En dan die babyfoto op de achtergrond....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het geeft bij mij enigzins blijk dat hij toch wel gevoelens voor Ichelle had en daarnaast dat hij een hint gaf dat er gezocht moest worden naar een dader. Ik had al eerder gesuggereerd dat dit voor hem wss een ongewenste outcome was.
Heb ik niet gezien, maar ik vermoed dat hij gewoon gevoelens voor haar had en dat ook de jaloezie heeft aangevuurd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dan die babyfoto op de achtergrond....
Er zijn (veel) meer soorten positie data dan GPS.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zit daar een GPS tracker in bedoel je? Dat lijkt mij weinig privacygevoelig en zitten wss weinig mensen op te wachten....
Dat kan Second Love ook wel opdoeken.
Noem er eens 1 naast GSM mast data. En hoe zeker ben jij dat in auto's van tegenwoordig een locatielogger zit??? Volgens mij willen de meeste mensen dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er zijn (veel) meer soorten positie data dan GPS.
Tegenwoordig hebben veel nieuwe auto's een systeem dat automatisch de hulpdiensten belt bij een crash. Of je kunt via een app of je telefoon zien waar de auto staat. Deze auto's beschikken dus over een sim-kaartje en stralen ook zendmasten aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zit daar een GPS tracker in bedoel je? Dat lijkt mij weinig privacygevoelig en zitten wss weinig mensen op te wachten....
Dat kan Second Love ook wel opdoeken.
Rijd jouw auto niet vanzelf de laatst gereden route? Mijn wel hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik moest hier even goed over nadenken. Hoe kan een auto de politie naar het kanaal leidenMaar daar zaken dus wss sporen in die wezen op die lokatie van het kanaal.
Maar wat een tragedie deze zaak
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben veel nieuwe auto's een systeem dat automatisch de hulpdiensten belt bij een crash. Of je kunt via een app of je telefoon zien waar de auto staat. Deze auto's beschikken dus over een sim-kaartje en stralen ook zendmasten aan.
https://www.rijksoverheid(...)m-ecall-in-mijn-auto
quote:Privacy eigenaar auto
eCall houdt rekening met uw privacy. Het systeem ziet pas na het ongeluk of het indrukken van de noodknop uw plek en de rijrichting. Als er niks aan de hand is kan eCall uw auto niet volgen. Uw gegevens worden niet opgeslagen of ergens anders voor gebuikt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Rijd jouw auto niet vanzelf de laatst gereden route? Mijn wel hoor
Dat zit hier ook in de auto, een keer nodig gehad en toen kwam er niemand. Moesten ouderwets de locatie doorgeven.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben veel nieuwe auto's een systeem dat automatisch de hulpdiensten belt bij een crash. Of je kunt via een app of je telefoon zien waar de auto staat. Deze auto's beschikken dus over een sim-kaartje en stralen ook zendmasten aan.
https://www.rijksoverheid(...)m-ecall-in-mijn-auto
Dan misschien die tweede optie die ik gaf. Overigens als zendmasten aangestraald worden dan heeft eCall daar geen toegang tot, wel telefoonproviders.quote:
Tja die GSM data kan je ook niet nauwkeurig genoeg traceren zoals dat met GPS data wel mogelijk is. Leuk en handig om te weten waar je ongeveer moet zijn, maar je hebt dan nog wat specifiekere locatieinfo nodig om precies ter plekke te komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zit hier ook in de auto, een keer nodig gehad en toen kwam er niemand. Moesten ouderwets de locatie doorgeven.
eCall bevat GPS locatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja die GSM data kan je ook niet nauwkeurig genoeg traceren zoals dat met GPS data wel mogelijk is. Leuk en handig om te weten waar je ongeveer moet zijn, maar je hebt dan nog wat specifiekere locatieinfo nodig om precies ter plekke te komen.
Aha, een GPS module die via het GSM netwerk dus de GPS data verstuurd naar het eCall systeem. Zou toch wel handig zijn om die informatie te storen zodat je zoals in dit geval kunt checken waar iemand dan precies geweest is. Ik zou het zelf alleen onwenselijk vinden als dat ding al die tijd aan staat en er gebeurt verder niks. Dan is zo terug te halen waar je geweest bent, zelfs als je telefoon uit staat. Toch wel een hoog Big Brother gehalte dit. En eigenlijk heb je die locatiegegevens alleen maar nodig als je panne hebt.quote:
Navigatie, laatst ingevoerde adressen? Mijne onthoudt minsten 10 gebruikte bestemmingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik moest hier even goed over nadenken. Hoe kan een auto de politie naar het kanaal leidenMaar daar zaken dus wss sporen in die wezen op die lokatie van het kanaal.
Maar wat een tragedie deze zaak
Luguber maar fijn dat alle lichaamsdelen nu bij elkaar zijn en dat ze afscheid kunnen nemenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:55 schreef Flory het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)g-afscheid~a21c8949/
NabestaandeN lieverd. Als je een meervoudspersoonsvorm gebruikt moet je ook een meervoudsonderwerp hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Luguber maar fijn dat alle lichaamsdelen nu bij elkaar zijn en dat ze afscheid kunnen nemenwat zullen die nabestaande het zwaar hebben.
Dank je wel, mijn fout.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
NabestaandeN lieverd. Als je een meervoudspersoonsvorm gebruikt moet je ook een meervoudsonderwerp hebben.
Zeikertquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
NabestaandeN lieverd. Als je een meervoudspersoonsvorm gebruikt moet je ook een meervoudsonderwerp hebben.
Zou kunnen. Heb een x auto geleend van een kennis. Kon ik ook zo zien waar die allemaal was geweest in de navigatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:27 schreef Fer het volgende:
[..]
Navigatie, laatst ingevoerde adressen? Mijne onthoudt minsten 10 gebruikte bestemmingen.
Dit is vreemd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:43 schreef Nober het volgende:
Grote vraag is wat H’s echtgenoot van de moord op Ichelle weet. De Vlaming is gehoord als getuige, maar hij is geen verdachte in de zaak.
Dit en het onderzoek moest nog plaatsvinden...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Dit is vreemd.
Hoe kunnen ze zo stellig zeker weten dat hij nix op zijn kerfstok heeft ?
Ze hebben ook 2 maanden de tijd gehad om evt.sporen te wissen.
Waarom laten ze hem afreizen naar België?
Zolang niet vaststaat wat de doodsoorzaak en het tijdstip is, kan hij ook geen alibi hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit en het onderzoek moest nog plaatsvinden...
Nog sterker, hij kan gezorgd hebben voor een passend alibi. Ook voor het wegbrengen van het lichaam.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:36 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Zolang niet vaststaat wat de doodsoorzaak en het tijdstip is, kan hij ook geen alibi hebben.
Jmo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |