quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik word nu toch wel nieuwsgierig. Andere zorg loopt uit de hand gok ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd dat de overheid ook meer geld gaat investeren in een cyber army.
Ik vond de opmerking: "Laten we de verkiezingen verdienen" wel moeilijk. Dan wordt dat straks weer het argument.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
"Steeds wegen zoeken om zonder inbreng van het parlement maatregelen in te stellen." Aldus het verwijt van Voermans ten aanzien van de wijze waarop de avondklok was ingesteld.
Er zit dus een bevoegdheid in van de burgemeester, maar in ieder geval niet tot 3 maart.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
Interessant: de burgmeester krijgt een ontheffingsmogelijkheid. Voermans: wat voor soort bevoegdheid is dit? Waarom zit dit erin? Maar: geen reden volgens hem om het wetsvoorstel te verwerpen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]Dat kan een best probleem zijn. Succes ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Tsja, dat er zo'n drukte wordt gemaakt over iets wat in theorie binnen enkele weken weer afgeschaft wordt impliceerde dit al. Dit soort extra handvatten tonen slechts weer extra aan dat het tussentijdse verlengen alleen maar voor de buhne is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:02 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Er zit dus een bevoegdheid in van de burgemeester, maar in ieder geval niet tot 3 maart.
Dat is heel apart inderdaad; dit zit erin, maar hij geldt niet.
Dit laat dus alweer zien dat dit voor langere duur ingevoerd moet worden
Ik moet zeggen dat ik wat betreft van der Staaij zo bevooroordeeld ben over een aantal keren dat ik hem heb zien spreken over abortus, dat ik met hem echt grote moeite heb iets positiefs te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:02 schreef chratnox het volgende:
Van der Staaij![]()
Redelijkheid en kritische vragen op dit dossier. Het is niet mijn partij, maar hier verdient hij wel een plusje vind ik.
Het is niet mijn partij en ik zou nooit op 'm stemmen, maar de manier waarop hij deelneemt aan debatten en de rust die hij tijdens die debatten uitstraalt heb ik heel veel respect voor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wat betreft van der Staaij zo bevooroordeeld ben over een aantal keren dat ik hem heb zien spreken over abortus, dat ik met hem echt grote moeite heb iets positiefs te zien.
Dat soort achterhaalde denkbeelden zijn voor mij een afknapper om ooit op die partij te stemmen. Toch, qua inhoudelijkheid wat betreft diverse andere onderwerpen is Van der Staaij een topper.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wat betreft van der Staaij zo bevooroordeeld ben over een aantal keren dat ik hem heb zien spreken over abortus, dat ik met hem echt grote moeite heb iets positiefs te zien.
In Dld speelden ze met de gedachte (geen idee of het geeffectueerd is) om hiervoor omgekeerde bewijslast toe te passen. Thuiswerken verplicht ten zij de werkgever aan kan tonen dat het niet kan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)econtroleerd-worden/
Zoiets?
Was er eerst ook geen voorstander van, maar denk dat zo een aanpak zeker kan werken. In ieder geval beter dan een avondklok.
Kees is echt by far de beste politicus in de kamer. Beste debater, het staatsrechterlijk geweten van de kamer ook nog eens en dat bewees hij ook met z'n kritiek over de invoering van de avondklokwet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:02 schreef chratnox het volgende:
Van der Staaij![]()
Redelijkheid en kritische vragen op dit dossier. Het is niet mijn partij, maar hier verdient hij wel een plusje vind ik.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is niet mijn partij en ik zou nooit op 'm stemmen, maar de manier waarop hij deelneemt aan debatten en de rust die hij tijdens die debatten uitstraalt heb ik heel veel respect voor.
Ik weet dat dat zo is. Rationeel. Maar mijn afschuw over die momenten heeft een te grote overhand. Het versturen van die walgelijke poppetjes, bijvoorbeeld. En had hij niet ook die Nashville-verklaring ondertekend?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat soort achterhaalde denkbeelden zijn voor mij een afknapper om ooit op die partij te stemmen. Toch, qua inhoudelijkheid wat betreft diverse andere onderwerpen is Van der Staaij een topper.
Als de standpunten ronduit kut zijn, maakt het weinig uit of ze standvastig zijn of niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kees is echt by far de beste politicus in de kamer. Beste debater, het staatsrechterlijk geweten van de kamer ook nog eens en dat bewees hij ook met z'n kritiek over de invoering van de avondklokwet.
Ik sta niet achter alle punten van de SGP (de israel fetish begrijp ik niet helemaal) maar op 16 maart krijgt hij gewoon weer m'n stem. Je mag van de partij vinden wat je wil maar ze zijn zo'n beetje de enige die standvastig zijn als het om standpunten aankomt.
Ik kan ook niet zo makkelijk denken over m'n eigen grondrechten omdat-ie verder schappelijke standpunten heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat dat zo is. Rationeel. Maar mijn afschuw over die momenten heeft een te grote overhand. Het versturen van die walgelijke poppetjes, bijvoorbeeld. En had hij niet ook die Nashville-verklaring ondertekend?
Bedrijven zoalsquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:19 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Er ontstaat dan een maatschappij waar samenkomen op vergunde locaties een stuk lastiger wordt.
Het wordt mijn inziens een stuk belangrijker om in de privé kring ruimte, zaaltjes, tuin, sportfaciliteiten etc te hebben. Mijn verwachting is dat ze alleen bedrijven kunnen dwingen tot dit soort regels.
Dat is een mening, geen feit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de standpunten ronduit kut zijn, maakt het weinig uit of ze standvastig zijn of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |