abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198070107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als Jaap weer net zo'n lulverhaal gaat houden als in de rechtszaal dan wacht ik wel op de samenvatting.

@mods:
Dit is GEEN gifje.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2021 09:29:45 ]
pi_198070127
Er komt dus geen verhaal van Van Dissel. Hoe kan de Tweede Kamer de proportionaliteit van de nieuwe wet dan bepalen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198070128
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

@:mods:
Dit is GEEN gifje.

_O- Hoe is 't daar? Vol te houden in het ziekenhuis?
pi_198070133
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:21 schreef zalkc het volgende:

[..]

Omdat ze menselijk gedrag willen beïnvloeden?
Wat ik een beetje waarneem is dat de opvolgingsbereidheid groter was toen het krap werd in de ziekenhuizen, als het lokale ziekenhuis de deuren moet sluiten voor nieuwe patiënten motiveert mij dat meer om me aan de maatregelen te houden dan "pas op voor de britse variant!!!". Na verloop van tijd word het een beetje "the boy who cried: WOLF!", je gelooft ze niet meer.

Terwijl het best wel erg is dat we nu heel veel maatregelen nodig hebben voor een hele minieme daling, met R van 0.89-0.95 heb je niet heel veel speling. Misschien moet het wel eerst weer volstromen voor het gedrag zich weer aanpast naar meer voorzichtigheid.

Gisteren was er weer eens Andere tijden op tv en dat ging over de Mexicaanse griep, ook Ab O. gaf toe dat na die pandemie er nog weinig aandacht was voor virusbestrijding, voornamelijk omdat de hele Mexicaanse griep als een storm in een glas water werd gezien en complete geldverspilling. Saillant detail, ook toen waren de zorgen al gericht op de krappe IC capaciteit in de winter. Ik hoop toch echt dat we daar eens een keer wat aan gaan doen.
Ik vraag me alleen af of dat na een jaar nog werkt, of het nog zin heeft daarop in te zetten. Ook gesloten ziekenhuizen raken niet iedereen, niet direct in ieder geval. En we kunnen wel inzetten op we doen het samen, maar tenzij ik echt een aso ben gok ik dat mensen alleen geraakt worden als het directe naasten betreft, en niet arme tante Annie uit Zierikzee. Ik denk dat je die zorgvuldigheid niet meer terugkrijgt, tenzij de lijken door de straten drijven. Men schat voor zichzelf de risico's in, zeker als na een jaar doorsukkelen nog geen enkel zwart scenario is uitgekomen. En nu moet ik meer koffie want ik krijg niet helder onder woorden wat ik eigenlijk bedoel :)
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_198070144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

ze moeten leeg, niet vol.

:T
Zonder wrijving geen glans
pi_198070152
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:32 schreef Haags het volgende:

[..]

ze moeten leeg, niet vol.

:T
Doe je die open deur even dicht achter je? :T
pi_198070155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nee, een enorme puinhoop. Maar kan/mag hier niet teveel over naar buiten brengen.
pi_198070160
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

@:mods:
Dit is GEEN gifje.

:D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 18 februari 2021 @ 09:35:39 #134
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198070180
Die toneelvoorstelling sla ik denk ik maar over. Braaf de baas van t spul volgen want dat is beter voor je carriëre. :W
En stel je voor dat t domme volk gaat denken dat ze ook wat te zeggen mogen hebben. :X
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 18 februari 2021 @ 09:39:43 #135
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198070231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jammer, geen duiding van de huidige situatie en prognoses.
Dat zal volgende week woensdag wel zijn, daar er dan weer een plenair debat over de algemene ontwikkelingen geagendeerd staat.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198070235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee, een enorme puinhoop. Maar kan/mag hier niet teveel over naar buiten brengen.
Snap ik. Sterkte dan O+
pi_198070238
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:39 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat zal volgende week woensdag wel zijn, daar er dan weer een plenair debat over de algemene ontwikkelingen geagendeerd staat.
Er is toch reces, zijn ze allemaal terug van reces dan? Niet alleen voor dit debat?
pi_198070253
quote:
5s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Er komt dus geen verhaal van Van Dissel. Hoe kan de Tweede Kamer de proportionaliteit van de nieuwe wet dan bepalen?
Dat is wel jammer en ook vreemd inderdaad. Het wordt schijnbaar een technisch juridisch verhaal, maar je moet die proportionaliteit toch kunnen wegen?

Dat is wel voer voor het debat straks, natuurlijk. :Y)

@chratnox, smakelijk met de popcorn. Heb zelf genoeg te doen vandaag, maar zal hier en daar wat meepikken van de briefing en het debat.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198070260
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 08:57 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Goh....

Nou doe me nog zo'n spoedwetje jongens
Da's goed.

Het zal vast wel weer zo gespind worden dat de 3de golf alleen maar later komt, langer duurt en we daarom langer in lockdown moeten blijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198070274
quote:

[..]

Dat klinkt niet best. Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 februari 2021 @ 09:43:06 #141
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198070275
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

Er is toch reces, zijn ze allemaal terug van reces dan? Niet alleen voor dit debat?
Reces onderbreken is niet ongebruikelijk. De actualiteit vraagt daar nogal naar, zeg maar.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 18 februari 2021 @ 09:43:24 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198070278
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Da's goed.

Het zal vast wel weer zo gespind worden dat de 3de golf alleen maar later komt, langer duurt en we daarom langer in lockdown moeten blijven.
Uiteraard. Begin maart wordt al lastig nu, dus dat wordt gewoon opgeschoven naar eind maart/begin april.
pi_198070320
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:41 schreef Salina het volgende:

Dat is wel voer voor het debat straks, natuurlijk. :Y)
Ik weet niet hoe die briefings tot stand komen. Misschien verzoeken kamerleden daar zelf om? In dat geval vinden ze het zelf niet nodig om over de actualiteit geïnformeerd te worden zodat de proportionaliteit kan worden bepaald.
pi_198070343
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:43 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Reces onderbreken is niet ongebruikelijk. De actualiteit vraagt daar nogal naar, zeg maar.
Nee begrijp ik, maar normaal worden ze teruggehaald voor een enkel debat toch? Als nu volgende week ook nieuwe debatten zijn is het reces opgeschort eigenlijk. Wat ik terecht zou vinden voor deze situatie, maar dat is een ander verhaal :)
pi_198070354
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe die briefings tot stand komen. Misschien verzoeken kamerleden daar zelf om? In dat geval vinden ze het zelf niet nodig om over de actualiteit geïnformeerd te worden zodat de proportionaliteit kan worden bepaald.
Ik heb meer het idee dat Kamerleden zich alleen maar laten informeren door de media.
pi_198070357
quote:

[..]

Hou vol!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198070362
quote:

[..]

:{

Bij ons is er een en ander niet-coronagerelateerds aan de hand, maar de pers heeft dat nog niet opgepikt klaarblijkelijk.
pi_198070366
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:43 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Het is niet dat ze op vakantie zijn. 8-)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198070375
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is niet dat ze op vakantie zijn. 8-)
Mijn idee.
pi_198070390
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:{

Bij ons is er een en ander niet-coronagerelateerds aan de hand, maar de pers heeft dat nog niet opgepikt klaarblijkelijk.
Ik word nu toch wel nieuwsgierig. Andere zorg loopt uit de hand gok ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')