abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198077951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:45 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand of er bij PCR testen rekening gehouden wordt met viral shedding, zeg maar dat je na een paar maand positief getest wordt omdat je toen besmet was. Ik hoor steeds vaker dat mensen nog steeds positief getest worden na 2, 3 maand.

Dit geeft toch een zwaar vertekend beeld?
Klopt daarom is alleen de uitslag niet genoeg maar is er een arts aanwezig die de uitslag beoordeeld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198077958
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, maar er geldt hoe dan ook dat een hogere instroom weinig aanleiding geeft om de maatregelen te versoepelen, toch?
Oh ja, eens. Maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde te zeggen dat er nog geen stijging in ziekenhuisbezetting waar te nemen is :)
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:46:49 #228
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198077963
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef falling_away het volgende:

[..]

die rechter kreeg nog net geen orgasme
Ohh vandaar dat rare bekje..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198077964
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nou, dat is het lastige dus. De ontslagen in ziekenhuizen hangen er ook vanaf waar de mensen heen gaan. Als mensen goed genoeg zijn om uit het ziekenhuis ontslagen te worden, maar nog additionele zorg nodig hebben moet de huisarts beschikbaar zijn of moet het revalidatiecentrum beschikbaar zijn.

Stel dat je 200 opnames hebt op een dag, maar je hebt 300 ontslagen (gemiddeld), dan lopen je ziekenhuizen niet vol. Als je 200 opnames hebt en 150 ontslagen lopen je ziekenhuizen wel vol.

Toen het vorige week zo slecht op de weg was en mensen wellicht naar huis konden kun je je voorstellen dat het ontslaan uit het ziekenhuis even op zich liet wachten omdat mensen niet opgehaald konden worden (code rood). Of dat de huisarts zelf ziek was, etc.
De grafiek laat ook goed zien dat er soms sprake lijkt te zijn van een grote 'ontslagronde' waarbij in een dag een heleboel mensen het ziekenhuis verlaten. De dagen daarvoor lijkt er daarom dus sprake te zijn van een kleine stijging in bezetting.
pi_198077975
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

In tijden van crisis leer je de ware aard van mensen kennen.
of juist niet, omdat je misschien onder stress staat en dingen besluit en doet die je anders nooit zou doen.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198077977
quote:

[..]

Is ook een beetje cynisch maar wordt oa. gevoed door de farce dinsdagavond.. die rechter kreeg nog net geen orgasme toen v Dissel binnenkwam en uit alles bleek dat ze al lang wist wat ze ging oordelen.
Ik ook hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:48:26 #232
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198077983
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:47 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

of juist niet, omdat je misschien onder stress staat en dingen besluit en doet die je anders nooit zou doen.
Of dat je zo stijf staat van de coke dat je niet meer helder kan nadenken.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:48:28 #233
14505 OProg
A Life in Music
pi_198077984
Dit is een onderwerp waar je als kamer ook inhoudelijk vol op moet zou zitten, maar het niveau van de kamer is bedroevend en het draaien en eromheenlullen van de ministers maakt het allemaal niet heel veel beter.

Als ik dan ook zie hoe de toeslagenaffaire heeft kunnen gebeuren en het slechts door individuen kwam dat de strontpot boven kwam en niet door kamer en een groot deel van de pers ben ik de afgelopen periode in ieder geval vele malen sceptischer geworden over ons bestuurlijke systeem en alles wat er omheen hangt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198077986
quote:

[..]

Is ook een beetje cynisch maar wordt oa. gevoed door de farce dinsdagavond.. die rechter kreeg nog net geen orgasme toen v Dissel binnenkwam en uit alles bleek dat ze al lang wist wat ze ging oordelen.
waar bleek dat uit dan?
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:48:55 #235
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198077989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

Oh ja, eens. Maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde te zeggen dat er nog geen stijging in ziekenhuisbezetting waar te nemen is :)
In de bezetting nog niet, nee. Dus ja, wat is de conclusie? We kijken over twee weken weer hoe we ervoor staan :+
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:49:13 #236
22565 asco
Los in deze tent
pi_198077994
Zeg het hem maar Geert. :7
pi_198077996
quote:
82s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:48 schreef OProg het volgende:
Dit is een onderwerp waar je als kamer ook inhoudelijk vol op moet zou zitten, maar het niveau van de kamer is bedroevend en het draaien en eromheenlullen van de ministers maakt het allemaal niet heel veel beter.

Als ik dan ook zie hoe de toeslagenaffaire heeft kunnen gebeuren en het slechts door individuen kwam dat de strontpot boven kwam en niet door kamer en een groot deel van de pers ben ik de afgelopen periode in ieder geval vele malen sceptischer geworden over ons bestuurlijke systeem en alles wat er omheen hangt.
hoe meer eromheen gelult wordt hoe eerder ik tegen zou stemmen en ik zou dat ook benoemen tijdens een vraag. Maar goed, dat ben ik....
pi_198077997
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

In de bezetting nog niet, nee. Dus ja, wat is de conclusie? We kijken over twee weken weer hoe we ervoor staan :+
We kijken over 1 OMT nog een keer :+
pi_198078007
greet wrijft nog even ferd onder zijn neus dat hij een overtreding heeft gehad wegens die rona maatregelen. Heerlijk.
1947-2016
pi_198078009
quote:
82s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:48 schreef OProg het volgende:
Ik vind dat de kamer inhoudelijk best aardig op de hoogte is. Klaarblijkelijk kan niemand afdwingen dat de minister gewoon duidelijke antwoorden geeft.

quote:
True. Mijn vertrouwen in de controlerende functie van de Tweede Kamer is de laatste tijd ook flink afgenomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:50:31 #241
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198078010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:49 schreef asco het volgende:
Zeg het hem maar Geert. :7
Grapperhaus gaat geen antwoord geven, ze gaan tot de laatste rechter door met procederen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_198078018
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:50 schreef Red_85 het volgende:
greet wrijft nog even ferd onder zijn neus dat hij een overtreding heeft gehad wegens die rona maatregelen. Heerlijk.
Heeft Feed 400 euro boete of de 95 euro boete?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198078019
quote:
6s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef Vallon het volgende:

[..]

Er hoeft maar één van de miljarden mutaties net wat sterker te zijn. Evolutie kijkt niet naar aantallen maar naar winnaars die het voortbestaan van de soort beter garanderen.
Ik denk niet dat ophokken van de complete Nederlandse bevolking veel invloed heeft op het wereldwijd ontstaan van mutaties...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198078021
Kan Ferd nou werkelijk niet de vraag over de boetes beantwoorden? :o
pi_198078024
quote:

[..]

Ze kende elkaar dan ook al.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:51:39 #246
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198078031
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, maar er geldt hoe dan ook dat een hogere instroom weinig aanleiding geeft om de maatregelen te versoepelen, toch?
Maar wat zijn nu DE maatregelen?

Ik snap wel dat je geen danskroeg open wilt, maar een kapper bijvoorbeeld? Rutte lijkt trouwens te hinten op iets van winkels heropenen.
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:52:17 #247
14505 OProg
A Life in Music
pi_198078042
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

hoe meer eromheen gelult wordt hoe eerder ik tegen zou stemmen en ik zou dat ook benoemen tijdens een vraag. Maar goed, dat ben ik....
Tsjah. Doordat we dit soort zaken nu inhoudelijk volgen valt echt op dat een Grapperhaus waar wat lult, geen antwoord geeft en er bijna mee wegkomt.

Dan vrees ik dat dit ook zo is bij allemaal dossiers waar geen haan naar kraait.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198078044
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
Klaarblijkelijk kan niemand afdwingen dat de minister gewoon duidelijke antwoorden geeft.
Dreigen met tegenstemmen kan toch?
pi_198078047
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Heeft Feed 400 euro boete of de 95 euro boete?
[ferd modus]
'kan ik niet beantwoorden gezien de situatie van dat moment. ..b.b.b..bb.blalalalalablalabla. Moet je aan ferd zelf maar gaan vragen.'
[/ferd modus]
1947-2016
pi_198078048
Het moet nu echt afgelopen zijn met die debiele lockdown die al bijna drie maanden duurt. De grens is nu echt bereikt. Op 2 maart moet het echt voorbij zijn.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')