Da's al de zoveelste keer dat je het over zijn geslachtsdeel hebtquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
die zit dan allang thuis met zijn vleeslul
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:13 schreef Angel79 het volgende:
Michel zegt nu al volgende week T&J maar niet over spreken...Wat valt die vent door de mand zeg bah kots er van
Aansluiten bij het andere kamp, hopen dat hij huismeester wordt en zijn tijd uitzitten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:17 schreef D. het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de plannen van Mike komende week
En verhalen lullen. Heel. Veel. Verhalen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Aansluiten bij het andere kamp, hopen dat hij huismeester wordt en zijn tijd uitzitten.
Eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:20 schreef Oranos het volgende:
Thomas scoort wel punten bij mij, blijft er heel nuchter over, hij speelt het spel maar lijkt het ook te accepteren als hij verliest
en zelfde als vorige keerquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:21 schreef engine het volgende:
Zoey haar statement klopt wel. Ze heeft gestemd wat ze gezegd heeft.
Ja maar zo heel spannend is het niet.quote:
Die gaan een zware pijp roken, want als Jerrel gaat zitten ze weer in een verliezend kamp, zeker als je ook nog Mike meeteltquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:21 schreef danilel het volgende:
Zoey bezig met toto bij de plee bezig voor de oorlogsvoering voor volgende week
Zekers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Nick heeft gewoon gelijk, als Jerrel wordt verkozen boven hem is het ook prima om te gaan
Dat lijkt niet alleen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:21 schreef MMXMMX het volgende:
Mat is vet jaloers op Thomas die niet stuk kan bij JillLijkt het wel
Zat ook al een deel tactiek bij voor volgende ronde.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:21 schreef tasebi het volgende:
die kleuters blijven maar geheimzinnig fluisteren terwijl toch de nominaties al bekend zijn![]()
![]()
![]()
![]()
K5 heeft leermeesters gehad waarvan ze dat konden afkijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zat ook al een deel tactiek bij voor volgende ronde.
K5 is niet de enigen die dat doen
Jerrel heeft hem dat al vertelt, maar Thomas deed vaag en kon het niet geloven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:21 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Thomas heeft door dat iemand heeft verzaakt, ik ben benieuwd of dit uitkomt, Mike heeft een hele belangrijke stem gehad.
Eerst maar eens zien of iemand de ballen heeft om dat te doenquote:
Die zaten er vorige week ook naast. We zullen het morgen wel zien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:23 schreef Whuzz het volgende:
Twitterpolls zien er niet goed uit voor Jerrel
Michelquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:23 schreef Kinga het volgende:
Dus huismeester worden volgende week is HEEL belangrijk.
quote:
Alleen de FOK! polls zijn bewezen betrouwbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:23 schreef Whuzz het volgende:
Huh? nee hoor. Vrijwel elke poll voorspelde Patje naar huis. Ook op Fok trouwens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die zaten er vorige week ook naast. We zullen het morgen wel zien.
percentages, hij heeft maar 34% nodig geen 50%quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:23 schreef Whuzz het volgende:
Maar als je in elke poll onderaan eindigt, dan is het wel duidelijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
percentages, hij heeft maar 34% nodig geen 50%
die gaan dat niet doen, dat blijft lekker rustig, jammer voor de sensatiezoekers onder onsquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of iemand de ballen heeft om dat te doen
Ik zit op de andere stream, maar wat gebeurt er ?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:24 schreef Juan_Roman het volgende:
Meesterzet van Mike aangezien Matt nu denkt dat hij geflikt wordt
Alleen als Jerrel gaatquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:23 schreef Kinga het volgende:
Dus huismeester worden volgende week is HEEL belangrijk.
Maar hij heeft hem dus wel doorquote:
Op twitter was ongeveer elke poll voor Patje. Maar twitter is geen maatstaf dus het maakt niet uit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? nee hoor. Vrijwel elke poll voorspelde Patje naar huis. Ook op Fok trouwens.
Mensen kunnen onderhand denk ik ook wel voor de 2e keer huismeester wordenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen als Jerrel gaat
Anders is het team van Thomas in de meerderheid
Elke social media poll is geen doorsnee van de daadwerkelijke stemmers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Op twitter was ongeveer elke poll voor Patje. Maar twitter is geen maatstaf dus het maakt niet uit.
Het jong is wakkerquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef Whuzz het volgende:
Matt is echt pissig dat hij tegen zijn zin in op Nick heeft moeten stemmen, om er dan achter te komen dat Mike wat anders heeft gedaan
Matt denkt dat iemand van hun bondje hem in een slecht daglicht probeert te stellen aangezien hij twijfelde om om Nick te stemmen en Nick nu ook maar 5 stemmen had. Dus lijkt het alsof Matt niet op Nick gestemd had.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit op de andere stream, maar wat gebeurt er ?
Tja, als je met wilde slangen speelt, moet je niet raar opkijken als je in je kont wordt gebeten.quote:
Hopelijk doet ie volgende week wat ie zelf wil, en laat ie zich niet manipuleren voor jill pussy.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef Whuzz het volgende:
Matt is echt pissig dat hij tegen zijn zin in op Nick heeft moeten stemmen, om er dan achter te komen dat Mike wat anders heeft gedaan
Nu lijkt Mike de vriend van Nick, en Matt een matennaaierquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef Whuzz het volgende:
Precies... als Jerrel niet naar huis hoeft gaat Zoey alsnog heeel veel moeite krijgen om haar bondje bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hopelijk doet ie volgende week wat ie zelf wil, en laat ie zich niet manipuleren voor jill pussy.
Jaloersquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:28 schreef greysbones het volgende:
Matt wil niet dat Jill met Mike hangt
Ik vertrouw geen enkel volwassen persoon die in zijn broek poept en vervolgens zijn onderbroek verstopt. Gadverdamme. Dat zou voor mij reden genoeg zijn om hem te nomineren.quote:
quote:
Dat heeft ze wel eens vaker gezegdquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
De grote vraag is waarom heeft Mike niet op Nick gestemd? Ik vind dat ongeloofelijk dom van hem, ik denk dat BB hem heeft omgepraat of omgekocht maar daar moet iets achterzitten.
wie er ook gaat straks is de stand gelijk of achterstand voor k3quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Thomas beseft dat hij weer in het verliezende kamp zit
Dan ben je zelf ook nog niet heel volwassen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:29 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen enkel volwassen persoon die in zijn broek poept en vervolgens zijn onderbroek verstopt. Gadverdamme. Dat zou voor mij reden genoeg zijn om op hem te stemmen.
Ik heb hem oprecht wel 100 keer oprecht horen zeggen vandaagquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:29 schreef Windhapper het volgende:
Matt is weer eens heel eerlijk met Jill, dat meent hij oprecht.
Defuq, waar gaat dit overquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:29 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen enkel volwassen persoon die in zijn broek poept en vervolgens zijn onderbroek verstopt. Gadverdamme. Dat zou voor mij reden genoeg zijn om op hem te stemmen.
Volgens mij is dat ook exact wat Mike nu wil gaan doen, let maar op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:27 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Matt denkt dat iemand van hun bondje hem in een slecht daglicht probeert te stellen aangezien hij twijfelde om om Nick te stemmen en Nick nu ook maar 5 stemmen had. Dus lijkt het alsof Matt niet op Nick gestemd had.
Die wedt op 2 paarden. Of probeert het althans.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
De grote vraag is waarom heeft Mike niet op Nick gestemd? Ik vind dat ongeloofelijk dom van hem, ik denk dat BB hem heeft omgepraat of omgekocht maar daar moet iets achterzitten.
rigged
i love itquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanmiddag een leuk gesprek gezien tussen Jerrel en Matt en vind het terecht dat hij boos is. Mike heeft hun genaaid.
Ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:24 schreef Juan_Roman het volgende:
Meesterzet van Mike aangezien Matt nu denkt dat hij geflikt wordt
Matt ging er vanuit dat Nick of Michel het huis zou verlaten, en vervolgens iedere week een andere van die kliek zou vertrekken. Nu is de kans groot dat Jerrel mag vertrekken en zijn de rollen omgedraaidquote:
doet hij dagelijks ook met zijn verhaaltjes hahahahaquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Mike nu liegen tegen Jill dat hij op Nick heeft gestemd.
Hij wilt Nick er niet uit, maar Jerrel. Daarbij scoort hij nu bij beide kampen punten. Als enige oprecht gestemd, respect.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
rigged
Uhuhquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Mike nu liegen tegen Jill dat hij op Nick heeft gestemd.
zo genieten ditquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:32 schreef jameshond7 het volgende:
Mike is wel een vies mannetje, Thomas is niet blij
oprecht dan moet je er ook eerlijk over zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:32 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Hij wilt Nick er niet uit, maar Jerrel. Daarbij scoort hij nu bij beide kampen punten. Als enige oprecht gestemd, respect.
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanmiddag een leuk gesprek gezien tussen Jerrel en Matt en vind het terecht dat hij boos is. Mike heeft hun genaaid.
en ze hebben een molquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
Echt, en die zijn al met de volgende nominatie bezig terwijl ze niet eens weten wie er terug mag komen.....![]()
![]()
![]()
K3: Liese, Naomi. Juliequote:
Dan had hij ook op Jerrel en op random persoon zonder stemmen kunnen stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:32 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Hij wilt Nick er niet uit, maar Jerrel. Daarbij scoort hij nu bij beide kampen punten. Als enige oprecht gestemd, respect.
Ik vertrouw dat soort mensen nooit. Als je iedere keer dat je oprecht bent het erbij moet zeggen, wat ben je dan als je het niet zegt?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hem oprecht wel 100 keer oprecht horen zeggen vandaag
Brrrrrr wat een engerdquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:32 schreef jameshond7 het volgende:
Mike is wel een vies mannetje, Thomas is niet blij
FoK: Hold my topictitle....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef Stargazing het volgende:
Het feit dat de vrienden van Jerrel een 13jarig meisje hebben bedreigd zal ZEKER ook meespelen met de stemmen.
Jerrel kan gewoon onmogelijk winnen tenzij er sprake is van manipulatie, geen enkele liveshow kijker met werkende hersencellen gaat op Jerrel stemmen.
hebben we het hier over mike of over jerrel, whahahaaquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:33 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat soort mensen nooit. Als je iedere keer dat je oprecht bent het erbij moet zeggen, wat ben je dan als je het niet zegt?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:35 schreef Rodriho het volgende:
Haha, Jill denkt nu dat ze per ongeluk "Mike" heeft gezegd bij de nominaties XD Je kun cute dom zijn, maar dit gaat er toch wel over. Jill en Matt horen oprecht thuis in een beschutte werkplaats, eerlijk waar, ik meen dit.
juist omdat het zo voor de hand ligt moet mies eruitquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef Stargazing het volgende:
Het feit dat de vrienden van Jerrel een 13jarig meisje hebben bedreigd zal ZEKER ook meespelen met de stemmen.
Jerrel kan gewoon onmogelijk winnen tenzij er sprake is van manipulatie, geen enkele liveshow kijker met werkende hersencellen gaat op Jerrel stemmen.
Maar niemand heeft dat tegen haar gezegd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef Kinga het volgende:
Neeee Jill, ze hebben jou genomineerd om Jerrel eruit te krijgen, niet omdat ze je pesten.... dear lord, dat meisje.
Nee Zoey werd straal genegeerdquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:35 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb het idee dat Matt denkt dat die heel wat is, en is er nou helemaal geen reactie gekomen op zoey die de slaapkamer binnen komt?????
Second that.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef Stargazing het volgende:
Misschien dat iemand haar dat nog kan uitleggen een van de komende dagen, maar ik vrees van niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef Kinga het volgende:
Neeee Jill, ze hebben jou genomineerd om Jerrel eruit te krijgen, niet omdat ze je pesten.... dear lord, dat meisje.
gaan ze niet doen, zowat de helequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:35 schreef jameshond7 het volgende:
Hopen dat de hele dragqueen communitie op Jerrel stemt
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:36 schreef danilel het volgende:
wat een arrogantie van de kindercreche, jerrel gaat zeker nog een kans krijgen
Ah jij ook doof nuquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef waxmask het volgende:
BEWONERS HET IS TIJD VOOR EEN BATTERIJWISSEL
(ja het ging echt zo hard)
Behalve Mike.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef Oranos het volgende:
Gelukkig luisteren ze allebei braaf naar Thomas en Zoey, want voor zichzelf denken kunnen ze niet
dit dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
gaan ze niet doen, zowat de hele
LGBTQ+ community spuwt hem uit
bron?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ze daaraan vast blijven houden hebben die 3 nieuwe echt geluk. Je kan beter de laatste stemronde immuun zijn dan de eerste.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef Kefke04 het volgende:
en wie is er nog geen huismeester geweest michel julie mike en matt, dus maar 1,5 kans op 4 dat dit in hun voordeel gaat.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, zoals gevraagd, stream 2 na de nominaties ....![]()
You are the beeeeeeeeeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Precies. Hij is nou niet bepaald een goede vaandeldrager voor die groep.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar zo werkt het toch ook voor die andere club?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef Kinga het volgende:
Lijkt me sterk toch, als Zoey Jill heeft gesavedquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:39 schreef Biste het volgende:
WAAHAAHAA Thomas twijfelt nu ook aan Zoey.
Lekker bezig Mike!!!
Dacht dat de pleuris daar uitbrak. stond net in de keuken met het geluid hard omdat in de keuken gefluisterd werd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef engine het volgende:
Jill "ik schrik me de pleuris"
Nou ik ookvolume stond iets te hoog nog.
Katquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
kat schrok zich de pleuris en zette zijn nagels in me been
gelul, kom met een bron en anders geef gewoon toe dat het zwets is en het je eigen onderbuik isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Duidelijk dat BB aanstuurt op een vertrek van jerrol. Met jill op de bank was het minder zeker dat mies of nick zouden blijven.Daarom mocht ze nog wijzigen miquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
No fucking way. Zoey heeft vanmorgen haar keus nog mogen veranderen
.
Geloof wel dat hij keukens verkocht heeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ergens respect voor Mike dat hij zo overtuigend kan lullen.
Vind ik ook een beetje treurig danquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het is allemaal zo bedacht, zit zo in vakjargon te discussiëren alsof hij tegen potentiële klantjes van hem heeft. Overdreven grappig proberen te zijn gelijk een cabaretier met zijn bekken trekken en irritante maniertjes.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:41 schreef Li0nHeart het volgende:
de vraag is of hij dat in de toekomst nog kanquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof wel dat hij keukens verkocht heeft
https://www.google.com/se(...)bij+lgbtq&aqs=chrome..69i57j33i10i160.18067j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:
Ach, schaken is net 4 op een rij joh. Heeft maar een paar miljard meer mogelijke zettenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:43 schreef Windhapper het volgende:
Matt wilt gaan schaken volgende week maar die jongen kan nog niet 4 op een rij.
Gelijk hebben zequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zou blijven voor een bakje koffie als ik er dan toch benquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:43 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
de vraag is of hij dat in de toekomst nog kan
Purrrquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
kat schrok zich de pleuris en zette zijn nagels in me been
ach hij lult maar wat 0 bewijs voorquote:
Zoey: Omg dat nederlands van Mario... snap jij da!?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:43 schreef mario390 het volgende:
wat hebben jill,zoey en thomas op
de wc gefluistert?? om 23:20
misscien ff te drukquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:44 schreef Jockari het volgende:
Ik kan niet stemmen op VT4 (Goplay4) ???
Nee, jij bent nu even niet aardig. Niet nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoey: Omg dat nederlands van Mario... snap jij da!?
Jill: Haha neej, dat is nog erger dan het mijne!
Thomas: nou..... da weet ik nie hoor!
Jill: OOOH THOMAS! Jij ben NIET aardig!
Thomas: nee, grapje. Ik snap er ook niets van.
Conjo jijquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat wel even duren, net pas thuis (met avondklok ontheffing btw ....)quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:44 schreef Ireth het volgende:
Bijgelezen!![]()
Dankjewel allemaal! Morgen de filmpjes kijken van DGK!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, jij bent nu even niet aardig. Niet nodig.
Heb hem er in gestemd !!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef Kinga het volgende:
Michel pakt het goed op, ik vind hem echt een top vent
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eindbaas.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef Kinga het volgende:
Schot voor open doel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:35 schreef Mjelleke het volgende:
Thomas is echt sterk nu. Hij zegt heel duidelijk volgende week moet het een richting in anders zijn we er allemaal zo uit.
Ja hij doet dit gewoon heel goed... ook nu weer die uitleg tegen Thomas, Matt en Jillquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef Kinga het volgende:
Zeker netjes , en ook eerlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:47 schreef aswesleep het volgende:
Michel legt het hier wel netjes uit.
Kan niet anders zeggen dan dat ze het alledrie goed dragen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef Kinga het volgende:
Manipuleren of wat dan ook prima. Maar sorry, keihard in het gezicht van mensen liegen kan ik geen greintje respect voor opbrengen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef Stargazing het volgende:
Yup, en slim.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:47 schreef aswesleep het volgende:
En toch begrijpt Matt er weer hélémaal niks van.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:47 schreef aswesleep het volgende:
Dan stoppen ze er volgende week weer een Nieuwe Homo in, Onuitroeibaar in RLS's dat volkquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef Stargazing het volgende:
Daar komt nog bij, Jerrel is niets meer dan extra imagoschade aan een ondertussen al redelijk gefaalde Big Brother. Die blijft er echt niet in.
ah schei toch opquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vooral stream2 na de uitslag van de stemmingquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat wel even duren, net pas thuis (met avondklok ontheffing btw ....)
Jawel Mike is door het publiek gekozenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:48 schreef Rodriho het volgende:
[..]
En toch begrijpt Matt er weer hélémaal niks van.
"Ahja want Mike heeft veel stemmen gehad toen hij hier binnen kwam".
Dat waren stemmen van in het huis, niet van het publiek jong <.<
Michel is nu de Alpha en de Omegaquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:48 schreef BBguy het volgende:
Waarom zit die hele kliek nu dan opeens met Michel te lullen?
Dat niet, maar Thomas legt het nog wel een keer of 27 uit komende dagen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
Duidelijk Mies, hopelijk ook voor Jill nu.
Ah juist. My bad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:50 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Jawel Mike is door het publiek gekozen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat niet, maar Thomas legt het nog wel een keer 27 uit komende dagen.
Österreicher haben keinen Humor?quote:
Dat hij inderdaad iets beter kunnen benadrukken. Jill zit er ook weer zo stil bij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, en slim.
Enige toverwoord wat hij nog moet gebruiken is dat Jill door BB als populairste werd genoemd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Staat al online maat, kwestie van prioriteiten stellen ....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Vooral stream2 na de uitslag van de stemming
Je ziet ook dat hij dat meent. Dat vind ik wel weer tof aan hem.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:50 schreef Kinga het volgende:
Goed dat Jill dit ook even direct uit zijn mond hoort. Ze hebben niks TEGEN je meid.
Ik zie alleen maar een Thomas die Michel naar de mond praat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:49 schreef Kefke04 het volgende:
Mooie babbel toch van Thomas en Michel
Dacht dat ze er nog bij stondquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat niet, maar Thomas legt het nog wel een keer of 27 uit komende dagen.
Ja die heeft net een tabletje Valium gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
Wel mooi om te zien hoe relaxed Michel eronder is .
Ja dat was de pure reactie op dat het andere kamp ook voor de twee meest populaire uit hun kamp ging...quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:51 schreef Windhapper het volgende:
Aan de andere kant heeft Michel ook al aangegeven volgende week op Thomas en Jill te gaan.
Ik ritalin, ik typ als een mallequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja die heeft net een tabletje Valium gehad.
maakt toch niet uit? persoonlijk had ik geen probleem met Jowi.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan stoppen ze er volgende week weer een Nieuwe Homo in, Onuitroeibaar in RLS's dat volk
Ze is een sterke speler genoemd, hoop dat ze het snapt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Oh Jill is er ook maar even bij komen zitten om te luistervinken
Tenslotte zijn er minstens 5 doosjes in huis aangezien Djill even op het bankje dreigde te komen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja die heeft net een tabletje Valium gehad.
Hij moest eens weten dat Zoey het grote brein is achter dit allesquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:51 schreef Windhapper het volgende:
Aan de andere kant heeft Michel ook al aangegeven volgende week op Thomas en Jill te gaan.
ja trotzdem hebben de 3quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Österreicher haben keinen Humor?
Wir lieben dich, du weißt das, oder?
Sommigen hoeven dat niet te weten , en sommigen zullen dat ook niet vragen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wil dat Michel aan Thomas vraagt, waarom hij op hem gestemd heeft ...
Dat heeft ie al gedeeltelijk, omdat ze al weten dat Zoey sowieso op Michel en Nick heeft gestemdquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij moest eens weten dat Zoey het grote brein is achter dit alles
Dat verbaast me nog steeds ja, dat ze DAT niet doorhebben. Het moet ze toch zijn opgevallen dat Zoey nooit meer bij ze zit, niet zegt op wie ze stemt en constant met één of meer van kleuterklasje zit te smoezen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij moest eens weten dat Zoey het grote brein is achter dit alles
Ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wil dat Michel aan Thomas vraagt, waarom hij op hem gestemd heeft ...
Komt geen nieuwe meer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan stoppen ze er volgende week weer een Nieuwe Homo in, Onuitroeibaar in RLS's dat volk
Via de achterdeur vertrokken...quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb Jerrel ook niet meer gezien
Dat is ook de zwakte aan iedereen die een homofoob argument gebruikt tegen anti Jerrel mensen. Joey was volgens mij veruit de populairste bewoner.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? persoonlijk had ik geen probleem met Jowi.
Jowi speelde het spel maar speelde het respectvol
Mike, Belgen, Sympathie?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ik hoop het niet. Maar als Michel eruit vliegt dan blijft Mike de enige Nederlander waar de Belgen sympathie voor hebben. Aangezien er een Nederlander en een Belg in de finale moeten komen, is dit voor Mike een droomscenario.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja trotzdem hebben de 3
gefluistert
Niet alles hoeft uitgesproken te worden en het is toch wel redelijk duidelijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sommigen hoeven dat niet te weten , en sommigen zullen dat ook niet vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |