Enkel die protest-partijtjes, rest drinkt na 9 een biertje met Rutte.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef Ebinas het volgende:
Wie zullen tegen stemmen:
PVV
PvdD
Denk
FvD
50 plus ?
Krol?
Rest voor zijn er 9 ?
Wel mooi dat uitgerekend Kuzu Rutte een dictator noemdequote:Op donderdag 18 februari 2021 17:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Enkel die protest-partijtjes, rest drinkt na 9 een biertje met Rutte.
Duidelijk, als het aan jou ligt dus tot en met minimaal mei. Nou ja, is ook een mening.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de daling in de ziekenhuizen doorzet en er weer genoeg ruimte komt om de reguliere zorg volledig uit te voeren en de achterstanden weg te werken.
Het gaat me niet om hoe lang het duurt, het gaat me erom dat de omstandigheden het moeten toelaten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:01 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Duidelijk, als het aan jou ligt dus tot en met minimaal mei. Nou ja, is ook een mening.
Voordat er ruimte is om achterstand weg te werken is zijn we 2 maanden verder... laat staan dat je dan ook nog moet wachten tot ze zijn weggewerkt...quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat me niet om hoe lang het duurt, het gaat me erom dat de omstandigheden het moeten toelaten.
Er hoeft niet gewacht te worden tot ze zijn weggewerkt. Als de ruimte maar ontstaat om dit te doen, zonder dat de aandacht van de zorg continu wordt opgeëist door covidpatiënten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Voordat er ruimte is om achterstand weg te werken is zijn we 2 maanden verder... laat staan dat je dan ook nog moet wachten tot ze zijn weggewerkt...
Alle buitenlanders preventief opsluiten. Je weet het immers nooitquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef falling_away het volgende:
Voorzorgsprincipe gebruiken om de grondwet in te perken
Ik wil dit even dik benadrukken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef JohnDDD het volgende:
Het is voor mij gewoon volstrekt helder dat de maatregelen nu al zolang duren dat mensen zich er steeds minder aan houden, omdat dat gewoonweg menselijk niet meer mogelijk is om maanden en al bijna een jaar lang onder dit soort omstandigheden te leven. De enige oplossing is het opsluiten van mensen in hun huis en dat is voor mij absoluut geen oplossing. Je kunt mensen niet steeds verder onderdrukken. Dan ben je inderdaad een dictator. We hebben ons best gedaan maar nu is gewoon de grens bereikt.
Tikje gedramatiseerd wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil dit even dik benadrukken.
Waarheid als een koe.
Het probleem is dat politici dat niet inzien omdat hun leven waarschijnlijk zeer weinig is veranderd. Ze werken nog steeds met hun team, hebben thuis hun gezinnetje en hebben dus totaal geen feeling met mensen in de maatschappij die niemand meer zien en nergens meer heen gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil dit even dik benadrukken.
Waarheid als een koe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |