Ja preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alles hoeft uitgesproken te worden en het is toch wel redelijk duidelijk
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb Jerrel ook niet meer gezien
Dat sluit ik nog helemaal niet uit, in ieder geval komt er nog een oud inwoner terug. Al dan niet 'geheime kamer' project waar ze nog wat mee kunnen doen.quote:
Wanneer Jerrel morgen eventueel te horen krijgt dat zijn vriend Jovanni bedreigd wordt en zo angstig is dat hij nauwelijks nog kan slapen en bijna niet meer kan eten, Jerrel zelf opstapt, zich niet weg laat stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:36 schreef danilel het volgende:
wat een arrogantie van de kindercreche, jerrel gaat zeker nog een kans krijgen
Die is vrij snel naar bed gegaan. Was wel mooi, want hij liep zo de nabespreking van K5 in en plofte in zijn bed. Awkward momentquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pakte het goed op en is rustig gaan slapenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?
Boemboem Theo!quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat sluit ik nog helemaal niet uit, in ieder geval komt er nog een oud inwoner terug. Al dan niet 'geheime kamer' project waar ze nog wat mee kunnen doen.
Die lag al in bed ....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
Ja dit dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik hoop dat Thomas nog even aan Michel vraagt of hij weet op wie Mike heeft gestemd.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
blijkbaar willen alle jill en thomas fans nu op Jerrel gaan stemmen.
Na de nominaties begon hij ineens over zijn gebit , tandarts ..deed druk en was nerveusquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?
Jovanni gaat morgen zijn momentje pakken in verbinding met de liveshow.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wanneer Jerrel morgen eventueel te horen krijgt dat zijn vriend Jovanni bedreigd wordt en zo angstig is dat hij nauwelijks nog kan slapen en bijna niet meer kan eten, Jerrel zelf opstapt, zich niet weg laat stemmen.
Nee, ik ben voor team Thomas maar heb op Nick gestemd. Puur omdat ik meer om Nick kan lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
blijkbaar willen alle jill en thomas fans nu op Jerrel gaan stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |