Livestream is makkelijker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
BelleGod is weer present @:zipportal
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal wel, geen zin om mijn middag te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot.
Je moet wat, als je zelf geen auto hebt en/of tuincentra die dicht zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het sowieso erg vreemd om online planten te bestellen, maar dat geheel terzijde.
Eens, een plant moet ik kunnen aanraken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het sowieso erg vreemd om online planten te bestellen, maar dat geheel terzijde.
Maten van mij hebben allemaal van die bananenplanten etc die amper in een auto passen, die kun je beter thuis laten bezorgen toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
Bananenplanten? Is dat een rage in Friesland?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maten van mij hebben allemaal van die bananenplanten etc die amper in een auto passen, die kun je beter thuis laten bezorgen toch.
Ook als het een ondankbare plant is?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, een plant moet ik kunnen aanraken.
Zijn wel meer mensen die dat hebben ja, moet je ook de ruimte voor hebben en dat is hier meestal wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bananenplanten? Is dat een rage in Friesland?
Die zijn met regelmaat zelfs bij de AH en Lidl te koop, de kleintjes danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bananenplanten? Is dat een rage in Friesland?
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maten van mij hebben allemaal van die bananenplanten etc die amper in een auto passen, die kun je beter thuis laten bezorgen toch.
Ik had een gevatte opmerking als "Dan doe ik deze koeken vanaf nu niet meer in de oven" verwacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet die man toch gewoon helemaal zelf weten.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een gevatte opmerking als "Dan doe ik deze koeken vanaf nu niet meer in de oven" verwacht.
Geen like gegeven.
Doe ik wel even.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je deze Tweet zet krijg je van mij wel een like.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |