De middelbare scholen moeten zsm open en dan 2 maart de kappers en winkels. Ik zeg doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wat zijn nu DE maatregelen?
Ik snap wel dat je geen danskroeg open wilt, maar een kapper bijvoorbeeld? Rutte lijkt trouwens te hinten op iets van winkels heropenen.
Op naar het cafe dan op 2 maart....quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:52 schreef JohnDDD het volgende:
Het moet nu echt afgelopen zijn met die debiele lockdown die al bijna drie maanden duurt. De grens is nu echt bereikt. Op 2 maart moet het echt voorbij zijn.
Dus net als zijn voorgangersquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Doordat we dit soort zaken nu inhoudelijk volgen valt echt op dat een Grapperhaus waar wat lult, geen antwoord geeft en er bijna mee wegkomt.
Dan vrees ik dat dit ook zo in bij allemaal dossiers waar geen haan naar kraait.
Vragen per brief zijn verbazingweekend genoeg nog vaak gesloten ook, zodat de minister met ja of nee kan antwoorden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:53 schreef ijs. het volgende:
Ja doe maar in een brief dan ben je van de moeilijke vragen af
Dat gaat toch niet gebeuren en dat weet de minister.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dreigen met tegenstemmen kan toch?
Maar wat dan wel, laatste weken is een flinke daling geweest in alles maar dan kan het niet door de Britse plague en nu het lijkt te stagneren kan er ook niks. Mocht het licht stijgen kan het niet en als er dan weer een daling zou volgen kan het ook niet want het kan weer gaan stijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar er geldt hoe dan ook dat een hogere instroom weinig aanleiding geeft om de maatregelen te versoepelen, toch?
Het ministerie leverde inderdaad een reeks pareltjes op.quote:
Als er iets beslist wordt achter gesloten deuren is er vaak ook alleen mondeling overlegd en is er dus geen verslaglegging. Toevallig.quote:
Het lijkt mij wel de enige manier....quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gebeuren en dat weet de minister.
De PvdD taait nu weer ontevreden af. Wéér geen duidelijk antwoord gekregen. Dit is behoorlijk gênant om aan te zien.
Het is vooral genant dat men niet gewoon tegen stemt als er geen antwoorden komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gebeuren en dat weet de minister.
De PvdD taait nu weer ontevreden af. Wéér geen duidelijk antwoord gekregen. Dit is behoorlijk gênant om aan te zien.
Ik denk dat wanneer de cijfers in de ziekenhuizen oplopen, ze het liefst een pas op de plaats zouden maken qua maatregelen. Veel meer dan die ene dag in de week fysiek onderwijs zoals de VO-raad vraagt zie ik niet snel gebeuren, maar wie weet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wat zijn nu DE maatregelen?
Ik snap wel dat je geen danskroeg open wilt, maar een kapper bijvoorbeeld? Rutte lijkt trouwens te hinten op iets van winkels heropenen.
De VVD leverde deze, niet het ministeriequote:Op donderdag 18 februari 2021 17:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Het ministerie leverde inderdaad een reeks pareltjes op.
Klopt, dat is óók gênant.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is vooral genant dat men niet gewoon tegen stemt als er geen antwoorden komen.
Volledig debiele lockdown, ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:52 schreef JohnDDD het volgende:
Het moet nu echt afgelopen zijn met die debiele lockdown die al bijna drie maanden duurt. De grens is nu echt bereikt. Op 2 maart moet het echt voorbij zijn.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maart 2020: Intelligente lockdown
Oktober 2020: Lockdown
Oktober 2020: Tijdelijke verzwaring van de lockdown
December 2020: Verzwaarde lockdown
Januari 2021: Volledige lockdown
Februari 2021: Volledig debiele lockdown
Als de daling in de ziekenhuizen doorzet en er weer genoeg ruimte komt om de reguliere zorg volledig uit te voeren en de achterstanden weg te werken.quote:
Op donderdag 18 februari 2021 15:18 schreef Simmertje het volgende:
Wat mij betreft mogen ze dan ook wat tijd krijgen om zich weer in te lezen in de uitspraak. Een week of twee lijkt me prima.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Motie van Wilders nu om pas te stemmen over de wet na de uitspraak van morgen.
Geen fan van Wilders, maar goede motie en aangenomen (Y)quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Motie van Wilders nu om pas te stemmen over de wet na de uitspraak van morgen.
Zie deze motie. Het is niet duidelijk wat de SGP gaat doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef Ebinas het volgende:
Wie zullen tegen stemmen:
PVV
PvdD
Denk
FvD
50 plus ?
Krol?
Rest voor zijn er 9 ?
Ondersteund*quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:58 schreef XSbig het volgende:
[..]
Geen fan van Wilders, maar goede motie en aangenomen (Y)
Enkel die protest-partijtjes, rest drinkt na 9 een biertje met Rutte.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef Ebinas het volgende:
Wie zullen tegen stemmen:
PVV
PvdD
Denk
FvD
50 plus ?
Krol?
Rest voor zijn er 9 ?
Wel mooi dat uitgerekend Kuzu Rutte een dictator noemdequote:Op donderdag 18 februari 2021 17:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Enkel die protest-partijtjes, rest drinkt na 9 een biertje met Rutte.
Duidelijk, als het aan jou ligt dus tot en met minimaal mei. Nou ja, is ook een mening.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de daling in de ziekenhuizen doorzet en er weer genoeg ruimte komt om de reguliere zorg volledig uit te voeren en de achterstanden weg te werken.
Het gaat me niet om hoe lang het duurt, het gaat me erom dat de omstandigheden het moeten toelaten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:01 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Duidelijk, als het aan jou ligt dus tot en met minimaal mei. Nou ja, is ook een mening.
Voordat er ruimte is om achterstand weg te werken is zijn we 2 maanden verder... laat staan dat je dan ook nog moet wachten tot ze zijn weggewerkt...quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat me niet om hoe lang het duurt, het gaat me erom dat de omstandigheden het moeten toelaten.
Er hoeft niet gewacht te worden tot ze zijn weggewerkt. Als de ruimte maar ontstaat om dit te doen, zonder dat de aandacht van de zorg continu wordt opgeëist door covidpatiënten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Voordat er ruimte is om achterstand weg te werken is zijn we 2 maanden verder... laat staan dat je dan ook nog moet wachten tot ze zijn weggewerkt...
Alle buitenlanders preventief opsluiten. Je weet het immers nooitquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef falling_away het volgende:
Voorzorgsprincipe gebruiken om de grondwet in te perken
Ik wil dit even dik benadrukken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef JohnDDD het volgende:
Het is voor mij gewoon volstrekt helder dat de maatregelen nu al zolang duren dat mensen zich er steeds minder aan houden, omdat dat gewoonweg menselijk niet meer mogelijk is om maanden en al bijna een jaar lang onder dit soort omstandigheden te leven. De enige oplossing is het opsluiten van mensen in hun huis en dat is voor mij absoluut geen oplossing. Je kunt mensen niet steeds verder onderdrukken. Dan ben je inderdaad een dictator. We hebben ons best gedaan maar nu is gewoon de grens bereikt.
Tikje gedramatiseerd wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil dit even dik benadrukken.
Waarheid als een koe.
Het probleem is dat politici dat niet inzien omdat hun leven waarschijnlijk zeer weinig is veranderd. Ze werken nog steeds met hun team, hebben thuis hun gezinnetje en hebben dus totaal geen feeling met mensen in de maatschappij die niemand meer zien en nergens meer heen gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil dit even dik benadrukken.
Waarheid als een koe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |