op zoek zijn naar iemand die graag/veel meedenkt in plaats van enkel uitvoert wat een ander zegt. Dat is niet op elke praktijk/in elk functie even handig heb ik gemerkt. En nu kon ik dus aangeven dat ik heel graag meer de diepte in duik, dat was ook de reden dat ik ooit met de studie gestart ben natuurlijk :Y . (Vacature stond ook al een tijdje, gesprekken zouden eigenlijk ingepland worden na 10 januari stond er bij.)

Jij vast een fijne week vakantie ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

Wij hebben dezelfde dierenarts toch? En is het een zkh in het plekje hiernaast?
Ja, Mariëtte (Cato) toch? O+

Nee, niet hiernaast, maar wel zelfde concern. Het is ook een Evidensia Dierenziekenhuis.
https://www.edz-hartvanbrabant.nl/nl-nl

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt goed _O_ Veel verantwoordelijkheid klinkt echt super.
Ja echt wel hè. ook wel spannend hoor, ik moet denk ik nog heel wat bijleren, maar ook wel weer heel tof! *O*
Nouja, eerst dat gesprek dus maar. Maar ik heb er zin in!
pi_198094109
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb niets gehoord van mijn huisarts, dus zal wel geen voorrang hebben.
En als ziekenhuismedewerker heb je ook al geen voorrang meer als je niet direct in patienten wroet.
Als je BMI boven de gestelde norm is zou je contact op kunnen nemen om te informeren. Kan me ook zo voorstellen dat niet elke huisarts op de hoogtde is van het gewicht van de patiënten. Had jij niet ook astma?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094131
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:34 schreef Candaasje het volgende:

Nee, niet hiernaast, maar wel zelfde concern. Het is ook een Evidensia Dierenziekenhuis.
https://www.edz-hartvanbrabant.nl/nl-nl

Gut, wat een leuke plek om te werken lijkt me dat :o Ik hoop dat je het wordt _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094138
:W Gister en vandaag vrijgekomen, zo fijn zo'n lang weekend. De kinderen hadden deze week vakantie. Gister zijn we naar het strand gereden, wat was het fijn om er even uit te zijn....

Actiefoto:

Nu zijn de boodschappen gedaan, hebben we middagpauze en zo eens kijken wat we met de dag gaan doen. En dan zijn er nog 2 dagen weekend met mooi weer *O* *O* *O*
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:37:29 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198094144
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je BMI boven de gestelde norm is zou je contact op kunnen nemen om te informeren. Kan me ook zo voorstellen dat niet elke huisarts op de hoogtde is van het gewicht van de patiënten. Had jij niet ook astma?
Ik hoop het niet. Genetisch gezien zou 't haast wel moeten :P

Ik ken mijn huisarts goed genoeg persoonlijk (buiten de praktijk om) dat hij mijn BMI niet hoeft te berekenen zegmaar, alleen ik vraag me uberhaupt af of het zo geregel is / gaat worden dat huisartsen proactief communiceren.

Sowieso moet dat dan via een webomgeving waar ik niets meer mee heb sinds het de laatste 3x weken duurde voor er response kwam :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198094149
Verder gelezen:
Wow, dat klinkt perfect voor jou, Candaasje! Spannend!
pi_198094168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
:W Gister en vandaag vrijgekomen, zo fijn zo'n lang weekend. De kinderen hadden deze week vakantie. Gister zijn we naar het strand gereden, wat was het fijn om er even uit te zijn....

Actiefoto: [ afbeelding ]

Nu zijn de boodschappen gedaan, hebben we middagpauze en zo eens kijken wat we met de dag gaan doen. En dan zijn er nog 2 dagen weekend met mooi weer *O* *O* *O*
Toffe foto *O* Lekker vies geworden, denk ik O+ Hier dit weekend ook mooi weer en woensdag 18 graden voorspeld :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094169
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
:W Gister en vandaag vrijgekomen, zo fijn zo'n lang weekend. De kinderen hadden deze week vakantie. Gister zijn we naar het strand gereden, wat was het fijn om er even uit te zijn....

Actiefoto: [ afbeelding ]

Nu zijn de boodschappen gedaan, hebben we middagpauze en zo eens kijken wat we met de dag gaan doen. En dan zijn er nog 2 dagen weekend met mooi weer *O* *O* *O*
:D

En thnx! ik hou jullie op de hoogte. Ik ga mijn fysiologieboeken maar weer eens uit de kast pakken, kan vast geen kwaad! :D
pi_198094194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen *G* :Y

Hoe is 't met het sporten nu, kun je weer naar je trainer nu de sneeuw weg is? :)
Ik ga weer braaf 2x per week. :7
Alleen kracht, word langzaam sterker, techniek verbeterd dus dat is allemaal mooi.
Ik mis wél enorm mijn mensen, geluid van kletterend ijzer en "samen in de kutzooi " ;(

De wietpotten zijn kweekpotten van 18 liter die ik via mp gekocht heb en ovviously voor een wietkwekerij gebruikt zijn. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198094215
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ga weer braaf 2x per week. :7
Alleen kracht, word langzaam sterker, techniek verbeterd dus dat is allemaal mooi.
Ik mis wél enorm mijn mensen, geluid van kletterend ijzer en "samen in de kutzooi " ;(

De wietpotten zijn kweekpotten van 18 liter die ik via mp gekocht heb en ovviously voor een wietkwekerij gebruikt zijn. :')
Ik heb zojuist mijn Les Mills on Demand maar eens stopgezet, want inderdaad, dat 'samen in de kutzooi' is echt 100x fijner dan het alleen te moeten doen.
pi_198094288
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:41 schreef Candaasje het volgende:

Ik heb zojuist mijn Les Mills on Demand maar eens stopgezet, want inderdaad, dat 'samen in de kutzooi' is echt 100x fijner dan het alleen te moeten doen.
Oh, dat wilde ik straks gaan proberen als alternatief voor de sportschool :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:47:00 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198094303
Morgen gaat Amazon wederom proberen, om mijn skistokken te leveren! _O_
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:47:44 #162
63722 z80
I fink you freaky
pi_198094320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb niets gehoord van mijn huisarts, dus zal wel geen voorrang hebben.
En als ziekenhuismedewerker heb je ook al geen voorrang meer als je niet direct in patienten wroet.
En terecht. Anders zou dit ook voor veel meer mensen moeten gaan gelden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198094323
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Als je BMI boven de gestelde norm is zou je contact op kunnen nemen om te informeren. Kan me ook zo voorstellen dat niet elke huisarts op de hoogtde is van het gewicht van de patiënten. Had jij niet ook astma?
Je BMI moet toch boven de 40 zijn? Dat is wel echt hoog. Ik zie best wat berichten van mensen die denken dat iedereen met overgewicht nu prioriteit krijgt, maar hoger dan 40 zijn volgens mij wel echt uitzonderingen.
pi_198094329
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat wilde ik straks gaan proberen als alternatief voor de sportschool :')
Ik heb hem net weer verlengd, dus dan ben je toch niet alleen ;).
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:51:15 #165
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198094375
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:47 schreef z80 het volgende:

[..]

En terecht. Anders zou dit ook voor veel meer mensen moeten gaan gelden.
Het heeft nogal grote gevolgen; bijvoorbeeld medewerkers medische techniek kunnen nu op de covid afdeling alleen onderhoudswerk doen als de patienten worden verplaatst naar andere ruimtes, en vervolgens de ruimtes worden schoongemaakt, ontsmet en gelucht.
Zo zijn er nog een veelvoud aan functies en rollen die nu hun werk niet normaal kunnen doen voor optimale zorg; daarom was in de oorsprong ook naar ons gecommuniceerd: "Alles en iedereen die in het gebouw taken heeft, inclusief piket-staf".

Dat is nu afgepeld naar minder en minder, maar heeft in de praktijk al sluitings-effecten.
Ruimtes die 48 uur niet te gebruiken zijn.

(En hier zijn een boel "Ja-maar's" op te verzinnen, maar dit is wat de OR is voorgelegd: geen prik, geen in PBM geroutineerde medewerkers, dan geen onderhoud daar.)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198094398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb niets gehoord van mijn huisarts, dus zal wel geen voorrang hebben.
En als ziekenhuismedewerker heb je ook al geen voorrang meer als je niet direct in patienten wroet.
Jouw huisarts kan waarschijnlijk nog niet bestellen, nu zijn Zeeland en Limburg aan de beurt en ze werken naar boven, afhankelijk ook van het aantal beschikbare vaccins.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198094474
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:47 schreef Myraela het volgende:

Je BMI moet toch boven de 40 zijn? Dat is wel echt hoog. Ik zie best wat berichten van mensen die denken dat iedereen met overgewicht nu prioriteit krijgt, maar hoger dan 40 zijn volgens mij wel echt uitzonderingen.
Ik dacht 35, my bad. Want 25+ is overgewicht, 30+ obesitas, 35+ morbide obesitas. Maar ze hebben een nog hogere categorie gekozen dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:58:30 #168
63722 z80
I fink you freaky
pi_198094491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het heeft nogal grote gevolgen; bijvoorbeeld medewerkers medische techniek kunnen nu op de covid afdeling alleen onderhoudswerk doen als de patienten worden verplaatst naar andere ruimtes, en vervolgens de ruimtes worden schoongemaakt, ontsmet en gelucht.
Zo zijn er nog een veelvoud aan functies en rollen die nu hun werk niet normaal kunnen doen voor optimale zorg; daarom was in de oorsprong ook naar ons gecommuniceerd: "Alles en iedereen die in het gebouw taken heeft, inclusief piket-staf".

Dat is nu afgepeld naar minder en minder, maar heeft in de praktijk al sluitings-effecten.
Ruimtes die 48 uur niet te gebruiken zijn.

(En hier zijn een boel "Ja-maar's" op te verzinnen, maar dit is wat de OR is voorgelegd: geen prik, geen in PBM geroutineerde medewerkers, dan geen onderhoud daar.)
Ja en? De opsporing kan ook niet normaal werken. Het gevangenis wezen moet kunstgrepen uithalen. De *** komt in contact met zeer veel mensen en moet zich in bochten wringen om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198094496
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:48 schreef Tuindier het volgende:

Ik heb hem net weer verlengd, dus dan ben je toch niet alleen ;).
Was namelijk nog van plan om hier te vragen of ze ook een referral systeem kennen waarbij je een vriend lid kan maken en er zelf bijv een gratis maand voor terug krijgt :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond 60 graden niet loei heet! Het is heel warm. Eerste slokje wat ik probeerde op 65 graden was echt nog veel te heet.
en bedankt.. nu ben ik nieuwsgierig..
En dus even hetzelfde experiment aan het uitvoeren.

Ben alleen aan het werk dus moet wel even opletten dat ik niet te lang wacht met drinken :)
pi_198094512
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat wilde ik straks gaan proberen als alternatief voor de sportschool :')
Het helpt misschien ook wel als je fatsoenlijk materiaal hebt. Ik ben elke keer gerust 5 minuten bezig met die schijven verwisselen en het kost me nog m'n vingers ook :') Dat motiveert ook niet echt.
pi_198094517
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:58 schreef Uhmmpie het volgende:

en bedankt.. nu ben ik nieuwsgierig..
En dus even hetzelfde experiment aan het uitvoeren.

Ben alleen aan het werk dus moet wel even opletten dat ik niet te lang wacht met drinken :)
Als je dat normaal ook doet, veel te lang wachten, dan zou ik me geen zorgen maken O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094533
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:59 schreef Candaasje het volgende:

Het helpt misschien ook wel als je fatsoenlijk materiaal hebt. Ik ben elke keer gerust 5 minuten bezig met die schijven verwisselen en het kost me nog m'n vingers ook :') Dat motiveert ook niet echt.
In de sportschool deed ik die lesjes ook met een videoscherm en dan had ik minstens 3 barbells met verschillende gewichten klaar liggen :X Thuis heb ik er uiteraard maar 1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 14:02:13 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198094555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Ja en? De opsporing kan ook niet normaal werken. Het gevangenis wezen moet kunstgrepen uithalen. De *** komt in contact met zeer veel mensen en moet zich in bochten wringen om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren.
In dit geval is het gevolg minder covid bedden --> langere lockdowns.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198094560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In de sportschool deed ik die lesjes ook met een videoscherm en dan had ik minstens 3 barbells met verschillende gewichten klaar liggen :X Thuis heb ik er uiteraard maar 1.
:D

Op de sportschool had ik maar 1 barbell, maar wel ook genoeg losse schijven extra (hoef je ze er niet af te halen als je even een oefening zonder barbell doet) maar die dingen kreeg je best snel en makkelijk verwisseld.
Dit goedkopere spul heeft toch iets meer nadelen dan ik had verwacht :P

(jaja, duppie eerste rang enzo. )
pi_198094568
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe schuift siggies naar Loon
siggies als in sigaretten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198094573
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dank je, ik word er verlegen van :@ En doe het heus niet voor de loftuitingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik voor @:Lonaa aan het proeven. De paling* is goedgekeurd! Zalm vond ik te sterk smaken en daar was ik hier ook een beetje bang voor, maar de paling is precies goed.

*kroket dus. Paling paasei zou een beetje raar zijn :P
Paling :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198094633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het heeft nogal grote gevolgen; bijvoorbeeld medewerkers medische techniek kunnen nu op de covid afdeling alleen onderhoudswerk doen als de patienten worden verplaatst naar andere ruimtes, en vervolgens de ruimtes worden schoongemaakt, ontsmet en gelucht.
Zo zijn er nog een veelvoud aan functies en rollen die nu hun werk niet normaal kunnen doen voor optimale zorg; daarom was in de oorsprong ook naar ons gecommuniceerd: "Alles en iedereen die in het gebouw taken heeft, inclusief piket-staf".

Dat is nu afgepeld naar minder en minder, maar heeft in de praktijk al sluitings-effecten.
Ruimtes die 48 uur niet te gebruiken zijn.

(En hier zijn een boel "Ja-maar's" op te verzinnen, maar dit is wat de OR is voorgelegd: geen prik, geen in PBM geroutineerde medewerkers, dan geen onderhoud daar.)
Maar... kunnen ze dan niet speciale COVID-afdeling-teams opzetten, die dan wel gevaccineerd worden? Hoeft niet het héle ziekenhuis een prik. (Dat zou bij het UMCU echt over duizenden medewerkers gaan namelijk...)
Toen ik nog bloed verzamelde werden we ook wel eens opgedeeld qua afdelingen als er uitbraken waren (terwijl we normaal alle afdelingen deden).

Ik snap dat je het niet redt met 1 medewerker technische dienst een vaccinatie geven, maar er hoeven toch ook niet honderden tot duizenden mensen geprikt te worden om een of twee Covid-afdelingen draaiende te kunnen houden? :)
pi_198094642
Mijn suikerthermometer geeft ook de optimale temperatuur aan voor diverse dingen zoals jam, caramel, chips. Maar ook voor crack. En small crack. Crack in wat? En wat is hardball en softball? Ik ken de woorden crack en softball wel, maar dat wordt hier vast niet bedoeld 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094665
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je dat normaal ook doet, veel te lang wachten, dan zou ik me geen zorgen maken O-)
Nouja ik drink ook nog weleens thee als ik niet werk
en ik vermoed dat het voor koffie ook geld :)

maar bij 65 graden.. dan is het de temperatuur dat ik er hooguit voorzichtig van nip als ik het heel koud heb.
60 graden is alweer een stuk drinkbaarder inderdaad... ik denk dat ik dat wel een stuk vaker drink alweer.
al drink ik het meestal wel kouder dan dat.. want na 1-2 slokken is het natuurlijk ook dan weer een stuk afgekoeld.
pi_198094691
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:08 schreef Uhmmpie het volgende:

Nouja ik drink ook nog weleens thee als ik niet werk
en ik vermoed dat het voor koffie ook geld :)

maar bij 65 graden.. dan is het de temperatuur dat ik er hooguit voorzichtig van nip als ik het heel koud heb.
60 graden is alweer een stuk drinkbaarder inderdaad... ik denk dat ik dat wel een stuk vaker drink alweer.
al drink ik het meestal wel kouder dan dat.. want na 1-2 slokken is het natuurlijk ook dan weer een stuk afgekoeld.
Ja, gold voor alle warme dranken. Ik denk dat ik bijv chocolademelk veel te heet drink. Koffie is meestal niet zo heel heet meer als ik het drink. Al was het wel wennen toen ik van koffie met melk naar zwart over ging, want dat blijft veel langer te heet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094745
Ik krijg de hik als ik te warme dranken drink :D
Echt heel irritant bij thee die even snel op moet omdat ik weg moet ofzo. Dat blijft lang heet.
pi_198094747
Ik trek de discussies over wie het eerst een vaccin zou moeten krijgen zo slecht. Ongeacht van alle geweldige redenen die er zijn. Iedereen roept dat zij het belangrijkst zijn, maar daarmee zeggen ze eigenlijk ook meteen dat iedereen (die ook een goede reden heeft) veel minder belangrijk is.
pi_198094776
Na die marketingsstrategie van Cat mogen jullie best eerst :{w :D
  vrijdag 19 februari 2021 @ 14:16:55 #185
63722 z80
I fink you freaky
pi_198094823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik trek de discussies over wie het eerst een vaccin zou moeten krijgen zo slecht. Ongeacht van alle geweldige redenen die er zijn. Iedereen roept dat zij het belangrijkst zijn, maar daarmee zeggen ze eigenlijk ook meteen dat iedereen (die ook een goede reden heeft) veel minder belangrijk is.
Dat.
En eerst roepen dat iedereen zich aan de regels moet houden. Zo niet pek en veren. Maar zodra het eigenbelang is mogen de regels omgebogen worden of zijn ze spontaan niet meer van toepassing.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198094842
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik trek de discussies over wie het eerst een vaccin zou moeten krijgen zo slecht. Ongeacht van alle geweldige redenen die er zijn. Iedereen roept dat zij het belangrijkst zijn, maar daarmee zeggen ze eigenlijk ook meteen dat iedereen (die ook een goede reden heeft) veel minder belangrijk is.
Zet tig bussen in die naar een provincie gaan, voor erin, prik, achter er uit. Bussen natuurlijk ook naar verzorgingshuizen etc.. Eerst Zeeland, dan gewoon opzij en naar boven (Zeeland is wat minder dicht bevolkt). De meeste mensen raken besmet door mensen in de omgeving, dus dan
We have far more in common than that which devides us..
pi_198094848
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Ik krijg de hik als ik te warme dranken drink :D
Echt heel irritant bij thee die even snel op moet omdat ik weg moet ofzo. Dat blijft lang heet.
Daar heeft Myraela een goede tip voor 8-)

Nee, serieus. Gewoon wat koud waterbij doen, probleem opgelost.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198094923
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Zet tig bussen in die naar een provincie gaan, voor erin, prik, achter er uit. Bussen natuurlijk ook naar verzorgingshuizen etc.. Eerst Zeeland, dan gewoon opzij en naar boven (Zeeland is wat minder dicht bevolkt). De meeste mensen raken besmet door mensen in de omgeving, dus dan
Jeetje, ze hadden jou in moeten huren. Ze hebben je sollicitatie vast net over het hoofd gezien tussen die andere 17 miljoen virologen en zorgexperts die we hebben.
pi_198095069
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:21 schreef Myraela het volgende:

Jeetje, ze hadden jou in moeten huren. Ze hebben je sollicitatie vast net over het hoofd gezien tussen die andere 17 miljoen virologen en zorgexperts die we hebben.
Ik krijg het vermoeden dat dit niet het eerste voorstel 'hoe ze het beter hadden kunnen doen' is wat je onder ogen krijgt 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198095074
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar heeft Myraela een goede tip voor 8-)

Nee, serieus. Gewoon wat koud waterbij doen, probleem opgelost.
Ja maar dan is het kwaad al vaak geschiedt. Ik krijg het vaak al na 1 te hete slok ;(
/ellende
pi_198095090
Pfffff ja. Ik probeer maar heel hard te denken aan het moment dat iedereen die prikken gehad heeft en we ons er dus niet meer druk om kunnen maken.
pi_198095111
Hoe kom je weer van die hik af, @Candaasje ? Ik heb al vele methoden geprobeerd, en op m'n handen gaan staan (als in ondersteboven) lijkt te helpen maar is erg vermoeiend als ik weer eens 10x op een dag de hik heb.
- iets drinken: nee
- adem inhouden: nee
- chocola eten: nee, maar alsnog goed idee
- iemand bellen: nee, mijn hik luistert niet naar gêne
- schrikken: moeilijk te doen in mijn eentje en anders ook niet leuk
:s)
pi_198095126
Ik zet telkens een liter thee, dus dan is het eerste kopje heet, nummer 2 en 3 zijn goed en nummer 4 is wat aan de koude kant. ^O^
pi_198095141
Ik drink m'n koffie heter dan m'n chocolademelk denk ik. Ik heb nu te vaak mijn chocolademelk laten ontploffen in de magnetron, dus ik doe 'm telkens eigenlijk net te kort in de magnetron voor de zekerheid.
pi_198095150
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:30 schreef Tele6 het volgende:
Hoe kom je weer van die hik af, @:Candaasje ? Ik heb al vele methoden geprobeerd, en op m'n handen gaan staan (als in ondersteboven) lijkt te helpen maar is erg vermoeiend als ik weer eens 10x op een dag de hik heb.
- iets drinken: nee
- adem inhouden: nee
- chocola eten: nee, maar alsnog goed idee
- iemand bellen: nee, mijn hik luistert niet naar gêne
- schrikken: moeilijk te doen in mijn eentje en anders ook niet leuk
:s)
Niet :D
Dat is dan een half uur lang HIK......HIK.....HIK tussen elke 3 woorden door :') Mijn collega's lachten me dan vierkant uit. (Ideaal ook als de telefoon gaat ja..)
pi_198095181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:30 schreef Tele6 het volgende:
Hoe kom je weer van die hik af, @:Candaasje ? Ik heb al vele methoden geprobeerd, en op m'n handen gaan staan (als in ondersteboven) lijkt te helpen maar is erg vermoeiend als ik weer eens 10x op een dag de hik heb.
- iets drinken: nee
- adem inhouden: nee
- chocola eten: nee, maar alsnog goed idee
- iemand bellen: nee, mijn hik luistert niet naar gêne
- schrikken: moeilijk te doen in mijn eentje en anders ook niet leuk
:s)
6 (of was het 7) kleine slokjes water en dan een grote. Zonder tussendoor te ademen.
pi_198095182
Mijn opa had ooit 11 dagen lang de hik :X Dag en nacht door hè. Doodvermoeiend.
(Dat verhaal heb ik vaak gehoord van mijn oma, had indruk gemaakt).

Geen idee hoe hij er vanaf is gekomen destijds.
pi_198095246
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

6 (of was het 7) kleine slokjes water en dan een grote. Zonder tussendoor te ademen.
Die ga ik volgende keer proberen! :)
pi_198095422
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, gold voor alle warme dranken. Ik denk dat ik bijv chocolademelk veel te heet drink. Koffie is meestal niet zo heel heet meer als ik het drink. Al was het wel wennen toen ik van koffie met melk naar zwart over ging, want dat blijft veel langer te heet :+
Ik denk dat dat van de chocomel voor iedereen wel geldt ja..
pi_198095426
@Candaasje : wat leuk dat er weer een gesprek staat gepland!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thee c_/ vorige week bedacht ik mij dat er nog een pot stond achter in de kast. Nu drink ik achter elkaar thee van warm tot lauw koud. Bij heet is het een nip tot beter afgekoeld. Nooit gemeten.
pi_198095436
@Candaasje Ja Mariëtte. Die had ik woensdagavond nog aan de telefoon ivm de operatie die Roxy eigenlijk zou hebben vandaag. En kreeg van haar contactgegevens van dat ziekenhuis. Vandaar dat ik het wist :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_198095588
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:14 schreef Candaasje het volgende:
Na die marketingsstrategie van Cat mogen jullie best eerst :{w :D
Sorry ;(

En de een zegt dat de tweede prik meer kans op bijwerkingen oplevert *O*
En de ander zegt juist van niet :?

Ik heb qua zorg werk in ieder geval de week na prik2 al preventief vrij gevraagd. Kan ik zonder gedoe uitsukkelen. Want thuiswerken lukte gisteren prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198095622
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:45 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje : wat leuk dat er weer een gesprek staat gepland!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thee c_/ vorige week bedacht ik mij dat er nog een pot stond achter in de kast. Nu drink ik achter elkaar thee van warm tot lauw koud. Bij heet is het een nip tot beter afgekoeld. Nooit gemeten.
:D Oh wat tof!

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:46 schreef Tally het volgende:
@:candaasje Ja Mariëtte. Die had ik woensdagavond nog aan de telefoon ivm de operatie die Roxy eigenlijk zou hebben vandaag. En kreeg van haar contactgegevens van dat ziekenhuis. Vandaar dat ik het wist :D
Ah toevallig! Ja ik sprak haar gisteren nog toen ik er met Nox was :Y .
Dat ziekenhuis heeft nu geen vacature(s) zag ik. Nu zal dat vast wel weer komen, maar goed, ik vind iets verder reizen voorlopig geen probleem, en mogelijk gaan we er nog eens in de buurt wonen. Ik wil alleen Mariëtte niet kwijt als dierenarts ;( Topvrouw is dat, echt O+
pi_198095636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:30 schreef Tele6 het volgende:
Hoe kom je weer van die hik af, @:Candaasje ? Ik heb al vele methoden geprobeerd, en op m'n handen gaan staan (als in ondersteboven) lijkt te helpen maar is erg vermoeiend als ik weer eens 10x op een dag de hik heb.
- iets drinken: nee
- adem inhouden: nee
- chocola eten: nee, maar alsnog goed idee
- iemand bellen: nee, mijn hik luistert niet naar gêne
- schrikken: moeilijk te doen in mijn eentje en anders ook niet leuk
:s)
Uit de achterkant van een glas drinken :Y mijn moeder zweert bij drukken in je zachte gehemelte of drukken op je oogballen omdat dat je nervus vagus zou prikkelen maar dat werkt bij mij niet zo.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198095666
@Candaasje Ja Mariëtte is super. En de Efteling is niet ver joh. :P Daar ga ik vaak zo maar ff heen. Nou ja pre-corona dan.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_198095692
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zet tig bussen in die naar een provincie gaan, voor erin, prik, achter er uit. Bussen natuurlijk ook naar verzorgingshuizen etc.. Eerst Zeeland, dan gewoon opzij en naar boven (Zeeland is wat minder dicht bevolkt). De meeste mensen raken besmet door mensen in de omgeving, dus dan
Zo simpel is het helaas niet.
Je zit met bewaartemperatuur (AZ kan in de koelkast, Pfizer moet superchill, rest weet ik zo snel niet), je moet een registratie apparaat meenemen (als in mensen, mijn NAW is op mijn route drie keer gecontroleerd), en je moet een ruimte hebben waar men een kwartier kan verblijven ter nacontrole.

1 bus = 1 prikker ivm de afstand. Dat gaat dan ook niet echt snel.

En je zag hoe ze zich misrekend hadden toen die arme 85++ buiten moesten wachten omdat die gewoon wat meer tijd nodig hebben qua lopen, zitten, arm ontbloten, opstaan etc.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198095781
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo simpel is het helaas niet.
Je zit met bewaartemperatuur (AZ kan in de koelkast, Pfizer moet superchill, rest weet ik zo snel niet), je moet een registratie apparaat meenemen (als in mensen, mijn NAW is op mijn route drie keer gecontroleerd), en je moet een ruimte hebben waar men een kwartier kan verblijven ter nacontrole.

1 bus = 1 prikker ivm de afstand. Dat gaat dan ook niet echt snel.

En je zag hoe ze zich misrekend hadden toen die arme 85++ buiten moesten wachten omdat die gewoon wat meer tijd nodig hebben qua lopen, zitten, arm ontbloten, opstaan etc.
Tuurlijk, dat snap ik. Maar er moeten toch andere/meer manieren zijn. Las een stuk vanochtend van mensen die de vaccinatie maar aan zich voorbij laten gaan omdat ze niet op de locatie kunnen komen, behalve met een taxi, die ze zich niet kunnen veroorloven.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198095858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat snap ik. Maar er moeten toch andere/meer manieren zijn. Las een stuk vanochtend van mensen die de vaccinatie maar aan zich voorbij laten gaan omdat ze niet op de locatie kunnen komen, behalve met een taxi, die ze zich niet kunnen veroorloven.
70+? Dan hebben ze de memo gemist dat ze gratis met de regiotaxi kunnen.
Als het zorgmedewerkers zijn lijkt het me sterk dat hun werkgever hen niet tegemoet komt.

En andere smaakjes zijn er vooralsnog niet, toch?

Of zijn mensen die nog niet in aanmerking komen nu al aan het doemdenken over problemen die ze wellicht gaan tegenkomen als het wel zover is? Beetje voorbarig, lijkt me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198096031
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

70+? Dan hebben ze de memo gemist dat ze gratis met de regiotaxi kunnen.
Als het zorgmedewerkers zijn lijkt het me sterk dat hun werkgever hen niet tegemoet komt.

En andere smaakjes zijn er vooralsnog niet, toch?

Of zijn mensen die nog niet in aanmerking komen nu al aan het doemdenken over problemen die ze wellicht gaan tegenkomen als het wel zover is? Beetje voorbarig, lijkt me.
Was volgens mij in Twente, las het vanochtend, volgens mij in het AD. Dame was boven de 90 in ieder geval.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:21:08 #210
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198096114
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:30 schreef Tele6 het volgende:
Hoe kom je weer van die hik af, @:Candaasje ? Ik heb al vele methoden geprobeerd, en op m'n handen gaan staan (als in ondersteboven) lijkt te helpen maar is erg vermoeiend als ik weer eens 10x op een dag de hik heb.
- iets drinken: nee
- adem inhouden: nee
- chocola eten: nee, maar alsnog goed idee
- iemand bellen: nee, mijn hik luistert niet naar gêne
- schrikken: moeilijk te doen in mijn eentje en anders ook niet leuk
:s)
Wat bij mij meestal wel helpt:
Plat op je rug gaan liggen en heel rustig ademen.
Of staand voorover hangen, dan schijnt je middenrif te ontspannen.
En die slokjes die Sarabi noemt

Maar het is altijd maar afwachten welke helpt want ze werken niet altijd helaas ;(
pi_198096452
quote:
Potato protein intake is related to potato consumption. In Europe the mean daily intake is 275 g potato products with a mean intake of 1100 g potato products in Poland.
:o
pi_198096613
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was volgens mij in Twente, las het vanochtend, volgens mij in het AD. Dame was boven de 90 in ieder geval.
Dan kan ze dus gratis met de regiotaxi. Ook als ze in een rolstoel zit.
Wil mevrouw dat niet dan is het eerder ‘niet willen’ ipv ‘boehoehoezieliiiig niet kunnen’.

Sensatiejournalistiek :{

Edit: zo te lezen dit artikel https://www.ad.nl/binnenl(...)hemelsnaam~a54ae144/ Dat Annie dat niet weet met haar 96 jaar, daar kan ik inkomen. Maar dat een journalist geen wederhoor gaat halen en daar de alternatieven hoort en publiceert (en, als het een goed mens is, aan Annie doorgeeft): matig.

Edit2: nog eens doorgelezen en ik blijf toch uitgaan van riooljournalistiek. Of een dramatische Annie die er haar eigen verhaal van heeft gemaakt.
Want blijkbaar heeft ze de huisarts gevraagd en komt de thuiszorg over de vloer en niemand van die professionals weet van deze optie?

[ Bericht 13% gewijzigd door Cat-astrophe op 19-02-2021 15:57:39 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198096657
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan kan ze dus gratis met de regiotaxi. Ook als ze in een rolstoel zit.
Wil mevrouw dat niet dan is het eerder ‘niet willen’ ipv ‘boehoehoezieliiiig niet kunnen’.

Sensatiejournalistiek :{
Daar heeft het AD wel een handje van ja :{
Ik lees de Gelderlander ook met veel minder plezier nu ze vooral artikelen van het AD gebruiken. Telegraaf-light.
pi_198096693
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Daar heeft het AD wel een handje van ja :{
Ik lees de Gelderlander ook met veel minder plezier nu ze vooral artikelen van het AD gebruiken. Telegraaf-light.
Dat heb ik ook. De regionale sectie van de Gelderlander is een stuk beter, maar ook de regionale secties van de andere “ad” kranten.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:57:51 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198096734
@Lucky_Strike het was wel een beetje sarcastisch he, over die stokken. Allemachtig. Straks is het 35 graden kan ik langlaufen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198096799
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat snap ik. Maar er moeten toch andere/meer manieren zijn. Las een stuk vanochtend van mensen die de vaccinatie maar aan zich voorbij laten gaan omdat ze niet op de locatie kunnen komen, behalve met een taxi, die ze zich niet kunnen veroorloven.
Even zoeken naar anwb-maatjes

Goeie actie van de anwb. O+
pi_198096812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Daar heeft het AD wel een handje van ja :{
Ik lees de Gelderlander ook met veel minder plezier nu ze vooral artikelen van het AD gebruiken. Telegraaf-light.
Ik lees tegenwoordig steeds vaker rtlnieuws :)
Tot mijn eigen verbazing :)
pi_198096816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Even zoeken naar anwb-maatjes

Goeie actie van de anwb. O+
Er kwam ook een keer iets langs van rijschoolhouders die mensen naar test of prik locaties brachten, ook mooi
We have far more in common than that which devides us..
pi_198096822
Nou na heel veel bedrijven die het sowieso niet aandurfden komt er nu dinsdag in ieder geval iemand kijken naar onze badkamer 🤞
pi_198096827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik lees tegenwoordig steeds vaker rtlnieuws :)
Tot mijn eigen verbazing :)
Ik heb mijn abo op t nrc eind december opgezegd, kost zoveel tijd. Maar nou kreeg ik een aanbod voor een maand :@
We have far more in common than that which devides us..
pi_198096831
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Er kwam ook een keer iets langs van rijschoolhouders die mensen naar test of prik locaties brachten, ook mooi
Ook fijn om te zien dat er ook nog mooie dingen gebeuren nu O+
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:07:47 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198096874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:30 schreef Tele6 het volgende:
Hoe kom je weer van die hik af, @:Candaasje ? Ik heb al vele methoden geprobeerd, en op m'n handen gaan staan (als in ondersteboven) lijkt te helpen maar is erg vermoeiend als ik weer eens 10x op een dag de hik heb.
- iets drinken: nee
- adem inhouden: nee
- chocola eten: nee, maar alsnog goed idee
- iemand bellen: nee, mijn hik luistert niet naar gêne
- schrikken: moeilijk te doen in mijn eentje en anders ook niet leuk
:s)
Ik drink ondersteboven water:
Je staat voorovergebogen eb drinkt dan water via je bovenlip zeg maar.. werkt als een malle!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198096887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook fijn om te zien dat er ook nog mooie dingen gebeuren nu O+
vervelende is wel dat juist die minder mobiele ouderen.. vaak niet weten dat het kan..
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:12:15 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198096942
Keuze stress.. uurtje een tukkie doen of the100 kijken
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:12:48 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198096953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:12 schreef Barreltje het volgende:
Keuze stress.. uurtje een tukkie doen of the100 kijken
45 minuten tukkie en iets later klaarzijn met the100 ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198096968
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:o
huh, meer dan een kilo aardappel per dag in Polen pp?!

En in Nederland gemiddeld 275 gram aardappel?! Ik geloof er niks van :o Of de rest van Nederland eet elke dag patat als lunch en chips op de bank 's avonds. Of er zijn toch veel meer aardappeleters dan ik dacht. Van die mensen die nooit rijst, pasta, koolhydraatarm eten :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:14:23 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198096980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh, meer dan een kilo aardappel per dag in Polen pp?!

Zou de wodka-grondstof er ook in meegerekend zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198096988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh, meer dan een kilo aardappel per dag in Polen pp?!

En in Nederland gemiddeld 275 gram aardappel?! Ik geloof er niks van :o Of de rest van Nederland eet elke dag patat als lunch en chips op de bank 's avonds. Of er zijn toch veel meer aardappeleters dan ik dacht. Van die mensen die nooit rijst, pasta, koolhydraatarm eten :+
hmm ik eet alvast nooit aardappel eigenlijk

hooguit als we met opa en oma uiteten gaan en er toevallig patat op tafel komt
pi_198096997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

vervelende is wel dat juist die minder mobiele ouderen.. vaak niet weten dat het kan..
Dat is ook weer zo.....
pi_198097003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:14 schreef fietsie het volgende:

Zou de wodka-grondstof er ook in meegerekend zijn?
Dat kan natuurlijk ook nog _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198097030
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:14 schreef Uhmmpie het volgende:

hmm ik eet alvast nooit aardappel eigenlijk

hooguit als we met opa en oma uiteten gaan en er toevallig patat op tafel komt
Ik eet wel eens aardappel, maar dan een afgemeten 150 gram. Ongeveer 1-2x per week. En zelden tot (sinds corona) nooit chips. En alleen bij uit eten patat. Dus ook nooit meer. Ik kom dus niet echt aan bijna 2 kg per week.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198097057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

vervelende is wel dat juist die minder mobiele ouderen.. vaak niet weten dat het kan..
En hoe mooi zou het dan zijn als een journalist zijn werk goed doet en informatie geeft over de mogelijkheden O+ En ik verwacht echt dat de GGD in de uitnodigingsbrief voor die groep wel de optie tot regiotaxi noemt.
Als ik dit weekend had gewerkt had ik het voor onze regio in ieder geval kunnen nakijken :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198097069
Heeft iemand toevallig nog wat inspiratie voor een vega sandwich voor bij de high tea? Kaas is ook geen optie.

Ik heb nu een eiersalade met bieslook en hummus met half zongedroogde tomaatjes.
pi_198097116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh, meer dan een kilo aardappel per dag in Polen pp?!

En in Nederland gemiddeld 275 gram aardappel?! Ik geloof er niks van :o Of de rest van Nederland eet elke dag patat als lunch en chips op de bank 's avonds. Of er zijn toch veel meer aardappeleters dan ik dacht. Van die mensen die nooit rijst, pasta, koolhydraatarm eten :+
Ik ken ze hoor. Pasta hooguit 1 keer in de maand, rijst alleen bij de chinees.
Mijn ouders werden 40 jaar geleden raar aangekeken dat wij vaak macaroni (geen smac) en nasi en bami aten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198097120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:19 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand toevallig nog wat inspiratie voor een vega sandwich voor bij de high tea? Kaas is ook geen optie.

Ik heb nu een eiersalade met bieslook en hummus met half zongedroogde tomaatjes.
Ik wilde gaan zeggen: iets met hummus. Maar dat doe je al. Iets met avocado dan, want avocado :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198097167
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik eet wel eens aardappel, maar dan een afgemeten 150 gram. Ongeveer 1-2x per week. En zelden tot (sinds corona) nooit chips. En alleen bij uit eten patat. Dus ook nooit meer. Ik kom dus niet echt aan bijna 2 kg per week.
Dat haal ik niet eens per maand. Tenzij je zoete aardappel meetelt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198097175
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm ik eet alvast nooit aardappel eigenlijk


Ik ook niet en ook geen chips.
Wel soms zoete aardappel trouwens.
pi_198097188
Ik eet denk ik een pond piepers per maand! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_198097189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde gaan zeggen: iets met hummus. Maar dat doe je al. Iets met avocado dan, want avocado :9
Dat was eigenlijk ook het enige dat ik kon verzinnen, maar meh. Ik denk dat ze daar ook niet echt fan van is. Tenminste niet fatsoenlijk op smaak met koriander.
pi_198097194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik eet wel eens aardappel, maar dan een afgemeten 150 gram. Ongeveer 1-2x per week. En zelden tot (sinds corona) nooit chips. En alleen bij uit eten patat. Dus ook nooit meer. Ik kom dus niet echt aan bijna 2 kg per week.
Ik niet maar genoeg die 5x per week aardappels eten. Veel aardappels, 100-150g groenten pp en 150-250g vlees.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198097201
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:26 schreef minilot het volgende:
Ik eet denk ik een pond piepers per maand! :D
Een pond haal ik wel :Y Maar dat eten Nederlanders dus gemiddeld elke 2 dagen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198097224
Ik denk dat de mensen die nog fanatiek aardappel eten, ook meteen grote hoeveelheden eten. Chips kan ik ook wel goede hoeveelheden van eten. :9
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 16:29:23 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198097225
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat haal ik niet eens per maand. Tenzij je zoete aardappel meetelt.
Zoete aardappel is geen aardappel, lijkt me dat dat dus niet zo telt in de statistieken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 16:30:16 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198097237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:26 schreef minilot het volgende:
Ik eet denk ik een pond piepers per maand! :D
Dat is voor een persoon stamppot :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198097266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk ook het enige dat ik kon verzinnen, maar meh. Ik denk dat ze daar ook niet echt fan van is. Tenminste niet fatsoenlijk op smaak met koriander.
Muhammara?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198097269
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is voor een persoon stamppot :P
Precies de vorm en hoeveelheid van mijn gemiddelde aardappelinname ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 16:33:03 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198097285
Twee weken terug 2,5kg gehaald voor nog wat stamppotten. Maar daar doe ik wel even mee. Ik zit op een kilo aardappelen in de maand gemiddeld denk ik en dan nu relatief meer en in de zomer bijna niet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198097288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Muhammara?
Net bedacht dat ik vega filet doe. Dat is redelijk save.
pi_198097296
Waarom eet jij eigenlijk afgemeten exact 150 gram aardappel indien aardappel, @Isabeau? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198097299
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:57 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike het was wel een beetje sarcastisch he, over die stokken. Allemachtig. Straks is het 35 graden kan ik langlaufen.
Op rollerski's *O*
Spoilers!
pi_198097310
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:33 schreef minilot het volgende:
Waarom eet jij eigenlijk afgemeten exact 150 gram aardappel indien aardappel, @:Isabeau? :)
Ik hou bij wat ik eet en eigenlijk schep ik dan standaard 150 gram aardappels op :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198097311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk ook het enige dat ik kon verzinnen, maar meh. Ik denk dat ze daar ook niet echt fan van is. Tenminste niet fatsoenlijk op smaak met koriander.
Ik kwam deze tegen via Google en dat lijkt me best smakelijk:
https://jaimyskitchen.nl/(...)sandwich-portobello/
pi_198097318
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou bij wat ik eet en eigenlijk schep ik dan standaard 150 gram aardappels op :+
Ah, zo!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:36:06 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198097328
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:19 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand toevallig nog wat inspiratie voor een vega sandwich voor bij de high tea? Kaas is ook geen optie.

Ik heb nu een eiersalade met bieslook en hummus met half zongedroogde tomaatjes.
Dit is awesome:
Geraspte groene appel, geraspte harde kaas die je lekker vind, beetje mayo, beetje citroen sap en bosuitje
Door elkaar roeren en op je sandwiches smeren :9

Oh geen kaas. Ahem.
pi_198097330
Ik eet 1 a 1,5 kilo aardappels per week denk ik.
Spoilers!
pi_198097337
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:36 schreef gcjoel het volgende:

Dit is awesome:
Geraspte groene appel, geraspte harde kaas die je lekker vind, beetje mayo, beetje citroen sap en bosuitje
Door elkaar roeren en op je sandwiches smeren :9
quote:
Kaas is geen optie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198097340
Maar maar maar Isa, als je dan al etende besluit dat je nog iets wilt opscheppen haal je dan aan tafel je weegschaal erbij, of hoe werkt dat?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:37:15 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198097346
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]


[..]

Ja zag het nadat ik het postte :')
pi_198097353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:36 schreef minilot het volgende:
Maar maar maar Isa, als je dan aan tafel besluit dat je nog iets wilt opscheppen haal je dan aan tafel je weegschaal erbij, of hoe werkt dat?
Ik kan niet meer opscheppen, want dat ligt dan al op Jross' bord :7 En we koken zelden voor een weeshuis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198097355
Ik eet ook wel veel aardappel denk ik. Veel puree/stamppot momenteel :P zeker 1x en vaak ook 2x per week en soms ook nog een keer gebakken aardappeltjes ofzo.
pi_198097359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:37 schreef gcjoel het volgende:

Ja zag het nadat ik het postte :')
Ik zag dat je het zag 8-)

Het klinkt wel lekker, dat dan weer wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:40:35 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198097391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zag dat je het zag 8-)

Het klinkt wel lekker, dat dan weer wel.
Heb het 'recept' ook helemaal op zitten zoeken nog.
Die high tea waar ik dit at was 2 jaar terug ofzo en dus moest ik 2 jaar in appjes door scrollen _O-
pi_198097393
Heel af en toe stampot hier (maar dat is denk ik 1x per 2 maanden ofzo, en ook wel eens met zoete aardappel dus da telt niet), en 1 keer per week-1,5 week iets van aardappeltjes/krieltjes/partjes uit de oven/in de wrap. En eens in de 2 - 3 weken friet.

Dat was het wel. Vroeger thuis aten we wel echt meer aardappels.
pi_198097416
Ik ga zo eens even verder aan de wortel/pompoen/saliegalette van Ottolenghi :9 'Serves four' staat er, maar ik denk dat -ie wel helemaal op gaat :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198097417
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb het 'recept' ook helemaal op zitten zoeken nog.
Die high tea waar ik dit at was 2 jaar terug ofzo en dus moest ik 2 jaar in appjes door scrollen _O-
:D

Toch bedankt, klinkt wel echt lekker. :9
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:43:17 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198097427
Wij krijgen denk ik 1 kilo aardappels per week in ons groentepakket. Die gaan eigenlijk nooit op. Dus eens in de zoveel tijd moeten we dan extra eten om het weer beetje op te maken _O-
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:43:59 #267
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198097439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:42 schreef minilot het volgende:
Ik ga zo eens even verder aan de wortel/pompoen/saliegalette van Ottolenghi :9 'Serves four' staat er, maar ik denk dat -ie wel helemaal op gaat :)
Die is lekker :9
Lekker deeg ook.
pi_198097440
Ik koop denk ik een keer per maand een kilootje aardappelen.
Maar verder tussendoor ook wel van die K&K oven aardappelen en dergelijke. Ik denk dat ik iets van 600 gram per week eet of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198097488
Piepers in wraps klinkt wel lekker carbfestesk, @Candaasje! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_198097524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die is lekker :9
Lekker deeg ook.
Daar hoopte ik al op, ja *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198097530
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:47 schreef minilot het volgende:
Piepers in wraps klinkt wel lekker carbfestesk, @:Candaasje! :D
Ja wel in van die roti-wraps. In roti gooien ze er ook altijd aardappels in :9

Ik vergat trouwens de chips. Nu wisselen we wel af in type zoute snacks, dus ik zit even te denken hoeveel aardappel we daar de laatste maanden mee op hebben.
pi_198097586
Inzake de beste chipssmaak, ik wil dit nog wel een keertje maken;
https://www.sprinkleofsal(...)xtra-dilly-dip-c4shn

Salt & vinegar-gebakken aardappelen! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198097896
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh, meer dan een kilo aardappel per dag in Polen pp?!

En in Nederland gemiddeld 275 gram aardappel?! Ik geloof er niks van :o Of de rest van Nederland eet elke dag patat als lunch en chips op de bank 's avonds. Of er zijn toch veel meer aardappeleters dan ik dacht. Van die mensen die nooit rijst, pasta, koolhydraatarm eten :+
In Europa gemiddeld 275 gram aardappel. Dat gemiddelde kan dan wel een eindje omhoog getrokken zijn door de Polen :P
Ik vond het ook verbazingwekkend. Dit is uit een studieboek van de universiteit, met wetenschappelijke bronvermeldingen en alles. Ik ben nog niet naar de originele bron gaan kijken.
pi_198097911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:19 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand toevallig nog wat inspiratie voor een vega sandwich voor bij de high tea? Kaas is ook geen optie.

Ik heb nu een eiersalade met bieslook en hummus met half zongedroogde tomaatjes.
Rooktofu + sla + tomaat, of dunne plakjes gekruide tempeh + sla + tomaat?
pi_198098082
quote:
Aardappelen

Nederlanders eten
72 g/dag

Ouderen eten meer aardappelen dan jongere leeftijdsgroepen

In het noorden en in niet-stedelijke gebieden worden de meeste aardappelen gegeten

Nederlanders eten aardappelen op
3,5 dagen per week
https://wateetnederland.n(...)nsumptie/aardappelen

Klinkt me een stuk aannemelijker.

Edit: nog veel meer weetjes :D
quote:
Tot de groep aardapppelen behoren aardappelen, aardappelproducten en overige knolgewassen (zoals bataat en zoete aardappel)

Nederlanders eten gemiddeld 72 gram aardappelen per dag. Mannen eten meer aardappelen (84 g/dag) dan vrouwen (61 g/dag).

Volwassenen met overgewicht/obesitas eten vrijwel evenveel aardappelen (76 g/dag) als volwassenen met een normaal-/ondergewicht (73 g/dag). Kinderen met overgewicht/obesitas eten meer aardappelen (66 g/dag) dan kinderen met normaal-/ondergewicht (57 g/dag).

Laagopgeleide volwassenen eten meer aardappelen (84 g/dag), dan hoogopgeleide volwassenen (63 g/dag). Kinderen met laagopgeleide verzorgers eten meer aardappelen (68 g/dag), dan kinderen met hoogopgeleide verzorgers (51 g/dag).

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198098118
Nou ben ik terug gaan kijken in m'n boek maar ze geven geen referentie bij het stukje over aardappelinname }:| }:| }:|
pi_198098378
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Van alles 2 wegens vooral ALLES WILLEN PROEVEN. Mocht van de beste man O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder benieuwd wat je ervan vindt.
Misschien proef ik vandaag de eend.

Met een Helafrikandel als backup :Y
En mijn kind aan de garnalen kroketten dan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:19:07 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198098647
#fuck aardappels

Mezelf op sushi getrakteerd *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:23:50 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198098703
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:19 schreef Barreltje het volgende:
#fuck aardappels

Mezelf op sushi getrakteerd *O*
Willik!
pi_198098766
@Myraela en @Aure ik heb een groooote doos :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198098789
Maar goed dat ik vanavond digitale bingoooo heb. Waarvoor ik zelfs een aantal flutprijsjes heb verzorgd. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198098806
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela en @:Aure ik heb een groooote doos :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, zo leuk! O+ Heb je de 150 eitjes gekocht? :D
pi_198098815
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela en @:Aure ik heb een groooote doos :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoeveel eitjes zijn dat :o
Geloof dat ik er voor de rest van m’n leven genoeg aan zou hebben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198098864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omg, zo leuk! O+ Heb je de 150 eitjes gekocht? :D
:Y

Van N= 1 hap word ik op chocolade gebied nooit zo gelukkig :P

Jamin regelde het goed. Vandaag besteld via WA, betaald met tikkie, net bezorgd, waarschijnlijk door een medewerker die deze kant uit moest of zo. En ik zag dat je nu ook zakken kunt laten scheppen. Majaaa... dan moet ik eerst weten wat ik lekker vind natuurlijk O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En hoeveel eitjes zijn dat :o
Geloof dat ik er voor de rest van m’n leven genoeg aan zou hebben.
Ga je over een week dood of zo !? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198098932
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:Y

Van N= 1 hap word ik op chocolade gebied nooit zo gelukkig :P

Jamin regelde het goed. Vandaag besteld via WA, betaald met tikkie, net bezorgd, waarschijnlijk door een medewerker die deze kant uit moest of zo. En ik zag dat je nu ook zakken kunt laten scheppen. Majaaa... dan moet ik eerst weten wat ik lekker vind natuurlijk O-)
[..]

Ga je over een week dood of zo !? :o
Als ik 1 zakje eitjes per 2 jaar koop is het veel. Kwam nog een aangebroken zakje tegen in de keukenkast (dat was met kerst). Maar da’s net zo als met letters, daar kan ik ook soms een winkeltje in beginnen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198098958
Ik heb drie zakjes paaseitjes gekocht vandaag. 1 Pindakaas en 2 brownie. Vanavond gaan ze open :Y)
Spoilers!
pi_198099044
Ik bereidde voor het eerst aardpeer. Wat een succes *O*

Verder eet ik zeer sporadisch aardappel, uitsluitend in stamppot, daarvoor ongeveer een pond voor 3 mensen en dat minder dan een keer per maand.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:51:09 #288
63722 z80
I fink you freaky
pi_198099080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh, meer dan een kilo aardappel per dag in Polen pp?!

En in Nederland gemiddeld 275 gram aardappel?! Ik geloof er niks van :o Of de rest van Nederland eet elke dag patat als lunch en chips op de bank 's avonds. Of er zijn toch veel meer aardappeleters dan ik dacht. Van die mensen die nooit rijst, pasta, koolhydraatarm eten :+
Lees eens een week lang alle ingrediënten lijstjes van wat je eet. Aardappelzetmeel zit in heel veel producten. En als je dat allemaal mee telt kom je een heel eind.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:59:35 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_198099219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En hoeveel eitjes zijn dat :o
Geloof dat ik er voor de rest van m’n leven genoeg aan zou hebben.
Ik had afgelopen week een zak van 1KG gehaald. Daar doe ik 3 dagen mee. Er is nog ongeveer 300 Gram over.
Ik ben al aan het rondkijken waar nog meer chocolade eitjes in groot verpakking te koop.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198099296
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik had afgelopen week een zak van 1KG gehaald. Daar doe ik 3 dagen mee. Er is nog ongeveer 300 Gram over.
Ik ben al aan het rondkijken waar nog meer chocolade eitjes in groot verpakking te koop.
Jij snapt het :)
Al kijk ik eerst naar kwaliteit en aparte smaakjes en dan pas naar grootverpakking.
Als dat samenkomt is het natuurlijk win win O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198099316
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:51 schreef z80 het volgende:

Lees eens een week lang alle ingrediënten lijstjes van wat je eet. Aardappelzetmeel zit in heel veel producten. En als je dat allemaal mee telt kom je een heel eind.
Ik eet vrij 'puur', dus nauwelijks zakjes en pakjes. En denk niet dat er aardappelzetmeel in mijn groente, fruit, vlees, vis, noten, yoghurt, kwark, kruiden en allinson brood zit :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198099341
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela en @:Aure ik heb een groooote doos :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hel :X 9 van de 10 gevulde eitjes zijn ronduit smerig. En al die leuke originele smaken al helemaal. Daar zou niemand mij een plezier mee doen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:10:13 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198099409
Oh god, voedselwoede.
Ik had geitenbrie nodig voor een recept. Nog extra verteld welke er gekocht moest worden.
Is er van die zachte geitenkaas gekocht ;(
pi_198099455
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:10 schreef gcjoel het volgende:
Oh god, voedselwoede.
Ik had geitenbrie nodig voor een recept. Nog extra verteld welke er gekocht moest worden.
Is er van die zachte geitenkaas gekocht ;(
Hopelijk heb je nog wat gif liggen om de dader dezelfde pijn te laten voelen
pi_198099597
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb drie zakjes paaseitjes gekocht vandaag. 1 Pindakaas en 2 brownie. Vanavond gaan ze open :Y)
Pindakaas :9 benieuwd naar review. En waar je ze gekocht hebt O-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_198099725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De hel :X 9 van de 10 gevulde eitjes zijn ronduit smerig. En al die leuke originele smaken al helemaal. Daar zou niemand mij een plezier mee doen :+
Ja dat! Melk of wit, meer niet. Al heb ik ooit wel eens een lekkere gevulde gehad, butterscotch. Maar geen idee of die ook te koop zijn. Dat kan Cat vast wel zeggen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198099792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja dat! Melk of wit, meer niet. Al heb ik ooit wel eens een lekkere gevulde gehad, butterscotch. Maar geen idee of die ook te koop zijn. Dat kan Cat vast wel zeggen
De Hema had vorig jaar wel butterscotch eitjes iig.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:32:28 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198099825
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De hel :X 9 van de 10 gevulde eitjes zijn ronduit smerig. En al die leuke originele smaken al helemaal. Daar zou niemand mij een plezier mee doen :+
Idem met bonbons :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198099863
Ik vind alleen de eitjes met fruitsmaken erin vies. Aardbei of framboos of zo. :r

Al het andere :9 :9
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:36:56 #300
63722 z80
I fink you freaky
pi_198099920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja dat! Melk of wit, meer niet. Al heb ik ooit wel eens een lekkere gevulde gehad, butterscotch. Maar geen idee of die ook te koop zijn. Dat kan Cat vast wel zeggen
Wit is geen chocolade dat is puur vet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198099925
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja dat! Melk of wit, meer niet. Al heb ik ooit wel eens een lekkere gevulde gehad, butterscotch. Maar geen idee of die ook te koop zijn. Dat kan Cat vast wel zeggen
Ik had een goede herinnering aan met advocaat gevulde eitjes. Dus zoiets zag ik weer in een winkel. Man man man, wat een smerige droefheid was dat :{ Helemaal wit en melk O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')