Heeft dezelfde juridische status als je eigen woning, voor de handhaving.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Dan ben je ook niet op je eigen erf.
En vervolgens zijn alle restaurants en cafe's etc. failliet waardoor je alsnog niks kan doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik werd deze week nog voor gek verklaard toen ik zei dat we pas na 1 mei zouden gaan versoepelen. Maar volgens mij niet eens voor 1 juli
Dat ze in het beleid nog steeds niet een verschil erkennen tussen binnen en buiten vind ik echt een stukje faalbeleid. Je zou er juist meer draagvlak mee creëren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:31 schreef Drekkoning het volgende:
Nouja, het zal afhangen van wat er in de ministeriële regeling komt te staan. Ben benieuwd.
Snap zelf het idee niet echt. Volgens mij kan je beter mensen bij elkaar in de tuin hebben dan binnen, maar het zal wel aan mij liggen
Het idee zal wel zijn, zoals @Claudia_x aanhaalt, het bezoek te ontmoedigen. Na 21 uur moet je kennelijk niet alleen thuis zijn, maar zeker ook alleen thuis zijn, zonder bezoek. Of logées.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:31 schreef Drekkoning het volgende:
Nouja, het zal afhangen van wat er in de ministeriële regeling komt te staan. Ben benieuwd.
Snap zelf het idee niet echt. Volgens mij kan je beter mensen bij elkaar in de tuin hebben dan binnen, maar het zal wel aan mij liggen
BBQ aan. En bezoekquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het wordt dit weekend al lente. Dat wordt lachen dus
Nouja dat is visueel wat makkelijker over algemeen. Ik heb er een 'bewijs' voor. Nooit gevraagd nog. En ik toer elke dag een uurtje met de auto zo tussen 22 en 23. Doe ik al jaren standaard. Ook geen moment mee gestopt trouwens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:26 schreef ijs. het volgende:
[..]
Net als die bewijzen voor buiten zijn tijdens de avondklok zeker?
Ook in Assen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het wordt dit weekend al lente. Dat wordt lachen dus
Niet inzien dat juist hierdoor alles veel langer duurtquote:
Je link is niet zo lekker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:29 schreef verita het volgende:
Zelfs het verslag staat al online
Hier:
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2021A01265
en dan 35732
Net geleerd dat het binnen veiliger isquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ze in het beleid nog steeds niet een verschil erkennen tussen binnen en buiten vind ik echt een stukje faalbeleid. Je zou er juist meer draagvlak mee creëren.
4fmp is nog beter.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
B1. 525gister werd virus variant X127B al gepost, die is veel gevaarlijker.
Bezoek aan? op de BBQ? Ik weet niet of ze dan nog komenquote:
Nee, regen en een graad of 5. Dan maar halve liters Tap 6 klappen op straatquote:
Onthouden van zaken voor de rechter is natuurlijk in een andere context.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
De rechter gaf/geeft duidelijk aan dat de onderbouwing voor de avondklok, laat staan in een verkeerde wet, niet te vinden was.
Het is een nuance die imo wordt gemist.
De uitspraak van morgen zou daarom moeten worden afgewacht voordat men nu in de Tweede Kamer zich een instemmend oordeel vormt voor (al of niet terechte) redenen.
Normaal onthoudt de Kamer (en Kabinet) zich van zaken die onder de rechter liggen.
Je hebt werkelijk 0 invloed op het beleid. Men doet toch wat ze willen. Verkiezingen geven je ook geen realistische optie om voor een ander beleid te kiezen. Dan krijg je dat mensen dus maar gewoon gaan doen wat ze willen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet inzien dat juist hierdoor alles veel langer duurt
Geloof je zelf dat als je dat niet doet het korter duurt? Ik geloof er geen zak van.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb een trap in m'n tuin, heerlijk dat hoogteverschil nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe zag je dat precies voor je? In Nederland kijk je veelal gewoon vanaf openbare ruimte een tuin in. Het is niet alsof er honderden meters over eigen terrein moet worden gebanjerd alvorens er in een tuin gekeken kan worden.
Bovendien beletten dat soort wetten handhavers niet om wat aan strafbaar feiten op eigen terrein te doen.
Dat maakt nu ook allemaal niets meer uit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bezoek aan? op de BBQ? Ik weet niet of ze dan nog komen
Niet mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:36 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk 0 invloed op het beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |