Lucille.gifquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die laatste zin heb je later toegevoegd die zag ik mijn quotemelding niet!
onderwergquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:20 schreef GGMM het volgende:
De bezorger is onderwerg
Tussen: 15:10 en 17:10
@:caland @:onlogisch @:scrummie (Ik heb lampen besteld) @:zipportal @:lenny_leonard (Bij Amazon was het goedkoper geweest)
Goed verhaal, lekker kort ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een Quote Alert krijgt dan kan je met je muis over de quotemelding heen gaan en dan opent er een pop-up venster met wat diegene zegt.
Daar stond die laatste zin niet
Zo duidelijk?
GGMM kan echt niets hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook.
Maar je hebt gelijk, die zin heb ik later toegevoegd. Plagerijtje, kun je wel hebben hè?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook.
Maar je hebt gelijk, die zin heb ik later toegevoegd. Plagerijtje, kun je wel hebben hè?
Ah, zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een Quote Alert krijgt dan kan je met je muis over de quotemelding heen gaan en dan opent er een pop-up venster met wat diegene zegt.
Daar stond die laatste zin niet
Zo duidelijk?
Het zal wel, geen zin om mijn middag te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk
@:maxi-mus ik had dus gelijk jij niet
Dan kun je mooi even bijkomen van een drukke werkweek!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Toe aan weekend
En heb eigenlijk helemaal geen plannen.
Bedoelde meer vanavond. Maar inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je mooi even bijkomen van een drukke werkweek!![]()
En het is SUPERSUNDAY
VI kijken, de nieuwe Mocro maffia (@Zipportal) niks mis mee. En Cambuur moet zo tegen Jong Ajax!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoelde meer vanavond. Maar inderdaad.
Ja hoorde het net van Caland die ook zo vriendelijk was het aanvangstijdstip te DM'en.quote:
DPD is nog erger. Laatst een pakket dat hier hemelsbreed 10km verderop vandaan moest komen en dat via Stuttgart is gegaan, 5 dagen t&t met 'later vandaag wordt uw pakket bezorgd'.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zou gisteren een pakket bezorgd worden. Niet bezorgd.
Kreeg vanochtend een melding dat ie er tussen 10:30 en 12:30 zou zijn. Nog niks.
Nu staat er 'bezorgtijd nog niet bekend'.
Ik ben echt ziedend!
Tyfus PostNL.
[ afbeelding ]
Lekker sportweertje. Vanmiddag racefiets lenteklaar maken en morgen knallen door het Brabantse land.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Toe aan weekend
En heb eigenlijk helemaal geen plannen.
Heb die Koeman docu toch maar even meegepikt aangezien het drie afleveringen van ongeveer 28 min waren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI kijken, de nieuwe Mocro maffia (@:zipportal) niks mis mee. En Cambuur moet zo tegen Jong Ajax!
Wel vermakelijk?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb die Koeman docu toch maar even meegepikt aangezien het drie afleveringen van ongeveer 28 min waren.
Geen woord over Messi natuurlijk.
Het begint bij jezelf om met zulk weer op komst online planten te gaan bestellenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
DPD is nog erger. Laatst een pakket dat hier hemelsbreed 10km verderop vandaan moest komen en dat via Stuttgart is gegaan, 5 dagen t&t met 'later vandaag wordt uw pakket bezorgd'.
Doos met planten een week onderweg in de koudste week sinds jaren, alles dood bij aankomst.
Ja, je hebt meer aan een lamp.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het begint bij jezelf om met zulk weer op komst online planten te gaan bestellen
Livestream is makkelijker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
BelleGod is weer present @:zipportal
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal wel, geen zin om mijn middag te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot.
Je moet wat, als je zelf geen auto hebt en/of tuincentra die dicht zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het sowieso erg vreemd om online planten te bestellen, maar dat geheel terzijde.
Eens, een plant moet ik kunnen aanraken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het sowieso erg vreemd om online planten te bestellen, maar dat geheel terzijde.
Maten van mij hebben allemaal van die bananenplanten etc die amper in een auto passen, die kun je beter thuis laten bezorgen toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
Bananenplanten? Is dat een rage in Friesland?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maten van mij hebben allemaal van die bananenplanten etc die amper in een auto passen, die kun je beter thuis laten bezorgen toch.
Ook als het een ondankbare plant is?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, een plant moet ik kunnen aanraken.
Zijn wel meer mensen die dat hebben ja, moet je ook de ruimte voor hebben en dat is hier meestal wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bananenplanten? Is dat een rage in Friesland?
Die zijn met regelmaat zelfs bij de AH en Lidl te koop, de kleintjes danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bananenplanten? Is dat een rage in Friesland?
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maten van mij hebben allemaal van die bananenplanten etc die amper in een auto passen, die kun je beter thuis laten bezorgen toch.
Ik had een gevatte opmerking als "Dan doe ik deze koeken vanaf nu niet meer in de oven" verwacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet die man toch gewoon helemaal zelf weten.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een gevatte opmerking als "Dan doe ik deze koeken vanaf nu niet meer in de oven" verwacht.
Geen like gegeven.
Doe ik wel even.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je deze Tweet zet krijg je van mij wel een like.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |