Klopt daarom is alleen de uitslag niet genoeg maar is er een arts aanwezig die de uitslag beoordeeld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:45 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand of er bij PCR testen rekening gehouden wordt met viral shedding, zeg maar dat je na een paar maand positief getest wordt omdat je toen besmet was. Ik hoor steeds vaker dat mensen nog steeds positief getest worden na 2, 3 maand.
Dit geeft toch een zwaar vertekend beeld?
Oh ja, eens. Maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde te zeggen dat er nog geen stijging in ziekenhuisbezetting waar te nemen isquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar er geldt hoe dan ook dat een hogere instroom weinig aanleiding geeft om de maatregelen te versoepelen, toch?
Ohh vandaar dat rare bekje..quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef falling_away het volgende:
[..]
die rechter kreeg nog net geen orgasme
De grafiek laat ook goed zien dat er soms sprake lijkt te zijn van een grote 'ontslagronde' waarbij in een dag een heleboel mensen het ziekenhuis verlaten. De dagen daarvoor lijkt er daarom dus sprake te zijn van een kleine stijging in bezetting.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, dat is het lastige dus. De ontslagen in ziekenhuizen hangen er ook vanaf waar de mensen heen gaan. Als mensen goed genoeg zijn om uit het ziekenhuis ontslagen te worden, maar nog additionele zorg nodig hebben moet de huisarts beschikbaar zijn of moet het revalidatiecentrum beschikbaar zijn.
Stel dat je 200 opnames hebt op een dag, maar je hebt 300 ontslagen (gemiddeld), dan lopen je ziekenhuizen niet vol. Als je 200 opnames hebt en 150 ontslagen lopen je ziekenhuizen wel vol.
Toen het vorige week zo slecht op de weg was en mensen wellicht naar huis konden kun je je voorstellen dat het ontslaan uit het ziekenhuis even op zich liet wachten omdat mensen niet opgehaald konden worden (code rood). Of dat de huisarts zelf ziek was, etc.
of juist niet, omdat je misschien onder stress staat en dingen besluit en doet die je anders nooit zou doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
In tijden van crisis leer je de ware aard van mensen kennen.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef falling_away het volgende:
[..]
Is ook een beetje cynisch maar wordt oa. gevoed door de farce dinsdagavond.. die rechter kreeg nog net geen orgasme toen v Dissel binnenkwam en uit alles bleek dat ze al lang wist wat ze ging oordelen.
Of dat je zo stijf staat van de coke dat je niet meer helder kan nadenken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of juist niet, omdat je misschien onder stress staat en dingen besluit en doet die je anders nooit zou doen.
waar bleek dat uit dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef falling_away het volgende:
[..]
Is ook een beetje cynisch maar wordt oa. gevoed door de farce dinsdagavond.. die rechter kreeg nog net geen orgasme toen v Dissel binnenkwam en uit alles bleek dat ze al lang wist wat ze ging oordelen.
In de bezetting nog niet, nee. Dus ja, wat is de conclusie? We kijken over twee weken weer hoe we ervoor staanquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh ja, eens. Maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde te zeggen dat er nog geen stijging in ziekenhuisbezetting waar te nemen is
hoe meer eromheen gelult wordt hoe eerder ik tegen zou stemmen en ik zou dat ook benoemen tijdens een vraag. Maar goed, dat ben ik....quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:48 schreef OProg het volgende:
Dit is een onderwerp waar je als kamer ook inhoudelijk vol op moet zou zitten, maar het niveau van de kamer is bedroevend en het draaien en eromheenlullen van de ministers maakt het allemaal niet heel veel beter.
Als ik dan ook zie hoe de toeslagenaffaire heeft kunnen gebeuren en het slechts door individuen kwam dat de strontpot boven kwam en niet door kamer en een groot deel van de pers ben ik de afgelopen periode in ieder geval vele malen sceptischer geworden over ons bestuurlijke systeem en alles wat er omheen hangt.
We kijken over 1 OMT nog een keerquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de bezetting nog niet, nee. Dus ja, wat is de conclusie? We kijken over twee weken weer hoe we ervoor staan
Ik vind dat de kamer inhoudelijk best aardig op de hoogte is. Klaarblijkelijk kan niemand afdwingen dat de minister gewoon duidelijke antwoorden geeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:48 schreef OProg het volgende:
Dit is een onderwerp waar je als kamer ook inhoudelijk vol op moet zou zitten, maar het niveau van de kamer is bedroevend en het draaien en eromheenlullen van de ministers maakt het allemaal niet heel veel beter.
True. Mijn vertrouwen in de controlerende functie van de Tweede Kamer is de laatste tijd ook flink afgenomen.quote:Als ik dan ook zie hoe de toeslagenaffaire heeft kunnen gebeuren en het slechts door individuen kwam dat de strontpot boven kwam en niet door kamer en een groot deel van de pers ben ik de afgelopen periode in ieder geval vele malen sceptischer geworden over ons bestuurlijke systeem en alles wat er omheen hangt.
Grapperhaus gaat geen antwoord geven, ze gaan tot de laatste rechter door met procederen.quote:
Heeft Feed 400 euro boete of de 95 euro boete?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:50 schreef Red_85 het volgende:
greet wrijft nog even ferd onder zijn neus dat hij een overtreding heeft gehad wegens die rona maatregelen. Heerlijk.
Ik denk niet dat ophokken van de complete Nederlandse bevolking veel invloed heeft op het wereldwijd ontstaan van mutaties...quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Er hoeft maar één van de miljarden mutaties net wat sterker te zijn. Evolutie kijkt niet naar aantallen maar naar winnaars die het voortbestaan van de soort beter garanderen.
Ze kende elkaar dan ook al.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef falling_away het volgende:
[..]
Maar wat zijn nu DE maatregelen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar er geldt hoe dan ook dat een hogere instroom weinig aanleiding geeft om de maatregelen te versoepelen, toch?
Tsjah. Doordat we dit soort zaken nu inhoudelijk volgen valt echt op dat een Grapperhaus waar wat lult, geen antwoord geeft en er bijna mee wegkomt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hoe meer eromheen gelult wordt hoe eerder ik tegen zou stemmen en ik zou dat ook benoemen tijdens een vraag. Maar goed, dat ben ik....
Dreigen met tegenstemmen kan toch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
Klaarblijkelijk kan niemand afdwingen dat de minister gewoon duidelijke antwoorden geeft.
[ferd modus]quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft Feed 400 euro boete of de 95 euro boete?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |