Ik ook, en dan die smakkende eetgeluiden er bijquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:56 schreef greysbones het volgende:
jerrel?
die at vanmorgen ook al zo smerig een banaan..
maar ik heb daar ook wel een dingetje mee.. mensen die op een bepaalde manier eten
Loslaten valt niet mee, maar hoort er echt bij..quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:01 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het behoorlijk treurig allemaal
In BB gaat ze dat niet lerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:02 schreef puzziepie het volgende:
Loslaten door BB in te gaan , ik snap het niet .
Ze is blijkbaar een controlfreak thuis .. niets van te merken in dat BB huisquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:02 schreef puzziepie het volgende:
Loslaten door BB in te gaan , ik snap het niet .
Ik vind het echt best wel ziek wat ik hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loslaten valt niet mee, maar hoort er echt bij..
en ook je kinderen hun eigen problemen te laten oplossen
Papa! Mijn kamer staat in brand!quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loslaten valt niet mee, maar hoort er echt bij..
en ook je kinderen hun eigen problemen te laten oplossen
Precies dat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
In BB gaat ze dat niet leren
Controle he. Die houdt zich enorm in...quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar een controlfreak thuis .. niets van te merken in dat BB huis
Met Michel zekerquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Controle he. Die houdt zich enorm in...
KIds Whuzz??quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Papa! Mijn kamer staat in brand!
- Ja los dat ff lekker zelf op!
We hadden er 3, maar na de brand nog maar 1quote:
lekker ongezond... af en toe ff lekker discussierenquote:
leeftijd??quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
We hadden er 3, maar nu de brand nog maar 1
Grapje. We hebben een zoon
wacht maar tot ze uit BB komtquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:05 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ja die man denk ook laat maar lekker.. ze denkt dat ze geen ruzie heeft
Mijn zoon stond een keer onder een betonmolen met een vriendje (ding bleek niet afgesloten te zijn door de bouw destijds)quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Papa! Mijn kamer staat in brand!
- Ja los dat ff lekker zelf op!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als die twee los gaan, zijn duimpjes opsteken niet meer nodig..
wtfquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon stond een keer onder een betonmolen met een vriendje (ding bleek niet afgesloten te zijn door de bouw destijds)
Het is wonder dat hij er levend uit is gekomen
Hij was alleen helemaal wit
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon stond een keer onder een betonmolen met een vriendje (ding bleek niet afgesloten te zijn door de bouw destijds)
Het is wonder dat hij er levend uit is gekomen
Hij was alleen helemaal wit
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
We hadden er 3, maar na de brand nog maar 1
Grapje. We hebben een zoon
Heb er ook moeite mee. En als je dan iets verstaat, is het vaak niet boeiend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het knap dat jullie kunnen verstaan wat Julie precies zegt. Voor mij is het koeterwaals.
Dat vraag je een dame niet! Ownee. dat gaat hier niet op.quote:
Ik versta eigenlijk iedereen gewoonquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Heb er ook moeite mee. En als je dan iets verstaat, is het vaak niet boeiend.
Waarom in shock?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo in shock dat @:whuzz een kind heeft.. dat snap ik helemaal![]()
![]()
Gelukkig heb je een zoonquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vraag je een dame niet! Ownee. dat gaat hier niet op.
Wordt 18 dit jaar. Over loslaten gesproken.... rijbewijs en dan in je auto laten rijden straks.... *huiver*
De riolering in de omgeving was ook een tijd verstoptquote:
ahhahah fijn he!quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vraag je een dame niet! Ownee. dat gaat hier niet op.
Wordt 18 dit jaar. Over loslaten gesproken.... rijbewijs en dan in je auto laten rijden straks.... *huiver*
Ik verder ook. Had eerst moeite met Nick, maar die kan ik nu vrij goed begrijpen. Patje was soms ook pittig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:09 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ik versta eigenlijk iedereen gewoon
quote:
Vind ik wel een geslaagde grap, dat van enkele uurtjes geledenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:51 schreef TheLuckyman het volgende:
13:40
De genomineerden komen terug uit de gameroom. Jerrel gaat gelijk naar de slaapkamer, Michel naar de badkamer. Nick vertelt met een strak gezicht in de woonkamer dat er twee naar huis gaan. Er wordt gedacht Evelijn aan een grap, maar door het serieuze gezicht van Nick, heerst er grote twijfel. Julie lijkt heel erg gek geschrokken.
Dan komt de aap uit de mouw, toch een grap die ze met zijn drieën hebben bedacht. Vooral Julie, Zoëy en Liese kunnen het niet echt waarderen.
Leuk moment om even terug te kijken!
Ik heb alleen moeite met Juliequote:Op donderdag 18 februari 2021 15:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik verder ook. Had eerst moeite met Nick, maar die kan ik nu vrij goed begrijpen. Patje was soms ook pittig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |