Klopt je hebt gelijk ik hoor hen nu.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey heb ik niet gehoord, Mike wel
Jill heeft de laatste tijd een obsessieve haat jegens Liese ontwikkeld. Je ziet het heel vaak aan de blikken die ze haar toewerpt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill nu over Liese , die ze weg wil hebben
Zoey heeft vannacht met Julie , Liese en Naomi gesproken en haar beslissing uitgelegd en tussen die drie zit het wel goedquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt je hebt gelijk ik hoor hen nu.
NASA marslanding op hoofdscherm, ajax op klein scherm, live BB op tablet met 1 oor headsetquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:40 schreef freaky40 het volgende:
De exit van Jerrel geloof ik wel vanavond, prioriteiten: eerst Ajax-Lille en dan de live uitzending terug kijken.
Dit wordt het bij mij ook jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:42 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
NASA marslanding op hoofdscherm, ajax op klein scherm, live BB op tablet met 1 oor headsetje kunt het maar druk hebben
Jill gedraagt zich als een baby , handelt als een kleuter en heeft problemen met mensen zoals Liese. dat zegt alles van Jill, Liese heeft echt wel moeite gedaan maar Jill ziet dat andersquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jill heeft de laatste tijd een obsessieve haat jegens Liese ontwikkeld. Je ziet het heel vaak aan de blikken die ze haar toewerpt.
Volgende week lekker op de bank, samen met Thomas.
jezus die Michel laat mijn gaydar ontploffenquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:39 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mike had Michel verteld hem tactisch te nomineren, want zou verloren stem zijn. In de gameroom had Mike de langste tekst..........(de reden van nomineren)
Mike is doorzien.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
De koffers.
Nou pleur jerrel in die van hem en zet m buiten
Spannendquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:42 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
NASA marslanding op hoofdscherm, ajax op klein scherm, live BB op tablet met 1 oor headsetje kunt het maar druk hebben
Dat is de enige TV die hij nog maakt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:44 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel KAP eens met dat fucking boeren. Ranzig kind
En daar slaagt hij ook met vlag en wimpel in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:16 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel heeft besloten om ons de laatste uren nog eens stevig te irriteren
Ze vertrouwen haar niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey heet vannacht met Julie , Liese en Naomi gesproken en haar beslissing uitgelegd en tussen die drie zit het wel goed
Jawelquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze vertrouwen haar niet meer.
Ze zal volgende week weer op Michel en Nick stemmen denken ze.
Michel heeft ook met haar gesproken kennelijk. Dat ze zichzelf buiten hun groepje heeft geplaatst.
Dat ze gewoon ook bij hun kon gaan zitten.
Mike vertrouwen ze niet meer toe op wie ze stemmen. Die hebben ze ook door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |